Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Cine devine vinovat?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#91
Municipalwaste

Municipalwaste

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,364
  • Înscris: 20.09.2020
Coloana care merge cu 50kmph, sa ne intelegem. Esti linsat daca opresti din senin, mai ales daca se vede ca ai loc destul sa treci, ca eu aveam loc pana sa vina ala brusc langa ax.

Acum, vina ar trebui in mod normal sa pice pe aia care parcheaza incat sa nu te poti asigura, insa nu ii cauta nimeni. Au fost cazuri de pietoni sariti in fata masinii pe trecere de dupa un SUV parcat. Desi a incetinit pana la 15-20kmph, tot nu a putut evita cand i-a sarit in fata din senin. Pe ala cu SUV-ul nu l-a cautat nimeni, nici macar pentru parcare ilegala, darmite pentru ceva legat de acel accident.

Oricum, eu as modific si "legea mohombi", aia cu lasatul masinii oriunde, ilegal, iar cel care o loveste e vinovat. Asta protejeaza toti marlanii care isi pun masina in intersectii.

#92
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021
Coloana stă pe loc în București și unul dacă vrea să intre în coloană nu poate intra decât când se pune verde la semaforul coloanei și să îl lase altul din coloană să intre și el în fața lui.

Altfel ăla nu mai intră în coloană nici 8 ore dacă nu l-ar lăsa cineva să intre.

Eu cu mașina mea tot timpul ocoleam străzile laterale care ieșeau în drum unde era coloană așa.

Ca să forțezi să te lase cineva să intri în coloană bagi botul mașinii aproape de spatele unei mașini din coloană și așa te lasă celălalt să intri ca să nu își lovească mașina de botul mașinii tale.

Edited by emeral, 24 November 2021 - 10:08.


#93
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,357
  • Înscris: 22.10.2007

View PostMunicipalwaste, on 24 noiembrie 2021 - 09:56, said:

Coloana care merge cu 50kmph, sa ne intelegem. Esti linsat daca opresti din senin, mai ales daca se vede ca ai loc destul sa treci, ca eu aveam loc pana sa vina ala brusc langa ax.

Acum, vina ar trebui in mod normal sa pice pe aia care parcheaza incat sa nu te poti asigura, insa nu ii cauta nimeni. Au fost cazuri de pietoni sariti in fata masinii pe trecere de dupa un SUV parcat. Desi a incetinit pana la 15-20kmph, tot nu a putut evita cand i-a sarit in fata din senin. Pe ala cu SUV-ul nu l-a cautat nimeni, nici macar pentru parcare ilegala, darmite pentru ceva legat de acel accident.

Oricum, eu as modific si "legea mohombi", aia cu lasatul masinii oriunde, ilegal, iar cel care o loveste e vinovat. Asta protejeaza toti marlanii care isi pun masina in intersectii.
Unde mai exact e jungla asta urbana? Ca parca nu suna a bucuresti.

#94
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View PostMunicipalwaste, on 24 noiembrie 2021 - 09:56, said:

Au fost cazuri de pietoni sariti in fata masinii pe trecere de dupa un SUV parcat. Desi a incetinit pana la 15-20kmph, tot nu a putut evita cand i-a sarit in fata din senin. Pe ala cu SUV-ul nu l-a cautat nimeni, nici macar pentru parcare ilegala, darmite pentru ceva legat de acel accident.

Basme și povești. Sau nu a fost nici un accident cu pietoni cum spui.

Edited by emeral, 24 November 2021 - 10:20.


#95
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

View PostMunicipalwaste, on 24 noiembrie 2021 - 09:56, said:

Oricum, eu as modific si "legea mohombi", aia cu lasatul masinii oriunde, ilegal, iar cel care o loveste e vinovat. Asta protejeaza toti marlanii care isi pun masina in intersectii.
exista o solutie si ptr asta: bagi in a 1-a si pleci mai departe. ii urez mult suces parcatului sa gaseasca vinovatul

#96
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
exact despre ce se discuta aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DdXyX4upxxI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
PS: nu e video-ul meu

#97
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
La trecerea aia de pietoni, eu as fi redus pana aproape de oprire, ca sa vad pe dupa botul masinii parcate. Exista si pietoni foarte scunzi care puteau fi mascati de Loganul alb. Care era parcat ca boul, dar asta e alta discutie.
Si cameramanul e cam nervos pentru drumurile patriei. "Bosorogul" a fost vizibil inca de pe trecerea de pietoni, deci a avut timp cat o era glaciara sa opreasca.

#98
Municipalwaste

Municipalwaste

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,364
  • Înscris: 20.09.2020
Se pare ca e o lume de mohombi. Deci nu e o problema ca iti taie calea dementii iesind brusc in fata pe o artera sau ca magarii parcheaza in intersectie, e problema ca de ce-l injura, ca a avut timp sa opreasca. Daca ar fi cum zic mohombii pe aici, s-ar inversa prioritatea, STOP ar insemna sa treci fara sa te intereseze de nimic, iar drum cu prioritate ar insemna ca opresti la fiecare drum lateral ca sa vezi daca nu cumva vrea unu sa iasa. De asta avem trafic de India, unde te indesi dand din coate, fara nicio lege. Iar in Bucuresti e cel mai jegos trafic. Si la mine in oras cand vin aia cu numere de Bucuresti, e jale, se baga ca ultimii marlani, depasesc coloana si apoi se baga cu forta, la limita accidentului, ca sa poata intra inapoi, iar cand vad 7m liberi intre doua masini, depasesc sa se bage intre ele, ca in filme. Si aia din provincie fac gafe cand merg in Bucuresti, pentru ca nu sunt obisnuiti poate cu traficul, dar aia din Bucuresti o fac din nesimtire si cu intentie.

#99
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Musiu "deseu municipal", cred ca n-ai inteles "ce e mohombii astia si ce vrea ei". Originalul Mohombi exact asta propovaduia pe aici: daca e pe Prioritate, sa se fereasca toata lumea ca vine el.
Pe sosea, prima grija e sa-ti pazesti pielea, a doua e sa-ti pazesti masina, a treia e sa-ti pazesti prioritatea. Dupa ce ti le-ai pazit pe toate, n-are nici un rost sa te enervezi pe mocofan, ca nu-l mai intalnesti in veci si, poate, a invatat si el ceva.
Daca dai de un Ray Charles in intersectie si-l poti evita prin franare, pai exact asta trebuie sa faci, chiar daca ai prioritate. Daca nu poti, aia e, nu poti si gata.
Ala din clip s-a bagat mult mai brusc decat zic eu si l-as fi considerat vinovat in caz de trosc. Dar daca tot n-a fost sa fie (nici macar pe-aproape), ce rost mai au invectivele?

PS. daca omul cu filmarea reducea la trecerea de pietoni, ala ar fi avut timp sa vireze la stanga si clipul respectiv n-ar mai fi existat. E doar o constatare, nu incerc sa-l scot vinovat pe cameraman.

#100
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,570
  • Înscris: 31.12.2006
Ala din film a iesit mult prea mult si prea repede, daca-l lovea era vina lui in mod justificat.

View Postdanvlas, on 24 noiembrie 2021 - 13:00, said:

PS. daca omul cu filmarea reducea la trecerea de pietoni, ala ar fi avut timp sa vireze la stanga si clipul respectiv n-ar mai fi existat. E doar o constatare, nu incerc sa-l scot vinovat pe cameraman.
Da, la treceri, pe banda 1, cu masini parcate pe margine, incetinesti pana cand esti sigur ca opresti inainte de a lovi pietonul care-ti apare brusc in fata. Ceea ce poate insemna chiar si sub aia 30 km/h la care te obliga legea (pe care n-o respecta nimeni).

#101
Municipalwaste

Municipalwaste

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,364
  • Înscris: 20.09.2020
Ba cred ca stiu ce inseamna mohombi, marlani care merg cu viteza exagerata cand au prioritate, dar si care iti ies in fata, care opresc si masina unde nu trebuie stiind ca altii sunt nevoiti sa se chinuie sau sa riste din cauza asta (cum face SpeedDemon, care cred ca e Mohombi dupa ce si-a schimbat contul). Cat timp mergi cu viteza rezonabila nu esti mohombi, mohombi esti cand iesi ca dementul in plin trafic sau cand parchezi aiurea. Nu inseamna ca esti Mohombi daca nu vrei sa mergi tot bulevardul cu 5kmph pentru ca pot aparea cretini de oriunde.

Edited by Municipalwaste, 24 November 2021 - 13:05.


#102
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
La zebra, daca-i sarea vreun giugudel in fata, il facea arsice. N-a schitat nimic, a tinut piciorul pe acceleratie.
Apreciez, totusi, ca n-a claxonat inainte sau in timpul franarii. A avut o usoara tentativa de rotire a volanului spre stanga, sanctionata de ala care venea din spate pe banda 2 printr-un claxon (si si-a tinut banda, nu a intrat pe linia de tramvai), dar s-a oprit la timp.
Repet, daca-l busea pe nenea iesit din lateral, nu ar fi fost vinovat de nimic. Doar ca nervii mi se par cam intinsi pentru un incident minor si neintentionat.

#103
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016

View Postrex, on 24 noiembrie 2021 - 11:53, said:

exact despre ce se discuta aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DdXyX4upxxI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
PS: nu e video-ul meu
Foarte bun exemplul, poate asa  o sa inteleaga toata lumea. Daca patrunzi, chiar foarte putin, in intersectie venind de pe un drum marcat cu indicatoare de genul Cedeaza sau Stop si esti lovit de unul care circula normal pe drumul prioritar din start pleci in fata politistului ca fiind vinovat. Demonstrarea faptului ca cel care a intrat in tine a facut-o cu intentie este foarte greu de realizat iar la un accident din care au rezultat daune relativ minore politia nici nu-si mai bate capul. Din pacate, in zilele noastre, foarte putini dintre cei care au dat sau au de gand sa dea pentru permis citesc si mai ales inteleg Codul Rutier in ansamblul lui. Ba chiar unora le este practic imposibil sa faca conexiuni intre diferitele articole din lege. Pentru acestia Codul Rutier chiar daca ar fi de marimea unui dictionar Larousse si tot nu ar fi suficient de explicit. Se multumesc sa invete mecanic raspunsurile la testele grila, iau permisul si apoi "Dumnezeu cu mila". Daca ar fi putini poate ca nu ar fi nicio problema. Din pacate insa, sunt din ce in ce mai multi.

Edited by gabrieln2016, 24 November 2021 - 14:06.


#104
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,744
  • Înscris: 01.12.2018
UN singur lucru NU_L inteleg.
Iesi din lateral, bulevardul este larg, de 3 sau 4 benzi pe sens, mai sunt si tramvaie pe mijloc, iar TU te incapatanezi sa virezi la stanga.
Mergi in pilula mea la dreapta pana-n prima intersectie si acolo te incadrezi pentru destinatia dorita.

#105
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View Postrex, on 24 noiembrie 2021 - 11:53, said:

exact despre ce se discuta aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DdXyX4upxxI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
PS: nu e video-ul meu

Ăla din video a ieșit mult că nu vede că e noapte și cel care filma este tipul de șofer bucureștean care este ca și strada lui drumul cu prioritate.

Așa se merge în București și nu se reduce viteza la treceri că pietonii sunt niște unii care încurcă traficul și ei trebuie să aștepte pe trecerea de pietoni până nu mai trec mașini. NU să forțeze ei trecerea și să oprească mașinile cum e normal.

Edited by emeral, 24 November 2021 - 14:44.


#106
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
In situatia data, pentru cameraman nu prea era nici o diferenta incotro vira ala.

La plecarea de pe plantatia unde prasesc se vireaza la stanga (e linie dubla intrerupta pentru asta) pe o sosea cu doua benzi pe sens, in partea stanga statie de autobuz, adrenalina pura. La dreapta, prima posibilitate de intoarcere e pe la 3 km, printr-un viraj la stanga cu prioritate pentru cei care vin din fata :D
Am auzit niste zvonuri ca in curand vor pune un "obligatoriu la dreapta"...

#107
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View Postdanvlas, on 24 noiembrie 2021 - 14:42, said:

In situatia data, pentru cameraman nu prea era nici o diferenta incotro vira ala.

Ăla s-a simțit foarte deranjat că s-a băgat ăla.

De aia nici măcar nu a tras de volan spre stânga.

Normal acolo el trebuia să treacă puțin pe banda 2 dar însemna să se considere prost în fața celui care a ieșit.

Așa l-a făcut pe ăla să dea cu spatele.

Șoferia în București e

- ori se feresc toți când ești pe drum cu prioritate

- ori te ferești tu de idioți ca tine când nu ești pe drum cu prioritate

Edited by emeral, 24 November 2021 - 14:51.


#108
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
A tras un pic de volan stanga, dar a fost claxonat de unul care venea tare din spate si a franat. Uita-te cu atentie la clip, ca se aude claxonul pana cand il depaseste ala.
In mod normal, trebuia sa se uite in oglinda si sa franeze imediat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate