Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problemă Logan 1.4 MPI
Last Updated: Jun 24 2022 13:19, Started by
s_aLx93
, Sep 12 2019 00:01
·
0
#76
Posted 01 October 2019 - 14:37
Asa am cumparato de noua cu inchidere centralizata si radiosidi, acumulatorul e original are 10 ani dar inca e bun am verificat rezistenta interna, dar o s-al schimb nu astept sa moara cu totul, vroiam sa stiu cat e consumul cu inchidere centralizata.
|
#77
Posted 01 October 2019 - 19:16
s_aLx93 ,manopera la ateliere specializate ptr repararea chiulasei este 500 lei,la care adaugi piesele supape, simeringuri,arcuri supape,scaune supapa daca sunt afectate rau cele din chiulasa si nu merg rectificate.
Se pasuiesc supapele pe scaune si se verifica etanseitatea cu benzina. @ldpe sa puna radiocd de origine sau macar o marca premium gen sony,pioneer,...etc |
#78
Posted 01 October 2019 - 19:22
Recomand Pioneer, Alpine, Kenwood , cei de la Sony s-au cam lasta pe tanjala in ultimi cativa ani, nu sunt rai dar la acelasi pret cumperi de la concurenta mult mai bun calitativ .
zut1@ te rog mult nu mai scrie "radiosidi" , ori radio cd, ori rcd ori HU (head unit). Rezistenta interna e bine daca o sti (as fi curios cati miliohmi ai) dar mai trebuie vazut cati amperi A la -18 mai ai din cat scrie pe eticheta , ce viata mai are acumulatorul (SOH) . Tragi de ea pentru ca adevarul e ca loganul porneste excelent cu baterie de 44Ah iarna/vara , consumul e mic la pornire - recomand unul de 60Ah sa stai linistit macar 4 ani , ca originalul nu mai gasesti aia e clar . |
#80
Posted 01 October 2019 - 19:45
JVC este Kenwood divizia pentru saraci https://en.wikipedia...wiki/JVCKenwood
Panasonic sunt tari pe partea radio dar pe restul sunt mai slabi, nu ei ca firma , nu investesc in partea auto asa mult pe linie de HU Pioneer , Alpine detin suprematia , Kenwood deasemeni foarte buni - la fiecare exista serii bune si slabe , trebuie sapat bine pana gasesti ceva bun . Am avut Alpine dar fara BT si usb asa ca m-am reorientat si am trecut pe Pioneer , practic la calitate e tot acolo dar am ajuns si eu in secolul 21 cu audio (cd-ul rar mai este folosit spre deloc ), nici nu mai am cd in HU, spotify rupe tot , difurile sunt dls sistem toate 4 , altceva nu am . Edited by ldpe, 01 October 2019 - 19:48. |
#81
Posted 09 October 2019 - 21:49
Revin cu un update
Am schimbat distribuția singur Pusă la punct totul verificat de n ori! Am învârtit manual motorul cu distribuția montată și se învârte, făcute cel puțin 5-6 curse complete! Am aprins o lumânare 😂 și am dat la automat! 2-3 secunde Nimic.. Dat încă o dată parcă dădea să pornească, la fel 2-3 secunde Am mai dat o dată și a pornit dar nu mi-a plăcut cum mergea motorul și dădea să moară, a stat pornit maxim 5 secunde și l-am oprit... ceva păreri? De fiecare data când am încercat să îl pornesc învârtea dar parcă nu dădea scânteie să pornească.. Toate încercările plus pornirea au fost cu bateria ajutată de altă mașină.. |
#82
Posted 10 October 2019 - 00:14
Bujiile, bobina de inductie.
Incearca sa imprumuti de pe alta masina, ia-le prin eliminare, este din aprindere |
|
#83
Posted 10 October 2019 - 01:03
No wayJose!
Ati avut distributia rupta la un motor cu interferenta. Precis sint ceva supape indoite. Faceti un test de compresie cu un compresimetru, daca nu este, cel mai simplu ar fi cu ... degetul doar ca la asta nu prea se ajunge acolo asa ca improvizati cu ceva bat si dop de cauciuc un "deget". Scoateti toate bujiile si puneti degetul la 1 cilindru si dati la automat, faceti acest lucru la toti cilindrii, ar trebui sa sufle toti la fel, la dumneavoastra precis nu este bine. Tocmai am trecut prin schimbarea distributiei la Logan, ca sa o faci ca la carte este nevoie de cele 3 dispozitive: si de : https://play.google....ometre&hl=en_US Rezultatul: Si mai este o problema interesanta, cureaua de accesorii are 2 role identice, in fapt toti dau sa schimbi dar o rola... Cam asa arata: Un hint de la colegii de pe daciaclub, axa gaurilor din rola intinzatoare sa fie la ora 1, cam asa ai acei 165Hz in curea. In nici un caz nu`i de depasit ora 12, cureaua este prea intinsa acolo, depasesti 190Hz ... Edited by Ion_Bumbu, 10 October 2019 - 01:14. |
#84
Posted 10 October 2019 - 07:07
Imi amintesc si eu un lucru de cand aveam Logan la care nu a gasit nici un mecanic explicatie. Dupa inlocuirea distributiei la 120k de km (fara schimbarea si pompei de apa, ca au spus odata da odata ba) am avut pentru vreo 5k de km un usor fluireat la motor in jurul turatiei de 1500-1800 rpm. Dealtfel motorul mergea impecabil, doar in plaja aia de turatii erau un fluierat sau un urlet ciudat, care dupa 5k de km s-a diminuat considerabil. In astia 5k de km am facut si Transfagarasanul si Transalpina. Pe urma nu mai stiu ca mi-am luat alta masina.
|
#85
Posted 10 October 2019 - 07:11
#86
Posted 10 October 2019 - 09:11
costin001, on 10 octombrie 2019 - 07:07, said:
Imi amintesc si eu un lucru de cand aveam Logan la care nu a gasit nici un mecanic explicatie. Dupa inlocuirea distributiei la 120k de km (fara schimbarea si pompei de apa, ca au spus odata da odata ba) am avut pentru vreo 5k de km un usor fluireat la motor in jurul turatiei de 1500-1800 rpm. Dupa o perioada se mai intinde cureaua si dispare zgomotul. Acela a fost si motivul pentru care m`am complicat sa fac lucrarea ca in manual. Edited by Ion_Bumbu, 10 October 2019 - 09:11. |
#87
Posted 10 October 2019 - 09:19
Nu fluiera la mine..distribuția zic eu e pusă corect... doar că nu îmi place cum merge motorul..tremură...țăcăne parcă...și încă ceva... a aprins cumva carburant aiurea... s-a auzit cum s-a aprins benzina gen bubuitura aceea de flamă.. prima dată am crezut că e motorul bubuit 😂 dar s-a auzit cum s-a aprins carburantul dar nu normal.....motorul încă învârte manual cu distribuția montată..
|
|
#88
Posted 10 October 2019 - 09:32
Ion_Bumbu, on 10 octombrie 2019 - 09:11, said:
Miorlait sau fluierat apare in general datorita intinderii incorecte a curelei. Dupa o perioada se mai intinde cureaua si dispare zgomotul. Acela a fost si motivul pentru care m`am complicat sa fac lucrarea ca in manual. |
#89
Posted 10 October 2019 - 09:47
Este cu schepsis masuratoarea aia, dupa ce dai motorul peste cap si`l aduci la semne, alea de pe chiulasa si baie, apesi cu 10Nm pe curea cu dispozitivul ca o pipa si apoi se masoara frecventa.
Ca sa ajung la valoarea ceruta, 165Hz -+ 10Hz am facut manevra de vreo 6 ori dar a iesit OK. NU miriie si nici nu fluiera nimic la ea. |
#90
Posted 10 October 2019 - 11:10
s_aLx93, on 09 octombrie 2019 - 21:49, said:
Revin cu un update Am schimbat distribuția singur Pusă la punct totul verificat de n ori! Am învârtit manual motorul cu distribuția montată și se învârte, făcute cel puțin 5-6 curse complete! Am aprins o lumânare 😂 și am dat la automat! 2-3 secunde Nimic.. Dat încă o dată parcă dădea să pornească, la fel 2-3 secunde Am mai dat o dată și a pornit dar nu mi-a plăcut cum mergea motorul și dădea să moară, a stat pornit maxim 5 secunde și l-am oprit... ceva păreri? De fiecare data când am încercat să îl pornesc învârtea dar parcă nu dădea scânteie să pornească.. Toate încercările plus pornirea au fost cu bateria ajutată de altă mașină.. Daca ai facut constatare si a fost totul ok, inseamna ca nu ai pus corect cureaua. Vezi dupa cateva rotatii daca rolele mai pica la semn. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users