Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problemă Logan 1.4 MPI
Last Updated: Jun 24 2022 13:19, Started by
s_aLx93
, Sep 12 2019 00:01
·
0
#1
Posted 12 September 2019 - 00:01
Salut!
Dețin un Logan 1.4 MPI 2004 În seara asta mergeam cu 40-50 km/h și mi-a dat un șut și a murit motorul Încerc să o pornesc dar nu mai pornește, beznină am, bateria nu este de vină fiindcă am încercat și cu altă baterie... Am un video cu încercarea de pornire P.S. Nu are 404k km.. e bordul schimbat, are în jur de 190.000 km https://imgur.com/a/YWUJLU0 |
#2
Posted 12 September 2019 - 00:02
Distributia a fost vreodata schimbata? La atatia km, sa nu iti cauti motor de schimb. Nu mai da cheie pana nu ajungi la service.
|
#3
Posted 12 September 2019 - 00:05
A fost schimbată distribuția la timp, mașina nu are 404.000km reali ci in jur de 190.000
|
#4
Posted 12 September 2019 - 00:06
Ar mai fi de vazut pompa, ecu...pe tester la service cu ea, sa nu strici mai multe cumva
|
#5
Posted 12 September 2019 - 00:07
Dacă era distribuţia cred că nici nu mai învârtea.
Vezi senzorul de turaţie, e la îmbinarea dintre motor şi cutia de viteze, îl dai jos cu o cheie de 10, îl cureţi şi îl pui la loc după ce te asiguri că şi firele sunt ok. |
#6
Posted 12 September 2019 - 00:32
N`are rost, scoti si bagi mufa cu el pe pozitie si este suficient.
Nu face contacte in mufa aia. Poti arcui contactele in mufa cu in ac de cusut. |
#7
Posted 12 September 2019 - 00:55
Poate ca gresesc dar cu benzina cum sta ca vad pompa aprinsa?
Si daca ar fi pe gpl tot are nevoie de putina benzina pentru pornire, daca nu este setata sa porneasca direct pe gpl |
#8
Posted 12 September 2019 - 01:22
190.000 km la un motor de 1400 cm3 este cam "inceputul sfarsitului".
|
#10
Posted 12 September 2019 - 07:02
Loganul pe care l-am donat unui tanar din familie acum 3 ani, are acum in jur 315.000km si functioneaza ireprosabil. Motoarele astea nu au moarte. Daca ti-a dat un sut in mers, posibil sa fi sarit motorul de la punct si tot la distributie ajungi sa te uiti. Senzorul de turatie este bun la pornire, dar in mers nu iti opreste motorul si sigur nu iti da suturi.
|
|
#11
Posted 12 September 2019 - 07:15
Fisele de la bujii le-ai schimbat vreodata ? nu, nu sunt ca zepterul , trebuie schimbate
Bujiile idem Celebra bobina de inductie care fisureaza jos la prindere si da fisura paianjen pe toata carcasa - trebuie data jos, curatata de praf si urmarita carcasa , daca sunt fisuri alta, nu se repara . Nu te speria, ce am dat de verificat dureaza 15 minute cu pauza de tigara cu tot . Pentru fise poti lua Tesla , sunt ieftine si ok la pretul lor. La bujii mergi pe original Renault , nu intra la combinatii cu iridium ca trebuie serie exacta si costa mult. Motorul de 1,4 si 1,6 duc 600.000 fara interventie majora , doar de suprafata , mici accesorii . Oprirea instantanee si dintr-o data este de la aprindere, senzorul da nabadai la pornire , dupa nu mai opreste motorul doar ca merge aiurea la schimbarea turatiilor, ba nu trage ba se tureaza . MPP-ul da eroare la turatia de relanti , daca nu merge corect opreste motorul lin nu brusc dar poti reporni motorul doar ca nu sta la relanti. Bujii OEM : COD OEM: 7700500168 cu 2 electrozi COD OEM: 7700500155 cu 1 electrod Cand le scoti te uiti cati electrozi are si in functie de aceasta le cumperi Fise Tesla https://www.daciasho...fise/fise-Tesla Bobina inductie recomand Beru sau NGK , nicidecum Valeo sau Asam , stiu ca atrage pretul dar sunt dude . Edited by ldpe, 12 September 2019 - 07:29. |
#12
Posted 12 September 2019 - 07:56
#14
Posted 12 September 2019 - 08:41
#15
Posted 12 September 2019 - 08:43
Ala nu`i senzor de turatie, in fapt este senzor de pozitie a arborelui cotit si tine locul ruptorului.
Trebuie sa functioneze la orice turatie. |
|
#16
Posted 12 September 2019 - 08:49
Apropo de distributie, CU CE a fost schimbata? Ca daca e Flennor poate fi "in termen" si sa ai probleme. Sigur ai benzina in rampa de injectoare? Ca becul ala de benzina aprins nu suna deloc a bine chiar daca esti pe GPL, trebuie sa ai minim 10 l de benzina in rezervor tot timpul. Eu am ajuns acum la 3 linii aprinse si ma gandesc sa mai pun inca 5 l ca vine vremea rece.
|
#17
Posted 12 September 2019 - 08:58
costin001, on 12 septembrie 2019 - 08:41, said: Mai documenteaza-te... Senzorul de turatie iti tine doar ralanti-ul. Daca ai apasat pedala de acceleratie iese din uz. Suturi iti da doar la ralanti, nicidecum daca motorul este turat si in sarcina. Ion_Bumbu, on 12 septembrie 2019 - 08:43, said:
Ala nu`i senzor de turatie, in fapt este senzor de pozitie a arborelui cotit si tine locul ruptorului. Trebuie sa functioneze la orice turatie. |
#18
Posted 12 September 2019 - 08:58
BadBoyBlue, on 12 septembrie 2019 - 08:56, said:
Fa-ma sa inteleg. Daca scoti mufa senzorului de turatie in mers, motorul functioneaza in continuare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users