Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
11303 replies to this topic

#1171
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Vad ca nu observi cat de aberant este ce spui, dar hai sa presupunem prin reducere la absurd ca ai dreptate.
Ce se intampla atunci cand ai 2 masini care fac un accident simplu si sunt oprite pe autostrada. Tu mergi in continuare cu 130/80 desi e ceata si nu vezi nimic. Intri instant in masinile oprite in accident.
Nimeni nu e vinovat pentru ca e normal sa mergi fara sa vezi, nu? Doar asa e si in Italia si in Germania.

#1172
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Am prins eu ceata densa intre Milano si Venetia si se circula foarte incet, aproape bara la bara, pe trei benzi.
Trebuie sa fii ticnit de-a binelea sa-i dai talpa cand nu vezi la 15-20 metri in fata.

#1173
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
De regulă în Italia pe ceata de merge cu 70 minim. Și dacă ai luminile de cetea in spate aprinse te vede și prin cea mai deasa ceata de la minim 100 metri.
A4 Venetia Milano a fost ani de zile plina de șantiere și radare, acolo mai merge lumea încet din alte motive.
Let's agree to disagree, nu-i ca și cum poți schimba cuiva stilul de mers. Am văzut destui cu mașini mici fara lumini în condiții nașpa rău.

Edited by SpeedDemon, 10 November 2021 - 14:45.


#1174
petru_

petru_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.02.2006

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 14:00, said:

Daca nu se credea unul foarte special si corect nu se întâmplă accidentul, și în Germania, și în Italia lumea merge prin ceata ca și cum n-ar fi dar un mototol care s-au apucat să meargă super încet fara lumini de ceață și avarii a făcut ditamai accidentul.
Deci vina ii apartine aluia “special si corect” ca nu le-a facut loc celor “normali” cu viteza neadaptata la conditiile de trafic.
Culmea e ca motivul este cu totul altul, prezentat in articol. Dar imi plac suciturile tale logice.

#1175
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Si mie mi-a taiat ieri fata un prost cu tirul, fara sa semnalizeze, fara nimic. Si-a dat seama ca e pe banda gresita (b1, care iesea la 5-600 de metri mai in fata) si s-o fi gandit sa ii dea in p$%a lui pe ceilalti, ca doar el e tir, cu remorca ... ceilalti sa se descurce. Si uite asa mi s-au activat toate sistemele de alerta si siguranta de la masina la 110 Km/h, in timp ce eu eram pe banda 2, in dreptul remorcii, vazandu-mi de drum. Noroc ca exista si b3 acolo si am avut unde sa ma dau.

Concluzia conform demonului vitezei: toti soferii de camion sunt niste prosti. Asa e ?

Edited by ro_explorer, 10 November 2021 - 15:03.


#1176
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,828
  • Înscris: 15.08.2014
O fi fost chiar speeddemon��.
Era cap tractor +semiremorca sau camion+ remorca cu protap traditional ori camion +semiremorca.? Cf definitiilor légale in vigoare auto véhicule de numit tir 'u exista.
TIR este o conventiintrstate si tir un sport.

#1177
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 14:00, said:

Eu daca as fi șoferul Touaregului după 5 ani de bulău m-aș răzbună cumplit pe loganist. Problema e că în clip nu se vede ce ia făcut pe ligheanistul sa determine așa reacție. De pieton era nașpa dacă îl lovea că el nu avea treabă cu disputa lor

Poate se razbuna ala din Logan  asa cum spui. Presupui prost ca unui cretin ii trebuie motiv sa fie retardat.

#1178
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 petit_christian, on 10 noiembrie 2021 - 15:22, said:

Era cap tractor +semiremorca sau camion+ remorca cu protap traditional ori camion +semiremorca.?
Nush' ... zi-mi tu ...

Attached File  Capture.JPG   98.53K   65 downloads

#1179
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 14:44, said:

De regulă în Italia pe ceata de merge cu 70 minim. Și dacă ai luminile de cetea in spate aprinse te vede și prin cea mai deasa ceata de la minim 100 metri.
A4 Venetia Milano a fost ani de zile plina de șantiere și radare, acolo mai merge lumea încet din alte motive.
Let's agree to disagree, nu-i ca și cum poți schimba cuiva stilul de mers. Am văzut destui cu mașini mici fara lumini în condiții nașpa rău.
Am prins pe ploaie puternică abia să se vadă avariile și ceața spate de la 15-20 de metri și pe ceață să fie abia vizibile la mai puțin de 50 de metri. Viteza o adaptezi la condiții, pentru că sunt unii care spun că asta e viteza minimă indiferent de condițiile de drum sau atmosferice se întâmplă uneori câte un carambol cu zeci de mașini. Când ai o mașină în fața ta te mai orientezi după luminile ei, dar dacă ești primul în coloană riști să te lovești de orice obstacol ai în cale și pe care îl vezi prea târziu. Esențial în astfel de cazuri e să adaptezi viteza, ținând cont și de viteza celorlalți, să nu riști să intri în cel din față, dar să nu-i surprinzi nici pe cei din spate.

#1180
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 17.12.2019
Am găsit una hazlie și nu mă pot abține să nu o împărtățesc cu voi. Șef de poliție orășenească cere de la județ o acțiune pe rutieră cu tematică alcool și substanțe psihoactive. Pe cine credeți că prind ăia? Exact, pe cel mai prost din curtea școlii:
https://observatorne...qNz8vaYh6UZO4lU

#1181
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
Asta era si tema respectiva si in cine putea sa aiba incredere oare daca nu in el ?!?!?

#1182
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
ne pui să muncim? stai că-ți arătăm noi!

#1183
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

 ro_explorer, on 10 noiembrie 2021 - 15:02, said:

Concluzia conform demonului vitezei: toti soferii de camion sunt niste prosti. Asa e ?
Chestia aia care te-a afectat e un ansamblu suedez de 25.25 de metri, doar Suedia și Olanda permit așa ceva pe drum parca, pe alocuri Spania. E foarte greu de condus așa ceva și că idee e destul de greu ca începător să îți dai seama daca ai trecut de cel depășit de aia noi camioanele după ce suntem depășiți ii dam flash celui care ne-a depășit sa ii semnalizam că a trecut de noi. Am pățit și eu odată să mă bage un alt camion pe banda de urgenta crezand că a trecut de mine. Cel mai ok e sa pui semnalizarea și vezi unde bate in asfalt. Oricum  25 de metri e mult mai lung decât camionul de 16 metri și dacă într-o piață sănătoasă conduci așa ceva după mulți ani de experiență, acum e un sistem retard că dacă găsește ceva suedez îl.angajeaza instant pe din aia. Practic e un camion la care e pus un fel de atașament cu o cupla la care se atașează o semiremorca standard. Nu, m-aș lucra pe așa ceva decât dacă m-ar plati dublu. 🙃 Știu că au ceva posibilitate sa ridice axele sa poată ieși din zăpadă din iadul alb înghețat care îi Suedia.
Daca te consoleaza in Ro m-a scos unu cu camion mic...26 tone, de pe drum . Inițial vroiam sa trimit direct filmarea la angajator și poliția dar mi-a trecut după, oricum i-am transmis toate urările posibile prin stație spre groaza oamenilor cu copii în mașina...de parcă aia mici n-ar ști deja toate înjurăturile.
Acuma na ăla so fi panicat că o ia greșit și e nașpa când vezi că scârba cu turism sta langa rotile tale fara sa accelereze sau frâneze și dacă tot a văzut că are loc te-ai trimis la plimbare, depinde, acum cu atâția ospatari, bucătari etc angajați pe camion a scăzut mult calitatea. Paradoxul german îi că au de departe cei mai buni șoferi de mașini mici din Europa, e o relaxare și plăcere să conduci printre ei, daaar cei mai praf camionagii, și nu îmi zi că îs străini că îs moșnegi din aia grași cu mustață sau moaca din aia de neamț absolut care îți zice că ești în Germania și trebuie să vorbește germană deși el nu știe nici o limbă de circulație.
Mno azi unu cu Tesla a frânat fara sa aibă nimic în fața, și era sa intre camionul din spatele meu in mine desi aprinsesem avariile sa semnalizez prostia ăluia. Normal îl depășeam chiar daca e interzis că e mai ieftin sa dau 180 amendă depășind un distins din asta decât să suneze la poliție că îl stresez și după e 400, scârbe de oameni de o lasă în 50-60 pe autostrada fara limita de viteza. Nu avea nimic în fața, după ce și-o terminat de scris mesajele și o văzut că dau sa îl depășesc și trezit și el.

Edited by SpeedDemon, 10 November 2021 - 21:10.


#1184
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 21:06, said:

azi unu cu Tesla a frânat fara sa aibă nimic în fața,
Masinile care merg pe ACC sufera de ghost braking, in functie de cum e implementat sistemul. Nici Tesla nu e imuna la asa ceva - mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori in 15K Km ...
E vorba de o reflexie puternica pentru radar sau umbre citite incorect de AI-ul raspunzator de ACC, prin camera (repet, depinde de implementare).

#1185
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
E o limba moarta, inutilă, se nasc mai mulți copii români în diaspora decât in Ro, copii care spre norocul lor nu o să aibă de a face cu România. Probabil și eu o să mă hotărăsc la un moment dat sa rup de tot legătura cu Ro.

Între condus mult mai relaxat, condiții mult mai bune de lucru și abilitatea de a pune un ban deoparte afara nu prea vad ce rost mai are să vorbeasti limba romana.

Edited by SpeedDemon, 10 November 2021 - 21:38.


#1186
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

 ro_explorer, on 10 noiembrie 2021 - 21:37, said:


Masinile care merg pe ACC sufera de ghost braking, in functie de cum e implementat sistemul. Nici Tesla nu e imuna la asa ceva - mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori in 15K Km ...
E vorba de o reflexie puternica pentru radar sau umbre citite incorect de AI-ul raspunzator de ACC, prin camera (repet, depinde de implementare).

Eu păteam asta la DAF când treceam prin porțile de plata austriece, credea că e impact iminent.  Mai mergeam liniștit pe autostrada noapteavsingur și deodată frana,mă și speria degeaba. La Scania daca prind un fulg de zăpadă la revedere ACC, destul de ciudat pt un camion suedez.  Eu zic că din cauza lucrărilor la drum, ocolirilor, ploii și zăpezii nu o sa fiu înlocuit de AI prea curând. 🙃

@raducut Am luat 8.30 la bac la română și nu mă exprim cu ... .

Edited by SpeedDemon, 10 November 2021 - 22:21.


#1187
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,243
  • Înscris: 05.06.2002

 danvlas, on 10 noiembrie 2021 - 14:27, said:

Am prins eu ceata densa intre Milano si Venetia si se circula foarte incet, aproape bara la bara, pe trei benzi.
Trebuie sa fii ticnit de-a binelea sa-i dai talpa cand nu vezi la 15-20 metri in fata.
am prin la un moment dat o ceata atat de deasa pe o portiune de drum din ro incat nu vedeam marcajele drumului. pur si simplu mergeam 2 metri, deschideam portiera si ma uitam pe unde mai e centrul drumului si pasagerul se uita dupa marginea drumului. noroc ca n-a tinut decat vreo 200m, dupa aia s-a mai domolit. voi cam cu ce viteza ati fi mers daca erati pe autostrada cu asa o ceata? sa zicem ca pe autostrada daca te pozitionezi pe banda a doua vezi parapetul de pe centru, dar in fata vezi la 2-3m de botul masinii...

#1188
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,700
  • Înscris: 23.04.2007

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 21:06, said:

un fel de atașament cu o cupla la care se atașează

 SpeedDemon, on 10 noiembrie 2021 - 22:19, said:

Am luat 8.30 la bac la română și nu mă exprim cu ... .
atașament    Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate