Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Plafonare utilitati (gaze naturale + electricitate) - Resedinta vs domiciliu
Last Updated: Jan 07 2023 13:05, Started by
amadeus79
, Dec 14 2022 10:38
·
0
#397
Posted 29 December 2022 - 14:32
#398
Posted 29 December 2022 - 14:40
caiuscorneliu, on 29 decembrie 2022 - 14:22, said: Parcă o zici cu ceva satisfacție, ți-e ciudă că ai schimbat titularul contractului, ai? anelise, on 29 decembrie 2022 - 14:32, said: trebuie sa treaca 3 zile. |
#399
Posted 29 December 2022 - 15:32
Cred ca voi trimite pe mail acea declaratie. Ca sa fie bine sa nu fie rău.
|
#400
Posted 29 December 2022 - 20:21
Plafonarea va fi până pe 31 martie 2025. Asta daca nu dau o alta HG de schimbare a modificării.
Screenshot_2022-12-29-20-18-10-268_com.android.chrome.jpg 127.57K 19 downloads |
#401
Posted 30 December 2022 - 01:27
La fel si Electrica au inceput sa trimită notificări pe mail cu noile preturi si ordonanța si ce categorii de consumatori trebuie sa depuna cerere si declaratie.
|
#402
Posted 30 December 2022 - 11:25
A fost publicata OUG 192 care abroga celebrul alineat 10..
https://monitorulofi...1274--2022.html Edited by pasilla, 30 December 2022 - 11:27. |
#403
Posted 30 December 2022 - 11:31
dorin_2k, on 29 decembrie 2022 - 11:18, said:
In MO nu a fost publicat nici azi dimineață pe 29.XII.2022. Până nu apare în MO, nu se modifică schimbarea. Este cuprins in monitorul oficial de astazi 30.XII.2022, partea I, nr. 1274 la pagina 13-14. La pagina 13 la pct 4 zice ca: "La articolul 1, alineatul (10) se abroga." |
#404
Posted 30 December 2022 - 11:38
Art 18
Se aplică până pe 31 martie 2025. Doar daca nu le vine altceva in cap. Dar exista pe undeva forma actului actualizata? Că e dificil sa tot compari și să vezi ce e abrogat și ce e modificat. |
#405
Posted 30 December 2022 - 11:48
Gasesti OUG 27 actualizata aici, fara OUG 192 care a fost publicata azi.
https://legislatie.j...Document/252777 |
#407
Posted 01 January 2023 - 13:50
Dupa ce m-am chinuit sa fac schimbarea contractului pe numele nevestei primesc azi 1 ianuarie un mail
Quote Te rugăm să plătești până pe 31.12.2022 În funcție de metoda de plată, ai nevoie de: Cod încasare: xx Număr factură: xx Rest de plată factură curentă: -133,96 lei Au trimis distribuitorul pe unul sa citeasca indexul contorului si mi-au pus cu 200 kWh in minus Eu pe 20 decembrie l-am citit si facut foto si era 2353 si astia au emis factura finala pana pe 22.12.2022 cu indexul la reziliere 2156 Si eu in fiecare luna pe 20 trimit indexul real din app Le cer sa imi puna un smart meeter sa nu mai am treaba cu ei. Am mai patit asa acum vreo 10 ani cand aveam contor zi/noapte si a venit unul si a citit doar consumul de noapte. Factra pe atunci de -1.100 lei. Dupa ce am sesizat a venit alta cu +1.500 lei. Toti kW din 2 ani la pretul marit I-am pus sa recalculeze. Cu greu au reusit sa emita factura corecta in final |
#408
Posted 01 January 2023 - 14:17
Și eu ar trebui sa dau citirea la electrica furnizare, în condițiile în care locul de consum a fost preluat de hidroelectrica pe 23.12.
Logic ar fi sa transmit indexul din 23, chiar dacă intervalul de autocitire la electrica este 31.12-10.01. Plus ca la momentul încheierii contractului cu he am comunicat și indexul citit în ziua respectiva, adică pe 20.12. În posf nu pot vizualiza toate detaliile, când accesez site-ul de pe telefon. Știu ca la momentul inrolarii în posf se vedeau ambele contracte și apărea indexul comunicat de mine la trecerea la noul furnizor. Sper sa nu-mi facă vreo surpriza neplăcută distribuitorul, sa ma trezesc cu kw puși aiurea în plus pentru perioada dinaintea preluării locului de consum de către he... |
#409
Posted 01 January 2023 - 17:54
Daca nu ai Smart Meter, depinde de "Dorel" de la distribuție ce "citește" el. Dar au totuși un device ce le citește automat indexul din apropiere. Cum naiba mi-au greșit cu 200 kWh? Intenționat?
Ăla nu transmite ce se vede și pe ecran? Sau vine ăla ce citește și scrie pe un carnețel? Că de o lună 8-am chemat și au montat un geam transparent la firida. Că era unul matuit și nu vedem nimica |
#410
Posted 01 January 2023 - 22:04
Inca mai vine Electrica Distribuție cu carnețelul? La bunica mea, cand vine la 3 luni, face un scan cu telefonul si pune acolo indexul automat. Din ce am observat, au o aplicatie interna pe telefon de unde aleg numele si adresa si apoi scanează indexul de pe contorul (ca o poza). Apoi validare. Niciodată nu au greșit.
|
#411
Posted 02 January 2023 - 01:04
dorin_2k, on 01 ianuarie 2023 - 13:50, said:
Dupa ce m-am chinuit sa fac schimbarea contractului pe numele nevestei primesc azi 1 ianuarie un mail Au trimis distribuitorul pe unul sa citeasca indexul contorului si mi-au pus cu 200 kWh in minus Eu pe 20 decembrie l-am citit si facut foto si era 2353 si astia au emis factura finala pana pe 22.12.2022 cu indexul la reziliere 2156 Si eu in fiecare luna pe 20 trimit indexul real din app Le cer sa imi puna un smart meeter sa nu mai am treaba cu ei. Am mai patit asa acum vreo 10 ani cand aveam contor zi/noapte si a venit unul si a citit doar consumul de noapte. Factra pe atunci de -1.100 lei. Dupa ce am sesizat a venit alta cu +1.500 lei. Toti kW din 2 ani la pretul marit I-am pus sa recalculeze. Cu greu au reusit sa emita factura corecta in final La Eon am pățit și eu ceva asemănător. De obicei trimit indexul, ca să n-am probleme cu regularizări și alte rahaturi. La trei luni vine unul de-al lor, primesc și în aplicație notificare să stau liniștit, citesc ei luna respectivă. Stau liniștit, în baza lor, probabil ăla se rătăcește sau de lene nu ia niciun index. Luna următoare transmit din nou indexul și-mi iau părinții la rost, că ei stau acolo, cum de-au consumat curent dublu .. apoi am văzut indecșii în aplicație, mă trecuseră cu zero în luna în care trebuiau să citească ei. Așa am depășit plafonul și am intrat la 0,8 în loc de 0,68. În fine, nu-i sumă mare dar nu mă mai las în citirile lor, transmit și eu chiar de trebuie să vină ei. |
|
#412
Posted 07 January 2023 - 11:29
Pana anul trecut, regularizarea era la 6 luni, de doar 2 ori pe an, dar anul trecut s-a dat legea cu regularizarea la 3 luni. Si chiar si asa, tot doar de 2 ori/an vine factorul postal sa citeasca, ca oricum avem contor inteligent, care trimite indexul singur in ultima zi a lunii! Mai demult, venea un angajat de-al lor (la noi e Enele Distributie), s afaca poza, avea ecuson la gat, dupa aia au facut contract de citire cu Posta Romana, si vine postarita cu telefonul.
Oricum, de cand cu plafonarea, nu mai renteaza Hidroelectrica, pt. ca acum toti au acelasi pret. Macar astialalti nu te incurcau, nu intarziau facturile cum au facut astia. Stiai o treaba, ca iti vine factura la timp si o platesti, nu ca astia care n-au venit de 6 luni, si acum te pune sa completezi cerere de esalonare, mai mult te incurca. Si tot o sa ramai in urma, chiar daca platesti esalonat, pt. ca platesti esalonarile din urma, dar in timpul asta iti vor veni in continuare facturile cu o luna in spate (asa cum e normal), si se aduna inca o factura in plus. Pt. aia nu mai poti plati esalonat, ci doar pt. alea pe care le-au intarziat! |
#413
Posted 07 January 2023 - 13:05
Dar daca nu a venit factura, ce te-a impiedicat sa citesti contorul, sa vezi cati kWh ai consumat, inmulteai cu 0.68 0.7) lei/ kWh si vedeai cat trebuia sa platesti pe luna aia? Si puneai banii deoparte, caci inteleg ca daca erai la alt furnizor si venea factura regulat oricum o plateai lunar, nu?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users