Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bateria AGM la masina?
Last Updated: Jan 29 2024 15:51, Started by
dtd234
, Dec 10 2021 18:21
·
4
#37
Posted 02 February 2022 - 06:49
Păi el întreba de tensiunea la bornele unei baterii AGM, nu de tensiunea la bornele bateriei unui Mercedes...
Oricum, chit că n am capac de protecție, ăștia de la Audi sunt mai zgârciți, nu e nevoie de măsurători, tot 12V și un pic va avea, dacă e în mințile ei. Pun azi OBD ul pe ea și îți spun exact, deși nu vad rostul. |
#38
Posted 02 February 2022 - 20:28
Tre sa fie ceva borna si la Mercedes unde se poate masura, de obicei si unde nu este vizibila bateria e ceva borna ca sa poti da curent cu clesti si se poate si masura acolo.
Intreb cat e tensiunea pt ca la mine pare tot descarcata dupa valorile ce le-am gasit pe net de asta sunt curios ce tensiuni au si altii dupa o noapte de stat in parcare. |
#39
Posted 02 February 2022 - 20:41
Așa, că și uitasem
12,6 am avut azi dim, temp de - 5 grade, nepornita de mai bine de 36 de ore, deci după 2 nopți. Baterie AGM, vechime 8 ani, dar eu fac drumuri mai lungute zilnic, ieri a fost una din rarele excepții. |
#40
Posted 03 February 2022 - 13:57
DarthBane, on 02 februarie 2022 - 20:41, said:
Așa, că și uitasem 12,6 am avut azi dim, temp de - 5 grade, nepornita de mai bine de 36 de ore, deci după 2 nopți. Baterie AGM, vechime 8 ani, dar eu fac drumuri mai lungute zilnic, ieri a fost una din rarele excepții. La mine e 11.99 dupa 12 ore de stat la temperaturi intre -1 si +4. Cand au fost temperaturi de sub -10 nu am mai pornit dimineata, bateria nu are nici un an, e un Rombat de 70Ah. Niciodata nu are peste 12V dupa 15 ore de stat. Pe net zice ca la tensiunea asta e incarcata doar ~40%.. Cu motorul pornit are 14.2 daca nu e frig porneste bine si dupa 1 saptamana de stat dar daca e foarte frig nu mai porneste dupa 1 zi 2. |
#41
Posted 23 September 2023 - 20:48
Pana la urma s-a dovedit ca aveam un consumator care pornea aleator si consuma bateria. Cu toate ca probabil acest consumator a descarcat bateria de cateva ori la 6-7V in momentul de fata bateria e inca functionala pe masina, din pacate cel mai probabil descarcarile pana la 6-7V au scurtat din viata bateriei. Dupa ce am eliminat consumatorul nu am mai avut probleme
|
#43
Posted 25 October 2023 - 12:31
#44
Posted 27 January 2024 - 16:58
Bogotta, on 10 decembrie 2021 - 20:53, said:
Si Caranda sunt surprinzator de bune ..... Epidaurus, on 11 decembrie 2021 - 12:09, said:
Bateriile in general toate sunt bune. Ele cedeaza in mare parte din cauza masini. Nu incarca bine alternatorul, scurt in circuit etc. Eu am constatat ca incalzirea auxiliara consuma mai mult decat incarca alternatorul cand este frig. Bateria este varta, are un an si pe frig am observat in meniul start stop ca nu este disponibila functia pentru ca este consumul electric prea mare. Adica aletrantorul era ocupat sa incarce bateria, cred eu. Orice consumator suplimentar altul decat ce a fost montat din fabrica isi va lasa amprenta pe configuratia electrica initiala. Cred ca si o simpla camera pusa in parbriz poate afecta viata bateriei, apoi a alternatorului. Nu stiu daca exista variante sau upgrade pentru alternator, in cazul in care se mareste numarul de consumatori. Daca pui un alternator mai puternic, acela va exercita o solicitare marita pe cureaua de transmisie, etc. Daca se dezactiveaza mereu start stop, cresc timpii de functionare in gol, cu motorul rece, gazele de ardere mai proaste-> efecte negative asupra DPF, care se va incarca mai repede. Incerci sa protejezi una si strici alta. Unde dai si unde crapa. |
#46
Posted 27 January 2024 - 17:25
Sigur ca incalzirea auxiliară depășește capacitatea alternatorului, dar e folosita timp de 5 minute, până se încălzește motorul...
O cameră e fix pix, ce consum are ? |
|
#47
Posted 29 January 2024 - 15:51
tfmercedez, on 27 ianuarie 2024 - 16:58, said:
clar.. tine doua saptamani peste garantie. si masina poate fi aparent corecta, dar utilizarea sa nu puşte.. Adica la montarea bateriei, testele facute pentru acordarea garantiei, sa fie in regula incarcarea. Dar in exploatare isi vara dracul coada si cumva se descarca bateria. Eu am constatat ca incalzirea auxiliara consuma mai mult decat incarca alternatorul cand este frig. Bateria este varta, are un an si pe frig am observat in meniul start stop ca nu este disponibila functia pentru ca este consumul electric prea mare. Adica aletrantorul era ocupat sa incarce bateria, cred eu. Orice consumator suplimentar altul decat ce a fost montat din fabrica isi va lasa amprenta pe configuratia electrica initiala. Cred ca si o simpla camera pusa in parbriz poate afecta viata bateriei, apoi a alternatorului. Nu stiu daca exista variante sau upgrade pentru alternator, in cazul in care se mareste numarul de consumatori. Daca pui un alternator mai puternic, acela va exercita o solicitare marita pe cureaua de transmisie, etc. Daca se dezactiveaza mereu start stop, cresc timpii de functionare in gol, cu motorul rece, gazele de ardere mai proaste-> efecte negative asupra DPF, care se va incarca mai repede. Incerci sa protejezi una si strici alta. Unde dai si unde crapa. Tot dezgropi topice aiurea vechi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users