Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volkswagen e-Golf 2019
Ultima postare: dec 31 2023 13:07, Inițiat de
petman
, feb 23 2023 10:37
·
5
#55
Publicat: 21 aprilie 2023 - 06:29
nu i vorba ca nu o acoperi, dar nu intotdeauna poti fi pe faza.
daca ti faci viata stand doar cu meteo pe telefon, c-o fi, ca n o fi. Si in ultimii ani tot au fost. Ma rog, pe mine o data m a prins pe drum, si chiar am bagat o repede sub un balcon, dar pana sa ajung acolo, m a prins putin |
#56
Publicat: 01 mai 2023 - 19:34
1600km facuti.
Consum de 14,5kW/h pe 100km. Am avut iarna, frig, etc. In ultimele zile cand a fost mai cald deja s-a dus spre 12kWh consumul. Nu am incarcat toti km acasa (a fost gratis la statiile din oras) dar sa calculez ca si cum as fi incarcat 16x14,5x0,75 = 174 lei. Pe benzina, la 6% consum (cam atat ia swiftul) ar fi 16x6x6,6 = 633.6 lei. Me happy pina acum. Urmeaza sa bag swiftul la revopsit total pe casco + schimbat parbrizul si dupa aia sa ii fac vant. Cred ca a facut 15km de cand am luat golful. Asa ca nu merita sa stea. Da, e un pic problematic daca as avea nevoie de o masina pentru drum lung dar... gasim variante. Oricum am organizat vacantele cu avionul si tren. 530e 2020-21 incepe sa apara la preturi bune si pare ca tot scade asa ca avem la ce sa ne gandim. calitatea asamblarii este cam nasoala. ornamentele de pe usi si din jurul ecranului fac zgomot, am deja greieri. Editat de petman, 01 mai 2023 - 19:42. |
#60
Publicat: 15 iunie 2023 - 07:36
Masina in D (fara recuperare), pe coborâre, fara acc activ - incepe sa franeze si sa faca recuperare de energie.
Mi se intampla destul de frecvent, in locuri diferite. Foarte ciudat fenomenul si nu pot sa-l explic. Multumit de masina...am inceput sa caut inca o electrica dar cu autonomie mai mare. |
#61
Publicat: 15 iunie 2023 - 07:42
Fenomenul este de fapt programare. Si il pot explica probabil inginerii care au luat decizia sa programeze masina sa mentina viteza constanta pe coborare aplicand franare regenerativa in lipsa conditiilor mentionate de tine.
Adica de ce ai vrea sa lasi masina sa curga la vale si sa accelereze inutil doar ca sa pui vreo frana energica mai jos irosind energia cinetica? E mai bine pentru o masina electrica sa profite de transformarea oricarei farame de energie cinetica disponibila. Daca vrei acceleratie la vale, poti folosi acceleratorul. Probabil si eu as fi decis sa o programez la fel, pana la urma interesul e ca userul sa aiba cea mai mare autonomie posibila, fara sa ii fie afectata experienta de condus. Experienta de condus nu e afectata (negativ) ca nu curge libera masina la vale, pe serpentine, accelerand de nebuna. Editat de abac, 15 iunie 2023 - 07:46. |
#62
Publicat: 15 iunie 2023 - 07:45
Asa a gandit VW logica de recuperare a energiei. Daca esti in panta suficient de mare inca sa creasca viteza de deplasare fara ca tu sa accelerezi aplica un oarecare nivel de recuperare de energie pentru a reduce din accelerare. Rezultatul fiind ceva energie recuperata si o viteza de deplasare care nu creste prea mult sau chiar ramane constanta atat timp cat panta nu este prea mare. Aceeasi implementare si pe hibridele plug-in din grup. Pe mine nu ma deranjeaza ba chiar mi se pare utila functia.
|
#63
Publicat: 15 iunie 2023 - 11:00
Chestia e ca, in aceleasi locuri, in aceleasi conditii (pina in 60kmh - fiind localitate) uneori face, uneori nu.
Daca o las pe liber parcurg mai multi km decat daca as recupera o parte din energie pe care sa o folosesc ulterior la incarcare. Asta e... e un feature, not a bug. |
#68
Publicat: 25 august 2023 - 09:45
Bipaie si astea fara senzori de parcare. Suficient cat sa te trezeasca inainte sa lovesti ceva. Tesla Vision nu are precizie prea mare. Adica nu te poti baza pe indicatiile de pe display pentru a face parcari precise. Cu camera spate + laterale reusesti fara prea mare stres sa nu lovesti spatele sau lateralele masinii. Problema e cu partea din fata pentru ca acolo nu poti vedea ce vede camera fata.
Editat de r_vlad, 25 august 2023 - 09:46. |
#69
Publicat: 10 septembrie 2023 - 07:53
56km, 59min - deh, trafic pe drumuri aglomerate, mers in limite legale +10, in ritmul traficului. Cu varfuri de 120kmh in depasiri. Mers fara AC ca nu a fost nevoie, erau 21grade afara.
Screenshot 2023-09-10 at 08.48.24.jpg 41,63K 8 download-uri In rest, se mentine la 11-13kwh consumul (cu ac cand e nevoie). Multumit de masina, pentru oras si exterior pe distante de pina in 100km pe sens (fara sa incarc) este ok. Editat de petman, 10 septembrie 2023 - 07:56. |
|
#70
Publicat: 11 septembrie 2023 - 10:42
petman, on 15 iunie 2023 - 11:00, said:
Chestia e ca, in aceleasi locuri, in aceleasi conditii (pina in 60kmh - fiind localitate) uneori face, uneori nu. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi