Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Relatii Clienti- interactiune cu roboti sau personal uman?!

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#19
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,072
  • Înscris: 15.08.2005

View Poststrongsss, on 21 martie 2023 - 11:33, said:

Intre Call Center si puscarie, cred ca as alege puscaria.
macar la puscarie scapi cu creierii intregi. in schimb nu se poate spune acelasi lucru si despre c*r

#20
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 02.02.2014
Mie imi place cand ma suna sa-mi propuna prelungirea contractului si e suficient doar acordul meu verbal, telefonic...iar cand vreau sa reziliez ma trimite intr-un sediu al firmei, imi cere buletin, CNP, draci-laci,,,

#21
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004

View Postnewusername123, on 21 martie 2023 - 11:05, said:

Am avut o gagica ce in studentie lucra la relatii clienti. Absolut toti cretinii sunau,si dupa 2 minute incepeau sa si verse laturile vizand o personal,de parca omul de la relatii cu clientii ar fi mai mult decat o interfata.
Ea chiar era constiincioasa si isi facea treaba,fire timida. Permitea sa fie apostrofata si jignita.
2 luni a rezistat,ca mereu venea frustrata si ma certam cu ea.

Daca ai stii ce m-a enervat una de la RCS&RDS...
Mai e o problema cu majoritatea celor de la call-centere - habar nu au ce vorbesc. Practic citesc niste intrebari pe un ecran - un fe lde grila si in functie de raspuns iti pun urmatoarea intrebare.

I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o.
Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ?
- Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine.
- Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge.
- Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele.
- Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ?
I-am zis ca e proasta si i-am inchis...

#22
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,143
  • Înscris: 19.05.2005

View Postpaxdedi, on 21 martie 2023 - 07:43, said:

Buna ziua stimati colegi de forum si cititori.


Dupa cum majoritatea ati observat se incearca inlaturarea definitiva a factorului uman cei de la relatii clienti in special de la firme private.
Saptamana aceasta avand nevoie sa iau legatura cu un consultant de la Vodafone, practic mi-a fost aproape imposibil robotul Andreea si Tobi pur si simplu mi-au inchis convorbirile fara macar sa ma puna in asteptare.
Deschid acest subiect in care am rugamintea sa va spuneti problemele intampinate cu diversi operatori in legatura cu interactiunea dintre un client si relatiile cu clientii in vederea rezolvarii diferitelor probleme aparute pe parcursul contractului.


Multumesc si va doresc multa rabdare!



Si de aia sa ne bucuram ca a aparut ChatGPT, o sa fie mult mai buna interactiune cu AI fata de cea cu roboti. Ba ma astept ca uneori sa te intelegi mai bine cu AI decat cu unele persoane reale.

Edited by cristiandrei, 21 March 2023 - 12:38.


#23
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 26.05.2022

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 12:28, said:



Daca ai stii ce m-a enervat una de la RCS&RDS...
Mai e o problema cu majoritatea celor de la call-centere - habar nu au ce vorbesc. Practic citesc niste intrebari pe un ecran - un fe lde grila si in functie de raspuns iti pun urmatoarea intrebare.

I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o.
Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ?
- Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine.
- Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge.
- Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele.
- Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ?
I-am zis ca e proasta si i-am inchis...
Nu au proceduri pentru asa ceva. Si daca le ziceai ca da si tot nu merge, atunci trimiteau aiurea "echipa", care venea si se uita degeaba, sau schimbau aiurea mufe/cabluri.

#24
Atreides

Atreides

    Duke, Padishah Emperor, Kwisatz Haderach, Mahdi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,330
  • Înscris: 28.07.2008

View Poststrongsss, on 21 martie 2023 - 11:33, said:

Intre Call Center si puscarie, cred ca as alege puscaria.
Al doilea job, call center de vreo 10 ani. E adevarat, pentru companii din afara Romaniei. Coafura rezista

#25
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004

View PostNikoroB, on 21 martie 2023 - 12:41, said:

Nu au proceduri pentru asa ceva. Si daca le ziceai ca da si tot nu merge, atunci trimiteau aiurea "echipa", care venea si se uita degeaba, sau schimbau aiurea mufe/cabluri.

Au, dar era proasta tipa.
Am mai sunat si altadata, dar a raspuns un tip care a vazut la profil ca sunt Administrator IT si m-a redirectionat direct la tehnicul de zona. N-a mai pus nicio intrebare.

#26
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 26.05.2022
Cum adica a vazut la profil, adica te-a cautat pe linkedin/Facebook? :))

#27
Atreides

Atreides

    Duke, Padishah Emperor, Kwisatz Haderach, Mahdi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,330
  • Înscris: 28.07.2008

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 12:28, said:



I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o.
Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ?
- Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine.
- Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge.
- Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele.
- Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ?
I-am zis ca e proasta si i-am inchis...
Vezi partile subliniate?Ai habar cati cretini suna si au probleme din cauza unor chestii basic, elementare? Operatorul e obligat sa verifice totul, mergand de la bagatul in priza daca trebuie, nu merge cu destepti care STIU ca problema nu e de la ei, am avut mii de din astia siguri ca problema nu e de la ei ca apoi sa ii izbeasca realitatea peste fata
Evident ca problema poate sa nu fie de la tine, dar ce mama dracu te costa sa verifici ca poate lucrurile pot sta si altfel? Certitudinea e mama tuturor erorilor.Fata isi facea datoria, prostul a fost cel care a inchis insultand, macar daca inchideai fara sa insulti ar fi fost mai civilizat. Ati merita clauza in Termeni si Conditii ca din cauza limbajului sa va intre numarul pe blacklist si sa nu mai puteti apela niciodata la suport, atoatestiutori manierati ce sunteti

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 12:59, said:

un tip care a vazut la profil ca sunt Administrator IT
no shit, si fata nu vazuse ca o aveai pusa in frunte

#28
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

View PostMKdens24kw, on 21 martie 2023 - 12:24, said:

Mie imi place cand ma suna sa-mi propuna prelungirea contractului si e suficient doar acordul meu verbal, telefonic...iar cand vreau sa reziliez ma trimite intr-un sediu al firmei, imi cere buletin, CNP, draci-laci,,,
Pai cum ai vrea sa facă retenție cu forța? Punând in practica un proces foarte complicat ca tu sa te lași păgubaș si sa rămâi la ei.



#29
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006
Din pacate mare diferenta intre roboti si umanoizi nu-i mare diferenta la relatii cu clientii. Si robotii si umanoiziii sunt dresati identic.Indiferent ce intrebari ai, raspunsurile lor coincid. Umanoizii nu-s mai breji cu nimic. Macar daca "vorbesti" cu peretii, aka robotul, nu te enervezi de cat de imbecil este cel de la celalalt capat al telefonului.
Dar in epoca IT-ului, capitalista, este cea mai mare greseala sa-ti rezolvi problemele prin telefon. Nu-i asa, doar cealalta parte are dreptul sa te inregistreze, cu permisiunea ta, fireste.
Insa daca ai dovezi palpabile, de genul unui email, mesaj, etc.,te-ai scos. Si sa nu uiti sa ai macar doua seturi de copii de rezerva.

#30
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 26.05.2022

View PostAtreides7, on 21 martie 2023 - 13:13, said:

no shit, si fata nu vazuse ca o aveai pusa in frunte
Nu si-a dat seama saraca ca a sunat chiar "Dumezeu pe pamant". Astia sunt mereu cei mai tupeisti si recalcitranti si bineinteles cei care le stiu ei pe toate...

#31
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004

View PostNikoroB, on 21 martie 2023 - 13:09, said:

Cum adica a vazut la profil, adica te-a cautat pe linkedin/Facebook? Posted Image)

Am inteles ca le apare pe ecran cand au bagat datele de client in baza de date.
Cel de la relatii mi-a zis direct dupa ce i-am dat codul client.

View PostNikoroB, on 21 martie 2023 - 13:45, said:

Nu si-a dat seama saraca ca a sunat chiar "Dumezeu pe pamant". Astia sunt mereu cei mai tupeisti si recalcitranti si bineinteles cei care le stiu ei pe toate...

Ma rog,daca asta crezi tu...
Eu am zis sa le fac un bine. Dar n-am avut cu cine.

De-atunci nici nu-mi mai bat capul cu DNS-uriel lor. Mi-am facut serverul meu si pa.

View PostAtreides7, on 21 martie 2023 - 13:13, said:

Evident ca problema poate sa nu fie de la tine, dar ce mama dracu te costa sa verifici ca poate lucrurile pot sta si altfel? Certitudinea e mama tuturor erorilor.Fata isi facea datoria, prostul a fost cel
Ai citit asta ?

Quote

M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o.
Sper ca realizezi ca facusem deja toate testele si nu aveam niciun chef sa o iau de la capat.

#32
Atreides

Atreides

    Duke, Padishah Emperor, Kwisatz Haderach, Mahdi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,330
  • Înscris: 28.07.2008
A, pai asa se explica, trebuiesc inversate rolurile, cand aia habar nu au ca au o problema si cum sa si-o rezolve suna un client binevoitor facator de bine. Evident ca trebuie insultati ca nu accepta asistenta din partea clientului

Edited by Atreides7, 21 March 2023 - 14:17.


#33
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,532
  • Înscris: 01.08.2006
Sa nu va ganditi ca la call-center sunt agajati ceva inginer aerospatiali. La cat de rapid vin si pleaca angajatii din call-center, eu pun pariu ca doar trec printr-un instructaj si sunt trimisi la telefon. Suni, raspunde, are un scenariu in fata, te intreaba ce scrie in scenariu, daca e chestie complicata deschide tichet si abia acolo intervine un tehnician pe bune. Ori vine la locatie, ori verifica ce se poate din sistem si apoi te suna.
Ala din call center te intreaba chestii banale pentru ca atata poate si pentru ca majoritatea problemelor se rezolva prin bagat in priza, restart la router, etc. Nu merita sa le predea cursuri de facultate cand problemele nasoale sunt rare, putine si oricum nu se pot rezolva prin telefon.

Edited by bai3tzash, 21 March 2023 - 14:23.


#34
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004
Exact - au o grila de intrebari si raspunsuri.
Marea majoritate nu au habar de ce vorbesc.

View PostAtreides7, on 21 martie 2023 - 14:16, said:

A, pai asa se explica, trebuiesc inversate rolurile, cand aia habar nu au ca au o problema si cum sa si-o rezolve suna un client binevoitor facator de bine. Evident ca trebuie insultati ca nu accepta asistenta din partea clientului

In caz ca nu stiai era o zicala " clientul nostru, stapanul nostru".
In prezent se pare ca adevenit "clientul nostru, sclavul nostru".

Daca aia chiar era proasta, eu nu aveam ce sa-i fac decat sa-i spun pe nume.
Poate se pricepea la altceva, dar nu la retelistcia si nici la relatii cu clientii.

#35
Atreides

Atreides

    Duke, Padishah Emperor, Kwisatz Haderach, Mahdi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,330
  • Înscris: 28.07.2008

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 14:14, said:


Sper ca realizezi ca facusem deja toate testele si nu aveam niciun chef sa o iau de la capat.
Sfat, data viitoare spui, domnisoara, am facut asta si asta si asta, x,y,z, ca proasta nu are capacitati paranormale sa stie ce ai facut si ce nu, nu e atotstiutoare ca altii, evident trebuie sa iti puna intrebari
Si asa nu o iei de la capat si ajungi la miezul problemei, dar trebuie sa deschizi cat de cat gura pentru asta
Frate, e greu cu exprimarea asta, parca ati fi unii copii nerabdatori rasfatati care dau din picior daca nu vi se ghiceste din prima ce jucarie vreti voi imediat si alta nu

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 14:29, said:


In caz ca nu stiai era o zicala " clientul nostru, stapanul nostru".

Poate tu nu stiai si continuarea " dar numai are ce cauta in magazinul, restaurantul, etc, nostru"

View Posteiffel, on 21 martie 2023 - 14:29, said:


Daca aia chiar era proasta, eu nu aveam ce sa-i fac decat sa-i spun pe nume.
Relax, de unde nu e nici Dzeu nu cere

#36
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004

View PostAtreides7, on 21 martie 2023 - 14:35, said:

Sfat, data viitoare spui, domnisoara, am facut asta si asta si asta, x,y,z, ca proasta nu are capacitati paranormale sa stie ce ai facut si ce nu, nu e atotstiutoare ca altii, evident trebuie sa iti puna intrebari
Am incercat - ce am scris acolo e versiune foarte prescurtata.
Nu a fost niciun chip sa o scot pe tipa din grila ei.
Si in general sunt un tip care nu jigneste si nu se enerveaza. Dar tipa a reusit sa ma irite. Altfel nu o faceam proasta.

Daca tin bine minte un topic vechi ai lucrat intr-un call center mai demult - cati habarnisti erau pe-acolo ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate