Kanal D HD România.
Last Updated: May 14 2024 15:45, Started by
RODigitalum-megafanro
, May 31 2006 00:00
·
31
#721
Posted 06 July 2009 - 18:31
Știri în „haină nouă” la Kanal D. Directoarea știrilor Mihaela Antoche vorbește despre necesitatea relansării emisiunilor informative după doi ani de la înființarea postului TV al trustului Dogan. „Evenimentul zilei”: Începând de astăzi, Kanal D relansează știrile... Mihaela Antoche: Din această seară, începând cu ora 18.30, Kanal D va transmite știrile dintr-un studio nou, aflat în incinta "Romexpo", și va avea un alt pachet grafic, modern și atractiv, care respectă noile tendințe în "design-ul" TV. Avem un decor nou, capabil să răspundă tuturor exigențelor pieței de profil, dar și așteptărilor pe care telespectatorii le au de la noi. Totodată, această schimbare de imagine vine să completeze și să susțină conținutul brandului D-Știri, care sunt echidistante, im plicate în viața socială a comunității, responsabile și realizate într-un mod profesionist. Știrile vor fi aduse în fața telespectatorilor de Adrian Rozenberg, un tânăr jurnalist venit de la Cluj. Aducem în atenția telespectatorilor în fiecare zi, de luni până duminică, de la ora 12.30 și de la 18.30, două jurnale de știri care și-au găsit un fericit loc printre competitori. Le furnizăm telespectatorilor știri despre oameni, despre familie, povești de viață sau despre oameni care au reușit să învingă criza, le prezentăm destine care au fost schimbate prin știrile Kanal D. Care este diferența față de emisiunile de știri cu care erau obișnuiți telespectatorii? Cu noul decor și pachetul grafic ne dorim să creștem întreaga dinamică a jurnalului, producția știrilor, gradul de interes și atractivitatea acestui "sub-brand" „D-ȘTIRI”. Vom câștiga în modernitate, vom arată că D-Știri reprezintă un competitor foarte serios în actuala piață de news din România. Telespectatorii vor vedea exact știrile de care au nevoie, „ambalate” într-o ‚„haină” nouă și foarte modernă. Cât de mare a fost investiția în acest proiect? Miza investițiilor în programele de știri este una foarte mare pentru stațiile TV comerciale. Pentru investițiile tehnologice în noile studiouri de știri, care pregătesc Kanal D pentru trecerea la emisia digitală, achiziționarea unui S.N.G. (transmisie prin satelit), a pachetului grafic și a decorurilor noi, precum și construcția noului news-room, apreciem un buget de peste 1 milion de EURO. Costurile de investiție în știri sunt mai mici, asta și din cauza crizei financiare care a permis companiilor partenere să fie mai flexibile și mai deschise la negocieri. Cum credeți că va influența această relansare creșterea audienței știrilor? Ne dorim foarte mult și mizăm ca aceste schimbări de imagine și conținut în știrile Kanal D să aducă și audiență mai mare, atât pentru știri, cât și pentru "brandul" Kanal D. Audiența pe care o fac știrile este foarte importantă pentru televiziuni, pentru că știrile ridică audiența generală a unui post, dar și nivelul de încredere al telespectatorilor față de televiziune. Dana Războiu, prezentatoarea știrilor de seară, pleacă în concediu... Dana Războiu este vedeta stației noastre, care a lansat și a crescut acest "brand", doar că în această perioadă urmează să devină mămică pentru a doua oară. Dana însă este alături de noi, se bucură și trăiește fiecare clipă de „acțiune” a acestei schimbări pentru că este parte a echipei noastre. Au trecut doi ani de când Kanal D s-a lansat pe piață... Care a fost evoluția Departamentului de știri în tot acest timp? Departamentul de știri de la Kanal D a ajuns într-un moment de maturitate profesională care permite continuarea și consolidarea activității începute în urmă cu doi ani. Atunci am decis să construim pas cu pas, ținând cont de profilul stației și de "target-ul" căruia ne adresam, o redacție de știri profesionistă, puternică și competitivă. Acum am ajuns în etapa în care putem trece spre cea urmatoare, a consolidării și a creșterii întreguluiprodus. Din septembrie 2007, sunteți director de știri al Kanal D... ce înseamnă televiziunea pentru DVS.? Aproximativ 17 ani de experiență în televiziune m-au învățat că încremenirea în tipare poate fi fatală în această meserie. Nimic nu se compară cu o știre bine făcută, bine editată și foarte bine produsă. Însă, pot spune că nu poți avea timp liber sau vacanță dacă ai ales să muncești la știri. Oricând poate apărea ceva neprevăzut, și atunci capacitatea de reacție și viteza cu care se iau deciziile primează. CONCURENȚĂ Știrile care impresionează schimbă ierarhiile La începutul acestui an, ați lansat și o ediție de weekend a știrilor de la Kanal D... În acest caz, discutăm de spre formate de jurnale de știri diferite. Stațiile generaliste își creează altfel de formate pentru jurnalele de știri, spre deosebire de televiziunile de știri. Publicul are la alegere o paletă foarte largă de jurnale, de formate diferite și producții diferite. Competiția este foarte mare, iar ierahiile sunt destul de greu de schimbat. Kanal D se poate mândri cu o astfel de schimbare. Într-un timp foarte scurt am ajuns să fim lideri de piață cu jurnalul nostru de prânz, de la ora 12.30. Am reușit ca prin știrile pe care le prezentăm oamenilor să răspundem foarte bine gradului lor de interes. Cred că partea socială, legată de evenimentele care apar în viața fiecăruia, indiferent dacă ești vedetă sau dacă ești un om obișnuit, impresionează întotdeauna. Cum reușiți să vă mențineți în top? Cu multă muncă, ambiție, pasiune, seriozitate, lucru în echipă, lucruri absolut simple, dar esențiale pentru succes. Sursa: http://www.evz.ro/ar...oua-la-Kanal-D/ [ http://www.evz.ro/pictures/articles/big/ca5d83d89f0c671478b2cec36443c690.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Directoarea știrilor de la Kanal D spune ca încremenirea in tipare poate fi fatala in televiziune. Edited by megafanro, 06 July 2009 - 18:37. |
#724
Posted 13 July 2009 - 20:58
da-le idei ca s-ar putea sa incheie contract cu lig tv (canalul turcesc care detine drepturile de transmisie liga 1 turcia) sa vedem si noi meciurile.
|
#726
Posted 14 July 2009 - 07:07
Nu va plac emisiunile lor de succes gen:nora pt ma-sa....,mama ,filmele de 1 stea ,lazarus show,pact cu diavolita(10 000 euro primesc panglicarii),etc ???
P.S.Mai adaugati voi... Edited by hanssick, 14 July 2009 - 07:08. |
#727
Posted 07 August 2009 - 13:32
promo: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GiTS7IIzsYE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pe scurt, este un reality show concurs în care 18 concurenți din România, împărțiți în trei echipe a șase membri, vor lupta pentru premiul cel mare de 50.000 de Euro. Șase dintre competitori sunt vedete (nu s-a dat numele lor), alte șase fiind personaje care au luat contact cu camera de filmat în calitate de participanți în diferite show-uri de televiziune, iar restul de șase sunt persoane necunoscute, alese pentru competiție în urma unui casting. Formatul detaliat al emisiunii Show-ul are la bază conceptul de ierarhizare a celor trei clase sociale: cea de vârf, de mijloc și cea de jos. Astfel, cei 18 concurenți vor fi selectați astfel: * 6 dintre ei sunt vedete (actori, cântăreți, sportivi etc); * 6 sunt persoane oarecum cunoscute (foști participanți în alte emisiuni TV); * 6 sunt oameni obișnuiți. Există trei plaje: Insula condamnaților - un loc în care supraviețuirea costă timp și energie, concurenții fiind nevoiți să își construiască singuri adăposturi, să caute de mâncare, să se încălzească. Plaja este înconjurată de junglă virgină. Insula Speranței –concurenții dispun pe plajă de toate materialele necesare pentru a-și construi adăposturi și de toate uneltele necesare pentru a-și pregăti hrana. Singurul lucru ce le ramâne de făcut este să utilizeze aceste resurse pentru a-și crea un minim de confort. Insula Paradisului – un loc desprins din paradis, unde concurenții nu au altceva de făcut decât să se relaxeze și să se bucure de o vacanță de lux. Șampanie, masaje și mâncăruri alese sunt doar câteva din lucrurile de care au ocazia să se bucure rezidenții acestei plaje. Concurenții vor fi puși în situația de a schimba luxul plajei de sus cu lupta pentru supraviețuire a plajei de jos. Fiecare episod va conține o serie de probe, unele în care cele 3 echipe vor lupta una împotriva celeilalte, iar altele în care luptele se vor purta individual, între concurenți. Structura probelor: Lupta teritoriala – Repartizarea celor 3 echipe la începutul emisiunii se va face după statutul lor social în viața reală – vedetele din Insula Paradisului, cele 6 persoane puțin cunoscute în Insula Speranței iar oamenii obișnuiti în Insula Condamnaților. Situatia se va schimba, pentru că toți cei 18 vor trebui să lupte pentru dreptul de a-și păstra ori schimba condiția. Repartizarea pe plaje va fi făcută în funcție de locul pe care îl ocupă cele trei echipe la sfârșitul luptei teritoriale. Lupta pentru supraviețuire - Toți membrii echipei ce ocupă locul 1 sunt în siguranță timp de o săptămână. Lupta finală - Cele 2 echipe ce au pierdut în lupta pentru supraviețuire concurează una împotriva celeilalte pentru o ultimă șansă de a se salva. Lupta individuală - Concurenții din echipa ce a pierdut în lupta finală concurează individual, unul împotriva celuilalt. * După ce 4 dintre concurenți sunt eliminați, Insula Speranței dispare, iar emisiunea continuă cu doar două echipe, în cele două plaje rămase. * Când rămân 9 concurenți, competiția devine individuala. Marele câștigător va fi ales dintre ultimii doi rămași pe insulă, de către telespectatori, prin televoting, în finala transmisă de la București. sursa: http://www.paginademedia.ro |
#728
Posted 07 August 2009 - 14:30
poate astfel scapam de serialele in imposibila limba turca! bine, sigur vor fi si aceste seriale.... dar se pare ca si manopera pt mama va continua cu un nou sezon! dupa deserviciile aduse postului de acel nefericit lazarus luis, cacanal D se poate revansa cu acest reality show
|
#729
Posted 08 August 2009 - 11:05
dacă ar fi fost pe alt canal tv idee poate ar fi fost buna, dar la canal D, toate ideile lor mi-e mi se par o prostie, parca vad, vedete cu tatele afara, bătăi intre concurenți, înjurături...ca la lazarus show !!!
|
#730
Posted 09 August 2009 - 00:32
macar daca ar fi ca si survivor, nu cum fac ei ca marele castigator sa fie desemnat prin televoting.
|
|
#731
Posted 24 September 2009 - 11:51
Spune-mi prețul Din 28 septembrie, Kanal D aduce în grila de toamnă o nouă emisiune concurs, un show în adevăratul sens al cuvântului, cu multe premii și distracție pe măsură: “Spune-mi prețul”. În fiecare seară de la luni până vineri, după jurnalul principal de știri, Cosmin Cernat, gazda emisiunii, vă așteaptă de la ora 19.15 cu un show în care distracția este cuvântul de ordine. “Spune-mi prețul” este o emisiune de divertisment de tip concurs în care oameni obișnuiți au șansa să câștige premii în obiecte valoroase, de la aparatură electrocasnică până la automobile. Gândit ca un program de relaxare și entertainment “Spune-mi prețul” îmbină plăcerea românilor pentru cumpărături cu amuzamentul jocului. Concurenții trebuie să ghicească valoarea premiilor într-o serie de joculețe amuzante, probe interactive și faze eliminatorii. Cunsocut la nivel mondial sub numele de “Price is right”, “Spune-mi prețul” este un format internațional deținut în prezent de casa de producție Freemantle Media. Emisiunea există pe piața internațională de peste 50 de ani, suferind în timp modificări și adaptări ale formatului pentru cele peste 30 de piețe media din lume în care a avut succes. În acest moment se difuzează înregistrând audiențe foarte bune în Franța, Portugalia, Marea Britanie și Statele Unite. Nu pierde cea mai distractivă emisiune-concurs a toamnei, “Spune-mi prețul”, din 28 septembrie, de luni până vineri, de la ora 19:15, numai la Kanal D. http://www.kanald.ro...pune-mi-pretul/ |
#732
Posted 24 September 2009 - 12:55
cum era 'pretul corect' la protv pe vremuri.
asteptam cu interes si 'roata norocului' cu mihai calin, precum si 'stii si castigi' |
#733
Posted 24 September 2009 - 13:21
#734
Posted 24 September 2009 - 23:13
Stii si castigi si apoi Risti si castigi (dupa formatul Jeopardy!) chiar erau emisiuni interesante. Nu mi-ar parea rau daca ar reveni, dimpotriva, cred ca avem nevoie de un concurs de cultura generala. Cat despre Pretul corect, sper sa nu-l rasoleasca si pe asta
|
#735
Posted 25 September 2009 - 17:26
pufonel, on 25th September 2009, 00:13, said: Stii si castigi si apoi Risti si castigi (dupa formatul Jeopardy!) chiar erau emisiuni interesante. Nu mi-ar parea rau daca ar reveni, dimpotriva, cred ca avem nevoie de un concurs de cultura generala. Cat despre Pretul corect, sper sa nu-l rasoleasca si pe asta da, erau emisiuni interesante. Pacat ca a murit si Vrei sa fii miliardar..deh..intr-o tara de manelisti..se ofera ce se cere (sau invers?- se cere ceea ce se ofera) Fix Pretul Corect o sa apara pe Kanal Deh.. |
|
#736
Posted 27 September 2009 - 21:23
Legat de "Rataciti in Panama" am vazut prin oras o campanie publicitara pentru emisiunea asta cu Arde-i Gheorghe pe afis.
Imi pare bine ca reapare pe tuburile CRT, pe LCD-uri si pe plasme nea Andrei, daca se impaca bine cu turcii poate o face mai incolo si o emisiune social-politica ca acolo ii sta lui bine. |
#737
Posted 27 September 2009 - 21:43
Numai ca Kanal D a facut o alegere proasta cu ora la care este programat "Rataciti in Panama" deoarece la ora 22 sunt meciuri din Champions League (marti si miercuri) si din Europa League (joi)
|
#738
Posted 28 September 2009 - 16:01
Iar Duminica e o emisiune interesanta pe TVR 1
Poate se reiau emisiunea la alta ora sau, mai bine, o posteaza pe internet. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users