Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sunt anvelopele dedicate "obsolete"?
Last Updated: Feb 03 2024 21:43, Started by
Valy_User
, Jan 20 2024 11:32
·
17
#1
Posted 20 January 2024 - 11:32
Văd foarte mulți oameni entuziasmați că-și pun all season, și în viața reală și aici pe forum.
Iar la cum văd eu lucrurile în vreo 8 ani anvelopele dedicate o să devină așa ceva SF. Dar mă uit acum la ce ninsori sunt în Brașov, și trebuie ținut cont că Primăria nu deszăpezește în dreptul locurilor de parcare dintre blocuri. Cummva, e mult mai confortabil pentru mulți. Un singur set de anvelope și jante(ceea ce înseamnă cost mai redus), nu mai trebuiesc depozitate(deci economisesc spațiu), nu mai trebuie să se schinuie să le schimbe. Însă, în practică multe dintre acele anvelope sunt de iarnă. Sau de iarnă ușoară, gen Michelin Crossclimate. N-aș putea să-mi iau așa ceva, nu au acele rizuri în care să intre zăpada, care să facă practic aderență zăpadă pe zăpadă, care este mult mai bună decât cea cauciuc pe zăpadă. Și mai e încă un lucru. Foarte mulți se iau după testele făcute de unii gen tyres review. Și nu înțeleg de ce. Nu am văzut în niciun test o simulare a unor condiții reale de utilizare, care chiar să conteze în lumea reală. Că frânează 2 metri mai repede, nu spun că nu contează. Dar, de ce nu văd un test: Zăpadă de 15 cm urcat o rampă de 8%? Edited by calinkgb, 20 January 2024 - 15:30. |
#4
Posted 20 January 2024 - 11:41
Am urcat pe drum de pamant si zapada de 20 de centimetri bine mersi cu anvelope All Season. Ba chiar a trebuit sa ma dau la o parte ca venea cineva de sus. Drumul era de o singura banda asa ca a trebuit sa ies in decor unde era zapada si mai multa. Unde am ramas impotmolit era cand am plecat. Fix cand drumul de pamant se termina si incepea asfaltul se facuse o groapa de 10 centimetri unde am intrat si nu am mai putut iesi. Am impins masina fata-spate si am iesit.
Corolar, cu anvelope de iarna dedicate am ramas blocat intr-o urcare cand BMW-ul din fata cu tractiune spate s-a blocat si el. Au iesit 4 matahale, au impins cazanul si si-au vazut de drum. Eu eram in masina cu sotia si copilul de un an. Asa ca... Paula. All Season: Goodyear Vector 4Seasons. Iarna: Nexen. Edited by RedDev, 20 January 2024 - 11:43. |
#5
Posted 20 January 2024 - 11:42
testele se fac pt situatii prin care trec majoritatea soferilor, 15cm de zapada pe o rampa de 8% e orice numai nu situatie comuna.
Valy_User, on 20 ianuarie 2024 - 11:40, said:
Obsolite înseamnă învechite (dpdv moral). obsolet se scrie in romana si obsolete in engleza. Edited by _-livio-_, 20 January 2024 - 11:44. |
#6
Posted 20 January 2024 - 12:04
Tot mai multi incep sa inteleaga ca doar daca mergi pe zapada sunt mai bune cauciucurile de iarna.
Pe frig, sau pe carosabil ud, sunt mai eficiente caciucurile de vara sau all-season. Si pentru a fi in regula daca mergi pe zapada, 2-3 zile pe an unii, pentru a nu mai avea chetuiala si timp pierdut cu cauciucuri vara-iarna, multi aleg all-season. Sigur, e diferenta intre all-season premium si all-season no-name, la fel cum e diferenta si intre cauciucurile dedicate (vara sau iarna) premium si no-name. RedDev, on 20 ianuarie 2024 - 11:41, said:
Ba chiar a trebuit sa ma dau la o parte ca venea cineva de sus. Drumul era de o singura banda asa ca a trebuit sa ies in decor unde era zapada si mai multa. |
#7
Posted 20 January 2024 - 12:05
#8
Posted 20 January 2024 - 12:12
Firește că nu sunt.
Depinde însă foarte mult de modul cum utilizezi mașina. Dacă atât vara cât și iarna ai drumuri ocazionale și nu ești un "commuter" zilnic pentru care mașina este o a doua natură, un set de Michelin pentru toate anotimpurile sunt absolut ok. Eu asta am pe două mașini, dar pe alta care este doar tracțiune spate și foarte puternică (pentru o mașină normală) am anvelope sport de vară pentru că doar vara merg cu ea. |
#9
Posted 20 January 2024 - 12:12
Labargo, on 20 ianuarie 2024 - 12:04, said:
Tot mai multi incep sa inteleaga ca doar daca mergi pe zapada sunt mai bune cauciucurile de iarna. Pe frig, sau pe carosabil ud, sunt mai eficiente caciucurile de vara sau all-season. Oamenii de la campie care nu ies din oras cu masina sau fac drumuri rare undeva la camp, au realizat ca nu e nevoie sa ai 2 seturi de anvelope. Un all season sunt indeajuns. Insa unii care fac excursii la munte, stau in orase de munte, merg in Austria la schi, trec Carpatii sa mearga in Moldova si invers, alora intodeauna le va fi mai folositor un set de anvelope de iarna. Iar in Romania nu exista an sa nu ne ia iarna pe nepregatite. |
#10
Posted 20 January 2024 - 12:18
|
#11
Posted 20 January 2024 - 12:27
Valy_User, on 20 ianuarie 2024 - 11:32, said:
Nu am văzut în niciun test o simulare a unor condiții reale de utilizare, care chiar să conteze în lumea reală. Că frânează 2 metri mai repede, nu spun că nu contează. Dar, de ce nu văd un test: Zăpadă de 15 cm urcat o rampă de 8%? Revenind la subiect, pe spate am pus all seasons. Pe fata, unde am tracțiunea, rămân cu vară-iarna. |
#12
Posted 20 January 2024 - 12:30
Ideal ar fi 2 seturi de anvelope dar la ce costuri au anvelopele bune + ca trebuie sa ai si spatiu de depozitare.. de aia all season au luat avant.
Folosesc all season din 2012. Au evoluat si anvelopele all season ca peformanta dar repet ideal ar fi 2 seturi performante vara si iarna. |
#13
Posted 20 January 2024 - 12:41
Am anvelopele de iarna cu tot genti si le pun cind sunt conditii de zapada sau plec la munte si este zapada. ,cele de vara la fel cu genti si le folosesc pina ninge.Acum am un Ford echipat cu iarna si plec cu el la munte si alt Ford echipat de vara pe care il folosesc cand nu este zapada . Cele all season pentru mine nu prezinta suficienta siguranta. Sunt la campie.
Edited by marian_nic65, 20 January 2024 - 12:43. |
#14
Posted 20 January 2024 - 12:43
Inca un criteriu important e CAT TII anvelopele alea all-season: daca le schimbi la 2-3 ani, sunt mai mult decat acceptabile, dar daca vrei sa crezi ca dupa 4 veri cu temperaturi mari o sa iti fie bune anvelopele si a 4-a iarna, mai gandeste-te.
Eu personal am avut Michelin CC pe fosta masina, prima iarna au fost PERFECTE, a doua iarna am avut 2-3 situatii in care masina nu s-a comportat cum m-am asteptat, iar in luna ianuarie a celei de-a 3-a ierni am simtit nevoie sa schimb anvelopele, deja nu se mai comportau ok. In total am facut vreo 35-40k km (cred) cu ele in cei 2 ani si jumatate. |
#15
Posted 20 January 2024 - 12:53
Valy_User, on 20 ianuarie 2024 - 11:40, said:
Obsolite înseamnă învechite (dpdv moral). https://www.merriam-...ionary/obsolete Din pacate nu exista anvelope all-season care sa fie bune si vara si iarna. Sunt unele all-season de la Michelin care se apropie ca performanta de cele de vara, paote ar fi o optiune pentru cei care nu prea merg pe zapada sau pentru masina a doua a familiei. Observ insa tot mai des ca cele de iarna au devenit all-season, multe masini echipate cu astfel de anvelope vara, ceea e este si mai periculos. |
|
#16
Posted 20 January 2024 - 12:55
Am Hankook mixte pe o masina
Am Nokian iarna (gama ieftine) pe alta. Daca circuli in oras, batraneste, poti merge cu cele mixte fara nici o problema. Mie nu imi plac cele mixte, sunt diferente mari fata de cele de iarna. |
#17
Posted 20 January 2024 - 13:11
nu merg pe zapada decat 3 zile... la 3-4 ani deci ) si atunci daca ninge
|
#18
Posted 20 January 2024 - 13:25
Nu este doar despre mers pe zapada, cele de vara isi pierd din performanta la temperaturi scazute. Evident conteaza si ce marca de anvelope sunt atat cele de vara cat si de iarna, nu toate anvelopele sunt egale.
Cand alegeam anvelope de iarna ma uitam la performanta lor pe gheata si zapada, de ceva ani incoace asta ma intereseaza mai putin pentru ca nu prea mai pun roata pe astfel de suprafete. Acum ma uit la performantele pe uscat, ploaie si nivelul de zgomot. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users