Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Tesla Model 3 LR - 2021

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
936 replies to this topic

#37
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Felicitări. Sa va ducă sănătoși si fără probleme cat mai mulți km.

#38
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Multumim .... primele impresii sunt pozitive. Inca ma adaptez la pozitia de condus. Mi se pare atat de joasa ... vai.

#39
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View PostMembruAnonim, on 05 iunie 2021 - 03:38, said:

Eu am crezut ca jantele alea aero sunt turnate asa;
Asa am crezut si eu initial dar apoi am vazut ca Tesla vinde un set de conversie chiar in magazinul lor .. numai ca nu imi place cum arata .. asadar am preferat design-ul asta, mai "streamlined".

Asa arata capacul alternativ de la Tesla:

Attached File  1603630-00-A_0.jpg   88.2K   137 downloads

#40
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

View Postro_explorer, on 04 iunie 2021 - 23:30, said:

Gata ... fricile mele s-au linistit ... are de toate (si radar si lane departure, tot).

Am ridicat-o azi. Procesul de predare a durat fix 15 minute. Identificare , semnat act de primire, luat cartelele de acces, gata .. pa. Avea SOC de 76%. Am frecat-o vreo 200 Km aiurea ca sa vad ce si cum se comporta si sa i se calibreze camerele. Frumoasa masina ... dar cu lipsuri.

Attachment camphoto_351212254.jpg  Attachment IMG_0096.JPEG

Portierele sunt usor nealiniate. Comparativ cu Countryman-ul este sub ... semnificativ sub, ca nivel de finisare interioara ... dar totusi OK. Sistemul de sunet clar superior la Countryman. Harman Kardon-ul ala din Mini suna intr-un mare fel ... Tesla nu se apropie de el.

Pe partea de dinamica este super pentru o masina de familie, clar mai confortabila decat mini-ul (suspensii mai moi). Nu prea simt soseaua prin volan .. trebuie sa ma invat cu feedback-ul asta aproape inexistent.


Dupa calibrarea camerelor (care a durat vreo 60-70Km) au aparut toate chestiile 3D caracteristce Tesla:

Attachment IMG_0099.JPEG



Pe seara am zis sa ii fac o proba la supercharger V3 (250 Kw) sa vad cum se comporta. Am pus navigatia cu destinatie SC si a inceput sa conditioneze bateria:

Attachment IMG_0110.JPEG


La supercharger, avand SOC de peste 30% a bagat maxim cu 137KW ... destul de bine totusi. DUpa 20 min am plecat de acolo cu 81% baterie.

Attachment IMG_0113.JPEG


Si in alea 20 min am reusit sa ii schimb si capacele cu kitul luat de pe amazon in avans:

Before:

Attachment IMG_0100.JPEG


After:

Attachment IMG_0117.JPEG


Cam atat pentru moment. Ma mai joc maine cu laptopul asta cu roti sa vad ce si cum.
Portierele par usor nealiniate mai mult pe partea dreapta sau inseala poza ?

Cu capacele astea arata fain tare dar tocmai ti-a scazut range-ul cu 0,0002 % :)))

Felicitari si sa te poarte mult si bine pe toate drumurile !

Interesant ce zici ca suspensia e mai moale decat la Countryman, n-ai zice

#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Multumesc frumos.

Portierele par nealiniate la dunga gemurilor dar aia e un defect de design .. trim-ul fix din spatele caroseriei fiind mai gos si pozitionat mai dsus decat trim-ul portierei. Nealinierea panourilor este la planeitate ... zinele de imbinare caroserie-portiera-portiera-caroserie nu sunt plane .. fiecare element fiind putin in alt plan :) ... dar ma asteptam la asta.
Am sa incerc sa capturez niste poze relevante in priviinta asta.

Daca stau sa analizez la detaliu, se vede ca Tesla produce masini doar de 10 ani ...

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postro_explorer, on 05 iunie 2021 - 08:11, said:

Mi se pare atat de joasa ... vai.
Bine ai revenit printre muritori Posted Image
E mai fun cu pozitia joasa, mai ales cand vei incepe sa alergi putin masina prin ceva curbe ca Tesla Model3 ar trebui sa aiba o dinamica superioara SUV/crossoverului (sau cum s-o chema) anterior cu 48/52 raportul masei fata/spate si un centru de greutate mult mai jos.

Edited by MembruAnonim, 05 June 2021 - 14:53.


#43
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
Puterea obisnuintei...citisem de curand un articol care zicea ca foarte putini posesori de suv/crossover se mai intorc la sedan.
Masina electrica e totusi dpmdv un motiv serios sa faci pasul "in jos". E tousi forma cea mai eficienta la o masina unde conteaza acest aspect.

#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Tesla Model3 are un coeficient aerodinamic de 0.23.
BMW a reusit pe uratenia asta de iX unul de 0.25. Eu n-am niciun dubiu ca in cativa ani in tarile dezvoltate >80% din vanzari vor fi SUV-uri mari (in SUA raportul de vanzari SUV/masini a fost undeva pe la 70%).
Parca si ala de la volan e trist ca l-au pus sa conduca iX-ul asta Posted Image

Un hatchback compact dar mai aerodinamic gen Mazda3 are 0.27.

Cand nu voi mai putea merge in siguranta cu o masina pe strada, probabil ma voi uita si eu pe la cele mai mari, grele si sigure SUV pe care le gasesc ca sa nu ma omoare un pusti drogat de 17 ani care nu opreste la rosu cu vreun F-150 vechi.

Edited by MembruAnonim, 05 June 2021 - 16:11.


#45
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Primul datapoint ... me happy.

Regim de testat (majoritar mers normal, pe autostrada, dar presarat demarari cu pedala la podea si mers mai agresiv .. din astea).
Temperatura exterioara: 26-27 de grade, cer senin, aerul conditionat pe 21 de grade.

Attached File  trip.jpeg   66.56K   106 downloads

#46
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,204
  • Înscris: 08.01.2021
Frate e super tare, eu cand am testa-o pe autostrada inainte de pandemie era pe la 250w/km, pur pe autostrada. Mers asa, la toleranta, adica maxim restrictie +9km/h (aka in jur de 130km/h pe GPS).  Asa mult au evoluat in 2-3 ani?  Sau uitaseu eu la las frana de mana?

Edited by KiloW, 07 June 2021 - 09:28.


#47
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
La ce coeficient aerodinamic are, o viteza constanta pe la 120 Km/h (cat imi permite legislatia aici) nu taxeaza foarte tare bateria. Dar daca te dai in ea, si pui toti calutii pe asflat atunci da, sare consumul instantaneu si la 450Wh/km ... Daca insa mergi linistit fara sa trebuiasca sa depasesti din scurt cu accelerari si franari bruste, este foarte eficienta.

Am sa fac un drum de vreo 450 Km weekendul care vine ... o sa vad atunci cum se comporta cu adevarat. Am de gand sa o incarc 100% inainte sa vad o estimare realista de autonomie in conditiile mele.

In alte stiri ...

Ma sacaie maxim faptul ca volanul este stramb cu cateva grade spre dreapta, cand masina merge drept. Imi afecteaza puternic OCD-ul ... asadar azi i-am facut o programare la service pentru un reglaj de unghiuri.
Am vorbit si la un centru de detailing pentru niste treburi:
- folie pe geamurile lateral spate, la aceeasi nuanta cu tavanul (luneta o las originala)
- folie de protectie self-healing pe bumperul frontal
- full ceramic coating

Astept o estimare de pret pentru tot ... sper sa nu ma jupoaie astia.

#48
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,285
  • Înscris: 23.07.2014
Felicitari, s-o stapanesti sanatos. La multe amintiri si evenimente numai placute cu ea.

PS: m-am uitat scurt si pe linkul cu sfarsitul de era :) . Pai frumusel foc a fost si Countymanul, il prinde bine rosul.

Edited by SorinGT, 07 June 2021 - 12:45.


#49
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,204
  • Înscris: 08.01.2021
Apropo de folii, la voi va da voie legiuitorul sa puneți și în fata dacă nu depășiți opacitatea?
Eu n-am voie sa pun nimic pe fata și când bate soarele e criminal, am senzația că-i geam chior de lada 1500. Dacă m-ar lăsa as fi pus un air90 care e aproape complet transparenta însă oprește uv-ul...

#50
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Nu avem voie pe fata cu nimic. Si-a pus un amic ceva de genul 25% opacitate pe portierele fata si la nici o saptamana l-a tras politia deoparte si i-a dat nota de demontare si verificare de conformitate la centru ITP cu aplicabilitate in 14 zile.

Pe spate poti sa faci ce vrei in schimb.

#51
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
De multi ani masinile vin pe fata cu opacitatea maxima permisa de norma, nu mai e loc de mai mult. O fac in primul rand ca sa economiseasca emisii si sa scape cu un compresor de a/c un pic mai mic.

#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
O mare bila neagra inginerilor care au proiectat stralucirea adaptiva si modul noapte/zi a displayului din masina asta. Cand intru intr-un garaj subteran (atat acasa cat si la munca) sau cand trec printr-un tunel, ecranul nu trece din modul de zi in cel de noapte .. de abia isi micsoreaza un pic stralucirea. Efectul final este ca ai un soare in mijlocul bordului si daca ai nesansa sa intri intr-o zona mai intunecata (la mine in garaj luminile se aprind progresiv cand te apropii cu masina de senzori (si chiar si asa luminile nu sunt foarte puternice) nu poti vedea mai nimic. Trebuie sa trec repede pe mod manual si sa trec minunea in night mode. Un BIG BIG NO-NO ...

Mini-ul trecea instant in night-mode cand lumina ambientala se schimba brusc la nivele mici (fie garaj fie tunel) .. sper ca o sa se rezolve asta intr-un update ulterior ca e nasol rau de tot.

Edited by ro_explorer, 07 June 2021 - 22:28.


#53
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Daca il pui permanent pe night mode nu ti-e mai ok ?
Sigurat nu esti singurul care a semnalat problema asta si vor face astia ceva update de soft, dar pana atunci poate ajuta.
La Focus il tin permanent pe night mode, din start m-a deranjat,  nici n-am mai stat sa vad cum si cat de rapid (daca) schimba modurile.
Nu e aceeasi treaba ca tu ai acolo un big f..ing display cu toate comenzile, dar zic numa...



#54
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postro_explorer, on 07 iunie 2021 - 22:19, said:

ecranul nu trece din modul de zi in cel de noapte ..
Curios lucru, masini de duzina fac asta automat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate