Plafonare utilitati (gaze naturale + electricitate) - Resedinta vs domiciliu
Last Updated: Jan 07 2023 13:05, Started by
amadeus79
, Dec 14 2022 10:38
·
0
#362
Posted 20 December 2022 - 22:44
Tre sa citesc și pe topicul he.
Daca au pe site sau o app in care sa pot trimite lunar indexul și să fac plățile, in ianuarie mă mut. |
#363
Posted 20 December 2022 - 23:11
oferta e pana la sfarsitul anului 2022.
poti intra pe site. eu am contor care transmite singur. nu-mi bat capu cu indexul. |
#364
Posted 20 December 2022 - 23:26
dorin_2k, on 20 decembrie 2022 - 19:09, said:
Na. Că m-am chinuit azi degeaba sa fac transcriere contract pe nevasta? Și la 4,66 lei/kWh Îl las așa că oricum e plafonat. Dar la anul caut cel mai ieftin furnizor sau când s-o scoate plafonarea Sau are rost să renunț la această transcriere contract? Cred că am timp câteva zile pt asta, cu toate că am primit deja pe mail contractul. Că nu am citit chiar deloc TC. Eu, cum am spu, voiam să-i vizitez mâine. Mă duc doar să-i anunț că n-am nimic să le spun Edited by caiuscorneliu, 20 December 2022 - 23:29. |
#365
Posted 21 December 2022 - 06:47
#366
Posted 21 December 2022 - 08:21
dorin_2k, on 20 decembrie 2022 - 22:44, said:
Tre sa citesc și pe topicul he. Daca au pe site sau o app in care sa pot trimite lunar indexul și să fac plățile, in ianuarie mă mut. Au, de vreo 2 luni. Problema lor e ca sunt coplesiti de noii clienti. Ultima factura pe care am primit-o e din iunie. Sincer nu-mi pasa, stiu cat am de platit, n-o sa am vreo surpriza. Am inteles ca au un soft nou de facturare si vor depasi problema asta in curand. |
#367
Posted 21 December 2022 - 09:29
Indexul se transmite online aici: https://client.hidro...a.ro/autocitire
Nu au (inca) un portal in care sa te conectezi cu username si parola, se poate accesa pagina de transmitere index printr-un link valabil 15 minute primit prin email completand CNP-ul. De aici: https://client.hidro...rica.ro/facturi se puteau descarca facturile, acum este un anunt cu privire la un nou sistem de facturare modern. Aplicatie pentru smartphone nu au. |
#368
Posted 21 December 2022 - 19:39
Doamne ferește! Asa cevaaaaa...
Dezbracă-te ca te #$&! Îmbracă-te că nu te mai #$&! Stai, ca mai e timp de o suceala😄 |
#369
Posted 22 December 2022 - 00:00
Ăștia pot sa schimbe regulile oricând. Așa că: am făcut transferul unui contract pe numele nevestei sa nu mă trezesc de a doua zi cu preț 5 lei/kWh că așa vor ei.
|
#370
Posted 22 December 2022 - 00:09
Da, pot schimba oricand regulile.
De ex. sa fie plafonat pe familie. |
|
#371
Posted 22 December 2022 - 03:19
Se găsesc soluții și pentru asa ceva.
Parca vad ca va creste nr divorțurilor 😂 |
#372
Posted 22 December 2022 - 23:48
#373
Posted 23 December 2022 - 06:19
Deci cei cu mai multe puncte de consum trebuie să aleagă un singur punct unde se va aplica plafonarea.
Am făcut deja solicitare de transcriere a unui punct de consum pe numele soției, am primit în juma de ora contractul. După alta juma de ora am reușit să îl adaug in myline la eon, apare numele noului cont dar inca nu apare locul de consum. Au zis că în 10-20 zile se face transferul. Am trimis și indexul din ziua solicitării. Întrebare: transferul se va face cu data solicitării? Pe 20 decembrie am făcut-o Sau cu 1 -10 ianuarie? Oare mai trebuie sa aleg ce loc de consum vreau plafonat? (Daca pe 10 ianuarie se va face in final transferul). Punctul 4 a rămas. |
#374
Posted 23 December 2022 - 06:27
anelise, on 22 decembrie 2022 - 23:48, said: Chestia asta era postata înainte de anunțul privind eliminarea chestiunii cu doua sau mai multe locuri de consum. Nu și-au făcut update pe site, deoarece oficial încă nu a fost aprobata modificarea. https://www.google.c...gie-503117.html |
#375
Posted 23 December 2022 - 06:44
Și la eon a apărut modalitatea de a depune online cererea.
Dar nu e și pt cei cu mai multe locuri de consum Screenshot_2022-12-23-06-34-49-715_com.android.chrome.jpg 111.62K 17 downloads Edit După ce introduc codul de client pot sa aleg pt care doresc plafonarea. Screenshot_2022-12-23-06-38-28-862_com.android.chrome.jpg 93.04K 16 downloads Totuși încă nu știu ce să fac De pe 20 decembrie am cerut transcrierea contractului. Nu știu dacă de pe 1 se va face efectiv transcrierea. Nu știu dacă se va mai cere declarația și cei cu 2 puncte de consum. Aștept până pe 31 decembrie că în 1 minut o completez. Poate scot ăștia o alta OUG până atunci |
|
#376
Posted 23 December 2022 - 08:19
pasilla, on 22 decembrie 2022 - 00:09, said:
Da, pot schimba oricand regulile. De ex. sa fie plafonat pe familie. Astia n-au nici un fel de baza de date. Habar n-au de nimic. Daca s-ar plafona pe familie, s-ar naste si mai multe neintelegeri. La prima vedere, o sa fie probleme cu sotii care s-au separat si stau in locuinte diferite. Bine, pot sa le dea 1 luna sa se hotarasca daca inca se iubesc si vor sa mai dea o sansa unui contract comun la electricitate, sau dragostea lor a murit complet. |
#377
Posted 23 December 2022 - 14:36
corinadaniela, on 23 decembrie 2022 - 06:27, said:
Chestia asta era postata înainte de anunțul privind eliminarea chestiunii cu doua sau mai multe locuri de consum. Nu și-au făcut update pe site, deoarece oficial încă nu a fost aprobata modificarea. https://www.google.c...gie-503117.html intradevar au intarziat si au postat-o dupa ce s-a decis abrogarea, desi nimic oficial insa. va ramane si vor elimina doar punctul 4. |
#378
Posted 23 December 2022 - 17:15
poti trece de la alt furnizor la EON si in loc de ultima factura trimiti poza cu contor (asta fiindca HE nu emite facturi)
la consum de pana la 255 kwh pretul este de 0,8 lei (aproape de HE), in cazul meu HE are o, 77 lei kwh Ai toate facturile lunar , sistem informatic destul de bun Nu stiu exact cum e cu plafonarea . E numai pentru un loc de consum ? Eu am 2 pe numele meu si unul pe numele sotiei Pentru demonstratie https://www.eon.ro/plafonare-pret " Dragă client, Așa cum te-am obișnuit, ne dorim să îți fim alături cu informații la zi despre schimbările din piața de energie. După patru OUG-uri, te anunțăm că noua lege nr. 357/2022 aduce alte modificări privind plafonarea prețurilor la energie electrică și gaze naturale, aplicabile imediat și până pe 31 martie 2025. Sunt schimbări pentru clienții casnici și noncasnici de electricitate, iar legea impune pentru unele categorii de consumatori depunerea unor documente la furnizor pentru a beneficia de un preț plafonat în perioada 1 ianuarie 2023 - 31 martie 2025. Dacă ești client casnic: trebuie să depui o cerere și o declarație pe propria răspundere doar dacă te încadrezi în una din cele trei situații (familie monoparentală, familie cu mai mult de 3 copii, folosești aparate medicale) Documentele se pot depune oricând, nu există un termen limită. Dacă ești client noncasnic: Trebuie să depui o declarație pe propria răspundere doar dacă nu ai făcut-o deja (după 1 septembrie 2022) și doar dacă te regăsești în una din categoriile prevăzute de lege. Hai să vedem detalii complete, când și ce pași ai de urmat, alături de recomandări utile de la noi. Vezi noutățile și ce ai de făcut Cu energie, Echipa E.ON " Edited by alex321, 23 December 2022 - 17:19. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users