Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aeroportul Iasi!
Last Updated: Apr 13 2024 22:39, Started by
maladetz
, Jan 24 2020 23:31
·
2
#19
Posted 25 January 2020 - 10:17
Mai toate agențiile oferă zboruri de pe București sau recomanda Bacău pe cont propriu pt că sunt mai ieftine zborurile.
|
#20
Posted 25 January 2020 - 10:19
https://www.bursa.ro...l-iasi-66204833
maladetz, on 25 ianuarie 2020 - 10:17, said:
sau recomanda Bacău pe cont propriu pt că sunt mai ieftine zborurile Edited by neagu_laurentiu, 25 January 2020 - 10:22. |
#21
Posted 25 January 2020 - 10:22
Umbla vorba-n targ ca pe Bacau face bluairu legea.Monopol. Adica greu intra(daca) alt operator.Din cauza asta are si traffic mai mic.Si cand se pleca din Bacau spre vest la Iasi inca se facea penicilina! Dar avand multi operatori era normal sa surclaseze.Ps folosesc Bacaul pt ca locuiesc(rar) in oras.
|
#22
Posted 25 January 2020 - 11:50
@initiator - nu stiu unde vezi asa mare trafic pe Bacau.
Eu vad asa: azi, de pe Iasi sunt 16 plecari. De pe Bacau sunt 3, mari si late, toate Blue Air. M-am uitat pe Flightradar. Sa nu mai zic de site, care arata ca dracu' la Bacau. Orarul zborurilor pus acolo in .pdf, pe sezon, zici ca e mersul trenurilor tiparit in anii '80 Din ce se vede, sunt numai zboruri Blue Air, e monopol curat. varu_alin, on 25 ianuarie 2020 - 07:57, said:
Blueair au avaut prin 2010-2011 zboruri catre Cipru din Bacau. Apoi au disparut si mergeam la Bucuresti. Bine ca au reaparut . Eu unul incerc sa evit ,pe cat posibil, wizz. Au preturi mari,te taxeaza la greu la bagaje,locuri. Asa e. Dar nici cu Blue Air nu mi-e rusine, de ani de zile nu se mai poate spune ca-s ieftini. Iar daca ma uit la ce avioane de 22-25-29 de ani au... https://www.planespo...irline/Blue-Air Edited by cattavencu, 25 January 2020 - 11:59. |
#23
Posted 25 January 2020 - 13:10
maladetz, on 25 ianuarie 2020 - 09:20, said:
...................... Cred că toți incercam sa evitam Wizz, toți cei pe care-i cunosc evita Wizz din cauza măgăriilor ce la fac, preturi și tot felul de comisioane inventate mari. Din păcate concurenta nu e prea mare iar în felul ăsta lumea nu prea are de ales uneori Wizz e singura varianta... |
#24
Posted 25 January 2020 - 14:00
tytysor, on 25 ianuarie 2020 - 13:10, said: Nu, nu toti! crezi ca avioanele Wizz zboara goale, doar asa ca sa faca pilotii ore de zbor??? De multe ori ma gândesc cum de rutele interne sunt mai scumpe decât cele de mii de km in afara țării, oare chiar nu se vrea sa se zboare ieftin in țara? |
#25
Posted 25 January 2020 - 20:32
#26
Posted 25 January 2020 - 21:43
maladetz, on 25 ianuarie 2020 - 14:00, said:
Daca ar fi cel puțin 5 operatori cu aceleași rute crede-mă că nimeni nu ar mai zbura cu Wizz, lumea nu are de ales de multe ori, Wizz fiind singurii pe anumite rute, deci singura varianta pentru oameni. De multe ori ma gândesc cum de rutele interne sunt mai scumpe decât cele de mii de km in afara țării, oare chiar nu se vrea sa se zboare ieftin in țara? Nu sunt chiar atatia musterii pe intern. Romania e o tara mica ca nr de oameni (in general), iar nr de oameni care ar vrea sa zboare intern e si mai mic si e destul de dezechilibrat intre regiuni. Ai zboruri ieftine pe intern in Italia, in Grecia. Am mers Atena - Chania cu 10 euro. Cu Ryanair, ca el e mama si tatal zborurilor ieftine in Europa asta in care, cu putin efort, te poti misca incredibil de ieftin. Uite poza si link. 10-12-15 euro de la Milano la Alghero, Bari, Lamezia, Napoli, Catania, Palermo etc. https://www.ryanair....1-25&budget=150 Ca ieftineala, cred ca cel mai ieftin bilet pe care l-am vazut vreodata a fost Rzeszow - Berlin la 2 euro. Si aveai si bagaj mic (rucsac) si bagaj de cabina de 10 kile in banii astia, era pe vremea cand ala de 10 kile era inclus. Rzeszow este un oras din Polonia. Personal, cel mai ieftin am mers Otopeni - Milano cu 5 euro. Uita-te si tu la preturi de pe Londra Stansted (baza Ryanair, cred ca e a doua dupa Dublin). Zeci de destinatii la 5-8-10 lire: https://www.ryanair....4-25&budget=150 Primele 50 de destinatii sunt pana in 10 lire (52 de lei). 50 de destinatii!!!! Cel mai ieftin am mers Otopeni - Milano cu 5 euro. Attached FilesEdited by cattavencu, 25 January 2020 - 21:57. |
#27
Posted 25 January 2020 - 23:44
Daca s-ar practica acele preturi si la noi o mare parte din romani ar alege zborul in loc de autocar, tren, masina. Grecia are o populatie de aproape doua ori mai mica(ca numar de oameni) decat Romania si totusi au zboruri interne la preturi decente, deci nu asta e motivul.
Cine ar mai sta pe drum 9-10 ore Iasi-Timisoara de exemplu cand cu avionul esti intr-o ora acolo poate chiar cu bani mai putini daca s-ar practica preturi decente? |
#28
Posted 26 January 2020 - 07:04
Nu cred ca acelea sunt preturi sustenabile pe termen lung. Gindeste un pic 5 sau 10 euro incasati de la 130 de calatori ( un short courier) ar insemna o incasare de 1300 euro. cu banii aceia, nu achiti combustibil si personal de bord , ca sa nu mai spun ca intretinerea unui avion nu se face cu aer si costuri zero.
|
|
#29
Posted 26 January 2020 - 10:56
Si totusi in celelalte tari cum de sunt sustenabile? Eu cred ca un 15-20eur/pers e perfect sustenabil...
|
#30
Posted 26 January 2020 - 11:06
andu2006, on 26 ianuarie 2020 - 07:04, said:
Nu cred ca acelea sunt preturi sustenabile pe termen lung. Gindeste un pic 5 sau 10 euro incasati de la 130 de calatori ( un short courier) ar insemna o incasare de 1300 euro. cu banii aceia, nu achiti combustibil si personal de bord , ca sa nu mai spun ca intretinerea unui avion nu se face cu aer si costuri zero. Preturile alea nu-s de ieri, de alaltaieri, ci de ani buni. E evident ca nu toate locurile costa atat. Pe masura ce se apropie data zborului, preturile urca, si ce era 10 euro acum 4 saptamani, sa zicem, ajunge la 250-300 de euro. De regula ajung sa plateasca mai multi bani: a) cine vrea sa zboare musai pe o data anume; b) cine vrea de pe azi pe maine-poimaine; c) cine tine musai sa zboare de Paste, Craciun si in toiul verii. Sunt tone de materiale pe net despre cum reuseste Ryanair sa faca profit. Bravo lor. Eu ii consider un adevarat liant liberei circulatii prin UE. Edited by cattavencu, 26 January 2020 - 11:09. |
#31
Posted 26 January 2020 - 11:58
Pentru 737NG-urile cum au RyanAir si BlueAir (are cateva), consuma ~40kg keroson la altitudean de croaziera.
La un zbor de 2ore: - daca toate locurile sunt ocupate (189): 15dolari combustibil/pax - daca au doar 150locuri ocupate: 20dolari combustobil/pax. Mai adaugi costuri cu personal, mentenanta etc, costurile ajung la 30-40euro. Ce vand sub sunt pe pierdere, ce vand peste e profit. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dU8Ah1VC2Wg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#32
Posted 26 January 2020 - 12:36
Daca ar fi asa cum zici in nici o tara din lumea asta nu ai vedea zboruri interne la 10eur, vrei sa zici ca acele companii merg in gaura ani de zile si totusi inca vand bilete la pretul ala?
|
#33
Posted 26 January 2020 - 19:21
Mai iau bani de la diverse taxe: rezervare loc, priority, bagaj de cala, vanzare de produse duty-free etc.
|
|
#34
Posted 27 January 2020 - 09:57
#35
Posted 27 January 2020 - 20:54
#36
Posted 28 January 2020 - 00:07
Cu banii astia nu e usor sa faci profit nici macar cu un autobuz.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users