Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Suedezul
Ultima postare: iul 20 2020 17:14, Inițiat de
tyby82
, oct 13 2019 23:45
·
0
#19
Publicat: 19 octombrie 2019 - 09:49
business11, on 14 octombrie 2019 - 11:46, said:
in Austria am gasit urmatoarele oferte: https://www.autoscou...316a8?cldtidx=1 https://www.autoscou...8a0d0?cldtidx=2 Ambele pana in 15.000eur si kilometraj asemanator. Pe langa asta Austria este mai scumpa decat Germania cand vine vorba de masini. M-am uitat si in Germania, unde gasesti sub 14.000eur chiar. Deci per total nu mi se pare ca ai economisit deloc, ba mai mult ai chiar pierdut din bani, kilometrii pusi, hoteluri, mancare etc. Ce mi se pare foarte cool este calatoria in sine, asta da. Drum bun si fara incidente. Alea sunt extra chele. Unul dotat, cu motorul ala gasesti de pe la 18000E in sus. E foarte fun masinuta, am avut si eu inchiriata Una intr-un weekend, Cabrio, tot cu motorul de 1.5 - am facut Grossglockner cu ea. Mi-a placut maxim, dar mi s-a parut cam rigida(cu roti de 18). Consumul la un mers mai linistit, 140-150 pe autostrada, iar pe nationale la viteza legala era cam 6.6. |
#21
Publicat: 20 octombrie 2019 - 17:00
Asta-i clar, de-aia e si asa fun la condus. Doar ca mie mi se pare potrivita ca masina de weekend/fun, nu ca si singura masina in familie/cuplu. M-a batut gandul rau sa-mi iau un Cooper in primavara, ajungeam cam pe la aceeasi bani, dar pana la urma am luat decizia rationala si am luat Ceed-ul.
|
#24
Publicat: 21 octombrie 2019 - 08:57
Sa nu exageram, ca nu e masina de familie. Da, pentru o familie de 2 persoane si sa zicem un copil mic, e buna. Dar pentru mai multi nu. Pana la urma e cat un Peugeot 208, deci nu o masina mare. Daca nu ma insel are undeva la 4 metri lungime. Countryman e vizibil mai mare in interior, insa si asta nu e tocmai masina de familie fara o cutie pe acoperis, portbagajul fiind cam mic.
Cat despre consum, daca sari de 130-140 va sari de 7, ceea ce este un lucru absolut normal avand in vedere faptul ca are motor benzina si o cutie automata. Cred ca e cu 6 rapoarte, nu? Parca pe Cooper au folosit inca modelul vechi de Aisin cu 6 trepte. Am impresia ca doar la Countryman f60 au folosit cutia cu 8 trepte, exceptand hibridul unde are tot 6 din cate retin. Sa-l stapanesti sanatos. Cum ti se pare sunetul motorului in 3 cilindri? |
#25
Publicat: 21 octombrie 2019 - 13:17
Mda Tibi momentan e singurel, duce mamaia, mama lui cu Mini
Dar am vazut mini cu portbagaj deasupra, arata ok. Motorasul se aude ca un diesel , surprinzator, asa se aude si la Focusu meu 1l ecoboost.Deh asa fac astea in 3 cilindrii. La mersul meu cei 5000 km , a condus si Tibi pana in 1500 km, nu am scazut sub 8,2.Se pare ca avem pedala grea E cu injectie directa, dar ar merge gplu, este 5500 lei. |
#26
Publicat: 21 octombrie 2019 - 23:36
dexterash, on 21 octombrie 2019 - 01:50, said:
Bănuiesc că familia e formata din 2 persoane cu nevoi și confort extrem de simplu/simple/rudimentar. Mă înșel? La mini cooper da, spatiul interior este mai mic, dar nu e de nefolosit ca masina de familie, si, la fel ca la countryman, o cutie deasupra face minuni daca e nevoie. Stiu ca Tyby vroia un clubman initial dar nu a fost sa ii iasa in cale unul ... ala ar fi fost mai lung un pic. Oarecum off-topic: broasca mea cu cutie deasupra ... DSC01152.JPG 728,13K 67 download-uri Editat de ro_explorer, 21 octombrie 2019 - 23:40. |
#27
Publicat: 22 octombrie 2019 - 07:01
Super masinuta ro_explorer.
Gestionezi spatiul si intr-o masian mica In Grande Punto bagam bagaj la picioarele copilului , pe locul mortului , pana a venit cutia de 400l Dar plec si cu toata casa dupa mine , ce e drept. La mini cooper, am fractionat bancheta, Unde am pus rotile de iarna, plus bagajele noastre.2 roti pe bancheta culcate cu locul gol in sus unde au venit diverse si 2 in picioare.Pe jos in spatele scaunului cele 2 bagaje mari, plus un rucsac in portbagaj in spatele rotii.Sper sa se inteleaga ceva. Dar daca mai luam o gagica ,2 nu aveam unde sa le bagam, poate sa stea peste roti |
#29
Publicat: 23 octombrie 2019 - 06:48
Ei trebuie sa iti dea o foaie bleu, documentul de export banuiesc,a trebuit la vama, in Romania.
Problema e cu numerele, la Bavaria in Stockholm nu a vrut sa dea masina cu numarul de Suedia, Trebuia sa asteptam pana miercuri hartia pt. vama,noi am fost vineri la Bavaria, cine stie cat mai dura numarul provizoriu.E vorba si cat interes isi da vanzatorul... sa faca rost de acte, Cand vine clientul sa o ia direct. La Umea avea actele complete, a intrat banu la firma in cont, am luat masina pe loc si ne-a lasat si cu numerele de Suedia,care au fost trimise ulterior inapoi de catre Tibi. Noi am vrut sa luam masina Vineri, sa o luam spre Danemarca, Olanda, dar ne-a dat peste cap donsoara vanzatoare de la Bavaria,de aceea schimbarea de traseu. Editat de Dexter81, 23 octombrie 2019 - 06:52. |
#30
Publicat: 23 octombrie 2019 - 20:36
Salutare,
Revin cu vesti:
Fișiere atașateEditat de tyby82, 23 octombrie 2019 - 20:50. |
#31
Publicat: 23 octombrie 2019 - 20:56
Poze cu capacele pentru roțile de iarnă. Producție Republica Cehă, în anul 2016.
Celor de la Urgent Cargus cred că le-au plăcut prea mult capacele, mi-au schimbat ”packagingul” și mi-au pus în pachet cadou o sticlă de cerneală pentru Imprimantă 3D. Now i wish i had one, hehe. Fișiere atașateEditat de tyby82, 23 octombrie 2019 - 21:04. |
#32
Publicat: 24 octombrie 2019 - 06:43
Motor luat la 24 mii km , e normal sa sune frumos.Suna a diesel , oricum la ce cuplu are se poate da benzinar cu comportament de diesel
Este cu 2 turbine, de acolo si 136 cai. Ecoboostu meu are decat o turbina micuta,care produce turatii mari, 170 NM cuplu, plus un boost pana la 200 NM pt. 30-60 secunde, tot a diesel suna.Dar are 125 de cai doar, la 6000 rpm. Cel mai frumos e sa mergi in cuplu ca la Diesel , intre 2000-4500 ture.Nu ai caii maximi, dar e ok consumul. Fordu zice ca are 125 cai, au testat unii si cica ar avea real 110 cai, sa faca si Tibi un test la Mini sa vedem sunt 136 sau mai putini? Desi sunt multi carcotasi , ma indoiesc ca, se baga Fordu la minciunele. Pentru iarna la Cooper ii trebuie un nas de ren, si coarne Daca tot a fost plimbat la mama Renilor! |
#33
Publicat: 24 octombrie 2019 - 16:00
|
#35
Publicat: 26 octombrie 2019 - 09:31
florinppv, on 24 octombrie 2019 - 16:00, said: Pentru a circula cu masina asigurata pe restul traseului cum ati procedat? Inteleg ca nu ati avut nevoie de numere de inmatriculare temporare. Salut Florin Iti recomand, sa cauți din timp mașină pe internet și să iei contact cu dealer-ul auto. Să te interesezi dacă ți-o poate da cu numerele ei originale sau trebuie să aștepți pentru numere temporare. In ceea ce privește asigurarea, zic să iei legătura și cu firmele din România, să vezi dacă iți pot face pe bază de VIN. Am înțeles că și acolo se pot face asigurări pe timp limitat pentru vehicul. Așa cum a zis Andrei m-ai sus noi am circulat cu asigurarea făcută de ei, care din păcate, după cum am aflat mai târziu, era doar pentru Suedia. Toată călătoria a fost super. |
#36
Publicat: 09 martie 2020 - 09:17
Salut, as avea si eu o intrebare!
Din cate am inteles masina se cumpara de acolo cu TVA, care e mai mare acolo decat la noi. Oare se recupereaza diferenta la noi in tara? Ai reusit asa ceva? Ma tenteaza si pe mine sa aduc un Volvo de acolo... Mersi, si drumuri fara probleme! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi