Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Bateria AGM la masina?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Păi el întreba de tensiunea la bornele unei baterii AGM, nu de tensiunea la bornele bateriei unui Mercedes...

Oricum, chit că n am capac de protecție, ăștia de la Audi sunt mai zgârciți, nu e nevoie de măsurători, tot 12V și un pic va avea, dacă e în mințile ei.
Pun azi OBD ul pe ea și îți spun exact, deși nu vad rostul.

#38
d0ct0ru

d0ct0ru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 26.01.2012
Tre sa fie ceva borna si la Mercedes unde se poate masura, de obicei si unde nu este vizibila bateria e ceva borna ca sa poti da curent cu clesti si se poate si masura acolo.
Intreb cat e tensiunea pt ca la mine pare tot descarcata dupa valorile ce le-am gasit pe net de asta sunt curios ce tensiuni au si altii dupa o noapte de stat in parcare.

#39
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Așa, că și uitasem :)
12,6 am avut azi dim, temp de - 5 grade, nepornita de mai bine de 36 de ore, deci după 2 nopți.
Baterie AGM, vechime 8 ani, dar eu fac drumuri mai lungute zilnic, ieri a fost una din rarele excepții.

#40
d0ct0ru

d0ct0ru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 26.01.2012

View PostDarthBane, on 02 februarie 2022 - 20:41, said:

Așa, că și uitasem Posted Image
12,6 am avut azi dim, temp de - 5 grade, nepornita de mai bine de 36 de ore, deci după 2 nopți.
Baterie AGM, vechime 8 ani, dar eu fac drumuri mai lungute zilnic, ieri a fost una din rarele excepții.
Multumesc
La mine e 11.99 dupa 12 ore de stat la temperaturi intre -1 si +4.
Cand au fost temperaturi de sub -10 nu am mai pornit dimineata, bateria nu are nici un an, e un Rombat de 70Ah.
Niciodata nu are peste 12V dupa 15 ore de stat. Pe net zice ca la tensiunea asta e incarcata doar ~40%..
Cu motorul pornit are 14.2 daca nu e frig porneste bine si dupa 1 saptamana de stat dar daca e foarte frig nu mai porneste dupa 1 zi 2.

#41
d0ct0ru

d0ct0ru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 26.01.2012
Pana la urma s-a dovedit ca aveam un consumator care pornea aleator si consuma bateria. Cu toate ca probabil acest consumator a descarcat bateria de cateva ori la 6-7V in momentul de fata bateria e inca functionala pe masina, din pacate cel mai probabil descarcarile pana la 6-7V au scurtat din viata bateriei. Dupa ce am eliminat consumatorul nu am mai avut probleme

#42
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,283
  • Înscris: 24.07.2022
si care era consumatorul?

#43
d0ct0ru

d0ct0ru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 26.01.2012

View PostPunter, on 23 septembrie 2023 - 20:50, said:

si care era consumatorul?

Radio cu android.

#44
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007

View PostBogotta, on 10 decembrie 2021 - 20:53, said:

Si Caranda sunt surprinzator de bune .....
clar.. tine doua saptamani peste garantie.

View PostEpidaurus, on 11 decembrie 2021 - 12:09, said:

Bateriile in general toate sunt bune. Ele cedeaza in mare parte din cauza masini. Nu incarca bine alternatorul, scurt in circuit etc.
si masina poate fi aparent corecta, dar utilizarea sa nu puște.. Adica la montarea bateriei, testele facute pentru acordarea garantiei, sa fie in regula incarcarea. Dar in exploatare isi vara dracul coada si cumva se descarca bateria.
Eu am constatat ca incalzirea auxiliara consuma mai mult decat incarca alternatorul cand este frig. Bateria este varta, are un an si pe frig am observat in meniul start stop ca nu este disponibila functia pentru ca este consumul electric prea mare. Adica aletrantorul era ocupat sa incarce bateria, cred eu.

Orice consumator suplimentar altul decat ce a fost montat din fabrica isi va lasa amprenta pe configuratia electrica initiala.
Cred ca si o simpla camera pusa in parbriz poate afecta viata bateriei, apoi a alternatorului.

Nu stiu daca exista variante sau upgrade pentru alternator, in cazul in care se  mareste numarul de consumatori. Daca pui un alternator mai puternic, acela va exercita o solicitare marita pe cureaua de transmisie, etc.

Daca se dezactiveaza mereu start stop, cresc timpii de functionare in gol, cu motorul rece, gazele de ardere mai proaste-> efecte negative asupra DPF, care se va incarca mai repede.

Incerci sa protejezi una si strici alta. Unde dai si unde crapa.

#45
Bingo

Bingo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 13.04.2006
Ești bucătar?
Ai făcut o ciorba lungaaaa!

#46
Prophecy

Prophecy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 29.07.2023
Sigur ca incalzirea auxiliară depășește capacitatea alternatorului, dar e folosita timp de 5 minute, până se încălzește motorul...

O cameră e fix pix, ce consum are ?


#47
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View Posttfmercedez, on 27 ianuarie 2024 - 16:58, said:

clar.. tine doua saptamani peste garantie.

si masina poate fi aparent corecta, dar utilizarea sa nu puşte.. Adica la montarea bateriei, testele facute pentru acordarea garantiei, sa fie in regula incarcarea. Dar in exploatare isi vara dracul coada si cumva se descarca bateria.
Eu am constatat ca incalzirea auxiliara consuma mai mult decat incarca alternatorul cand este frig. Bateria este varta, are un an si pe frig am observat in meniul start stop ca nu este disponibila functia pentru ca este consumul electric prea mare. Adica aletrantorul era ocupat sa incarce bateria, cred eu.

Orice consumator suplimentar altul decat ce a fost montat din fabrica isi va lasa amprenta pe configuratia electrica initiala.
Cred ca si o simpla camera pusa in parbriz poate afecta viata bateriei, apoi a alternatorului.

Nu stiu daca exista variante sau upgrade pentru alternator, in cazul in care se  mareste numarul de consumatori. Daca pui un alternator mai puternic, acela va exercita o solicitare marita pe cureaua de transmisie, etc.

Daca se dezactiveaza mereu start stop, cresc timpii de functionare in gol, cu motorul rece, gazele de ardere mai proaste-> efecte negative asupra DPF, care se va incarca mai repede.

Incerci sa protejezi una si strici alta. Unde dai si unde crapa.
esti troll? De ce sindrom suferi!
Tot dezgropi topice aiurea vechi

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate