Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motoare 3 cilindri.
Last Updated: Apr 10 2023 15:03, Started by
Excelsior01
, Feb 20 2020 13:41
·
0
#163
Posted 28 February 2020 - 18:15
Ambele motoare au avantaje si dezavantaje. Numai ca 1.0 TSI are mai multe avantaje fata de aspiratul 2.0...
|
#164
Posted 28 February 2020 - 19:25
underb, on 28 februarie 2020 - 16:54, said:
Se vede ca nu ai condus nimic cu 2.0. Si as paria ca nici cu 1.6 16V. Nu-i ia nimeni meritele TSIului dar nici nu are rost sa ii atribuim chestii nemeritate, chiar si din nestiinta Unde anume e nestiinta daca aspiratele trebuiau turate la 3.500 de ture ca sa traga ca lumea si asta mica TSI trage ca lumea la 2.000 de ture? Asta e common-knowledge, nu trebuie sa fii specialist in masini ca sa stii atata lucru. underb, on 28 februarie 2020 - 16:54, said:
Cu cat e mai usoara o Octavie tsi decat una mpi? Exact! Asta apropos de performantele motorului. Edited by utopium, 28 February 2020 - 19:26. |
#165
Posted 28 February 2020 - 20:13
utopium, on 28 februarie 2020 - 14:45, said:
Pe exemple punctuale si motoarele de 1.6 litri de F1 scot 950-1.000 de CP. Eu adusesem in discutie un 1.3L, aspirat, care a ajuns pe cateva sute de mii de masini... utopium, on 28 februarie 2020 - 14:45, said:
Din nou, cu care mergi mai relaxat? Stimate domn, am senzatia ca "vorbim discutii", respectiv m-ati inteles gresit, repet, nu mi-am permis si nu o sa-mi permit niciodata sa fac consideratii apropos de gusturile unuia sau altuia, de exemplu Dvs, in materie de agrement la sofat. Va plac motoarele turbo? Este cat se poate de ok si aveti tot dreptul sa clamati aceasta placere. Ce am vrut sa pun in discutie, insa, a fost afirmatia Dvs cum ca ar fi nevoie de un aspirat de 2l pentru a "simti" aceeasi placere a sofatului ca aceea pe care o simti cand te "dai" cu un 1.0l turbo. Va doresc sa ajungeti sa conduceti un aspirat 2l/220CP, oarecum dificil, dat fiind faptul ca ultimul a fost fabricat acum 18 ani, precum si un 1.0l turbo/220CP, cu toate ca nu cred ca va exista unul, in orice caz nu in urmatorii 18 ani... |
#166
Posted 28 February 2020 - 20:36
utopium, on 28 februarie 2020 - 19:25, said: De fapt chiar prima mea masina a fost un 2.0 aspirat pe care am condus-o cativa ani buni ... apoi am condus cativa ani un turbo diesel (1.7), apoi mi-am luat aspirat (1.4 MPI), apoi turbo 1.0 benzina (care e peste toate celelalte cu usurinta). Adica am tot coborat ca si cilindree, insa asta care are cea mai mica cilindree e cea mai sprintena si cea care are nevoie cel mai putin sa fie turata ca sa traga cu cuplu maxim. Pe langa astea am condus (pe distante de sute de km) inca vreo 6 tipuri de masini cu diverse motoare intre 1.0 si 2.0, majoritatea benzine aspirate, plus inca vreo 10 masini pe distante scurte (masini ale prietenilor/cunostintelor in diverse situatii), alea au fost intre 600 cmc si 2.000 si ceva de cmc (in general tot benzine aspirate). Deci in total vreo 20 de tipuri de masini diverse, majoritatea benzine aspirate, dar na, de astea sub 130 CP de obicei. Unde anume e nestiinta daca aspiratele trebuiau turate la 3.500 de ture ca sa traga ca lumea si asta mica TSI trage ca lumea la 2.000 de ture? Asta e common-knowledge, nu trebuie sa fii specialist in masini ca sa stii atata lucru. Si a cui e vina ca un motor mai mare e mai greu si implicit si masina e mai grea? Vb evident de dif de greutate a caroseriei, nu a motorizarii. |
#167
Posted 28 February 2020 - 20:52
#169
Posted 28 February 2020 - 21:20
#170
Posted 08 April 2023 - 21:31
Salut, îmi poate spune cineva de unde începe numerotarea cilindrilor la motorul 0.9tce de pe Logan? Îmi da eroare injecție și nu știu, de unde sa încep numerotarea la cilindru 1.
Dinspre distribuție sau volanta? Ms |
#172
Posted 09 April 2023 - 16:05
Cum bad post, am întrebat de unde se numără cilindrii la Logan ca să știu care bobina sa o schimb, ce ma iei la misto cu bad post,nu știi taci din gura
Cum bad post, am întrebat de unde se numără cilindrii la logan ca să știu care bobina sa o schimb, ce ma iei la misto cu bad post,nu știi taci din gura. Pe net am găsit ca la Renault se numără ba de la distribuție ba de la volanta. Cei care habar nu au sa se abtina Dacă nu-ți convine șterge postarea, auzi la el bad post Am eroare pe cilindru nr. 1 ardere incompleta |
|
#173
Posted 10 April 2023 - 04:51
ionutsy, on 09 aprilie 2023 - 16:05, said:
Cum bad post, am întrebat de unde se numără cilindrii la Logan ca să știu care bobina sa o schimb, ce ma iei la misto cu bad post,nu știi taci din gura |
#175
Posted 10 April 2023 - 14:04
ionutsy, on 08 aprilie 2023 - 21:31, said:
Salut, îmi poate spune cineva de unde începe numerotarea cilindrilor la motorul 0.9tce de pe Logan? Îmi da eroare injecție și nu știu, de unde sa încep numerotarea la cilindru 1. Dinspre distribuție sau volanta? Ms Cilindrul 1 la volant. Numerotare specifica Renault. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users