Relatii Clienti- interactiune cu roboti sau personal uman?!

#1
Posted 21 March 2023 - 07:43

Buna ziua stimati colegi de forum si cititori.
Dupa cum majoritatea ati observat se incearca inlaturarea definitiva a factorului uman cei de la relatii clienti in special de la firme private. Saptamana aceasta avand nevoie sa iau legatura cu un consultant de la Vodafone, practic mi-a fost aproape imposibil robotul Andreea si Tobi pur si simplu mi-au inchis convorbirile fara macar sa ma puna in asteptare. Deschid acest subiect in care am rugamintea sa va spuneti problemele intampinate cu diversi operatori in legatura cu interactiunea dintre un client si relatiile cu clientii in vederea rezolvarii diferitelor probleme aparute pe parcursul contractului. Multumesc si va doresc multa rabdare! Edited by paxdedi, 21 March 2023 - 07:48. |
#2
Posted 21 March 2023 - 07:58

Jalnic, tot. Ai multe companii apelează la asa ceva, eu cand aud de asa companii le dau cu flit instant, pentru ca atunci cand voi avea probleme nimeni nu le va rezolva.
|
#3
Posted 21 March 2023 - 08:23

Am o parere proasta spre foarte proasta, dar nu pot sa nu observ si faptul ca n-ai dat un exemplu foarte bun.
VODAFONE a avut dintotdeauna servicii de relatii cu cleintii foarte proaste. si cand spun dintotdeauna ma refer la ceva de geneul din anii 2000. Ca au fost angajati ai Vodafone, ca a fost inteligenta artificiala, la un moment cred ca a fost si externalizat serviciul, serviiciile au fost proaste sau foarte proaste. noroc ca merge reteaua si nu prea mai am nevoie de relatii cu clientii, dar cand am avut a fost jale. Cu robotul am interactionat recent. i-am spus "Anulare Roaming" si n-a inteles, m-am dus la magazin si acolo i-a spus "Dezactivare roaming" si... a mers. teoretic puteam face asta din aplicatie, dar .. aplicatia nu merge pe contul meu de client... acum vreo doua luni am intrat insa in contact cu un operator care chiar mi-a rezolvat problema, ceva tot legat de roaming (care mi se activeaza aleator pe telefon). Edited by strongsss, 21 March 2023 - 08:26. |
#4
Posted 21 March 2023 - 08:33

e normal sa se treaca usor usor la robotizare si pe partea de customer service, din pacate joburile in call center sunt mereu disponibile, nimeni nu sta prea mult in malaxorul ala in care esti injurat daily pentru 18 milioane. de aceea si companiile se adapteaza, in loc sa plateasca mai bine incep sa bage roboti.
VODAFONE a avut dintotdeauna servicii de relatii cu cleintii foarte proaste. pai daca vodafone ii plateste cu bani de bomboane... Edited by horhescu, 21 March 2023 - 08:32. |
#5
Posted 21 March 2023 - 09:07

Pai toate firmele au roboti.
Iar Andreea e la Vodafone de peste 15 ani... Intr-un final, daca nu e graba, mailul e sfant. |
#6
Posted 21 March 2023 - 09:11

Eu n-am ceva impotriva robotilor: ideea este ca acesti roboti trebuie si ei instruiti. nu e posibil sa lansezi in productie chestii care nu merg.
In ce priveste lucrul in Call Center, eu o spun deschis, este jale din toate punctele de vedere: salarizare proasta => vin oameni slab pregatiti => nu se rezolva cererile => aglomeratie in Call Center=> bagam roboti! la asta se adauga, unele probleme tehnice in sistem dar si clienti de o anumita factura.. n-as lucra in Call Center pentru nimic in lume! Edited by strongsss, 21 March 2023 - 09:17. |
#7
Posted 21 March 2023 - 09:14

Abia astept momentul cand robo-chat-botul meu va interactiona cu robo-chat-botii lor.
|
#8
Posted 21 March 2023 - 09:14

#9
Posted 21 March 2023 - 09:22

Stau ca amu` cica vin robotii aia care citesc emotiile, deci sa ai grija si cum zici "dezactivare" sau "anulare" ca te si suduie bine daca nu ai tonul potrivit.
[ https://i.postimg.cc/zGffxRdh/Smiling-emoji-03.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Phobos, 21 March 2023 - 09:24. |
#10
Posted 21 March 2023 - 09:23

De vreo doi ani am plecat de la Vodafone, dar imi aduc amintea ca Andreea era cel putin la fel de proasta. O vreme a mers figura cu "reziliez contractul" si ma pasa la un operator.
Robotii astia sunt o solutie buna, insa doar atunci cand functioneaza, nu pare sa fie cazul la VF. La Orange unde sunt acum pare mai ok, Django asta pare ceva mai capabil.
Iar Andreea e la Vodafone de peste 15 ani... In curand face majoratul. Poate se mai desteapta si ea pana atunci. Edited by george_alexandru, 21 March 2023 - 09:24. |
#11
Posted 21 March 2023 - 09:23

problema e ca si ala de o programeaza pe Andreea e platit cu bani de bomboane, deci e la fel de mare interesul pentru eficienta in munca:))
Stau ca amu` cica vin robotii aia care citesc emotiile, deci sa ai grija si cum zici "dezactivare" sau "anulare" ca te si suduie bine daca nu ai tonul potrivit. vine robotu' politically correct, ai grija cum il saluti ![]() Edited by horhescu, 21 March 2023 - 09:25. |
|
#12
Posted 21 March 2023 - 09:32

#13
Posted 21 March 2023 - 10:01

Stii ce i-as face lui Ion de la programare? pentru ca sistemul lui nu merge, l-as muta in Call center vreo 2-3 luni. sa vada cate prostii trebuie sa intrebe oamenii pentru ca automatul programat de el nu merge.
problema e ca si ala de o programeaza pe Andreea e platit cu bani de bomboane, deci e la fel de mare interesul pentru eficienta in munca:)) Edited by strongsss, 21 March 2023 - 10:02. |
#14
Posted 21 March 2023 - 10:06

Stii ce i-as face lui Ion de la programare? pentru ca sistemul lui nu merge, l-as muta in Call center vreo 2-3 luni. sa vada cate prostii trebuie sa intrebe oamenii pentru ca automatul programat de el nu merge. Ion de la programare face ce ii spun altii, stai linistit. El decide 'cum', nu 'ce'. Edited by AlexEn, 21 March 2023 - 10:07. |
#15
Posted 21 March 2023 - 10:25

Mie la Raiff, roboata m-a ascultat, a colaborat, si in final a zis ca ma transfera la un operator uman. Am apucat sa zic " ALO ? " , si nenea sau doamna a inchis. Robotul a avut mai mult bun simt.
|
#16
Posted 21 March 2023 - 10:56

Era culmea daca te suna inapoi robotul sa-ti ceara scuze.
![]() |
|
#17
Posted 21 March 2023 - 11:05

Se incearca de catre cine si in ce fel ?
Am avut o gagica ce in studentie lucra la relatii clienti. Absolut toti cretinii sunau,si dupa 2 minute incepeau sa si verse laturile vizand o personal,de parca omul de la relatii cu clientii ar fi mai mult decat o interfata. Ea chiar era constiincioasa si isi facea treaba,fire timida. Permitea sa fie apostrofata si jignita. 2 luni a rezistat,ca mereu venea frustrata si ma certam cu ea. Pare din aceeasi conspiratie cu casele de marcat de la Auchan. Sunt firme private. Nu ti convine oferta,cauti mai departe. In Vest exista demult roboti la banci/companii de telefonie si alte asemenea. 1,2,3 Yes,yes,no,0 si te transfera la un angajat. Pana sa ajungi la angajat,e normal sa existe niste filtre,ca scutesti munca inutila. Muncitorul ala trebuie sa fie profitabil pentru firma,ca nu l a angajat ca sa o frece pe acolo. Scopul unei afaceri il reprezinta profitul. Cu atat mai mare,cu atat mai bine. Toti care va plangeti sa mergeti sa lucrati timp de o luna de zile intr un call center. Inveti sa urasti oamenii si 200 de noi injuraturi. |
#18
Posted 21 March 2023 - 11:33

Intre Call Center si puscarie, cred ca as alege puscaria.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users