Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MFA cu cod la accesarea contului Digi
Last Updated: May 11 2023 15:10, Started by
OzTm
, Apr 28 2023 08:33
·
0
#19
Posted 04 May 2023 - 10:23
DIGI_Helper, on 28 aprilie 2023 - 13:30, said:
Desi nu recomand asta, pot sa confirm ca pe un cont pot fi adaugate mai multe numere de telefon. Iar la logare, se alege numarul pe care vrei sa primesti codul prin SMS. Desi am 3 numere de telefon adaugate in cont, la logare nu pot sa aleg pe care dintre ele sa primesc codul prin SMS; pot selecta doar un anumit numar. Din ce cauza? |
#20
Posted 04 May 2023 - 11:12
Salut, @ndy,
Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului ca sa pot verifica. |
#21
Posted 04 May 2023 - 13:43
#22
Posted 04 May 2023 - 15:53
Salut, mkscorpion0,
Te astept si pe tine cu un mesaj privat ca sa verificam. Nu poate fi trimis SMS pe numerele de telefon care: - au fost notate ca fiind numere de contact doar pentru o anumita categorie de situatii (ex: situatii tehnice); - au fost notate ca fiind numere de contact generale, dar doar pentru o anumita adresa (nu pentru tot contractul). |
#23
Posted 05 May 2023 - 22:58
"genial", eu stau in chirie, contul de digi e creat de mine pe o adresa de email asociata strict cu facturile de la chirie, proprietarii non tehnici, pe contract vin 2 facturi la adresa de chirie si undeva la tara la ei, banuiesc ca varianta ramasa e sa trec pe la casierie digi de fiecare data
"mersi" Digi |
#24
Posted 05 May 2023 - 23:00
Ar putea cere 2FA obligatoriu dacă vrei să faci modificări de contract, dar nu pentru acces la plata facturilor...
|
#25
Posted 05 May 2023 - 23:09
alta dubiosenie "Logarea în contul tău Digi.ro" email primit, cu toate ca nu am acceptat sa primesc mesaje de genul asta, tot primesc spam
in preferinte notificare nu sunt client digi energy si totusi trebuie sa accept notificari prin sms /email pt. factura - wtf? testeaza careva noile functii ? existe vreun departament de QA ? presupun ca nu |
#26
Posted 06 May 2023 - 19:15
Nu inteleg drama. Facturile nu se pot vedea in continuare cu ultimele 6 cifre din CNP? Nu vine sms cu detalii? Nu se mai poate folosi Un-Doi sau Pago? Mie chiar azi mi-a venit notificare de la un-doi ca s-au emis facturile Digi.
|
#27
Posted 08 May 2023 - 11:01
caesar243, on 05 mai 2023 - 22:58, said:
"genial", eu stau in chirie, contul de digi e creat de mine pe o adresa de email asociata strict cu facturile de la chirie, proprietarii non tehnici, pe contract vin 2 facturi la adresa de chirie si undeva la tara la ei, banuiesc ca varianta ramasa e sa trec pe la casierie digi de fiecare data "mersi" Digi Salut, caesar243, Inteleg ca tu ai creat contul Digi.ro cu acordul titularului, dar acesta nu a fost de acord sa notezi si numarul tau de telefon la date de contact si astfel acum nu te mai poti loga. 1. In situatia prezentata oricum primesti facturile pe mail, la fel ca si inainte (nu s-a schimbat nimic din punctul asta de vedere). *toate facturile se trimit pe aceeasi adresa de mail, nu exista posibilitatea sa fie impartite si o parte sa ajunga pe o adresa, iar restul pe alta adresa de mail. 2. Pentru plata facturilor o alta varianta poate fi setarea unui numar de telefon de contact la nivel de adresa pe care sa primesti notificare lunara cu suma de plata. Si apoi sa faci plata direct pe site, folosind acele date primite prin SMS. PS: desigur ca exista si varianta ca tu sa preiei contractul pentru apartamentul unde locuiesti in chirie si atunci dispare orice problema legata de accesul in cont. iRunaway, on 06 mai 2023 - 19:15, said:
Nu inteleg drama. Facturile nu se pot vedea in continuare cu ultimele 6 cifre din CNP? Nu vine sms cu detalii? Nu se mai poate folosi Un-Doi sau Pago? Mie chiar azi mi-a venit notificare de la un-doi ca s-au emis facturile Digi. Salut, iRunaway, Toate optiunile/variantele pe care le-ai prezentat raman in continuare valabile. Din punctul acesta de vedere nu se schimba absolut nimic. Edited by DIGI_Helper, 08 May 2023 - 11:28. |
#28
Posted 09 May 2023 - 12:58
Mare prostie a facut digi cu 2factor acces. Practic acum multi clienti printre care si eu am contul digi blocat total..
MERSI DIGI !! |
|
#29
Posted 09 May 2023 - 13:04
@-koss-: Se rezolva, titularul sa apeleze la relatii clienti. A scris si @DIGI_Helper aici in mesajul #14.
|
#30
Posted 09 May 2023 - 16:37
De rezolvat o rezolv.. dar macar un amarat de sms, o notificare sa fi trimis din timp.. sa stie oamenii de modificare.
Eu eram logat pe cont nici nu mi-am dat seama.. am dat delogare cand am vazut 2FA.... pe forum.. Eu nu inteleg de ce au impus obligatoriu 2FA.. sunt institutie bancara? era obligatoriu de la uniunea ieuropean asa ceva?. Eu pe unde pot dezactivez prostiile de 2FA... doar la banca o am activata ca cica e obligatorie.. dispozitie de la stapanii de la bruzelles. Edited by -koss-, 09 May 2023 - 16:39. |
#31
Posted 09 May 2023 - 17:34
#32
Posted 09 May 2023 - 17:56
Si la reincarcare cartela sau plata factura (fara a intra in cont, ca exista pe meniu) nu e tot plata cu cardul? Si care e e riscul? Sa iti plateasca altcineva factura?
Oricum in momentul platii de partea de securitate (a cardului, ca acolo conteaza) se ocupa procesatorul de plati. Si mie mi se pare exagerat 2FA pentru simpla consultare a informatiilor din contul online la un furnizor. Daca punea doar la modificarile contractuale, mai intelegeam. |
#33
Posted 09 May 2023 - 19:25
pana la urma mi-a adaugat proprietarul numarul de telefon si ma pot conecta, interesant ca eu nu primeam pe email-ul din cont factura, nu o primeam nici pe telefon (via whatsapp am incercat "Nu aveți dreptul să primiți informații despre ID-ul de client introdus."), proprietarul mai are o locatie, si m-am uitat acum in cont sunt 4 adrese de email (3 in plus fata de cea cu care am facut contul), si telefoanele lor (sot/sotie)
cumva ar trebui gandita o varianta pt. cazuri de genul asta, sa fie accesul la suma de plata + nr factura disponibil fara SMS, pana la urma mie fix atat imi trebuie |
|
#34
Posted 09 May 2023 - 21:41
caesar243, on 09 mai 2023 - 19:25, said: pana la urma mi-a adaugat proprietarul numarul de telefon si ma pot conecta, … si m-am uitat acum in cont sunt 4 adrese de email (3 in plus fata de cea cu care am facut contul), si telefoanele lor (sot/sotie) … Edited by sags, 09 May 2023 - 21:42. |
#35
Posted 10 May 2023 - 02:02
Daca știam că se ajunge la atâtea discuții inutile, nici nu mai porneam topicul...
-koss-, on 09 mai 2023 - 16:37, said:
era obligatoriu de la uniunea ieuropean asa ceva?. Eu pe unde pot dezactivez prostiile de 2FA... doar la banca o am activata ca cica e obligatorie.. dispozitie de la stapanii de la bruzelles. sags, on 09 mai 2023 - 21:41, said:
doar ca era vorba de membrii de familie mai mult sau mai putin apropiati, de mi-au sarit in cap cate unii. |
#36
Posted 10 May 2023 - 07:25
@OzTm: Nu, nu era fix aia problema, era vorba in primul rand de socrii/bunici/parinti/frati/etc dar nu e prea ok nici in cazul sot/sotie. Las-o asa, ca nu e cazul de a continua.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users