Hyundai Ioniq 5 Luxury 4WD, 305 CP
Last Updated: May 08 2022 23:18, Started by
peter_k
, Oct 31 2021 19:09
·
0
#91
Posted 11 December 2021 - 14:01
Is foarte foarte ok numerele, daca apar si cateva statii de 300kW in puncte esentiale pe autostrazi in urmatorii 2-3 ani, o sa fie practic o experienta similara cu o termica .
Apropo de "mersul la deal": la masina mea, fiecare 1000m de altitudine inseamna cam 5kWh care, rotunjit, inseamna cam 10% din baterie. Ma ajuta mai mult "modelul" asta de estimare cand merg undeva unde exista o diferenta de nivel ca sa-mi fac o idee de unde as putea opri . Edited by costini, 11 December 2021 - 14:01. |
#92
Posted 12 December 2021 - 19:47
Daca tot am primit reclamatie ca muntele meu a fost doar un deal amarat , am urcat ieri pe un deal mai mare: Bucin, Harghita. Diferenta de nivel de aprox. 1000m, cu trei adulti in masina, consum neastaptat de mic. Venind dinspre Gheorgheni catre Tg Mures, consumul mediu a fost de ~ 15 kWh/100km (~480 km autonomie). N-am scos consum atat de mic niciodata, inseamna ca a recuperat multa energie coborand "dealul" dinspre Bucin catre Praid.
IMG_20211211_114555s.jpg 399.99K 115 downloads IMG_20211211_112326s.jpg 291.95K 110 downloads |
#93
Posted 19 December 2021 - 17:38
Dupa aprox. 3500km facuti am ajuns la un consum mediu de 23.1 kWh/100km (autonomie de ~314 km)
Aprox. jumatate din distanta s-a facut pe autostrada, restul in oras, pe distante mici, cu preincalzire de 5-10 minute, si cu viteze medii foarte mici (traficul de dimineata...). Consum_3500km.jpg 32.94K 17 downloads Per total e un consum comparabil cu cifrele oficiale. Pe site-ul oficial consumul mediu declarat pentru acest model este de 20.1 kWh/100km. Daca in conditii de iarna am obtinut 23.1, cred ca valoarea oficiala nu este departe de realitate. Valorile de pe ev-database.org sunt mult mai relevante, si vad ca se potrivesc destul de bine cu experienta noastra (Combined - Cold Weather 227 Wh/km) IONIQ5_Consumption.jpg 17.44K 20 downloads Singurul lucru enervant de pana acum: lipsa stergatorului pe luneta. Cine s-a gandit sa renunte la acesta, in mod evident nu a vazut drumurile pline de jeg din Romania. Pe autostrada, pe ploaie, e cat de cat OK, fluxul de aer curata luneta de apa. Din pacate, soselele noastre sunt pline de jeg. Acel jeg ajunge in cateva minute pe luneta, si nu mai scapi de el. Daca as putea schimba ceva la aceasta masina, in mod categoric acesta ar fi primul lucru. |
#94
Posted 19 December 2021 - 17:57
Niste aparatori de noroi spate nu te-ar ajuta la mentinerea lunetei curate?
|
#95
Posted 19 December 2021 - 18:03
Si eu cred la fel, la toate masinile noastre am pus, insa la acest model inca nu am gasit nimic potrivit. Cand apare, cu siguranta imi pun!
|
#96
Posted 03 January 2022 - 20:03
Dupa inca 500km, consumul mediu este in scadere:
Consum_4000km.jpg 31.05K 5 downloads Autonomie echivalenta: 318km Ultimii 500km au facuti in oras, tot timpul cu incalzire stationara generoasa, si cu incalzire in scaune + volan. Grija pentru consum a fost fix 0 barat, confort sa fie. Vad ca recent multa lume se plange de dublarea consumului la masinile electrice in contextul temperaturilor mai scazute. Din fericire, nu am constatat nimic ingrijorator in acest sens. Ce-i drept, habar nu am cum arata consumul pe timp de vara, dar tind sa cred ca va fi bine Abia astept sa facem primul drum in afara tarii (Ungaria). Din pacate, cei de la biroul de inmatriculari din TM par sa fie pe departe cei mai incompetenti din tara, asa ca circul tot cu numere rosii (de trei luni !!), si mai am de asteptat cateva saptamani bune inainte sa pot planifica astfel de escapade. Ma bate gandul sa-i dau in judecata, just for fun. Este inadmisibil sa dureze 4 luni inmatricularea unei masini noi, timp in care nu ma pot folosi de ea asa cum mi-as dori. Ma rog, asta e alt subiect. Edited by peter_k, 03 January 2022 - 20:04. |
#98
Posted 04 January 2022 - 08:56
peter_k, on 03 ianuarie 2022 - 20:03, said:
Dupa inca 500km, consumul mediu este in scadere: Consum_4000km.jpg Ultimii 500km au facuti in oras, tot timpul cu incalzire stationara generoasa, si cu incalzire in scaune + volan. Grija pentru consum a fost fix 0 barat, confort sa fie. |
#99
Posted 04 January 2022 - 10:35
Co5min, on 03 ianuarie 2022 - 21:46, said:
Eu am ridicat Tucson în 16 Septembrie casa auto Timișoara și înmatriculat in 26 Noiembrie. Programarea la biroul de inmatriculari am facut-o la inceputul lui Octombrie, si prima data disponibila a fost 14.01.2022. Cu alte cuvinte, inca nici nu am apucat sa depun actele pentru inmatriculare (masina livrata in 5 Oct). raven75, on 04 ianuarie 2022 - 08:56, said:
Ce inseamna incalzire stationara? preincalzeai inainte de plecare? |
#100
Posted 04 January 2022 - 10:40
peter_k, on 03 ianuarie 2022 - 20:03, said:
Este inadmisibil sa dureze 4 luni inmatricularea unei masini noi, timp in care nu ma pot folosi de ea asa cum mi-as dori. Ma rog, asta e alt subiect. (3)Este obligatorie înmatricularea permanentă, pe numele beneficiarului, a autovehiculului nou achiziţionat în cadrul programului, în termen de 90 de zile de la emiterea facturii. Prin excepţie, în cazul în care autovehiculele noi, pentru care a fost acordată finanţarea, sunt achiziţionate în sistem leasing, înmatricularea permanentă pe numele beneficiarului este obligatorie la sfârşitul perioadei de leasing. Mai pe scurt, cred ca trebuie sa le aduci la cunostinta idiotilor de la inmatriculari ca trebuie sa urgenteze inmatricularea in maxim 90 zile, altfel trebuie sa dai taxa de rabla inapoi catre stat. Edited by vladcosmin, 04 January 2022 - 10:41. |
|
#101
Posted 04 January 2022 - 11:39
Faina treaba, ce sa zic... N-am nicio sansa cu incompetentii astia, asta e ritmul in care "lucreaza" ei.
De ex. acum prima data disponibila pentru preluarea actelor este 20 Aprilie (!). Daca asa am lucra si noi, n-am avea niciun client. Doar la stat se poate asa ceva. Edited by peter_k, 04 January 2022 - 11:42. |
#102
Posted 04 January 2022 - 11:54
Nu cunoști pe nimeni la o firmă de înmatriculări?
Suntem în România, încă se practică "N-ai pe cineva..." © Toma Caragiu! |
#103
Posted 04 January 2022 - 11:57
Si eu am fost in aceeasi situatie, a fost sotia in audienta la comandantul politiei judetene pentru o programare mai rapida la inmatriculari. Expirau cele 90 de zile si intaziasem din cauza ca masina nu era omologata in RO la acea data. Ma respinsese la RAR din cauza ca era o diferenta de 5 kg fata de placuta pusa pe masina
|
#104
Posted 04 January 2022 - 12:13
Dar daca te duci la ghiseu si iei bon de ordine, nu ar trebui sa rezolvi in aceeasi zi?!
Luna trecuta a trebuit sa schimb talonul si puteai veni si fara programarea, luai bon de ordine si asteptai sa te strige. Eu am avut programare, dar erau altii care luau bon si asteptau (nu stiau cat astepata, dar macar rezolvau). Asta se intampla in Bucuresti. Banuiesc ca ar trebui sa fie la fel si in Timisoara. |
#105
Posted 04 January 2022 - 12:24
Din cate stiu, doar in Timisoara avem aceasta anomalie de ceva vreme. Cam de cand au arestat o mare parte dintre agenti pentru luare de mita. Vreo luna n-a mai functionat biroul deloc, iar de atunci merge cu mare intarziere.
Sincer, nu m-am stresat prea mult din cauza asta, am inteles ca pot circula linistit si cu numerele rosii si autorizatia provizorie expirate, atata timp cat suntem in stare de alerta. Principalul inconvenient este ca nu pot iesi din tara. Sper sa se rezolve odata... "Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări." Edited by peter_k, 04 January 2022 - 12:25. |
|
#106
Posted 05 January 2022 - 11:30
Cum te împaci cu bordul alb, nu se reflectă în parbriz?
|
#107
Posted 05 January 2022 - 20:57
Bordul nu e alb, e gri inchis, si nu produce nicio reflexie deranjanta. Doar partea dinspre sofer este alba.
|
#108
Posted 10 January 2022 - 10:44
In weekend am tras o fuga cu familia pana la Semenic (CS). Intentia era sa incarc vreo 15 minute in Resita pentru siguranta, la una din cele 7 incarcatoare rapide instalate de catre Primaria locala. Alta varianta de incarcare nu exista pe traseul Timisoara-Semenic, eventual pe drumul ceva mai lung prin Caransebes, insa acolo este doar un singur incarcator.
Long story short: - nu am gasit niciun incarcator liber in Resita (desi cu o singura exceptie toate erau "libere" pe PlugShare) - am reusit sa facem drumul dus-intors fara incarcare - consum mediu: 19.5 kWh/100km, cu muuuulta regenerare la coborare, dar cu conditii de drum nu chiar ideale (-2 grade, 4 persoane in masina). - dupa drumul de peste 280km, cu diferenta de nivel de aprox. 1300m am ajuns acasa cu 20% baterie Mi se pare foarte decent consumul in aceste conditii, dar cred ca a contribuit mult si faptul ca am prins cateva portiuni de drum unde s-a putut circula doar foarte incet. P.S.: nu recomand sa va bazati vreodata pe statiile din Resita pentru tranzit. Sunt excelente pentru localnici, dar cei aflati in tranzit nu au nicio modalitate sa verifice disponibilitatea lor, si daca tot sunt gratis, eu n-am gasit niciuna care sa nu fi avut cel putin un Spring atasat. Pana nu apar statii cu plata in Resita, situatia nu cred ca va schimba, insa motivatie pentru statii cu plata nu prea cred ca exista in conditiile actuale. Edited by peter_k, 10 January 2022 - 10:45. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users