Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2
Last Updated: May 06 2024 18:31, Started by
Dany_Darke
, Jul 29 2021 10:17
·
66
#1208
Posted 15 November 2021 - 00:17
Muf, on 14 noiembrie 2021 - 22:56, said: nu pot sa nu remarc ce rezistent e stalpul ala de metal.daca oprea se alegea cu permisul suspendat si cu dosar penal ptr conducere sub influenta alcoolului+drogurilor. dosarul dura cativa ani dar se alegea cel mult cu o condamnare cu suspendare si o amenda penala daca nu mai avea si alte condamnari. dar asa nu a oprit, si-a facut masina zob si tot a fost prins. in plus pe langa conducere sub influenta alcoolului+drogurilor se mai alege si cu fuga de politie. iar daca e un parlit fara pile si fara bani mai mult ca sigur se alege cu condamnare cu executare. Edited by rex, 15 November 2021 - 00:20. |
#1210
Posted 15 November 2021 - 09:34
danvlas, on 10 noiembrie 2021 - 14:27, said:
Am prins eu ceata densa intre Milano si Venetia si se circula foarte incet, aproape bara la bara, pe trei benzi. Trebuie sa fii ticnit de-a binelea sa-i dai talpa cand nu vezi la 15-20 metri in fata. Zilele trecute, pe A2 / A14 (Germania), pe ceata moderata si densa, se mergea cu 150+ in draci. Eu, in banda 2 (1 era plina de camioane) tineam distanta la ~130. Ma depaseau unii de nu aveam timp sa imi dau seama ce neam sunt! Am intrat in RO vineri seara, pe ceata nasoala. Se mergea incet rau, cam 80% dintre masini fara nici un fel de lumina de ceata! M-am pus pe banda 2, cu toate ceturile aprinse, cu ACC pe maxim, viteza cat puteam merge si vedea, si ochii in patru. Mult mai obositor decat in Germania. Pe Valea Oltului, doi baieti cu niste cazaturi, au considerat ca e normal sa vireze BRUSC (da' brusc!) pe un drum lateral, la 80 la ora, fara semnalizare, fara asigurare, fara nimic. Partea mai interesanta este ca cel de-al doilea, care era sa si-o ia in freza rau la virajul primului, a facut acelasi lucru nici 500 m mai incolo. La mine a franat masina in ambele situatii, nu am avut timp sa reactionez inaintea ei. murdar, on 13 noiembrie 2021 - 11:48, said:
Esti obligat de tara. Alternativa e sa mergi 50 de kilometri pana la urmatoarea iesire. [...] Deci da, ii inteleg perfect pe aia care rateaza iesirile si dau cu spatele sa corecteze. Ii inteleg cand fac asta in Romania. Nu as intelege in vestul europei. Acolo diferenta e ca daca ai gresit asta te costa 5 maxim 10 kilometri, nu 100 ca la noi. Cum era aia cu "sa fii sanatos"? Saptamana trecuta am ratat o iesire dupa Dresda, toata distractia m-a costat vreo 37 km ... Edited by Tyby, 15 November 2021 - 11:29. |
#1211
Posted 15 November 2021 - 09:39
#1213
Posted 15 November 2021 - 10:47
#1214
Posted 15 November 2021 - 11:00
murdar, on 13 noiembrie 2021 - 11:48, said:
Esti obligat de tara. Alternativa e sa mergi 50 de kilometri pana la urmatoarea iesire. Am patit eu odata chestia cand am intrat pe autostrada in pe sensul spre Bucuresti in loc de sensul spre Constanta. Am zis sa fiu sofer constiincios si respectuos cu regulile de circulatie. Am regretat enorm ca nu am dat 50 de metri cu spatele ca sa ies si sa intru pe unde trebuia. Am mers 45 de kilometri pana la Lehliu ca sa pot sa intorc. Asta îmi amintește de o întâmplare de acum doi ani, când am fost să ajut pe cineva care făcuse pana prostului pe aceeași autostradă. Cred că am făcut vreo 80 de km doar de la locul incidentului și înapoi ca să pot duce misiunea la bun sfârșit. Edited by 0v1d1u, 15 November 2021 - 11:00. |
#1215
Posted 15 November 2021 - 13:00
https://observatorne...ada-445883.html
Iar mergeau 20 de mașini cu viteza maxim regulamentară, dar au dat de un melc. El a produs accidentul cu 21 de mașini |
#1216
Posted 15 November 2021 - 17:19
Bineinteles ca melcul e de vina, nu bizonii care conduc cu viteza fara sa vada nimic in fata si fara sa poata controla masina in conditiile alea.
|
|
#1217
Posted 15 November 2021 - 17:41
Nu scrie deloc de melci, ci doar de carosabil alunecos. Totusi ma intreb, daca in asemenea conditii, un pod e rupt, ce naiba fac astia care merg orbeste?
Chiar ieri am evitat un accident, prin faptul ca am mers legal. Intr-o curba, era stationat unul si a prea aproape triunghiul. Am avut timp sa evit triunghiul ala nenorocit si sa nu lovesc vreo masina. |
#1218
Posted 15 November 2021 - 17:47
Chiar și pe ceață densă și carosabil alunecos poți să-i dai "talpă", mai ales că atunci nu te poate prinde radarul. Totul merge perfect dacă nu ai nevoie să frânezi sau să virezi brusc. Dacă... dar ghinion pot avea numai ceilalți.
|
#1219
Posted 15 November 2021 - 17:59
am avut ocazia sa intalnesc noaptea o groapa in asfalt ramasa de la o decopertare care se facuse ziua si indicatorul era fix in ea (posibil si altii il lovisera). am frecat o frana pana la podea, am ajuns cu rotile in groapa, dar coborarea in groapa nu le-a provocat nici o dauna, si am mutat semnul jumatate de metru. din sens contrar venea ceva si m-a cam orbit si nici n-am putut s-o evit pe contrasens. asta insemna sa mergi peste limita vizibilitatii. noroc ca n-am depasit cu mult acea limita. daca loveam si iesirea din groapa nu scapam cu calea de rulare neafectata.
chestia e ca si farurile cu led si lupa nu scapa lumina deasupra liniei de cut off si nu "aprind" reflectorizantele asa cum o fac farurile cu reflector... un singur lucru imi pare rau ca n-am facut un efort sa-l iau ca dotare pe masina: faruri led matrix... am spus ca-i suficient ca are led-lupa... Edited by Fane, 15 November 2021 - 18:00. |
#1220
Posted 15 November 2021 - 19:21
Polițiștii din județul Mureș au aplicat zece amenzi după accidentul în lanț de pe DN 15, în care au fost implicate 20 de mașini. Au fost sancționați nouă șoferi, dar și CNAIR, pentru că nu a asigurat curățarea corespunzătoare a drumului. Reprezentanții companiei anunță că vor contesta sancțiunea.
I-a luat inghetul pe nepregatie pe astia de la CNAIR. |
#1221
Posted 15 November 2021 - 19:22
Din ce am înțeles de la știri accidentul s-a petrecut pe un pod, unde știm că pe vreme rece se creează condiții pentru polei datorită curenților de aer. De obicei te ia prin surprindere o situație de genul ăsta, că nu verifici din zece în zece metri dacă ai polei pe carosabil. E ușor de comentat pe forum, dar într-o situație din asta cred că mulți am păți la fel.
Nici administratorul drumului nu prea văd cum ar putea fi vinovat, mai ales că pe restul drumului probabil nu era polei. Edited by 0v1d1u, 15 November 2021 - 19:23. |
|
#1222
Posted 15 November 2021 - 19:28
0v1d1u, on 15 noiembrie 2021 - 19:22, said:
[...] E ușor de comentat pe forum, dar într-o situație din asta cred că mulți am păți la fel. O sa fiu foarte direct, cu toata ingaduinta: refuz sa cred asa ceva! Asa cum tu stii (si scrii foarte corect) ca podurile reprezinta un pericol real pe timpul iernii, asa ar trebui sa stie orice sofer cu doi neuroni si o bruma cu experienta. Si sa incetineasca / sa conduca preventiv. Ce cuvant greu ... |
#1223
Posted 15 November 2021 - 19:31
Știu, dar nu tot timpul ai de unde ști că urmează un pod. În toiul iernii poate aș fi mai prevăzător (și sunt), dar drept să-ți spun pe o vreme ca asta nu mi-am pus niciodată problema dacă podul pe care urmează să intru are polei sau nu.
|
#1224
Posted 15 November 2021 - 19:36
In principiu astia de la meteo stiu cand se formeaza polei. Trebuia dat cu material antiderapant ... macar pe poduri.
De soferi nu comentez. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users