Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 LR - 2021
#1
Posted 17 May 2021 - 10:29
Sfarsitul unei ere, inceputul uneia noi
S-au incheiat cei 3 ani de leasing pentru Countryman asadar e timpul de unul nou, materializat sub forma unui Model 3 long range de la Tesla ... Comanda a fost data in martie, revizuita la inceputul lui aprilie (caci Tesla a modificat preturile la toata gama) si data estimata de livrare este in mai. In weekend am fost la dealerul Tesla sa intreb care mai e starea comenzii mele caci deja este jumatatea lui mai ... mi s-a spus ca masina e pe vapor, in tranzit spre Europa. Data programata pentru ajungere in portul din Olanda este 25 mai asadar estimarea realista de livrare este in prima jumatate din iunie ... ufff ... inca un pic ( asta e doar o readucere aminte despre cum se simt copiii inainte de Craciun:) ). Asta e configuratia ... mai multe detalii (cu poze si experiente IRL) dupa livrare: - preturile sunt in SEK, tva inclus - M3.JPG 62.21K 750 downloads Traducere succinta a configuratiei (optionale): Vopsea metalizata Deep Blue Roti standard 18" Un set de roti de iarna de 18" cu cauciucuri fara tinte Interior negru Autopilot standard Carlig de remorcare Ca pregatiri de infrastructura, am facut comanda de un wall-charger pentru garajul de la bloc, instalarea urmeaza in urmatoarele 2-3 saptamani, asadar totul o sa fie gata cand ajunge jucaria electrica. Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 10:43. |
#3
Posted 17 May 2021 - 10:45
super tare. De curiozitate, in ce tara calda stai? Si care sunt conditiile contractului de leasing? Cat avans, cat rata, ce valoare reziduala si ce limita de km pe an, daca nu sunt indiscret.
|
#4
Posted 17 May 2021 - 10:48
danX, on 17 mai 2021 - 10:45, said:
... Dupa 3 ani noi (firma) vindem masina printr-un dealer de vanzati automobile, cu un pret target de 50% din pretul de lista (asta e valoarea reziduala pentru leasing). De obicei masinile se vadn cu 60-75% din pretul de lista de noi, asadar toata lumea castiga. Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 10:50. |
#5
Posted 17 May 2021 - 10:58
Mai putin tax man, da' pe ala nu-l iubeste nimeni
Pe la mine multe companii nu cumpara masinile de serviciu, ci le iau in leasing tocmai ca sa nu-si bata capul cu revanzarea. E predictibil, contabilii adora asta. Functioneaza cam la fel sistemul, si in plus tot "defiscalizat" ai si carburantul, ceea ce devine contraproductiv. Pentru ca atunci omu' isi cumpara casa in camp, ca-i mai ieftina, si face naveta, ca transportul e "gratis". Insa din pacate asta duce la blocaje urate de trafic. Pierzi o ora dimineata doar ca sa intri in oras, si o ora dupa-amiaza ca sa iesi. Mai pui o ora drumul efectiv si iti petreci aproape jumate din timpul liber in masina. Sunt doua scoli de gandire in lumea politica, aia care deomcadata sunt minoritari si care considera ca trebuie terminat cu "masina salariu", si aia inca majoritara care considera ca asta ajuta la inoirea flotei cu una mai "eco". Insa stupizenia la mine este ca desi "masina salariu" este in continuare sprijinita de guvernul federal, autoritatile locale fac tot ce pot ca sa o descurajeze (gatuie intrarile in oras, reduc numarul de benzi pe bulevarde, desfiinteaza tuneluri, viaducte, locurile de parcare la suprafata, baga 30km/h limita de viteza generalizata, etc). Cu alte cuvinte sunt doua politici care se bat cap in cap, una care incurajeaza utilizarea masiniii si una care vrea sa scape de ele. Edited by KiloW, 17 May 2021 - 11:00. |
#7
Posted 17 May 2021 - 11:06
KiloW, on 17 mai 2021 - 10:58, said:
E predictibil, contabilii adora asta. Pe partea de descurajare, si aici este descurajat traficul auto (si eu merg in oras cu trenul de multe ori) dar parcul tehnologic este in afara orasului (la nord de Stockholm) iar eu mi-am luat aprtament intr-o suburbie care imi permite acces direct auto la birou (si mai la nord), fara sa trebuiasca sa merg prin oras. Fac 20-25 min cu masina pana la munca, door2door. Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 11:16. |
#8
Posted 17 May 2021 - 11:25
Nicaieri nu cred ca au reusit sa faca OK transportul public suburbie-suburbie. Eu de exemplu am locuit in Sart-Tilman, o suburbie din Liege. Lucram in Science Park, ajungeam la serviciu pe jos, o plimbare de vreo 20 minute prin padure, unde ma intalneam cu mistreti si caprioare.
Insa in ziua de azi schimbi jobul ca pe sosete. Dupa un an mi-am gasit de lucru in Vilvoorde, o suburbie a Bruxelles-ului. 2h de transport in comun pe sens (doua autobuze + tren), sau 50 minute cu masina. Cu conditia sa plec de acasa la 6 dimineata si sa rup usa la birou cel tarziu la 3 jumate. Altfel daca nu ma miscam cu o ora inaintea "valului" cand incep toti sa iasa de la birou si sa-si caute copii pe la scoala, pierdeam cel putin doua ore - doua ore jumate pe sens si cu masina.... Alta stupizenie la mine e descurajeaza masinile si in suburbiile prost deservite de transport in comun. De exemplu nu le mai dau voie sa faca prea multe locuri de parcare la rezidentele noi construite desi sunt la mama dracului si nu prea ai alternativa la masina. O idee poate sa fie buna sau proasta functie de context, uneori mi se pare doar ca aplica unele doctrine orbeste, fara sa faca o analiza a situatiei reale. Ce se potriveste pentru centrul unei capitale nu se potriveste pentru o suburbie sa un satuc prost deservit de transportul in comun. Edited by KiloW, 17 May 2021 - 11:34. |
#9
Posted 17 May 2021 - 11:56
ro_explorer, on 17 mai 2021 - 10:29, said:
[...]Model 3 long range de la Tesla[...] Traducere succinta a configuratiei (optionale): Vopsea metalizata Deep Blue - mișto de tot! Roti standard 18" - mie nu-mi plac, dar decât alea de 19, asta e. Un set de roti de iarna de 18" cu cauciucuri fara tinte - la tine acolo e musai. Interior negru - nici după ăsta nu mă omor, dar ăla cu alb mi se pare și mai pretențios. De ce pisici nu au și un interior mai antijeg dar fără să fie negru? Autopilot standard - care era posibilitatea de upgrade? ce știa ăla să facă în plus? Carlig de remorcare - hmm, interesant. Ai de tras remorcuță mică (ceva bicle snowmobile de-astea?) [...] |
#10
Posted 17 May 2021 - 12:10
buntzi, on 17 mai 2021 - 11:56, said:
Roti standard 18" - mie nu-mi plac, dar decât alea de 19, asta e. Sub capacul ala sta o janta din aliaj gri, chiar frumoasa ... drept pentru care am cumparat si un set complementar estetic care sa acopere prezoanele si gaura din mijloc. Asa arata fara capac si cu minunile respective montate: design.jpg 79.48K 133 downloads buntzi, on 17 mai 2021 - 11:56, said:
Interior negru - nici după ăsta nu mă omor, dar ăla cu alb mi se pare și mai pretențios. De ce pisici nu au și un interior mai antijeg dar fără să fie negru? Momentan (din ce inteleg eu) Tesla tine numarul de optiuni de culoare la un minim pentru a preveni intarzieri si probleme mari in productie. Ei sunt prea tineri pe piata pentru a avea toate flow-urile de productie la indemana, cum au producatorii clasici. In plus, se simplifica mult asamblarea si comanda avand pachete predefinite si putine (in detrimentul varietatii, evident). buntzi, on 17 mai 2021 - 11:56, said:
Autopilot standard - care era posibilitatea de upgrade? ce știa ăla să facă în plus? Urmatorul nivel : "Enhanced autopilot" stia navigatie pe autopilot pe autostrada, cu schimbare automata de benzi si depasire, in plus are "autopark" si "advanced summon" .. aia in care se parcheaza singura si poate sa iasa din parcare si sa vina la tine cand o chemi ... lucruri foarte interesante DAR pe care nu le voi folosi cel mai probabil asadar nu mi se pare ca merita cei 4000 euro extra. Si pentru 7000 euro extra poti avea full self driving, lucru pe care cred ca l-as folosi dar numai in concedii, prea rar ca sa se justifice pretul. Dar am inteles ca Tesla o sa bage de anul asta posibilitatea de a inchiria full self driving din aplicatie, cu un cost aferent, dar foar pentru o perioada (cu abonament) ... hardware-ul exista deja pe toate masinile, dar nu e activ in mod implicit. buntzi, on 17 mai 2021 - 11:56, said:
Carlig de remorcare - hmm, interesant. Ai de tras remorcuță mică (ceva bicle snowmobile de-astea?) Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 12:21. |
|
#12
Posted 17 May 2021 - 12:17
Asta nu stiu, am sa aflu cand o ridic. Are WLTP-ul de 615Km cica ... foaia cu configuratia e dinainte de a face Tesla modificarile de specificatii, asadar la mine pe comanda scrie inca 580 Km WLTP ... dar dealer-ul a zis ca e la fel cu tot ce se produce acum, nu mai e din "seria veche".
Internetul zice ca e doar o versiune "revamped" si ca bateriile noi o sa inceapa sa fie puse in masini de la anul. O sa vad cand o primesc. Am sa fac si teste de autonomie, evident. |
#13
Posted 17 May 2021 - 12:37
ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:17, said:
Internetul zice ca e doar o versiune "revamped" si ca bateriile noi o sa inceapa sa fie puse in masini de la anul. O sa vad cand o primesc. Am sa fac si teste de autonomie, evident. Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 12:44. |
#14
Posted 17 May 2021 - 15:26
Fumos exemplar, singura masina electrica pe care as da banii acum, pana apare Model Y facut la Berlin. Sunt curios cum fac firmele cum e si a ta la comanda, clickaieste angajatul direct la Tesla sau stai langa ala din departamentul Mobility si comandati impreuna? Cu marii producatori europeni e simplu, au preturi direct pentru aia cu flote, discountul agreat si contabilitatea vorbeste pe direct. Dar Tesla nu are dealer decat ca sa iti arate cum dai comanda pe site.
Edited by filipxxx, 17 May 2021 - 15:28. |
#15
Posted 17 May 2021 - 15:36
Nu stiu cum fac altii, la mine procesul a fost urmatorul:
1. Configurat online, listat pretul final si trimis in firma la sef/conta pentru o aprobare preliminara pe baza de pret. 2. Dupa primirea aprobarii informale am contactat agentul de vanzari cu care discutasem live cand am facut test-drive si i-am cerut "official quote" - mi-a trimis pe mail un PDF cu ce e in prima poza din topic. 3. PDF-ul l-am trimis la contactul nostru de la firma de leasing, cu cc la managerul nostru local (el a dat OK-ul formal), firma de leasing a plasat comanda la "enterpriseoperationsSE <[email protected]>" - probabil ca fiecare tara cu reprezentanta Tesla are un birou de comenzi enterprise ... 4. Eu, ca utilizator final am primit toate confirmarile si copii dupa documentele de comanda, cu numerele de referinta. 5. Am primit un mail de la Tesla in care mi se cerea sa imi imi fac un cont in portalul lor si sa imi pun toate datele necesare. 6. Astept sa ma contacteze pentru a stabili o data de livrare. Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 15:48. |
|
#16
Posted 17 May 2021 - 15:53
ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:10, said:
[...]Asa arata fara capac si cu minunile respective montate ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:10, said:
[...]Mie imi place negru (si la masina actuala tot negru am ales (ce-i drept, cu accente rosii). ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:10, said:
Asta standard este de fapt un cruise control adaptiv cu autosteer, pana in 140 Km/h. In plus, poate procesa diverse aspecte de pe sosea (inclusiv traficul din jurul masinii). ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:10, said: Urmatorul nivel [...] Ham hânțeleps! Mulțam de explicații. ro_explorer, on 17 mai 2021 - 12:10, said:
[...]remorca de la casuta de vara [...]In plus, nu e estetic sa pun suportii de bicla de acoperis pe o tesla[...] Așteptare ușoară! |
#17
Posted 17 May 2021 - 16:17
buntzi, on 17 mai 2021 - 15:53, said:
de ce naiba le-or pune în prezentare cu nașpeteniile alea de capce? buntzi, on 17 mai 2021 - 15:53, said:
Așteptare ușoară! Edited by ro_explorer, 17 May 2021 - 16:17. |
#18
Posted 18 May 2021 - 08:28
ro_explorer, on 17 mai 2021 - 10:29, said:
Sfarsitul unei ere, inceputul uneia noi S-au incheiat cei 3 ani de leasing pentru Countryman asadar e timpul de unul nou, materializat sub forma unui Model 3 long range de la Tesla ... Comanda a fost data in martie, revizuita la inceputul lui aprilie (caci Tesla a modificat preturile la toata gama) si data estimata de livrare este in mai. In weekend am fost la dealerul Tesla sa intreb care mai e starea comenzii mele caci deja este jumatatea lui mai ... mi s-a spus ca masina e pe vapor, in tranzit spre Europa. Data programata pentru ajungere in portul din Olanda este 25 mai asadar estimarea realista de livrare este in prima jumatate din iunie ... ufff ... inca un pic ( asta e doar o readucere aminte despre cum se simt copiii inainte de Craciun:) ). Asta e configuratia ... mai multe detalii (cu poze si experiente IRL) dupa livrare: - preturile sunt in SEK, tva inclus - M3.JPG Traducere succinta a configuratiei (optionale): Vopsea metalizata Deep Blue Roti standard 18" Un set de roti de iarna de 18" cu cauciucuri fara tinte Interior negru Autopilot standard Carlig de remorcare Ca pregatiri de infrastructura, am facut comanda de un wall-charger pentru garajul de la bloc, instalarea urmeaza in urmatoarele 2-3 saptamani, asadar totul o sa fie gata cand ajunge jucaria electrica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users