Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 

Problema semnal tv oled

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
pale99

pale99

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.10.2022
Salut, de curand am cumparat un smart TV oled (Philips OLED 55OLED707) la care intampin niste probleme in legatura cu semnalul tv pe programele HD (digi)
Mai exact, la intervale aleatorii de timp (odata la cateva minute), semnalul tv pare ca pierde din putere iar imaginea se vede cu "pureci" (nu stiu care e denumirea mai academica a fenomenului). Problema asta dureaza cate 1-2 secunde, in rest calitatea semnalului e ireprosabila.

Ce am incercat pana acuma:
- conectat tv-ul direct la router-ul de la digi (initial exista un splitter intre ele si m-am gandit ca acela ar putea fi problema)
- incercat 3 cabluri diferite, cel mai stabil a ramas asta: https://www.hornbach...-tata/10410180/
- am verificat folosind functia din tv puterea si calitatea semnalului, dar ambele arata maxim: 100

Ati mai intalnit careva asemenea problema? Aveti ceva sfaturi/idei de ce as putea incerca - ma gandesc ca ar putea fi tv-ul dar nu dispun de altul sa fac un test din pacate.

Multumesc pentru idei.

#2
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,042
  • Înscris: 09.08.2009
Pune o filmare sa ne dumirim si noi. Nu exista "pureci" in digital, aia erau in analog. In digital poti sa ai fenomenul de freezing sau macroblocuri daca semnalul este prea slab sau la limita.

#3
marcgm

marcgm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 27.11.2007
Poți caută update soft tv, macroblocuri se numesc.

#4
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,039
  • Înscris: 28.10.2006
Doar imaginea e afectata sau si sunetul?
Calitatea si nivelul semnalului pot sa fie 100%, dar nivelul de eroare bit cat e? Ai si aceasta informatie in ecranul respectiv?
Am avut aceasta problema pe unele programe, tot la Digi, cand eram pe cablu coaxial pe partea de TV.
Am pus un amplificator de 30 lei si partial s-a remediat problema, dar nu total. Se amplifica problema cand era cald in casa, amplificatorul era fierbinte.
Acum am si TV-ul pe fibra si doar un singur program e cu probleme, pe toate 3 TV-urile din casa.
Spliter de calitate, cabluri si mufe de calitate.
Testeaza si un alt TV, daca ai posibilitatea, cu un cablu direct din ONT, ca sa elimini probleme ale TV-ului.

#5
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,854
  • Înscris: 22.02.2014
Filmeaza problema si mergi la service cu el.Daca nu, retur.

#6
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,070
  • Înscris: 20.06.2009

View Postpale99, on 12 martie 2023 - 18:13, said:

(...)
Ati mai intalnit careva asemenea problema? (...)
Lasă meniul parametrilor de semnal on-screen pe o perioadă mai lungă de timp și urmărește care din cei doi (putere sau calitate) suferă modificări în momentul în care apar macroblocurile. Pentru un semnal corect, calitatea trebuie să stea la 100% tot timpul, puterea poate varia fără să aibe implicații majore asupra imaginii (minimul teoretic e undeva pe la 30%). Totuși, au mai fost raportate pe aici cazuri în care un semnal cu putere de 100% a creat probleme, tehnicienii RCS fiind nevoiți să umble la căsuțele lor pentru atenuarea semnalului.
Dacă însă ai mici variații ale calității semnalului, de cele mai multe ori acestea apar în cazul unor conexiuni proaste. Se poate să fie și de la televizor (vreo lipitură anapoda, fie la mufa de intrare, fie pe placă), dar astea au fost mai rare. Poți încerca cu un alt televizor și atunci îți dai seama ușor de unde vine problema. Dacă e rețeaua și televizorul a fost conectat direct la ONT, trebuie anunțat tehnicul de la Digi, să vină și să facă verificări.

View Postviceroy56, on 13 martie 2023 - 07:40, said:

Doar imaginea e afectata sau si sunetul?
Calitatea si nivelul semnalului pot sa fie 100%, dar nivelul de eroare bit cat e? Ai si aceasta informatie in ecranul respectiv?
(...)
La televizoarele Philips și LG, parametrii de semnal sînt putere și calitate. La Samsung, aceștia sînt putere și eroare bit. Cum ar veni, eroare bit este echivalent calitate pentru televizorul inițiatorului...:)

View Postviceroy56, on 13 martie 2023 - 07:40, said:

Testeaza si un alt TV, daca ai posibilitatea, cu un cablu direct din ONT, ca sa elimini probleme ale TV-ului.
Inițiatorul a spus că l-a conectat la „routerul” Digi, dar cum router cu Cable OUT nu prea se egzistă, rămîne să presupunem că a fost vorba de un ONT (probabil Fiber Home, care le cam face pe toate (TV, LAN, WAN)...:)

#7
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 18.01.2020
Daca are HG6544C, adica fiberhome-ul, ala e "renumit" ca mai face figuri pe CATV daca setezi pe Wireless canalul 11, stiu, sunt frecvente total diferite, dar...poate chiar echipamentul RDS-ului isi da duca, nu ar fi primul.

Edited by Rares95, 13 March 2023 - 12:01.


#8
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,039
  • Înscris: 28.10.2006

View Postcrislacor, on 13 martie 2023 - 11:54, said:

La televizoarele Philips și LG, parametrii de semnal sînt putere și calitate. La Samsung, aceștia sînt putere și eroare bit. Cum ar veni, eroare bit este echivalent calitate pentru televizorul inițiatorului...Posted Image
Te contrazic.
Io am LG.
Am pus poza cu ecranul Test Signal, poza in care apare si parametrul BER(Bit Error Rate)
Nu stiu la Philips, ca nu mai am TV-ul Philips.

Attached Files

  • Attached File  LG.jpg   101.13K   41 downloads


#9
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,070
  • Înscris: 20.06.2009
LG am și eu, da' nu mi-a sărit în ochi BER-u'.:) Oricum, atunci cînd se modifică indicatorul de calitate, se modifică și BER-ul...

#10
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,039
  • Înscris: 28.10.2006
Nope!
100% peste tot si BER-ul jongleaza.
Io am frecvent, la 2-3-5 minute un salt la 2, maxim 3 la BER, dar nu influenteaza deloc vizionarea. Nu pe toate frecventele apare variatie BER.
O sa vad la vara, ca doar de o luna juma' am TV-ul pe fibra.
Ca si observatie suplimentara, doar pe TV-ul 4K este, de fapt ERA vizibil si deranjant fenomenul de scadere BER.
Pe TV FHD, doar daca BER-ul o lua rau in balarii se simtea usor un glitch.
Repet, o sa vad la vara, cand o sa fie foarte cald.

Edited by viceroy56, 13 March 2023 - 17:41.


#11
pale99

pale99

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.10.2022
Salut, mersi pentru sfaturi/idei in primul rand.

Am atasat si un video: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5P33mw6o8BA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ], cam asa arata problema.

Am incercat sa las si diagnosticarea de semnal de la tv si sa urmaresc daca vad o corelare cu aparitia macroblocurilor. Din cate am vazut, calitatea si puterea semnalului raman cu aceeasi valoare si atunci cand problema apare.

Ca si fiu sincer, nu stiu daca valorile alea sunt monitorizate constant sau doar cand selectez cautare.
https://imgupx.com/XSTvcPZc

[ https://imgupx.com/XSTvcPZc - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,042
  • Înscris: 09.08.2009
Nu e de la semnal, ori e vreo setare aiurea prin meniul televizorului, ori tv-ul are o problema.

Edited by florynsv, 14 March 2023 - 09:36.


#13
pale99

pale99

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.10.2022
A fost echipa tehnica de la digi ieri, au verificat cabluri,mufe,putere semnal, toate sunt ok si in parametrii buni.

Dupa ce am mai urmarit si testat problema, am observat totusi ca fara cartela Smart CAM de la Digi .. problema nu mai apare. Vad ca nu sunt doar eu in situatia asta, unde tv+cartela fac figuri: https://forum.softpe...ilips-probleme/ (unii vad ca le-au rezolvat cu update de soft https://forum.softpe...agine-sacadata/ .. dar in cazul meu e facut deja)

O sa cer de la digi un alt Smart CAM (eventual acela in care intra fizic cartela in el) si daca nici asa nu am success, o sa ma declar invins.

#14
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

View Postpale99, on 15 martie 2023 - 07:40, said:

https://forum.softpe...agine-sacadata/ .. dar in cazul meu e facut deja
La LG oled nu sunt probleme. Poate doar la lcd. Am LG oled si nu am aceste probleme.

#15
pale99

pale99

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.10.2022
S-a rezolvat problema folosind un alt card Smart Cam.
De mentionat ca acesta e tipul de modelul care are cartela vs cel initial care era fara cartela. Nu stiu daca asta (modelul de Smart Cam) a facut diferenta, sau era ceva in neregula cu cel initial.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si idei!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate