Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema semnal tv oled
Last Updated: Mar 16 2023 15:11, Started by
pale99
, Mar 12 2023 18:13
·
0
#1
Posted 12 March 2023 - 18:13
Salut, de curand am cumparat un smart TV oled (Philips OLED 55OLED707) la care intampin niste probleme in legatura cu semnalul tv pe programele HD (digi)
Mai exact, la intervale aleatorii de timp (odata la cateva minute), semnalul tv pare ca pierde din putere iar imaginea se vede cu "pureci" (nu stiu care e denumirea mai academica a fenomenului). Problema asta dureaza cate 1-2 secunde, in rest calitatea semnalului e ireprosabila. Ce am incercat pana acuma: - conectat tv-ul direct la router-ul de la digi (initial exista un splitter intre ele si m-am gandit ca acela ar putea fi problema) - incercat 3 cabluri diferite, cel mai stabil a ramas asta: https://www.hornbach...-tata/10410180/ - am verificat folosind functia din tv puterea si calitatea semnalului, dar ambele arata maxim: 100 Ati mai intalnit careva asemenea problema? Aveti ceva sfaturi/idei de ce as putea incerca - ma gandesc ca ar putea fi tv-ul dar nu dispun de altul sa fac un test din pacate. Multumesc pentru idei. |
#2
Posted 12 March 2023 - 20:51
Pune o filmare sa ne dumirim si noi. Nu exista "pureci" in digital, aia erau in analog. In digital poti sa ai fenomenul de freezing sau macroblocuri daca semnalul este prea slab sau la limita.
|
#4
Posted 13 March 2023 - 07:40
Doar imaginea e afectata sau si sunetul?
Calitatea si nivelul semnalului pot sa fie 100%, dar nivelul de eroare bit cat e? Ai si aceasta informatie in ecranul respectiv? Am avut aceasta problema pe unele programe, tot la Digi, cand eram pe cablu coaxial pe partea de TV. Am pus un amplificator de 30 lei si partial s-a remediat problema, dar nu total. Se amplifica problema cand era cald in casa, amplificatorul era fierbinte. Acum am si TV-ul pe fibra si doar un singur program e cu probleme, pe toate 3 TV-urile din casa. Spliter de calitate, cabluri si mufe de calitate. Testeaza si un alt TV, daca ai posibilitatea, cu un cablu direct din ONT, ca sa elimini probleme ale TV-ului. |
#5
Posted 13 March 2023 - 09:19
Filmeaza problema si mergi la service cu el.Daca nu, retur.
|
#6
Posted 13 March 2023 - 11:54
pale99, on 12 martie 2023 - 18:13, said:
(...) Ati mai intalnit careva asemenea problema? (...) Dacă însă ai mici variații ale calității semnalului, de cele mai multe ori acestea apar în cazul unor conexiuni proaste. Se poate să fie și de la televizor (vreo lipitură anapoda, fie la mufa de intrare, fie pe placă), dar astea au fost mai rare. Poți încerca cu un alt televizor și atunci îți dai seama ușor de unde vine problema. Dacă e rețeaua și televizorul a fost conectat direct la ONT, trebuie anunțat tehnicul de la Digi, să vină și să facă verificări. viceroy56, on 13 martie 2023 - 07:40, said:
Doar imaginea e afectata sau si sunetul? Calitatea si nivelul semnalului pot sa fie 100%, dar nivelul de eroare bit cat e? Ai si aceasta informatie in ecranul respectiv? (...) viceroy56, on 13 martie 2023 - 07:40, said:
Testeaza si un alt TV, daca ai posibilitatea, cu un cablu direct din ONT, ca sa elimini probleme ale TV-ului. |
#7
Posted 13 March 2023 - 12:00
Daca are HG6544C, adica fiberhome-ul, ala e "renumit" ca mai face figuri pe CATV daca setezi pe Wireless canalul 11, stiu, sunt frecvente total diferite, dar...poate chiar echipamentul RDS-ului isi da duca, nu ar fi primul.
Edited by Rares95, 13 March 2023 - 12:01. |
#8
Posted 13 March 2023 - 13:09
crislacor, on 13 martie 2023 - 11:54, said:
La televizoarele Philips și LG, parametrii de semnal sînt putere și calitate. La Samsung, aceștia sînt putere și eroare bit. Cum ar veni, eroare bit este echivalent calitate pentru televizorul inițiatorului... Io am LG. Am pus poza cu ecranul Test Signal, poza in care apare si parametrul BER(Bit Error Rate) Nu stiu la Philips, ca nu mai am TV-ul Philips. Attached Files |
#9
Posted 13 March 2023 - 17:27
LG am și eu, da' nu mi-a sărit în ochi BER-u'. Oricum, atunci cînd se modifică indicatorul de calitate, se modifică și BER-ul...
|
#10
Posted 13 March 2023 - 17:40
Nope!
100% peste tot si BER-ul jongleaza. Io am frecvent, la 2-3-5 minute un salt la 2, maxim 3 la BER, dar nu influenteaza deloc vizionarea. Nu pe toate frecventele apare variatie BER. O sa vad la vara, ca doar de o luna juma' am TV-ul pe fibra. Ca si observatie suplimentara, doar pe TV-ul 4K este, de fapt ERA vizibil si deranjant fenomenul de scadere BER. Pe TV FHD, doar daca BER-ul o lua rau in balarii se simtea usor un glitch. Repet, o sa vad la vara, cand o sa fie foarte cald. Edited by viceroy56, 13 March 2023 - 17:41. |
|
#11
Posted 13 March 2023 - 18:27
Salut, mersi pentru sfaturi/idei in primul rand.
Am atasat si un video: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5P33mw6o8BA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ], cam asa arata problema. Am incercat sa las si diagnosticarea de semnal de la tv si sa urmaresc daca vad o corelare cu aparitia macroblocurilor. Din cate am vazut, calitatea si puterea semnalului raman cu aceeasi valoare si atunci cand problema apare. Ca si fiu sincer, nu stiu daca valorile alea sunt monitorizate constant sau doar cand selectez cautare. https://imgupx.com/XSTvcPZc [ https://imgupx.com/XSTvcPZc - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 14 March 2023 - 09:36
Nu e de la semnal, ori e vreo setare aiurea prin meniul televizorului, ori tv-ul are o problema.
Edited by florynsv, 14 March 2023 - 09:36. |
#13
Posted 15 March 2023 - 07:40
A fost echipa tehnica de la digi ieri, au verificat cabluri,mufe,putere semnal, toate sunt ok si in parametrii buni.
Dupa ce am mai urmarit si testat problema, am observat totusi ca fara cartela Smart CAM de la Digi .. problema nu mai apare. Vad ca nu sunt doar eu in situatia asta, unde tv+cartela fac figuri: https://forum.softpe...ilips-probleme/ (unii vad ca le-au rezolvat cu update de soft https://forum.softpe...agine-sacadata/ .. dar in cazul meu e facut deja) O sa cer de la digi un alt Smart CAM (eventual acela in care intra fizic cartela in el) si daca nici asa nu am success, o sa ma declar invins. |
#14
Posted 15 March 2023 - 12:53
pale99, on 15 martie 2023 - 07:40, said:
https://forum.softpe...agine-sacadata/ .. dar in cazul meu e facut deja |
#15
Posted 16 March 2023 - 15:11
S-a rezolvat problema folosind un alt card Smart Cam.
De mentionat ca acesta e tipul de modelul care are cartela vs cel initial care era fara cartela. Nu stiu daca asta (modelul de Smart Cam) a facut diferenta, sau era ceva in neregula cu cel initial. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si idei! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users