Relatii Clienti- interactiune cu roboti sau personal uman?!
Last Updated: Apr 24 2023 18:18, Started by
paxdedi
, Mar 21 2023 07:43
·
0
#37
Posted 21 March 2023 - 14:55
Pai daca si aici vii cu versiuni ultra prescurtate a ce inseamna in traducere al tau " nu e de la mine" nu te astepta sa fii "ghicit"
Posibil sa fi avut de a face cu o proasta, dar , iarta-ma ca ti-o spun, din dialogul insirat de tine ar rezulta contrariul. Da, in call center din sute de colegi in cativa ani m-am intalnit cu maxim 10 de care imi era rusine ca imi sunt colegi Insa nu ai vrea sa stii numarul si procentul clientilor cretini din masa clientilor totali |
#38
Posted 21 March 2023 - 15:42
Atreides7, on 21 martie 2023 - 14:55, said: Insa nu ai vrea sa stii numarul si procentul clientilor cretini din masa clientilor totali Exemplu: Daca intr-un hipermarket un client face urat si scandal la casa de marcat ca nu a gasit nu stiu ce produs comandat de sotie, casierul ce trebuie sa creada ca toti clientii sunt la fel?! Edited by paxdedi, 21 March 2023 - 15:42. |
#39
Posted 21 March 2023 - 15:52
#40
Posted 21 March 2023 - 16:03
Am vrut sa rezolv o problema de facturare la Orange ! Am stat pe chat cu un robot mai multe minute , am cerut operator uman...a intrat tot ceva gen robot , am cerut sa sun/fiu sunat , mi s-a dat un numar de telefon...alt robot , am scris din nou robotului care mi-a dat numarul de telefon ...ca nu reusesc sa intru in legatura cu un operator uman , asta mi-a zis ca ii pare rau ...............etc. .
Mie nu mi-a parut rau , am renuntat la abonament , oricum era un numar de rezerva rar folosit . Am facut un abonament la Digi , se pare ca au evoluat mult la partea de semnal de la ultima mea incercare cu ei . Deci sa vorbeasca ei intre ei , robotii umani si non umani , eu am nevoie de rezolvarea problemei...nu de conversatii sterile si cretine ! Edited by Alltrack, 21 March 2023 - 16:06. |
#41
Posted 21 March 2023 - 16:07
Degeaba lucrezi "in IT" daca nu faci ticket pe mail si stai sa te certi aiurea la telefon. Nu inteleg ce castigi facand asta fiindca pierdeti amandoi timp si-ti mai si creezi frustrari aiurea.
|
#42
Posted 21 March 2023 - 19:30
Atreides7, on 21 martie 2023 - 13:13, said:
Vezi partile subliniate?Ai habar cati cretini suna si au probleme din cauza unor chestii basic, elementare? Operatorul e obligat sa verifice totul, mergand de la bagatul in priza daca trebuie, nu merge cu destepti care STIU ca problema nu e de la ei, am avut mii de din astia siguri ca problema nu e de la ei ca apoi sa ii izbeasca realitatea peste fata Evident ca problema poate sa nu fie de la tine, dar ce mama dracu te costa sa verifici ca poate lucrurile pot sta si altfel? Certitudinea e mama tuturor erorilor.Fata isi facea datoria, prostul a fost cel care a inchis insultand, macar daca inchideai fara sa insulti ar fi fost mai civilizat. Ati merita clauza in Termeni si Conditii ca din cauza limbajului sa va intre numarul pe blacklist si sa nu mai puteti apela niciodata la suport, atoatestiutori manierati ce sunteti no shit, si fata nu vazuse ca o aveai pusa in frunte Din statisticile noastre private, peste 80% din deranjamente erau la om in casa, cele mai inimaginabile situatii, ''imbunatatiri'' proprii iar cel mai adesea lipsa de cunostinte in utilizarea PC. Si daca i-ati auzi la telefon... eiffel, on 21 martie 2023 - 14:14, said:
Am inteles ca le apare pe ecran cand au bagat datele de client in baza de date. Cel de la relatii mi-a zis direct dupa ce i-am dat codul client. .................. eiffel, on 21 martie 2023 - 14:29, said:
Exact - au o grila de intrebari si raspunsuri. Marea majoritate nu au habar de ce vorbesc. In caz ca nu stiai era o zicala " clientul nostru, stapanul nostru". In prezent se pare ca adevenit "clientul nostru, sclavul nostru". Daca aia chiar era proasta, eu nu aveam ce sa-i fac decat sa-i spun pe nume. Poate se pricepea la altceva, dar nu la retelistcia si nici la relatii cu clientii. exact pentru un asemenea raspus, nu mi-a mai vorbit un tip pe care-l consideram de ani buni, prieten. A venit cu o problema la mine, desi nu era necesar, se rezolva 3 niveluri mai jos. dupa ce am rugat o colega sa-i rezolve problema, chiar peste rind daca tot eram prieteni, statisfacut foarte, mi-a aruncat zimbind idiotenia cu " clientul nostru, stapanul nostru". Eu i-am raspuns corespunzator, sincer am crezut ca discutia este in gluma, dar de atunci nu m-a mai salutat sau vizitat! |
#44
Posted 22 March 2023 - 10:20
#45
Posted 22 March 2023 - 10:23
sa vezi cand e cand te suna ca nu are semnal la televizor, intrebi ce ii apare pe televizor si zice "nimic", il intrebi daca are televizorul aprins si inchide telefonul
|
#46
Posted 22 March 2023 - 10:31
Am lucrat in customer service. Cel putin jumatate dintre apeluri erau nemotivate, reclamanti suparati pe chestii care nu tineau de RC-ul de la compania respectiva (da, sunt si din astia), informatii pe care le aveau in contract si tot felul de nebunii.
Cel mai trist apel a fost de la o doamna care a inceput sa planga si, printre sughituri, a spus ca a sunat fiindca nu are cu cine sa vorbeasca s simtea nevoia sa se descarce. Ce sa zici? Sper doar ca e bine... |
|
#47
Posted 22 March 2023 - 12:41
Va jur ca e adevarat, prieteni care au lucrat pentru Orange, o zi intreaga au incercat sa inteleaga problema clientului care intreba de ce ii apare un cal pe ecran. Si-au tras toti palme cand au realizat ca omul vedea 1 Call
|
#48
Posted 23 March 2023 - 19:40
Nu folosesc relații cu clienții decât cu operatori umani, daca nu pot contacta un operator uman mai bine închid.
Daca nu este urgent cel mai bine folosești email-ul ca sa rămână scrisa întreaga discuție. Cum majoritatea firmelor au redus calitatea serviciilor de relații cu clienții am învățat sa am backup la serviciile importante deoarece știu ca nu pot sa ma bazez pe ei. In momentul in care ai backup nu mai este așa urgent si pot folosii varianta email pentru relații cu clienții. Am backup la servicii bancare, servicii mobile voce/SMS/Internet numai prepaid fără contracte, Internet fix business. Per total este puțin mai scump însa nu am găsit alta varianta mai buna. Pentru servicii de backup la servicii mobile voce/SMS/Internet este suficient sa ai in portofel un SIM prepaid de la un alt operator pe care îl activezi cu opțiunea potrivita. Neactivat SIM-ul respectiv este valabil mai mulți ani. Edited by dagobar, 23 March 2023 - 19:47. |
#49
Posted 18 April 2023 - 09:44
Revin cu motivul crearii acestui topic, inca de cand am deschis acest topic (motivat), am avut o problema cu asocierea unui serviciu in aplicatia My Vodafone, de atunci tot stau pe acel zis chat whatsapp pentru a-mi rezolva problema(apropo cred ca i-am invatat pe toti consultantii din whatsapp, ca nu sunt multi).
Concluzia nici in ziua de azi nu s-a rezolvat problema, cred ca am scris mesaje la ei cat am scris in tot whatswap-ul meu de cand il am. Ma trimite la rel. clienti numere de telefon unde nu poti lua legatura cu niciun consultant, nici macar pe numarul cu taxa. Concluzia o trageti voi singuri. Despre ce tehnologie vorbim? Zicea un coleg mai sus ca majoritatea apelurilor la RC nu sunt justificate. In cazul meu, numar de vodafone cu credit si extraoptiune valabile, cand incerc sa-l asociez imi zice ca numarul nu este valid si nu este din reteaua Vodafone o fi numar de pe marte? |
#50
Posted 18 April 2023 - 10:25
E numerotatie de Vodafone sau e numar portat? Ai facut cumva vreo schimbare de numar? Se mai plang si altii de problema asta.
|
#51
Posted 24 April 2023 - 16:30
paxdedi, on 18 aprilie 2023 - 09:44, said:
am avut o problema cu asocierea unui serviciu in aplicatia My Vodafone, Platesc ridicol de putin, altfel as pleca instant de la ei. Edited by strongsss, 24 April 2023 - 16:31. |
|
#52
Posted 24 April 2023 - 18:18
AlexEn, on 18 aprilie 2023 - 10:25, said:
E numerotatie de Vodafone sau e numar portat? Ai facut cumva vreo schimbare de numar? Se mai plang si altii de problema asta. Numar de Vodafone, intr-adevar am facut schimbare de numar din aplicatie ca cel pe care il aveam nu mi-a placut(le-am si comunicat in scris lucrul asta sperand ca ii ajuta sa rezolve). Au depistat problema dar habar nu au cum sa o rezolve. E un numar care a fost pe persoana juridica si probabil a ramas agatat pe vechiul client daca nu o fi fost si portat la un moment dat!? Habar nu au de ei s-a degradat rau Vodafone in ultimii ani pe partea de soft. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users