Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi A4 B9 quattro 190 CP!
Last Updated: Apr 28 2024 11:37, Started by
killer2015
, Apr 16 2024 19:01
·
4
#2
Posted 16 April 2024 - 21:36
Cam puturos, plictisitor; nu o sa simti aia 190 cai din princina normei euro 6d. In rest masina buna.
|
#3
Posted 17 April 2024 - 07:20
Nu stiu ce model de cutie automata are Audi la modelul ala, dar ghicesc ca tot DSG, posibil etajat diferit. Datorita unei recomandari (a se citi directive pentru producatori) se cam limiteaza puterea motoarelor din soft, astfel un 2.0 tdi din care scoteai 177 stock, limitat pe la 150 polueaza mai putin. La 190 de cai ori e motor de 2.5 cu capastru, ori e 2.0 modat, cu stage. Poate ca nu o sa simti pe 0-100 diferente mari, dar dinamic (20-70, 50-110, 80-140) o sa fie o diferenta. Totusi, la calutii aia, la un DSG cu ambreiaje uscate sa te astepti sa umbli la ambreiaje des, ca la cuplul lui le cam mananca pe paine...
PS ce am spus e valabil pentru masini facute pana in 2021. Ca nu mai gasesti in configurator de masini noi 2.5 dupa anul ala, nici sa te dai peste cap ca Fat frumos Edited by Raz0rblade, 17 April 2024 - 07:21. |
#4
Posted 17 April 2024 - 08:46
Am eu mașina asta. Se dovedește a fi un model de succes, foarte rar am auzit de probleme pe partea de cutie de viteze sau motor (chiar și la mașini ajunse pe la 300.000 km). Probleme mai răspândite cu ea sunt, însă, la sistemul AdBlue (cost estimativ reparație 9500 RON) și la răcitorul de la EGR (cost estimativ reparație 3000 RON). Cutia de viteze nu e neapărat cea mai comodă, în primele trei trepte o vei cam simți cum schimbă. Sistemul Quattro e zgomotos la virajele făcute pe viteze mici, se aude un mârâit din spate și nu par a fi soluții pentru această problemă, dar pe de altă parte nu pare să fie dăunător.
Partea cu "cam puturos" e semi-adevărată, în regim normal acei 190cp nu se prea simt din cauză că cutia de viteze ține motorul subturat tare, dar dacă o ții pe manual din padele pe la un 3000 - 3500 rpm și te înfingi în pedala de accelerație o vei simți fugind de sub tine. Dacă ai întrebări specifice scrie-le aici și îți voi răspunde. Edited by 0v1d1u, 17 April 2024 - 08:49. |
#5
Posted 17 April 2024 - 08:57
Eu am un Audi A5 2019 care defapt e tot un Audi A4 cu o mica diferenta de design a caroseriei.
Eu am varianta 40TFSI - deci benzina mild hybrid, 2L, 190CP. Eu am varianta cu tractiune fata. Eu sunt extrem de multumit de masina. Masina am cumparat-o anul trecu trecut in februarie. La momentul achizitiei avea 88.000 Km, acum am cu ea 109.500Km, deci 21.500 km in putin peste un an. Fara nici cea mai mica problema pana acum. Mai jos e si jurnalul masinii: https://forum.softpe...0hp-st7-102019/ Si mai e un coleg aici pe forum cu jurnalul unu A4 dar 45TFSI, cel de 256CP: https://forum.softpe...ne-45tfsi-2023/ Spor la citit! |
#6
Posted 17 April 2024 - 09:44
Posesor din 2021 al acestui model 70k km deja facuti (150k in total acum), pana acum fara nici un cost suplimentar in afara de cele de intretinere.
Chiar daca hateri spun ca e lenesa, cei 190 de cai isi fac treaba bine. La depasiri pe DN-urile romaniei chiar sunt vizibili. Intr-adevar, am vrut sa fac o data o "liniuta" pe autostrada cu un SQ8 si era sa intru in pamant de rusine , greseala mea. Sfat: nu te lua dupa ce spune producatorul (revizie la 30k km). Fa mai des, daca e sa o ai. Eu am facut la 13-15k de fiecare data, chiar daca e sa fac si de 2 ori pe an. (daca ai de gand sa o tii mult o sa fie un avantaj mare asta) Atentie ce model iei (ce dotari), costul reparatiilor in caz de accident ar putea fi nasol (~8000 Euro bara fata, un far (sa ma pis pe Matrixul lor), capota, si 2, 3 senzori in fata, dupa un accident usor - din fericire pt mine, a platit asigurarea casco toata cheltuiala) Edited by drive-x, 17 April 2024 - 09:49. |
#7
Posted 17 April 2024 - 10:09
drive-x, pe 17 aprilie 2024 - 09:44, a scris:
Posesor din 2021 al acestui model 70k km deja facuti (150k in total acum), pana acum fara nici un cost suplimentar in afara de cele de intretinere. Chiar daca hateri spun ca e lenesa, cei 190 de cai isi fac treaba bine. La depasiri pe DN-urile romaniei chiar sunt vizibili. Intr-adevar, am vrut sa fac o data o "liniuta" pe autostrada cu un SQ8 si era sa intru in pamant de rusine , greseala mea. Sfat: nu te lua dupa ce spune producatorul (revizie la 30k km). Fa mai des, daca e sa o ai. Eu am facut la 13-15k de fiecare data, chiar daca e sa fac si de 2 ori pe an. (daca ai de gand sa o tii mult o sa fie un avantaj mare asta) Atentie ce model iei (ce dotari), costul reparatiilor in caz de accident ar putea fi nasol (~8000 Euro bara fata, un far (sa ma pis pe Matrixul lor), capota, si 2, 3 senzori in fata, dupa un accident usor - din fericire pt mine, a platit asigurarea casco toata cheltuiala) Matrix-ul e scump, radarul e scump... 2000 Euro un far, le-ai spart pe ambele deja sunt 4000 euro... 1000+ Euro environment senzor, i-ai distrus pe ambii inca 2000 euro... Atat de usor ajung cu un accident minor la pret de Logan nou, nici nu iti imaginezi... da, toate features - urile sunt faine pana cand faci accident sau se strica si trebuie reparate. Eu pe A5-ul meu nu am nici Matrix si nici environment senzor, cu toate ca mi-as fi dorit sa am environment senzor sa am ACC... Matrix-ul e super fain, jos palaria, dar nu conduc atat de mult noaptea in cat sa merite sa fac retrofit... ACC-ul am stat putin pe ganduri sa fac retrofit dar m-am lasat pagubas pana la urma. |
#8
Posted 17 April 2024 - 12:00
ACC-ul pe zona Romania e un fail, ca nu adapteaza automat viteza dupa semnele de circulatie. Doar franeaza automat pe baza comportamentului masinii din fata, ceea ce poate fi chiar dezavantaj, ca iti termina mai repede placutele de frana.
In Vest (Austria, Germania, Olanda) uneori e util, ca te mai scapa de niste eventuale radare de viteza, adapteaza automat viteza pe baza limitarilor semnelor de circulatie. (Dar si aici mai da rateuri, cand semnele de restrictie sunt insotite de placute aditionale, gen limitari doar pentru tiruri, sau doar in anumite conditii meteo). Mai are si o porcarie de memorie, cred, care nu stiu cum functioneaza, te trezesti ca franeaza brusc fara sa fie vre-un indicator de limita (ori ca a trecut pe acolo candva si era limita, si a retinut zona, ori ca nu are actualizate hartile, nu mi-am dat seama de ce face asa). Oricum, ACC-ul e bun, dar pare a fi inca in stadiu de test. |
#9
Posted 17 April 2024 - 13:43
motorul/masina nu e puturos/puturoasa daca stii cum sa o folosesti. in oras da se simte ca sta foarte subturat si ai impresia ca pleci greu de la semafor. intra foarte repede si des auto-stop
ambreajul e in ulei, cu revizie la 60kkm quattro face masina putin mai stabila decat una fara (am avut si fara/am cu) confortabila desi nu am geamuri laminate este bine antifonata (portiune autostrada Sibiu 210km/h - nu iti dai seama de viteza, zgomot normal nu trebuie sa ridici vocea sa te inteleaga partnerul/partenera din dreapta. uneori camera 360grade mai da rateuri in sensul ca pe fata nu filmeaza (rar ce e drept). acc-ul putin folositor la noi, foarte util in vest caci impreuna cu alte sisteme are si functie de mers coloana, incet, intersectii, restrictii de viteza - aici impreuna cu navigatia. nu este o diferenta majora intre led si matrix, in functie de stilul de condus consumi mai mult sau mai putin ad-blue (in 26kkm am pus in jur de 11 l - rezervor la mine de 24l. consumul e destul de bun eu pe 87kkm am medie de 7l/100km pe parte de audio eu am ceva standar dar cu subwoofer sunet acceptabil. Momentan am doar un greier care isi face simtita prezenta doar pe hartoapele orasului undeva in zona centurii sofer. |
#10
Posted 17 April 2024 - 14:03
tatimeu, on 17 aprilie 2024 - 13:43, said:
pe parte de audio eu am ceva standar dar cu subwoofer sunet acceptabil. Momentan am doar un greier care isi face simtita prezenta doar pe hartoapele orasului undeva in zona centurii sofer. Mie imi scartaie constant ceva la centura pasager, nu pot sub nici o forma sa imi dau seama ce e. Si e sacaitor sa aud mereu sunetul ala. |
|
#11
Posted 17 April 2024 - 17:02
Da cred că vine de pe stâlp.
Nu am încercat să-i mut poziția dar nu cred că e o rezolvare. Asta e. Drumuri de tara (oraș). Bine că nu bârâie și trancane difuzorul din ușă cum era la celălalt A4B9 avut anterior. |
#12
Posted 28 April 2024 - 11:37
Y0samiteSam, on 16 aprilie 2024 - 21:36, said:
Cam puturos, plictisitor; nu o sa simti aia 190 cai din princina normei euro 6d. In rest masina buna. Puterea e tot aia, nu s-au micit cp odata cu normele euro, doar ca la o automata ti poate livra un pic diferit. Masina te cara in mare fel daca e in stare buna, consum bun, ~1400kg/190cp/320nm , benzina. E peste decent. In plus se poate duce mai sus puterea in siguranta pt fiabilitate cu ~30-40cp/50-60Nm, asta e "soft tuning" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users