Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#11035
Posted 14 December 2021 - 18:44
#11036
Posted 14 December 2021 - 18:45
Man el zicea de geam deschis la apartament, masina e incuiata si cablul blocat in timpul incarcarii. Are 6m lungime. De la et 6-7 nu ai cum sa faci nimic. Insista la asociatie pt o priza la parter.
Edited by slickeratus, 14 December 2021 - 18:46. |
#11037
Posted 14 December 2021 - 18:53
kiario, on 14 decembrie 2021 - 18:13, said:
Astazi uitandu-ma din afara masinii sa vad cat s-a incarcat am observat pe afisaj un block nefunctional, la voi tot la fel este sau am eu o problema la LCD ? Pare sa fie ceva care acopera intentionat partea aia si nu lasa sa treaca backlight-ul. Oricum nu se afiseaza nimic in partea de jos a ecranului. O fi camera prin care ne supravegheaza Xi Jinping, cine stie. IMG_20211214_183519.jpg 109.24K 115 downloads |
#11038
Posted 14 December 2021 - 18:57
Salut. Eu incarc la o priza normala 220, acasa. Am observat ca incarca mai repede decat timpul aratat pe bord cand o pun la priza. Asa am ratat sa o opresc la 85-90% in mai multe dimineti. Aseara am pus-o la 11 si arata 10 ore pana la 100%, iar la 7 jumate dimineata avea 100% deja.
|
#11039
Posted 14 December 2021 - 19:06
benny, on 14 decembrie 2021 - 18:41, said:
Nu prea as lasa geamul deschis: traim in RO si un geam deschis predispune la furtul nu numai a incarcatorului... si a doua problema poate aparea cand ploua. Nu mi se pare romanism aceasta solutie ci o incercare de rezolvare a problemei. Priza cu asociatia e complicata si la propriu si la figurat. Ba e fix romanism, genul asta de solutie o gandesti inainte sa faci achizitia. E ca si cum mi-as cumpara eu masina si apoi m-as plange ca nu am loc de parcare, sau bani sa-i platesc impozitul/benzina/etc. Nu poti sa cumperi masina fara sa ai o idee clara despre cum o folosesti. Adica poti, dar e romanism, peticeala, clasicul "las' ca merge si asa". Acu' fiecare face cum vrea, dar poti sa dai de diversi rau intentionati care iti fura incarcatorul, care iti taie cablul (si eventual iti face si un scurt de toata frumusetea cand face asta, te trezesti si cu alte belele). |
#11040
Posted 14 December 2021 - 19:08
benny, on 14 decembrie 2021 - 17:03, said:
Am o intebare pentru cei care au primavara si stau la bloc de ex. la etajul 6-7. Cum fac sa incarce bateria de acasa? Daca arunca peste balcon 50-60 m de cablu 3x2,5 se poate incarca? Nu apare o cadere prea mare de tensiune pe lungimea asta la cei 10A consumati in mod constant? Alta intrebare... cum securizeaza incarcatorul masinii; mufa din masina am inteles ca se blocheaza pe parcursul incarcarii si nu se poate scoate, dar capatul din priza nomala? Incarcarea dureaza ceva timp, chiar si o noapte intreaga si nu poti sta in balcon sa o pazesti. Si clar, in noaptea respectiva nu pornesti AC sau nevasta nu calca. Multumesc anticipat. https://img-9gag-fun...3y_460svav1.mp4 |
#11041
Posted 14 December 2021 - 19:21
navyseal, on 14 decembrie 2021 - 18:57, said:
Salut. Eu incarc la o priza normala 220, acasa. Am observat ca incarca mai repede decat timpul aratat pe bord cand o pun la priza. Asa am ratat sa o opresc la 85-90% in mai multe dimineti. Aseara am pus-o la 11 si arata 10 ore pana la 100%, iar la 7 jumate dimineata avea 100% deja. E posibil sa creasca tensiunea noaptea, cand sunt mai putini consumatori, dar n-am fost suficient de curios incat sa o monitorizez. Daca se duce pe la 240V inseamna 2.4kW la 10A, fata de 2.2-2.3kW la 220-230V. |
#11042
Posted 14 December 2021 - 20:07
Deocamdata nu exista solutii convenabile pentru cei de la bloc care au masina electrica decat sa merga la statiile din oras unde sa piarda ore in sir pentru incarcare. Cata vreme EV sunt rare, se mai piate accepta, mai gasesti un loc la statie fara sa astepti o ora doua la rand.
Ca sa instalezi la bloc un numar de statii este foarte complicat si scump. Pe deasupra precis trebuie intarita alimentarea blocului, ce faci intr-un cartier? Presupunem ca exista destula energie la dispozitie. |
#11043
Posted 14 December 2021 - 20:15
atw, on 14 decembrie 2021 - 19:21, said: Am observat si eu chestia asta, parca mai mult noaptea, nu si ziua. E posibil sa creasca tensiunea noaptea, cand sunt mai putini consumatori, dar n-am fost suficient de curios incat sa o monitorizez. Daca se duce pe la 240V inseamna 2.4kW la 10A, fata de 2.2-2.3kW la 220-230V. Daca o pui la incarcat pe la 8 seara, cand e un spike la consum (toti vin acasa, prepara mancare, etc), o sa estimeze incarcarea cu puterea de atunci. Peste noapte, scade consumul, creste puterea de incarcare, se incarca mai repede. Edited by rhadoo_ds, 14 December 2021 - 20:16. |
#11044
Posted 14 December 2021 - 20:26
Rosebud09, on 14 decembrie 2021 - 20:07, said:
… decat sa merga la statiile din oras unde sa piarda ore in sir pentru incarcare. In viitor vor fi mai multe statii, mai multe EV-uri, se va mentine un echilibru. Noile cartiere sunt deja dotate cu statii de incarcare, deci va si usor de incarcat si pentru cei de la blocuri. |
|
#11045
Posted 14 December 2021 - 20:37
Adevaru' e ca suntem cunoscuti pentru cat de repede ne adaptam la lucruri noi. Varful de lance al Europei ni se spune.
|
#11046
Posted 14 December 2021 - 20:52
Nu mai spune.
Te duci la incarcat si vezi ca e ocupat tot. Mai vezi in preajma 2-3 electrice care precis ca nu stau acolo degeaba. Ai vrea sa te pui la rand dar nu e loc in parcare. Pleci la alt loc, ocupat iar dar parchezi, astepti sa termine. Platesti parcarea cat juma de “rezervor”. Stai si freci menta, sau treci strada si iei o cafea, sa treaca timpul, cu ochii pe butelie, sa nu vina altul la incarcat si sa-ti ia fata. Trebuie sa faci asta odata la cateva zile sau saptamanal, ploua, ninge. Poti sa dai si peste o statie care nu merge, n-are curent sau a fost vandalizada/defectata. Vor fi in viitor mult mai multe locuri de incarcare? Sigur, dar si masini, raportul s-ar putea sa nu fie mult diferit. Costul curentului la statii a creste foarte mult, dat fiind costul insalatiilor si al centralelor electrice care trebuie construite. DACA vor fi construite, daca vor functiona. La blocuri, acolo unde totusi se vor fi instalat statii, va incepe certa, bataia pe loc, este inevitabil in conditiile din multe cartiere romanesti. Viitorul suna bine. Legatura cu Dacia Spring: masina ieftina, pentru oameni cu venituri si pretentii modeste (si care nu prea tin la viata lor, vezi patania cu stelele). Greu de crezut ca vor insista sa aiba incarcatoare in parcarea blocului dat fiind costul instalarii, echivalent cu costul electricitatii consumate de masina in ani. |
#11047
Posted 14 December 2021 - 20:58
Sunt si statii de incarcat libere.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZYwnthOr2Ks?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11048
Posted 14 December 2021 - 23:17
va salut,
am deja 2000 de km cu Spring-ul, si am zis sa revin cu o chestie ce am observat-o si vad ca nimeni nu a contestat-o. in afara ca mi-am pierdut 2 zile sa recuperez topicul si sa vad 90% off-topic si in speta ICE vs electric, nu am gasit nimic referitor la chestia ce urmeaza sa o mentionez. o sa ma gandesc de doua ori daca mai citesc din urma sau doar ulitma pagina. observatie: - pana in 10grade plus (temperatura ext), incarcam foarte rapid (DC), gen 20-80 in max 40minute sau mai repede. - de 1-2 saptamani de cand sunt sub 10 grade incarca extrem de greu, 20-80 pe DC ii fac in peste 2 ore. e o chestie generala la electrice sau are Dacia Spring o limita la BMS? poate daca sunam mai multi la VC sa le aducem la cunostiinta.. ? inca nu am sunat.. maine voi merge la reprezentanta, dar cu siguranta nu voi afla nimic (si cand am luat masina eu il invatam pe dealer care e treaba cu ele) Edited by 3dward87, 14 December 2021 - 23:18. |
#11049
Posted 14 December 2021 - 23:55
E o chestie normala la baterii, reactia chimica e mai lenta la temperaturi mai joase. Ideal e sa o pui la incarcat dupa ce ai plimbat-o putin, mai ales daca o incarci la fast charger. Poti face un test la charger sa vezi care-i puterea la rece, si care-i puterea dupa ~1 ora de rulaj, cred ca e aproape dublu din ce citeam p-aici.
Exista unele electrice premium care au sistem de incalzire a bateriei, dar vorbim de total alta gama de pret, de multe ori mai scumpe decat pretul de lista Spring. |
|
#11050
Posted 15 December 2021 - 00:37
Sa ne tina la curent si cand vor fi minus 10.
Sa fie oamenii pregatiti. |
#11051
Posted 15 December 2021 - 01:15
Rosebud09, on 14 decembrie 2021 - 20:07, said:
Deocamdata nu exista solutii convenabile pentru cei de la bloc care au masina electrica decat sa merga la statiile din oras unde sa piarda ore in sir pentru incarcare. Cata vreme EV sunt rare, se mai piate accepta, mai gasesti un loc la statie fara sa astepti o ora doua la rand. Quote
Ca sa instalezi la bloc un numar de statii este foarte complicat si scump. Pe deasupra precis trebuie intarita alimentarea blocului, ce faci intr-un cartier? Presupunem ca exista destula energie la dispozitie. Rosebud09, on 14 decembrie 2021 - 20:52, said:
Nu mai spune. Te duci la incarcat si vezi ca e ocupat tot. Mai vezi in preajma 2-3 electrice care precis ca nu stau acolo degeaba. Ai vrea sa te pui la rand dar nu e loc in parcare. Pleci la alt loc, ocupat iar dar parchezi, astepti sa termine. Platesti parcarea cat juma de “rezervor”. Stai si freci menta, sau treci strada si iei o cafea, sa treaca timpul, cu ochii pe butelie, sa nu vina altul la incarcat si sa-ti ia fata. Trebuie sa faci asta odata la cateva zile sau saptamanal, ploua, ninge. Poti sa dai si peste o statie care nu merge, n-are curent sau a fost vandalizada/defectata. Rosebud09, on 14 decembrie 2021 - 20:52, said:
Vor fi in viitor mult mai multe locuri de incarcare? Sigur, dar si masini, raportul s-ar putea sa nu fie mult diferit. Rosebud09, on 14 decembrie 2021 - 20:52, said:
Costul curentului la statii a creste foarte mult, dat fiind costul insalatiilor si al centralelor electrice care trebuie construite. DACA vor fi construite, daca vor functiona. 3dward87, on 14 decembrie 2021 - 23:17, said:
va salut, (...) observatie: - pana in 10grade plus (temperatura ext), incarcam foarte rapid (DC), gen 20-80 in max 40minute sau mai repede. - de 1-2 saptamani de cand sunt sub 10 grade incarca extrem de greu, 20-80 pe DC ii fac in peste 2 ore. e o chestie generala la electrice sau are Dacia Spring o limita la BMS? poate daca sunam mai multi la VC sa le aducem la cunostiinta.. ? inca nu am sunat.. maine voi merge la reprezentanta, dar cu siguranta nu voi afla nimic (si cand am luat masina eu il invatam pe dealer care e treaba cu ele) Ar trebui (de fapt, sunt sigur ca asa e) sa scrie si in manual despre treaba asta, la partea despre incarcare. Orice masina electrica are probleme in a incarca bateria la putere mare daca bateria este rece. Unele masini o incalzesc (pentru ca exista management activ al temperaturii bateriei), altele se bazeaza pe caldura generata in mers / la incarcare. Daca bateria e rece cand ajungi la statie, puterea maxima va fi limitata (cel putin temporar), drept pentru care timpul necesar reincarcarii e mai lung. In principiu ar trebui sa eviti DC charging la rece si ar trebui sa eviti DC charging in general, daca e posibil, pentru a avea grija de baterie. |
#11052
Posted 15 December 2021 - 04:42
costini, on 15 decembrie 2021 - 01:15, said:
Vorbesti din experienta? Ce EV ai si unde ai patit sa stai 1-2h la rand (in ce oras, la ce tip de statii)? Deci, experiența cu EV in România - zero. Se confirma teoria ca cei mai vocali “experți” sunt cei care nu au nimic de a face cu domeniul 😁 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users