Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Relatii Clienti- interactiune cu roboti sau personal uman?!
#19
Posted 21 March 2023 - 12:22
#20
Posted 21 March 2023 - 12:24
Mie imi place cand ma suna sa-mi propuna prelungirea contractului si e suficient doar acordul meu verbal, telefonic...iar cand vreau sa reziliez ma trimite intr-un sediu al firmei, imi cere buletin, CNP, draci-laci,,,
|
#21
Posted 21 March 2023 - 12:28
newusername123, on 21 martie 2023 - 11:05, said:
Am avut o gagica ce in studentie lucra la relatii clienti. Absolut toti cretinii sunau,si dupa 2 minute incepeau sa si verse laturile vizand o personal,de parca omul de la relatii cu clientii ar fi mai mult decat o interfata. Ea chiar era constiincioasa si isi facea treaba,fire timida. Permitea sa fie apostrofata si jignita. 2 luni a rezistat,ca mereu venea frustrata si ma certam cu ea. Daca ai stii ce m-a enervat una de la RCS&RDS... Mai e o problema cu majoritatea celor de la call-centere - habar nu au ce vorbesc. Practic citesc niste intrebari pe un ecran - un fe lde grila si in functie de raspuns iti pun urmatoarea intrebare. I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o. Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ? - Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine. - Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge. - Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele. - Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ? I-am zis ca e proasta si i-am inchis... |
#22
Posted 21 March 2023 - 12:38
paxdedi, on 21 martie 2023 - 07:43, said:
Buna ziua stimati colegi de forum si cititori. Dupa cum majoritatea ati observat se incearca inlaturarea definitiva a factorului uman cei de la relatii clienti in special de la firme private. Saptamana aceasta avand nevoie sa iau legatura cu un consultant de la Vodafone, practic mi-a fost aproape imposibil robotul Andreea si Tobi pur si simplu mi-au inchis convorbirile fara macar sa ma puna in asteptare. Deschid acest subiect in care am rugamintea sa va spuneti problemele intampinate cu diversi operatori in legatura cu interactiunea dintre un client si relatiile cu clientii in vederea rezolvarii diferitelor probleme aparute pe parcursul contractului. Multumesc si va doresc multa rabdare! Si de aia sa ne bucuram ca a aparut ChatGPT, o sa fie mult mai buna interactiune cu AI fata de cea cu roboti. Ba ma astept ca uneori sa te intelegi mai bine cu AI decat cu unele persoane reale. Edited by cristiandrei, 21 March 2023 - 12:38. |
#23
Posted 21 March 2023 - 12:41
eiffel, on 21 martie 2023 - 12:28, said: Daca ai stii ce m-a enervat una de la RCS&RDS... Mai e o problema cu majoritatea celor de la call-centere - habar nu au ce vorbesc. Practic citesc niste intrebari pe un ecran - un fe lde grila si in functie de raspuns iti pun urmatoarea intrebare. I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o. Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ? - Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine. - Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge. - Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele. - Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ? I-am zis ca e proasta si i-am inchis... |
#24
Posted 21 March 2023 - 12:54
#25
Posted 21 March 2023 - 12:59
NikoroB, on 21 martie 2023 - 12:41, said:
Nu au proceduri pentru asa ceva. Si daca le ziceai ca da si tot nu merge, atunci trimiteau aiurea "echipa", care venea si se uita degeaba, sau schimbau aiurea mufe/cabluri. Au, dar era proasta tipa. Am mai sunat si altadata, dar a raspuns un tip care a vazut la profil ca sunt Administrator IT si m-a redirectionat direct la tehnicul de zona. N-a mai pus nicio intrebare. |
#26
Posted 21 March 2023 - 13:09
Cum adica a vazut la profil, adica te-a cautat pe linkedin/Facebook? )
|
#27
Posted 21 March 2023 - 13:13
eiffel, on 21 martie 2023 - 12:28, said: I-am sunat odata ca le cazusera serverele de DNS si am zis sa le spun. Practic nu mai aveam net din cauza lor. M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o. Mi-a raspusn tipa si a inceput cu grila - aveti PC-ul conectat pe direct ? - Nu, problema e ca v-au cazut serverele de DNS, nu e de la mine. - Pai coenctati PC-ul direct la cablu sa vedem daca merge. - Pai nu e de la mine, eu am net acum, dar b-au cazut serverele. - Pai de unde stiti ca nu e de la dvs daca nu ati conectat PC-ul pe direct ? I-am zis ca e proasta si i-am inchis... Evident ca problema poate sa nu fie de la tine, dar ce mama dracu te costa sa verifici ca poate lucrurile pot sta si altfel? Certitudinea e mama tuturor erorilor.Fata isi facea datoria, prostul a fost cel care a inchis insultand, macar daca inchideai fara sa insulti ar fi fost mai civilizat. Ati merita clauza in Termeni si Conditii ca din cauza limbajului sa va intre numarul pe blacklist si sa nu mai puteti apela niciodata la suport, atoatestiutori manierati ce sunteti eiffel, on 21 martie 2023 - 12:59, said:
un tip care a vazut la profil ca sunt Administrator IT |
#28
Posted 21 March 2023 - 13:17
MKdens24kw, on 21 martie 2023 - 12:24, said:
Mie imi place cand ma suna sa-mi propuna prelungirea contractului si e suficient doar acordul meu verbal, telefonic...iar cand vreau sa reziliez ma trimite intr-un sediu al firmei, imi cere buletin, CNP, draci-laci,,, |
|
#29
Posted 21 March 2023 - 13:44
Din pacate mare diferenta intre roboti si umanoizi nu-i mare diferenta la relatii cu clientii. Si robotii si umanoiziii sunt dresati identic.Indiferent ce intrebari ai, raspunsurile lor coincid. Umanoizii nu-s mai breji cu nimic. Macar daca "vorbesti" cu peretii, aka robotul, nu te enervezi de cat de imbecil este cel de la celalalt capat al telefonului.
Dar in epoca IT-ului, capitalista, este cea mai mare greseala sa-ti rezolvi problemele prin telefon. Nu-i asa, doar cealalta parte are dreptul sa te inregistreze, cu permisiunea ta, fireste. Insa daca ai dovezi palpabile, de genul unui email, mesaj, etc.,te-ai scos. Si sa nu uiti sa ai macar doua seturi de copii de rezerva. |
#30
Posted 21 March 2023 - 13:45
#31
Posted 21 March 2023 - 14:14
NikoroB, on 21 martie 2023 - 13:09, said:
Cum adica a vazut la profil, adica te-a cautat pe linkedin/Facebook? ) Am inteles ca le apare pe ecran cand au bagat datele de client in baza de date. Cel de la relatii mi-a zis direct dupa ce i-am dat codul client. NikoroB, on 21 martie 2023 - 13:45, said:
Nu si-a dat seama saraca ca a sunat chiar "Dumezeu pe pamant". Astia sunt mereu cei mai tupeisti si recalcitranti si bineinteles cei care le stiu ei pe toate... Ma rog,daca asta crezi tu... Eu am zis sa le fac un bine. Dar n-am avut cu cine. De-atunci nici nu-mi mai bat capul cu DNS-uriel lor. Mi-am facut serverul meu si pa. Atreides7, on 21 martie 2023 - 13:13, said:
Evident ca problema poate sa nu fie de la tine, dar ce mama dracu te costa sa verifici ca poate lucrurile pot sta si altfel? Certitudinea e mama tuturor erorilor.Fata isi facea datoria, prostul a fost cel Quote M-am chinuit vreo ora pana mi-am dat seama si am pus eu alet DNS-uri si a luat-o. |
#32
Posted 21 March 2023 - 14:16
A, pai asa se explica, trebuiesc inversate rolurile, cand aia habar nu au ca au o problema si cum sa si-o rezolve suna un client binevoitor facator de bine. Evident ca trebuie insultati ca nu accepta asistenta din partea clientului
Edited by Atreides7, 21 March 2023 - 14:17. |
#33
Posted 21 March 2023 - 14:19
Sa nu va ganditi ca la call-center sunt agajati ceva inginer aerospatiali. La cat de rapid vin si pleaca angajatii din call-center, eu pun pariu ca doar trec printr-un instructaj si sunt trimisi la telefon. Suni, raspunde, are un scenariu in fata, te intreaba ce scrie in scenariu, daca e chestie complicata deschide tichet si abia acolo intervine un tehnician pe bune. Ori vine la locatie, ori verifica ce se poate din sistem si apoi te suna.
Ala din call center te intreaba chestii banale pentru ca atata poate si pentru ca majoritatea problemelor se rezolva prin bagat in priza, restart la router, etc. Nu merita sa le predea cursuri de facultate cand problemele nasoale sunt rare, putine si oricum nu se pot rezolva prin telefon. Edited by bai3tzash, 21 March 2023 - 14:23. |
|
#34
Posted 21 March 2023 - 14:29
Exact - au o grila de intrebari si raspunsuri.
Marea majoritate nu au habar de ce vorbesc. Atreides7, on 21 martie 2023 - 14:16, said:
A, pai asa se explica, trebuiesc inversate rolurile, cand aia habar nu au ca au o problema si cum sa si-o rezolve suna un client binevoitor facator de bine. Evident ca trebuie insultati ca nu accepta asistenta din partea clientului In caz ca nu stiai era o zicala " clientul nostru, stapanul nostru". In prezent se pare ca adevenit "clientul nostru, sclavul nostru". Daca aia chiar era proasta, eu nu aveam ce sa-i fac decat sa-i spun pe nume. Poate se pricepea la altceva, dar nu la retelistcia si nici la relatii cu clientii. |
#35
Posted 21 March 2023 - 14:35
eiffel, on 21 martie 2023 - 14:14, said: Sper ca realizezi ca facusem deja toate testele si nu aveam niciun chef sa o iau de la capat. Si asa nu o iei de la capat si ajungi la miezul problemei, dar trebuie sa deschizi cat de cat gura pentru asta Frate, e greu cu exprimarea asta, parca ati fi unii copii nerabdatori rasfatati care dau din picior daca nu vi se ghiceste din prima ce jucarie vreti voi imediat si alta nu eiffel, on 21 martie 2023 - 14:29, said: In caz ca nu stiai era o zicala " clientul nostru, stapanul nostru". eiffel, on 21 martie 2023 - 14:29, said: Daca aia chiar era proasta, eu nu aveam ce sa-i fac decat sa-i spun pe nume. |
#36
Posted 21 March 2023 - 14:40
Atreides7, on 21 martie 2023 - 14:35, said:
Sfat, data viitoare spui, domnisoara, am facut asta si asta si asta, x,y,z, ca proasta nu are capacitati paranormale sa stie ce ai facut si ce nu, nu e atotstiutoare ca altii, evident trebuie sa iti puna intrebari Nu a fost niciun chip sa o scot pe tipa din grila ei. Si in general sunt un tip care nu jigneste si nu se enerveaza. Dar tipa a reusit sa ma irite. Altfel nu o faceam proasta. Daca tin bine minte un topic vechi ai lucrat intr-un call center mai demult - cati habarnisti erau pe-acolo ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users