Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bateria AGM la masina?
Last Updated: Jan 29 2024 15:51, Started by
dtd234
, Dec 10 2021 18:21
·
4
#1
Posted 10 December 2021 - 18:21
As vrea si eu sa stiu daca merita pusa o baterie AGM pe masina, in loc de bateria clasica cu plumb.
Deci o baterie rombat AGM de 70ah ar fi 550 de lei. O baterie clasica cu pb de la rombat 300 de lei cea mai ieftina. Mai au ceva varianta 'premier' la 350 de lei(probabil prosteala). Si mai este ceva baterie rombat EFB la 420 de lei. Am vazut ca la toate curentul de pornire e cam acelasi. Dar la AGM zice ca suporta nr de cicluri de 3-4 ori mai mare. Astea inseamna ca are durata de viata de 3 ori mai mare decat o baterie cu pb? Pentru ca in cazul asta pretul mi s-ar parea avantajos |
#2
Posted 10 December 2021 - 18:39
Nu numai ca merita dar e de 3x mai buna decat o baterie clasica si mai putin pretentioasa la ciclurile scurte de incarcare descaracare.
In privinta duratei de viata.. nimeni nu-ti poate garanta ca o sa te tina 10 ani. |
#3
Posted 10 December 2021 - 18:44
Poa' sa fie si cu sulf topit, cata vreme e Rombat, prefer un Bosch pe plumb.
|
#4
Posted 10 December 2021 - 18:50
Parca difereau putin tensiunile de incarcare si era mai bine sa pui EFB in locul uneia clasice decat una AGM.
Cere conformare la asta pe topicul de baterii auto. E unul f mare si activ. https://forum.softpe...2#entry28560835 |
#5
Posted 10 December 2021 - 19:39
AGM-urile sunt pentru masinile start-stop, ia una clasica de care ai pe masina si gata. O sa te tina 5-6 ani lejer, nu mai ti tu masina atat
|
#6
Posted 10 December 2021 - 19:47
#8
Posted 10 December 2021 - 20:37
__Dan__, on 10 decembrie 2021 - 18:44, said:
Poa' sa fie si cu sulf topit, cata vreme e Rombat, prefer un Bosch pe plumb. Gresesti, Bateriile Bosch (unde doar inscriptia este Bosch) pot fi fabricate oriunde,chiar si de catre Rombat. La un moment dat am vizitat fabrica de baterii auto Centra din Polonia.In magazie avea etichete cu Tudor,Centra si alte marci care erau aplicate in functie de comenzi.Bacurile erau aceleasi. Iar Rombat de mult nu mai este bateria pacatoasa de acu 30-40 de ani. Bine,au si ei baterii ieftine iar nestiutorii au asteptari maxime de la ele,da' pretul sa fie cat mai mic. |
#9
Posted 10 December 2021 - 20:41
Eu am o parere foarte buna de Rombat, mai ales ca la ei gasesc gama Tornada Asia cu borne inversate pentru a inlocui bateriile de pornire la hibrizii Toyota. Sunt ieftine si mereu disponibile in stoc.
Nu merita banii de AGM daca masina este una fara S&S, ca platesti o durabilitate suplimentara a bateriei pe care tu nu o folosesti. |
#11
Posted 10 December 2021 - 21:59
dtd234, on 10 decembrie 2021 - 18:21, said:
As vrea si eu sa stiu daca merita pusa o baterie AGM pe masina, in loc de bateria clasica cu plumb. Deci o baterie rombat AGM de 70ah ar fi 550 de lei. O baterie clasica cu pb de la rombat 300 de lei cea mai ieftina. Mai au ceva varianta 'premier' la 350 de lei(probabil prosteala). Si mai este ceva baterie rombat EFB la 420 de lei. premier nu e prosteala. am avut o baterie rombat premier care m-a tinut vreo 7 ani pana a inceput sa faca figuri chiar si la caldura si cum a venit toamna a trebuit sa o schimb. |
#12
Posted 10 December 2021 - 22:23
Pune AGM. Merită din toate punctele de vedere! Eu nu am nici o mașină cu startstop, dar cand a cazut bateria i-am pus EFB.
|
#13
Posted 11 December 2021 - 12:09
Bateriile in general toate sunt bune. Ele cedeaza in mare parte din cauza masini. Nu incarca bine alternatorul, scurt in circuit etc.
|
#14
Posted 11 December 2021 - 14:36
#15
Posted 11 December 2021 - 18:46
|
#16
Posted 11 December 2021 - 21:35
Pai nu este cu mult mai scump daca durata de viata e mai mare la AGM.
Eu din plumb-acid nu am reusit sa scot mai mult de 3 ani. Si chestia e ca te lasa brusc, te poti trezi fara baterie cine stie pe unde |
#17
Posted 11 December 2021 - 22:55
Dupa cum am spus, parca AGMul cere tensiune mai mare de incarcare decat Pb normal si EFB.
De bun nu e rau deloc dar nu stiu daca e bun si in conditiile astea. Cu EFB mergi mai la sigur fiind perfect compatibil cu masinile echipate cu Pb obisnuit, fiind superior bateriilor clasice in primul rand prin incarcarea mai rapida. Deci vei pune bateria in cap din cauza unui rulaj gen 3-5Km/pornire. Daca faci drumuri scurte si ai posibilitatea sa mai pui de cateva ori pe an un redresor pe baterie, nu ai face rau deloc. La una bateria originala a tinut 6 ierni iar cea de schimb intra intr-a 7 sau a 8a iarna. Probabil nu va si iesi din ea dar voi vedea. Ultimii ani doar oras cu multe porniri. La cealalta, la fel ca la tine la cativa ani bateria (am pornit-o usor impinsa). Dupa ce am luat-o a picat din nou si de arunci am aceesi baterie (minuscula si ordinara) din vara 2015. Nu am pus EFB ca nu mi-am facut planuri de viitor cu niciuna din masini Edited by underb, 11 December 2021 - 23:00. |
#18
Posted 11 December 2021 - 23:01
underb, on 11 decembrie 2021 - 22:49, said:
... parca AGMul cere tensiune mai mare de incarcare decat Pb normal si EFB.... Edited by romikatm, 11 December 2021 - 23:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users