Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

Tesla Model 3 LR - 2021

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
936 replies to this topic

#19
sgn30

sgn30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 20.08.2016

 Excelsior01, on 18 mai 2021 - 08:28, said:

Ce joburi ai frate,ca eu nu-mi permit nici macar o roata de rezerva de Logan,prima generatie :-) .

Sunt foarte multe companii care ofera ca si beneficiu masina. Si compania unde eu lucrez ofera la fel acest beneficiu.
Companiile ia autoturismul prin leasing operational si isi deduc impozitele.
Ca sa iti dea tie ca salariat 1000 Euro in plus la salariu pe angajator il costa aproape 2000 Euro. Asa plateste 1000 Euro pe un leasing operational, bani pe care ii scade din impozitele care trebuie sa le plateasca la stat. Cu strategia asta firmele mari reusesc sa atraga angajati buni pe costuri mici pentru ei.

Chestiile astea se fac pentru prima si a doua linie de management, nu pentru orice angajat.

Firma unde lucrez eu (din Romania) are aprox 5000 angajati. Din cei 5000 angajati, 2500 lucreaza "la birou", Din cei 2500, peste 100 au autoturisme platite de firma si la fiecare 3 ani isi aleg o noua masina intr-un anumit buget (mai mic ca cel al lui ro_explorer). Dupa 3 ani de leasing operational au si posibilitatea sa pastreze masina, daca platesc rata reziduala care e aprox 50% din valoare de nou a autoturismului.

Edited by sgn30, 18 May 2021 - 09:07.


#20
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 Excelsior01, on 18 mai 2021 - 08:28, said:

Ce joburi ai frate,[...]
Unul singur, dar bine ales. Facem angajari, daca te intereseaza Posted Image

Revenind on-topic, cittind pe forumuri si ascultand plangerile posesorilor vad ca trebuie sa fac la model 3 ce faceam la Dacia supernova acum 2 decenii ... mici ajustari pentru imbunatatirea confortului.

Prin urmare, urmatoarele add-on-uri au fost comandate:
Chedere suplimentare pentru portiere - cica se reduc zgomotele aerodinamice (masina curenta are asa ceva): https://www.amazon.d...duct/B07S23F8D8
Garnitura izolatie acoperis (in cazul in care nu pui bare pe masina) - acelasi efect ca mai sus, discutabil inca: https://www.amazon.d...duct/B07QWTBY6G
Aparatori noroi: https://www.amazon.d...duct/B08XB6MV4M
Covorase cauciuc: https://www.amazon.d...duct/B07Q4RY65C
O chestie stupida dar utila: agataroare de sacose portbagaj (hack pe niste suruburi expuse de fapt): https://www.amazon.d...duct/B08P1G2S9P
Un separeu pentru portbagaj ce permite crearea unui buzunar lateral: https://www.amazon.d...duct/B08KJ73XLD

Toate alea de mai sus (exceptie apratorile de noroi) sunt incluse implicit in masina curenta ... Tesla are o abordare un pic "low" cost pentru o masina de 60K euro.

Trebuie sa ma uit si dupa niste covorase pentru frunk si "inner-trunk" (gaura de sub placa portbagajului).

Edited by ro_explorer, 18 May 2021 - 09:50.


#21
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,722
  • Înscris: 15.07.2013
Felicitãri! Foarte meseriașã configurația! Știu ca nu este usor sa aștepți, dar te aștept pe la mine cu prima ocazie!

#22
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 ro_explorer, on 18 mai 2021 - 09:43, said:

Unul singur, dar bine ales. Facem angajari, daca te intereseaza Posted Image

Revenind on-topic, cittind pe forumuri si ascultand plangerile posesorilor vad ca trebuie sa fac la model 3 ce faceam la Dacia supernova acum 2 decenii ... mici ajustari pentru imbunatatirea confortului.

Prin urmare, urmatoarele add-on-uri au fost comandate:
Chedere suplimentare pentru portiere - cica se reduc zgomotele aerodinamice (masina curenta are asa ceva): https://www.amazon.d...duct/B07S23F8D8
Garnitura izolatie acoperis (in cazul in care nu pui bare pe masina) - acelasi efect ca mai sus, discutabil inca: https://www.amazon.d...duct/B07QWTBY6G
Aparatori noroi: https://www.amazon.d...duct/B08XB6MV4M
Covorase cauciuc: https://www.amazon.d...duct/B07Q4RY65C
O chestie stupida dar utila: agataroare de sacose portbagaj (hack pe niste suruburi expuse de fapt): https://www.amazon.d...duct/B08P1G2S9P
Un separeu pentru portbagaj ce permite crearea unui buzunar lateral: https://www.amazon.d...duct/B08KJ73XLD

Toate alea de mai sus (exceptie apratorile de noroi) sunt incluse implicit in masina curenta ... Tesla are o abordare un pic "low" cost pentru o masina de 60K euro.

Trebuie sa ma uit si dupa niste covorase pentru frunk si "inner-trunk" (gaura de sub placa portbagajului).

In afara de chedere chestiilea alea merg la orice masina. Astia in afara nu isi pun problema noroiului si a apei din bocanci cum e la noi sau prin tari unde ninge mult. De exemplu X5 e masina care se vrea sa mearga si unde nu e asfalt si nu tot are covorase de cauciuc decat la pretul modic de 200E doar pe fata. :) Nici chederele alea s-ar putea sa nu fie mare smecherie masurat la viteza de autostrada, si atunci producatorul a mai economisit 2 euro ca sa puna tehnologie de varf acolo unde conteaza nu de alta dar Tesla are "margin" sub producatorii germani si aia sunt top la tot ce inseamna interior si caroserie.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sa o alergi cu placere!

 ro_explorer, on 18 mai 2021 - 09:43, said:

Revenind on-topic, cittind pe forumuri si ascultand plangerile posesorilor vad ca trebuie sa fac la model 3 ce faceam la Dacia supernova acum 2 decenii ... mici ajustari pentru imbunatatirea confortului.

(...)
Covorase cauciuc: https://www.amazon.d...duct/B07Q4RY65C
Da, la NVH cum am mai zis, nu sta grozav (si din masurate de C&D si experiment personal) dar sunt unele covorase care ajuta putin atat la vibratii cat si la zgomotul de rulare ca au un strat pentru a reduce putin vibratiile si zgomotul.
Eu le-am avut pe Honda Civic X (masina zgomotoasa) si o diferenta fac, in special la vibratii de la rulare pentru ca acopera destul de bine interiorul.

https://www.3dmatsusa.com

Au si pentru Tesla Model3 dar uite ca am gasit si pozele mele cu ele cum arata in realitate (~$135):





Semi-hard XPE foaming inner layer minimizes foot fatigue and provides the sound barrier for a quieter ride


Edited by MembruAnonim, 19 May 2021 - 02:56.


#24
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

 KiloW, on 17 mai 2021 - 10:58, said:

... locurile de parcare la suprafata, baga 30km/h limita de viteza generalizata,  etc). Cu alte cuvinte sunt doua politici care se bat cap in cap, una care incurajeaza utilizarea masiniii si una care vrea sa scape de ele.
Si apoi daca lumea se cara in alta parte, iar nu e bine, ca scade masa de platitori de taxe si impozite.

Bafta la masina. Pana si in Timisoara, cel putin mie personal, vederea unei Tesla a devenit ceva cotidian. Probabil ce vad eu sunt S uri sh aduse din germania.
Masina e a ta , pe numele tau, sau a firmei? Ca prea s-a mentionat pe acolo "politica firmei". Ori va deconteaza firma din costuri?

#25
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Mersi. Cel mai bine se poate descrie modul ce detinere in forma: "masina ca salariu". Masina este proprietatea unei firme de leasing, leasingul fiind platit de firma la care lucrez, folosind salariul meu brut, iar eu sunt utilizator (oficial, in acte). Pe hartie de inmatriculare apar toate cele 3 entitati juridice.
Firma deconteaza asigurarile, reparatiile, parcarile si deplasarile in interes de serviciu. Restul este inclus in valoarea "beneficiului" ca salariu. Deci masina nu e "moca", o platesc cu bani reali, din salariul meu ... dar o platesc cu banii din salariul brut la care se adauga taxele aferente. Per total pe mine (dupa cum am spus) ma costa efectiv cca 600 euro pe luna (adica eu primesc in cont un salariu net cu cca 600 euro mai mic decat as primi daca nu as avea masina asta).

#26
Gabriel20

Gabriel20

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 25.08.2020
Felicitati,sa te bucuri de ea cati mai multi km fara probleme!


#27
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Update ... tocmai am primit un SMS de la Tesla (atat, simplu, dupa o tacere totala de la plasarea comenzii) cum ca masina imi va fi predata contactless pe 4 iunie, dupamiaza, la un centru de livrari care (culmea) este la 10 minute de condus de unde locuiesc :) .... yupiii ...

#28
sgn30

sgn30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 20.08.2016
Si eu cochetez ca urmatorul meu autoturism sa fie electric. Mi-ar place un Model 3 LR, imi permit acest autoturism dar ar fi totusi un efort destul de mare pentru mine si pentru moment am zis pass.
Calculul ce l-am facut eu e in felul urmator:

Am de ales intre un autoturism decent (VW Passat; Ford Mondeo; Skoda Superb), un astfel de autoturism dotat decent (nu full dar nici chel) dupa negocieri si cumparat cu rabla te ajunge la aprox 30.000 Euro.

1) Auto combustibil fosil cu Rabla inclus - 30.000 Euro
- Avans 10.000 euro
- Leasing 20.000 euro, rezulta o rata de aprox 400 Euro/luna (Casco nu e inclus)

2)Tesla Model 3 LR cu Autopiot cu Rabla + Rabla Plus inclus 45.000 Euro
-Avans 20.000
-Leasing 25.000, rezulta o rata de aprox 500 Euro/luna (Casco nu e inclus) din care scazi minim 100 Euro/luna bani care i-ai fi dat pe combustibil.

Deci diferenta intre o Tesla si un autoturism normal ar fi de cei aprox 10.000 euro.
Oricum sunt convins ca in 30.000 Euro nu gasesti autoturism sa aiba optiunille ce le are Tesla Model 3.

Edited by sgn30, 25 May 2021 - 14:12.


#29
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postsgn30, on 25 mai 2021 - 14:11, said:

Si eu cochetez ca urmatorul meu autoturism sa fie electric. [...]
A achizitiona azi o masina electrica este o combinatie intre dorinta, vointa si buget ... dar e cert ca trebuie toate 3. Preturile la Model 3 au scazut binisor acum si pentru ceea ce ofera (in general, ca satisfcatie, tinuta si autonomie) cred ca isi merita banii.

#30
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postsgn30, on 25 mai 2021 - 14:11, said:

Si eu cochetez ca urmatorul meu autoturism sa fie electric. Mi-ar place un Model 3 LR,
...

2)Tesla Model 3 LR cu Autopiot ....

De ce cu Autopilot? Adica care "trim" de Autopilot? FSD, Enhanced Autopilot? Daca renunți la astea scazi din aia 10.000 diferențã de care vorbeai.

#31
sgn30

sgn30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 20.08.2016

View Postinuendo0, on 25 mai 2021 - 18:04, said:

De ce cu Autopilot? Adica care "trim" de Autopilot? FSD, Enhanced Autopilot? Daca renunți la astea scazi din aia 10.000 diferență de care vorbeai.
Simplu nu full self drive...... si diferenta intre FSD si "cheala" e 7500 Euro.

Autopilot avansat (trim cum ii zici tu) e 3800 euro... FSD e 7500 Euro. FSD include si Autopilot avansat.

#32
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Mai e o zi de asteptat ... sunt foarte curios sa vad ce sisteme o sa fie active caci sunt atatea date pe net ca ma doare deja capul. Se pare ca Tesla, pentru a contracara problemele legate de "supply chain" a trecut un pic prematur la Tesla Vision pe 3 si Y, asadar s-ar putea sa primesc un autopilot mai handicapat decat era pana acum (fara radar si cu software incomplet pentru sisteme "vision based").
Am asa o frica in surdina cum ca dpdv al functionalitatii de baza, cand vine vorba de sisteme de asistenta rutiera model 3 de azi este inferior unui model 3 de anul trecut.

#33
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,287
  • Înscris: 08.01.2021
Bine macar ca inca mai ai volan si pedala de frana :D  Pana nu or sa le considere reduntante si pe astea...

#34
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006

View Postro_explorer, on 03 iunie 2021 - 10:14, said:

[...]Am asa o frica in surdina cum ca dpdv al functionalitatii de baza, cand vine vorba de sisteme de asistenta rutiera model 3 de azi este inferior unui model 3 de anul trecut.
And this, my friend, sucks balls Big Time...

#35
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Gata ... fricile mele s-au linistit ... are de toate (si radar si lane departure, tot).

Am ridicat-o azi. Procesul de predare a durat fix 15 minute. Identificare , semnat act de primire, luat cartelele de acces, gata .. pa. Avea SOC de 76%. Am frecat-o vreo 200 Km aiurea ca sa vad ce si cum se comporta si sa i se calibreze camerele. Frumoasa masina ... dar cu lipsuri.

Attached File  camphoto_351212254.jpg   518.64K   294 downloads  Attached File  IMG_0096.JPEG   1.15MB   345 downloads

Portierele sunt usor nealiniate. Comparativ cu Countryman-ul este sub ... semnificativ sub, ca nivel de finisare interioara ... dar totusi OK. Sistemul de sunet clar superior la Countryman. Harman Kardon-ul ala din Mini suna intr-un mare fel ... Tesla nu se apropie de el.

Pe partea de dinamica este super pentru o masina de familie, clar mai confortabila decat mini-ul (suspensii mai moi). Nu prea simt soseaua prin volan .. trebuie sa ma invat cu feedback-ul asta aproape inexistent.


Dupa calibrarea camerelor (care a durat vreo 60-70Km) au aparut toate chestiile 3D caracteristce Tesla:

Attached File  IMG_0099.JPEG   1MB   326 downloads



Pe seara am zis sa ii fac o proba la supercharger V3 (250 Kw) sa vad cum se comporta. Am pus navigatia cu destinatie SC si a inceput sa conditioneze bateria:

Attached File  IMG_0110.JPEG   820.08K   279 downloads


La supercharger, avand SOC de peste 30% a bagat maxim cu 137KW ... destul de bine totusi. DUpa 20 min am plecat de acolo cu 81% baterie.

Attached File  IMG_0113.JPEG   965.32K   277 downloads


Si in alea 20 min am reusit sa ii schimb si capacele cu kitul luat de pe amazon in avans:

Before:

Attached File  IMG_0100.JPEG   1.1MB   362 downloads


After:

Attached File  IMG_0117.JPEG   1.09MB   382 downloads


Cam atat pentru moment. Ma mai joc maine cu laptopul asta cu roti sa vad ce si cum.

Edited by ro_explorer, 04 June 2021 - 23:31.


#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am crezut ca jantele alea aero sunt turnate asa; interesant ca sunt doar un capac si mi se pare ca arata mai bine fara acel capac chiar daca pierzi 1mila la o incarcare completa la autonomie Posted Image

Edited by MembruAnonim, 05 June 2021 - 03:38.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate