Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aeroport international la Brasov
Last Updated: Sep 26 2022 22:28, Started by
allkarenin
, May 12 2006 10:47
·
0
#19
Posted 15 April 2008 - 21:42
Stai linistit ca nu se fac culoarele de zbor pe deasupra orasului. Aici la noi e la mai putin de 4 km in linie dreapta aeroportul si numai un singur zbor are culoar pe deasupra orasului ca nu-i ajunge pista altfel. Daca ma gandesc bine cred ca numai de 2-3 ori l-am auzit si atunci nu deranjant, pur si simplu era destul de liniste sa-l simti.
|
#21
Posted 16 April 2008 - 12:42
adryyan, on Feb 8 2008, 18:28, said: 1. Nu sunt bani pentru aeroporturile existente 2. Dezavantajul zonei Brasov, face aproape imposibil constructia unui aeroport de dimensiuni medii-mari 3. Rentabilitatea unui aeroprt la Brasov. Brasov este aproape de Sibiu, Tg Mures. :P :P :P "1. Nu sunt bani pentru aeroporturile existente". Cine vorbeste de aeroporturi existente? Aeroportul din Brasov e o investitie greenfield, pornita de la zero. "2. Dezavantajul zonei Brasov, face aproape imposibil constructia unui aeroport de dimensiuni medii-mari" Hai pe bune... care e dezavantajul ala? "3. Rentabilitatea unui aeroprt la Brasov. Brasov este aproape de Sibiu, Tg Mures." Raspuns gresit. Respectand marimile si valoarea Sibiul e aproape de Brasov, nu Brasovul de Sibiu... :P Stiu ca aeroportul din Brasov strica multora socotelile, dar asta e viata. |
#23
Posted 16 April 2008 - 13:25
#24
Posted 16 April 2008 - 13:29
Nu, am intrat pe siteul ala scris pe harta. :)
De 20 de ori? Edited by abancor, 16 April 2008 - 13:30. |
#25
Posted 16 April 2008 - 13:45
Yoda, on Apr 16 2008, 13:42, said: "2. Dezavantajul zonei Brasov, face aproape imposibil constructia unui aeroport de dimensiuni medii-mari" Hai pe bune... care e dezavantajul ala? Probabil se refera la faptul ca este depresiune, tralala, bulsit, prostie veche, debitata de mintile "luminate" ale epocii de "aur" (corectez, pirita). Uite aici, pe google maps, in zona de N, N-E se vede clar ce spatiu wide este: http://maps.google.c...&...mp;t=h&z=12 Mai bag un link cu aeroportul din Zurich, un aeroport cu trafic de peste 20 milioane de calatori pe an: http://maps.google.c...&...mp;t=h&z=14 Se mai poate vedea de asemenea zona Montana - USA & many others, muuuuult mai claustrate decat Brasovul, flancate de munti, spatii deschise mai stranse, etc., care dispun de aeroporturi internationale chiar... mari. Carcotasilor le recomand sa caute pe google inainte sa spuna prostii, manati de orgolii teritoriale. P.S. (offtopic) Puteau sa puna niste bude mai decente in gara Capitalei Culturale Europeane 2007 pe care sa le administreze mai cu spor, ca duhnea toata zona garii. Ca sa nu mai zic ca la casa de bilete am stat cu batista parfumata la nas, fiind la 5 metri de "tronuri". Rade Tanda de Manda, era o vorba populara... Edited by Soarecul, 16 April 2008 - 13:46. |
#26
Posted 16 April 2008 - 13:45
hai ca n-a crescut asa tare. Cui i-ar place sa stea langa aeroport? Casa mea pe-acolo o sa fie, asa ca sper sa nu-l faca prea iute...
|
#27
Posted 16 April 2008 - 14:39
Ai gresit locatia pe google maps.
Cel mai probabil va fi construit pe locul vechiului Aerodrom Brasov de la Ghimbav, chiar in spatele uzinei IAR, daca harta de pe site-ul oficial e reala. Acum cativa ani am facut aviatie sportiva acolo si din desenul respectiv am impresia ca pista va avea aceeasi directie pe care o foloseam si noi la decolari in 90% din zboruri si care era tangenta la cercul orasului brasov. Foarte rar foloseam pista perpendiculara, doar daca vantul batea puternic pe acea directie pentru ca asta afecta avioanele usoare cu care zburam atunci. In cazul unor avioane mai mari, asta nu vamai fi o problema si nu vor avea traseu in directia orasului. Cel mai probabil vor veni la aterizare pe deasupra drumului dintre Ghimbav si Codlea, dar in apropierea Ghimbavului vor fi inca destul de sus, deci nu-i vor afecta nici pe ei. Iar decolarea, unde zgomotul e mai puternic, va fi spre Halchiu-Bod (noi aveam ca reper antenele de la Bod), dar pana ajung deasupra la Hanul din Ardeal vor fi deja sus si iar nu vor mai deranja pe nimeni. Poate cei din Stupini, care stau chiar aproape de zona IAR sa auda ceva cand e mai liniste. Edited by flaviand, 16 April 2008 - 14:41. |
#28
Posted 16 April 2008 - 20:07
Aeroportul va avea o pista in lungime de 2600 de metri, o suprafata a terminalului de 10.000 de metri patrati, o capacitate de 400 de pasageri pe ora, doua milioane pe an si 6.000 de tone de marfa pe ora.
Sistemul de ghidaj ILS va fi de categoria a 3-a, ceea ce permite aterizarea si pe conditii meteo dificile. Nu numai ca se va putea ateriza la Brasov, dar se va putea face si atunci cand la Cluj sau Tg. Mures nu se va putea (acolo au ILS CAT. 2). Sibiul din cate stiu sunt in faza incipienta (ILS CAT. 1),dar au in plan upgrade-ul la ILS Cat. 2. Brasovul va fi insa singurul din zona cu ILS CAT.3 "În anii '40, compania aerianã Lares efectua curse regulate zilnice pe ruta Bucuresti-Turda cu escale la Ghimbav si la Sibiu. Conform ziarelor vremii, de la Hotelul Corona din centrul Brasovului si pînã la aeroport drumul dura 45 de minute. De la Ghimbav si pînã în Bucuresti drumul dura, cu avionul, 30 de minute." (http://aeroportbraso...php?itemid=32#c) Cat dureaza astazi, dupa 60 de ani, o calatorie Brasov - Bucuresti? :huh: |
|
#29
Posted 16 April 2008 - 21:54
O sa fie o chichineata de aeroport.
Un aeroport serios are cel putin 2 piste a minim 3.500 metri lungime fiecare |
#30
Posted 16 April 2008 - 22:01
Toata lumea se bucura,inclusiv eu.Insa uitam un factor esential,nivelul de zgomot.Sper sa nu ne afecteze orasul nostru relativ linistit :)
|
#31
Posted 16 April 2008 - 22:10
tyrael, on Apr 16 2008, 22:01, said: Toata lumea se bucura,inclusiv eu.Insa uitam un factor esential,nivelul de zgomot.Sper sa nu ne afecteze orasul nostru relativ linistit :) dupa cum am mai zis , sper ca prima magoaie sa aterizeze acolo dupa ce ma carabanesc io din schema. Iar in ceea ce priveste invartiturile imobiliare , acestea au fost facute de catre cei care au avut informatii din interior ( si slava domnului , au fost destui ). asa ca [ http://www.invision.smileyville.net/smilies/cha%20(76).gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pentru cei care vor , da io unu ma abtin.. Edited by solitudes, 16 April 2008 - 22:11. |
#32
Posted 16 April 2008 - 22:50
karla, on May 12 2006, 10:47, said: Deci intr-un viitor nu prea indepartat va fi construit un aeroport la Brasov. Yoda, on Apr 16 2008, 20:07, said: Cat dureaza astazi, dupa 60 de ani, o calatorie Brasov - Bucuresti? :huh: Frankie, on Apr 16 2008, 21:54, said: O sa fie o chichineata de aeroport. |
#33
Posted 17 April 2008 - 08:20
Asa este, va fi o chichineata de aeroport.
Dar sincer, prefer sa folosesc un aeroport mic dar sigur, decat un Otopeni mare, dar de unde decolezi lovindu-te de masini utilitare si alte nebunii. Se pare ca au luat in calcul si extinderea in timp, au spatiu suficient adiacent. Dar ca investitie initiala, 400 calatori pe ora mie mi se pare OK. In prima faza cred ca nici jumatate din capacitate nu va fi acoperita. |
|
#34
Posted 17 April 2008 - 08:25
tyrael, on Apr 16 2008, 23:01, said: Toata lumea se bucura,inclusiv eu.Insa uitam un factor esential,nivelul de zgomot.Sper sa nu ne afecteze orasul nostru relativ linistit :) |
#35
Posted 17 April 2008 - 08:27
adadoi, on Apr 17 2008, 09:25, said: am inteles ca nu vor avea voie sa primeasca nave care fac zgomot prea mare, ca nivelul maxim acceptat va fi de 80 sau 90 decibeli, si ca poate-poate in Stupini o sa se auda, dar Ghimbavul si Brasovul n-a sa aiba probleme din punctul asta de vedere. Cel putin asa se lauda ei. Edited by solitudes, 17 April 2008 - 08:28. |
#36
Posted 17 April 2008 - 12:28
oricum pentru Brasov va fi benefic; sa invatam numai sa facem turism de calitate; si da preturile au crescut chiar atat de mult - in 2006 in zona pretul pe mp era 2 euro acum am inteles ca e 40;
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users