Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Celica AT180 neagră '93 aka Coyota
#1
Posted 25 April 2021 - 13:12
Jurnal de bord Coyota Celica AT180, ieșită din uzină 1 iunie 1993, 1,6 16v, dotări relevante: A/C, oglinzi electrice, DRL-uri Osram cică omologate, culoare neagră, pop-up headlights, debadging parțial (are doar emblemele centrale, fără alt branding în afară de volan).
Coyota_1.jpg 221.11K 201 downloads În 12.3.21 am adus-o de la 480 km distanță, cam de 1000 de ori mai puțini decât probabil are, conform raportului carvertical de dinainte de achiziție. Avea vreo 212.400 în bord la achiziție și a ajuns la mine la 215k acum 2 zile, motiv pentru care am decis să-i deschid și jurnalul de bord. Întreținută foarte bine, numai cu piese de origine, mașină ținută sub acoperiș de un pasionat care a avut două. A dat-o pe cea roșie de 2.0 înainte cu câteva zile, că poate o luam pe aia. Totuși, e exact motorul și configurația dorită (în afară de geamurile manuale, cu care-s destul de împăcat). Accesorii relevante: Încă o remorcă de 3x2x1,5 m + 2 portbagaje pline de piese, practic încă una roșie stripuită la 172k fără caroseria efectivă: motor, piese, interior, instalație electrică, frâne, mațe, organe, în alte cuvinte aproape un garaj de piese + 2 seturi de jante, unele de 14 și altele de 16. Revopsită de anteriorul proprietar prin 2011 sau 2012 în negru metalizat, schimbat pe ea aripi și uși de pe cealaltă, menținută cu ceară și toate șmâcurile posibile. Japoneza tot japoneză biodegradabilă rămâne, pragurile-s varză, trebuie făcut ceva anul ăsta sau maxim anul următor. De la achiziție până acum au intrat în ea niște ulei Motul Synergy 6100+ (sper că l-am scris bine din memorie), filtre, rulmenți, burdufe planetară, distribuție (Gates), furtune/mațe/curele, bilete antiruliu și încă ceva mărunțișuri pentru enorma sumă de vreo 1500 de lei cu manoperă cu tot. Adică serios, distribuția a costat 155 de lei. Enorm. Motivul achiziției: îmi trebuia o mașină de condus zilnic la lucru și de familie în care să încapă 2 kinderi în scaun/scoică și 2 adulți, cu porcbagaj mare și banchetă rabatabilă în caz că am de cărat ceva mai voluminos. Preferabil hatchback, suficient de puternică să fac față traficului și unei eventuale navete extraurbane în comoditate, dotări minime: AC, scaun șofer comod. Și cu faruri escamotabile, și întâmplător fix modelul pe care mi-l doream de la 8 ani. Are centuri în 3 puncte în spate, so there's that. Siguranță: Da, sunt mai sigur pe mine în ea. Nu are ABS, dar are discurile de frână de GT (cred că toate au avut după facelift). Câtă vreme nu-mi bat joc de ea cu niște cauciucuri proaste e ok. Colegi de breloc la chei: un Passat 1.9 TDI 4mo 2003 (al doamnei) și un Logan 0.9 SL Plus 2018 (al firmei). Consum: cam cu un sfert și ceva mai mult ca frate'su Logan. Consumuri la pompă, înainte și după schimbul de ulei/filtre/toate, doar urban, 11.9 și 11.4. Oscilează momentan între 10 și 11 urban. Extern la primul drum 8.32, momentan pe la un 8 ochiometric, încă nu am plecat cu ea în turneul de inaugurare. Probleme: trebuie reglată cum trebuie, cu lampă stroboscopică. Nu-i plac deloc turele mici cu motorul rece. Becul la benzină se aprinde și cu un sfert de rezervor rămas, dacă deschid bușonul (se aude sărăcia, vorba unuia, și) se stinge becul. Trebuie făcute pragurile. Nu are trapă (dar am una de pe cealaltă). Stă în 105-110 la 3000 rpm în ultima treaptă, nu i-ar fi stricat o a 6-ea ca să stau în 130 pe autostradă mai puțin turat - din fericire cică există cutie de Corolla compatibilă în 6 trepte. To be continued. |
#2
Posted 25 April 2021 - 13:58
Mă bucur să văd că mai există oameni care ţin la maşini vechi Mai ales că e o maşină cu personalitate. Şi mă bucur să văd că un user vechi (îl ştiu pe AlexIP de mult) mai activează
Edited by calinkgb, 26 April 2021 - 12:05.
|
#3
Posted 25 April 2021 - 14:14
Masina e frumoasa dar are performante de masina de 1.6. Motorul de 2.0 era mai potrivit.
|
#4
Posted 25 April 2021 - 14:34
AlexIP, on 25 aprilie 2021 - 13:12, said:
[...] ieșită din uzină 1 iunie 1993, 1,6 16v, [...] sandu222, on 25 aprilie 2021 - 14:14, said:
Masina e frumoasa dar are performante de masina de 1.6. Motorul de 2.0 era mai potrivit. 789865-hagi-balauru.jpg 70.26K 19 downloads S-o stăpânești sănătos, @Alex. Voi urmări jurnalul. |
#5
Posted 25 April 2021 - 14:44
Big like pt farurile escamontabile. N-ar fi rau sa ii faci un detailing, sa o polisezi etc. Superbe masini.
|
#6
Posted 25 April 2021 - 14:57
Încă o poză, de când era pe numerele altcuiva. O să vă răspund mai târziu, mi-s plecat la plimbări azi.
Attached FilesEdited by AlexIP, 25 April 2021 - 14:58. |
#7
Posted 25 April 2021 - 15:12
Faina tare jucaria. Ar fi fost fain cu 2 litri, dar... merge si 1.6 cu faruri escamotabile
Edited by calinkgb, 26 April 2021 - 12:03.
|
#8
Posted 25 April 2021 - 15:18
Misto jucaria, s-o porti alti multi km fara probleme!
E boala cu japonezele astea |
#10
Posted 25 April 2021 - 15:44
Scotty Kilmer tu esti? glumesc ala parca are celica din 94. daca nu-l cunosti, e un mecanic cu 4 milioane de abonati pe youtube. asta e un video de pe canalul lui cu clipuri scurte, ca sa intelegi de ce e celica cea mai buna masina :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0cnBtb7U8KI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ce misto ar fi ca in viata sa ai doar o masina. stiu, pentru unii ar fi plictisitor ca nu ar mai avea placerea aia de o luna data de consumerism. dar eu as fi foarte fericit sa am o masina toata viata. iar celica aia tine mult. Edited by bobitad, 25 April 2021 - 15:48. |
|
#11
Posted 25 April 2021 - 16:15
#12
Posted 25 April 2021 - 16:36
S-o stapanesti sanatos! Un project car perfect pentru surubarit.
|
#13
Posted 25 April 2021 - 19:17
Celica a fost intotdeauna o doamna pe sosele.Modelul asta este deosebit.
Apropo,m-ai omorat cu Coyota.Si de doua ori,nu odata Edited by adisz, 25 April 2021 - 19:17. |
#14
Posted 26 April 2021 - 08:39
Foarte frumoasa masina, Felicitari si multi km fara probleme!
|
#15
Posted 26 April 2021 - 11:26
|
#16
Posted 28 April 2021 - 13:15
Mulțumesc tuturor pentru urări. Pentru troll, răspunsul este da, mă plimb cu ea (în ritmul ăsta fac 40k pe an) peste. TOT.
adisz, on 25 aprilie 2021 - 19:17, said:
Celica a fost intotdeauna o doamna pe sosele.Modelul asta este deosebit. Apropo,m-ai omorat cu Coyota.Si de doua ori,nu odata Așa a botezat-o o fană în prima seară când am adus-o. „Uaaa Coyota Celica generatia a 5-a Carlos Sainz raliu etc.”. Și nu e prima persoană cu reacția asta. Așa îi va rămâne numele. bobitad, on 25 aprilie 2021 - 15:44, said:
Scotty Kilmer tu esti? Bine că mi-ai adus aminte de el, nu-l mai urmărisem de mult. El are versiunea mai nouă cu o generație. Tot n-are pop ups. adid22, on 26 aprilie 2021 - 11:26, said: 3000GT mai era interesant din aceeași generație, cel puțin pentru mine. Ford Probe zici că-s făcute din unobtainium și Calibra nu prea mai găsești, deși era plin de ele într-o vreme. Bine, era plin și de Celici... O poză de ieri, pe coborârea unei foste PS. Da, era fain motorul de 2, dar n-ar fi cel mai fain motorul de 2 cu turbo? Coyota_2.jpg 437.6K 49 downloads Edited by AlexIP, 28 April 2021 - 13:18. |
#17
Posted 29 April 2021 - 11:19
Multi km fara probleme! Satisfactii vad ca deja ai
Totusi, daca masina a fost a unui pasionat, de ce a neglijat pragurile asa de mult timp?... Intreb pentru ca mai stiu un caz de masina cumparata de la un pasionat (si platit pretul ca atare) si dupa ceva timp s-a dovedit ca nu era chiar asa si se facusera inclusiv improvizatii. |
#18
Posted 30 April 2021 - 10:39
undesignus, on 29 aprilie 2021 - 11:19, said:
Multi km fara probleme! Satisfactii vad ca deja ai Totusi, daca masina a fost a unui pasionat, de ce a neglijat pragurile asa de mult timp?... Intreb pentru ca mai stiu un caz de masina cumparata de la un pasionat (si platit pretul ca atare) si dupa ceva timp s-a dovedit ca nu era chiar asa si se facusera inclusiv improvizatii. Prețul a fost cel al pieței, sincer un pic sub la ce scoruri deja se cer pe ele. Omul a revopsit-o prin 2011-2012, a dat-o cu ceară de cavități (o idee parțial bună, că rugina a continuat să lucre din interior) și a avut surpriza să ridice cricul toamna trecută și să vadă că pragul începe să se deformeze în spate. La fel pe ambele părți, că nu s-a potolit doar pe una. Momentan e puțin depășit pragul și boala se întinde la suprafață spre una din oalele spate, în toamnă e programată la rezolvat problemele. Apropo, am găsit la un Google rapid (de dinainte să o iau) praguri de schimb pt ea la exorbitanta sumă de 95 de leibucata. Noi. Ca improvizații ar avea radiatoarele care sunt făcute pe comandă la Brașov, pt că alea compatibile (nu știu ce firmă cică japoneză pusese) i-au rezistat mult prea puțin. Și mai are una, un rulou de Velux pentru luneta spate, că nu găsea omul nimic așa de lung ca protecție la soare. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users