Dilema tramvaiului aparuta intr-un nou accident
#19
Posted 26 November 2021 - 17:43
Acolo se apasă accelerația ca să prinzi verde la 2 semafoare. Sau pur și simplu că-i linie dreaptă și vreo 4 benzi.
Sunt bicicliști care merg haotic (sau nu semnalizează schimbarea de bandă), sunt trotinetiști periculoși și șoferi periculoși sau nerăbdători ce apasă accelerația. Când se adună toate astea ...ghinion. |
#20
Posted 26 November 2021 - 17:46
Mohombi, on 26 noiembrie 2021 - 16:28, said:
.... daca trecea peste biciclist nu putea fi acuzat de nimic. asa a tras de volan si e vinovat 1/2 de moartea pietonului. personal in asfel de cazuri calc frana si incep cu "tatal nostru care esti in...". din nefericire am la activ vreo 10-12situatii de genul asta. din fericire franele au facut fata. Edited by arg, 26 November 2021 - 17:48. |
#21
Posted 26 November 2021 - 17:47
#22
Posted 26 November 2021 - 17:48
Mohombi, on 26 noiembrie 2021 - 17:07, said:
Daca vii in Londra o sa vezi ca stau altfel lucrurile. Soseaua nu a fost construita doar pt masini . Biciclistii si cei pe trotineta se baga printre masini ba chiar circula pe mijlocul strazii, atunci cand nu au banda sau trebuie sa schimbe partea pt o viitoare manevra (stanga sau dreapta). Tu daca ai masina nu ar trb sa fii mai special decat cel pe bicicleta. |
#23
Posted 26 November 2021 - 18:02
#24
Posted 26 November 2021 - 18:43
Sentinţa în accidentul ăsta va fi model şi pt. alţii. Dacă e sancţionat dur biciclistul avem o şansă ca ceilalţi biciclişti să caşte ochii mai mult. Dacă va fi exonerat se vor obrăznici şi mai tare.
|
#25
Posted 26 November 2021 - 18:48
Biciclistul nu va pati nimic
Nu el a dat cu masina in om Nu stiu de aveti in cap |
#26
Posted 26 November 2021 - 18:58
coniac, on 26 noiembrie 2021 - 18:48, said:
Biciclistul nu va pati nimic Nu el a dat cu masina in om Nu stiu de aveti in cap In rest par amandoi vinovati, biciclistul vinovatul principal ca i s-a bagat in fata, cel cu masina pare ca mergea peste viteza legala. Altfel ma indoiesc ca soferul a luat o decizie constienta de a intra in cel de pe trotuar ... pur si simplu s-a ferit de biciclist dar a intrat pe trotuar unde din pacate pentru el era un pieton. Acolo nu se circula foarte mult pe acel trotuar, daca avea un pic de noroc nu ar fi fost nimeni, dar ... Evident ca daca as avea de ales as intra in biciclist, e vina lui pana la urma, daca moare, asta e, el si-a facut-o cu mana lui. Edited by utopium, 26 November 2021 - 19:01. |
#27
Posted 26 November 2021 - 19:06
In zona respecectiva mai e o problema: parcul din spatele Teatrului national e inchis de vreo 3 luni. Ca sa inchida accesul din parc angajatii primariei au pus garduri mobile care injumatatesc latimea unui trotuar si asa ingust. Pe acolo cand se intersecteaza 2 pietoni, unul trebuie sa paseasca pe strada. Iar asta in conditiile in care masinile merg mai degraba cu 80Km/h decat cu 50Km/h.
Mare lucru ca a durat 3 luni sa se intample un accident mortal. Edited by ain, 26 November 2021 - 19:07. |
#28
Posted 26 November 2021 - 19:13
Eu vad 2 prosti care au omorat 1 om.
Unul accelereaza sa treaca repede de semafor. Daca a depasit viteza legala - tzac - are 1 vina. (ritmul traficului e clar ca l-a depasit.) A doua chestie. Daca vezi un biciclist pe banda 3 spre 4. Nu te intrebi, ce vrea asta sa faca? - tzac- zero conduita preventiva - vina 2. Biciclistul evident ca e cam prost sa se bage pe acolo. Dar nu e ilegal. Si bineinteles ca are vina ca nu s-a asigurat temeinic. Dar nu stiu, cati reusiti sa va asigurati temeinic, cand ai un sofer care sta lipit de roata ta spate. Deci vizibilitate -ioc. Si pe banda cealalta vine altul cu 80km/h. Edited by stevetlangat, 26 November 2021 - 19:13. |
|
#29
Posted 26 November 2021 - 19:17
chilly willy, on 26 noiembrie 2021 - 17:07, said:
In Romania daca mergi cu bicicleta pe mijlocul benzii vei fi claxonat continuu si ulterior calcat in cateva minute de vreun sofer nervos ca merge in spatele tau cu 15km/h. Oricum dupa mine nu e o solutie blocarea traficului, trebuie gasite solutii pentru biciclete. Macar acolo unde se poate sau se fac drumuri noi. Ca in olanda ar fi cel mai bine. In Romania s-au gasit solutii pentru deplasarea bicicletei, biciclistul are dreptul sa te depaseasca pe orice parte doreste muschiul lui, stinga, dreapta, oriunde are loc, se numeste devansare si este incurajata de legislatie pentru a fluidiza traficul. Mai nou depasirea bicicletei nu se mai face doar cu pastrarea acelui 1,5m spatiu ci macar prin trecerea cu rotile din stinga a marcajului deci ca si cum ar fi in mijlocul benzii. Oricum biciclistul traverseaza trecerea de pietoni pe bicicleta si in viteza, doar ele e privilegiatul sortii, balena, delfinul atmosfera...toate le salveaza, el si Greta! Din punctul meu de vedere prefer sa stea biciclistul in mijlocul benzii decit sa ma trezesc cu el ca ma devanseaza pe dreapta. https://adevarul.ro/...8189/index.html Deci daca e linie contiuna...stai dupa biciclist insa el te poate devansa cum vrea, halal lege! Edited by Ion_Bumbu, 26 November 2021 - 19:27. |
#30
Posted 26 November 2021 - 19:24
Nu biciclist ul a apasat acceleratia in locul soferului, nu biciclistul a tras de volan, nu e vina biciclistului ca soferul are reflex de rahat, deci de ce ar fi de vina ? Iar faptul ca l au are stat préventive nu dovedeste absolut nimic c cu atit mai putin vinovatia lui.
Condusul nu e pt oricine, dar cum societatea de azi promoveaza mediocritatea, incompetenta si prostia, asta e. |
#31
Posted 26 November 2021 - 19:45
Mai mult de 40 la oră nu mergi în oraș
Dacă avea 40 ăla cu mașina nu omora pietonul. Asta e prost la români - merg repede când nu trebuie. Mașina a accelerat să prindă verde și avea minim 70 la momentul frânării sau când a tras de volan. Exclus ca să mai fi putut evita ceva. Edited by emeral, 26 November 2021 - 19:49. |
#32
Posted 26 November 2021 - 19:55
chilly willy, on 26 noiembrie 2021 - 16:54, said:
Adevarul e ca aceste accidente sunt foarte rare in timp ce accidentele care implica biciclisti pe sosea cu consecinte fatale sunt dese. |
#33
Posted 26 November 2021 - 20:01
emeral, on 26 noiembrie 2021 - 19:45, said:
Mai mult de 40 la oră nu mergi în oraș Dacă avea 40 ăla cu mașina nu omora pietonul. Asta e prost la români - merg repede când nu trebuie. Mașina a accelerat să prindă verde și avea minim 70 la momentul frânării sau când a tras de volan. Exclus ca să mai fi putut evita ceva. |
|
#34
Posted 26 November 2021 - 20:07
E clar, cine e biciclist, e de partea dobitocului pe 2 roti, iar cine e șofer e cu dobitocul cu volan.
Intrebarea nu e , nu cine e vinovat , ci , care e mai vinovat (?). |
#36
Posted 26 November 2021 - 20:55
Bursul, on 26 noiembrie 2021 - 17:20, said:
Acum am observat ca soferul a bagat talpa in pedala la greu. florinpopa1, on 26 noiembrie 2021 - 20:01, said:
In oras viteza este de 50km/h, nu 40. in zona aia sa mergi cu bicicleta de pe banda 1 care este total a biciclistilor si-a autobuzelor peste alt 3 benzi este sinucidere curata. cristobob, on 26 noiembrie 2021 - 20:07, said:
E clar, cine e biciclist, e de partea dobitocului pe 2 roti, iar cine e șofer e cu dobitocul cu volan. Intrebarea nu e , nu cine e vinovat , ci , care e mai vinovat (?). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users