Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
6 = CX-5
Last Updated: Aug 28 2023 17:50, Started by
daemonus
, Apr 19 2021 23:10
·
12
#181
Posted 24 December 2021 - 01:54
Asa greu sa încălzesc la tine scaunele? La mine (fara piele) in 1-2 minute il simti cald si in inca 2-3 deja il simti fierbinte, pe treapta 2 asta. De obicei nu il tin mai mult de 10 minute pe pozitia aia, trec pe 1 (care doar il mentine caldut).
Volanul la tine e încălzit tot sau doar pe laterale (sus / jos fiind reci)? |
#182
Posted 24 December 2021 - 10:24
daemonus, on 23 decembrie 2021 - 20:45, said:
Masina porneste OK, dar frate cand iti pui fundul pe piele, simti cu adevarat ca esti boier Iti ingheata instant , nu astepti prea mult . Ceva nu se leaga aici... Da, pielea e rece iarna si fierbinte vara. Te ajuta doar estetic si doar in primii ani, pina incepe sa se degradeze/crape. Dar... ma astept ca un motor benzinar de 2.4 sa se incalzeasca repede, chiar si in varianta cu injectie directa. Incalzire in scaune nu ai? |
#183
Posted 24 December 2021 - 19:27
Nici scaunele si nici masina nu se incalzesc repede pe cat te-ai astepta la o benzinara. Volanul este incalzit intre orele 8 si 10, 2 si 4, nu in intregime.
|
#184
Posted 24 December 2021 - 20:47
Aha, deci cu volanul e ca la a mea. Scaunele la mine se incalzesc foarte repede, nu stiu daca are legatura cu tapiseria lor sau au facut ceva upgrade la rezistente.
Incalzitul lent al motorului este pretul platit pentru eficienta motorului + faptul ca si cutia automata este incalzita tot de catre motor + faptul ca motorul sta probabil destul de jos in ture. Edited by closchkutza, 24 December 2021 - 20:49. |
#185
Posted 24 December 2021 - 23:23
daemonus, on 24 decembrie 2021 - 19:27, said:
Nici scaunele si nici masina nu se incalzesc repede pe cat te-ai astepta la o benzinara. Volanul este incalzit intre orele 8 si 10, 2 si 4, nu in intregime. Aia cu motorul care se incalzeste mai lent pot sa o inteleg, injectie directa, raport de compresie de diesel, eficienta mare, etc. cum zicea si closhkutza... Dar aia cu scaunele nu prea o pricep. Are taica-meu la un brand tot japonez, dar mai de buget asa (incepe cu S) scaune incalzite si in maxim 30 de secunde le simti si asta pe prima treapta. Sint atit de eficiente, ca iarna ma urc in masina lui direct fara haina. |
#186
Posted 25 December 2021 - 00:33
Au avut raportul de compresie si ceva mai mare (14:1) dar l-au scazut la 13:1.
Edited by MembruAnonim, 25 December 2021 - 00:34. |
#187
Posted 25 December 2021 - 18:02
Este corect ca sta jos in ture, cel putin cand plec cu ea de acasa primii km sunt facuti in ture joase si nu depasesc 50km/h - 60km/h. Nu neaparat ca nu as avea pe unde, dar pana cand acul de la temperatura de apa nu trece de zona albastra, este un NO GO pentru mine. Dupa aia ... discutam In privinta incalzirii scaunelor, nu stiu ce sa spun. Oricum, nu e o chestiune vitala - in fond, si Patrolul avea scaune incalzite, dar pana cand se incalzeau acele scaune, se facea cald in masina si nu mai simteai nevoia.
|
#189
Posted 28 December 2021 - 23:44
Ma tot gandesc oare faptul ca scaunele fata au si ventilatie nu este un motiv pentru care incalzirea este mai greoaie ? Bancheta din spate reactioneaza destul de repede dupa apasarea butonului de incalzire, dar nu are ventilatie.
|
#190
Posted 31 December 2021 - 03:09
daemonus, on 23 decembrie 2021 - 20:45, said:
28.000km se stransera. Nu cred ca trec in 2022 cu 29.000 sau 30.000 cum preconizam initial, lucrurile s-au mai linistit cat de cat, asa ca nu prea mai intrevad drumuri lungi. Cum pe aici s-a cam lasat frigul (-7 sau -9 dimineata), evident ca gasesc parbrizul bocna. Masina porneste OK, dar frate cand iti pui fundul pe piele, simti cu adevarat ca esti boier Iti ingheata instant , nu astepti prea mult . Am folosit incalzirea din volan, este de fapt singura incalzire rapida a masinii si chiar e faina ... in rest, incalzirea este cam ca la diesel (exceptie Santa Fe-ul, care se incalzea repede). Dupa vreo 10 - 15 km incepe sa ti se dezghete fundul. Nu am sesizat vreo "latenta" a display-ului central si a celui de la instrumentarul de bord, cum aveam la Passat sau cum am la statia CB. Incalziea scaunelor e ceva mai lenta la aceste masini, pielea pe scaune nu influenteaza. Eu am intotdeauna o perna subtire -foam- atenueaza f. semnificativ efectul temperaturii de pe scaun, doar ca pe la minus 25-30 devenea cam tare, insa tinea numai cateva secunde dupa asezat. Pornitul fara probleme la acele temperaturi, o secunda in plus la buton, chiar fara sa fi fost conectat inalzitorul de ulei (termoplonjorul din dotare, de fapt la ultima masina nici macar nu l-am desfacut din husa). Exagerati cu incalzirea motoarelor, termometrul de bord, cel putin la inceput dupa pornirea la rece nu va arata temperatura reala a motorului (camasi cilindri de ex), nici nu circula de fapt prin toate locurile. Dupa max. 15-30 secunde puteti porni, usor. De fapt masina va spune ceva, e o reducere brusca a turatiei de relanti, scurt timp de la pornire un semn ca presiunea in sistem e suficienta. Oricum motorul merge iar la turatii mici si incalzirea e mai lenta. |
|
#191
Posted 04 January 2022 - 00:26
Facui io ce facui, ajunsai la 29.200+. Am facut (sau am incercat cel putin) o programare pentru schimb ulei + filtru ulei (cel de aer si polen sunt recent schimbate). Craiova - Apoldu de Sus - 8.1 litri / 100km - Apoldu de Sus - Craiova - 7.1 litri / 100 km. Probabil ca sus la deal e mai greu. Desi mai tare am tras de ea la intoarcere. Sunt absolut convins ca poti scoate consumuri super faine, daca te poti abtine ... dar nu prea poti. Eu unul nu pot. Cu proxima ocazie imi fac un sepuku, pentru ca masina este mega-imputita (in-out), dar nu am avut timp. Sub capota este la fel ca pe afara, adica imputit - era mult mai curata asta vara, dar nu facusem mii de km in ploaie pe soselele patriei. Jetul de apa pentru curatare nu este o solutie, exista cumva vreun dispozitiv (la preturi pamantesti) ca sa-ti poti curata motorul (presupun ca pe baza de aburi sub presiune) ? Este o goanga mai mult decat o necesitate, evident, dar cel putin cat e "noua" mi-ar placea sa o mentin cat se poate de ....
PS. Am fost sa-mi imbogatesc parcul auto cu inca un IVECO Daily (al 4-lea), abia astept sa incep sa o pun la punct si sa o exploatez . |
#192
Posted 05 January 2022 - 18:28
Si jetul de aburi o sa iti lase ulterior condens pe piesele electrice/electronice. In plus, pe unde e praf nu ajunge apa usor, asa ca... Eu nu iti recomand dar fiecare procedeaza dupa cum il taie capul.
|
#193
Posted 05 January 2022 - 22:57
+1
Stiu numai povesti horror legat de spalare, asa ca... NU. Se sterge usor cu o cirpa, eventual umezita si aia e. |
#195
Posted 06 January 2022 - 19:38
Azi fusai la "revizie" la Mazda. Impropriu spus, a fost schimb de ulei + filtru de ulei. 700 lei. ENORM. 400 lei uleiul - 5 litri. 100 lei - filtrul. Adica are ceva particule de platina sau aur, nu am priceput prea bine, si de aia s-a scumpit. Fu(k off, m-am luat cu ei in gura ca voiau sa-mi bage pe gat si filtrul de aer si polen - hai sictir, ca le schimb din 5k in 5k, sunt proaspat schimbate, verifica-le. Asa ca am inceput sa ma interesez de alte service-uri cu preturi normale si decente, care lucra si cu materialele clientului.
Din discutiile avute azi, care vor mai continua pana la Mazda Romania, reviziile le pot face la orice service autorizat RAR, piesele pot fi si aftermarket, nu doar OEM .. etc etc... fara "waranty void". Manopera - 200 lei. No shit. Imi asum costuri, sunt de acord, dar nu japca. Exact motivul pentru care nu-mi doream masina noua. Faza misto e ca azi, fara sa fiu informat asupra acestui aspect, mi-a fost activata optiunea de interval "flexibil" de schimb de ulei. Dupa treaba asta, am stat vreo 2h pana cand telefonul s-a conectat lar la sistemul de infotainment. Am avut alta treaba mult mai importanta, caci altfel ma intorceam la reprezentanta. Sidenote: aia cu platina/aurul este hazul de necaz proverbial. In privinta spalarii motorului, cred ca o carpa o sa fie suficienta + un jet de aer din joi in paste. Edited by daemonus, 06 January 2022 - 19:36. |
|
#196
Posted 09 January 2022 - 02:40
Scump tare 400 lei pentru atat, aici in Can ar fi cca 250 lei echivalent. Eu nu platesc nimic, am platit odata o suma (500$) schimb ulribsi filtru pe viata, asta inseamna ca dupa cca 3 ani se iese in castig, desigur cu conditia sa mergi la acelasi dealer/atelier.
E riscant sa cureti cu jet motorul, sunt destule contacte electrice pe acolo, unde mai pui ca trebuie sa pornesti motorul dupa scurta vreme. Carpa -la cateva luni- face destul. Eu nu curat cu anii, e curat, afara de ceva praf fiin ici si colo. Depinde de loc. Daca miroase inauntru, asa nu are de a face ca miroase si pe afara, mai degraba depinde de utilizator sau utilizare. (Era un episod in Seinfeld, cand n-a putut scoate mirosul din masina, a trebuit sa renunte la ea, n-o lua nimeni nici pe gratis..) Pe partea optimista, daca aveai Mertan nou, plateai dublu schimbul de ulei (aur lichid, ce mai). Sist. infotainment nu e chiar grozav, rivala CR-V e bine peste. |
#197
Posted 09 January 2022 - 23:15
Daca e sistemul nou, pe care il am si eu pe masina, nu cred ca are vreo treaba planul de revizii cu conectatea telefonului. N-o fi el cel mai prin de briz-briz-uri insa este stabil, nu l-am vazut sa dea vreo gherla pana acum.
Daemonus, ce presupune activarea intervalului dinamic la tine? La a mea pot selecta eu din meniu cum vreau sa ma anunte de revizii, daca vreau varianta clasica (km si timp) sau dinamic (unde calculeaza masina cat mai e pana la revizie functie de cum e exploatata). Pot face trecerea de la un mod la altul cum vreau, atat timp cat nu depaseste masina 1 an si 20.000 km intre revizii, Mazda nu are vreo problema. CR-V… sper ca nu vorbim sistemul de infotainment bazat pe Android 4.4, care are lag si in meniurile lui sau se blocheaza si trebuie resetat, care nu poate fi actualizat, etc. Ar fi chiar hilar. Edited by closchkutza, 09 January 2022 - 23:22. |
#198
Posted 10 January 2022 - 21:07
Chiar nu stiu, doar a aparut o optiune acolo, revin maine cu o poza. Ceva ce nu a fost pana acum. "Durabilitate ulei 100%" - asa imi indica acum. Am facut doar 700km de joi, nu s-a schimbat nimic inca.
In privinta stabilitatii, ar fi de discutat. Eu prefer sa folosesc telefonul pur si simplu (S20 Ultra 5G) pentru navigatie, pentru ca da-l conectez la masina, aproape de fiecare data cand e nevoia mai mare de dirijare (Bucuresti in special), totul se naruie. Se deconecteaza, nu mai pot sa reconectez etc etc. Dupa cateva episoade din astea, am zis ca Enough este suficient si am revenit la modul "clasic". Pe playerul din Patrol si din Iveco 1 (Sony ambele), precum si pe playerul din Iveco 2 (Aura DSP) nu am nici un fel de problema de deconectare a sunetului sau de conectare greoaie. La Mazda insa, cel putin de joi, a inceput sa devina foarte enervanta treaba cu conectarea greoaie sau punerea pe pauza a cantecelor dupa 10s - 15s de redare. Pana acum nu a facut asa. Anyway, azi se facura 30.000km, pacat ca o prinde la fel de imputita ca acum o saptamana (am spalat-o doar pe afara), dar ... pl00000000000000000000 grav aici. Un jeg pe strazi ceva de groaza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users