Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Problemă Logan 1.4 MPI

- - - - -
  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#1
s_aLx93

s_aLx93

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.06.2019
Salut!
Dețin un Logan 1.4 MPI 2004
În seara asta mergeam cu 40-50 km/h și mi-a dat un șut și a murit motorul
Încerc să o pornesc dar nu mai pornește, beznină am, bateria nu este de vină fiindcă am încercat și cu altă baterie...
Am un video cu încercarea de pornire

P.S. Nu are 404k km.. e bordul schimbat, are în jur de 190.000 km

https://imgur.com/a/YWUJLU0

#2
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,099
  • Înscris: 24.05.2009
Distributia a fost vreodata schimbata? La atatia km, sa nu iti cauti motor de schimb. Nu mai da cheie pana nu ajungi la service.

#3
s_aLx93

s_aLx93

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.06.2019
A fost schimbată distribuția la timp, mașina nu are 404.000km reali ci in jur de 190.000

#4
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,099
  • Înscris: 24.05.2009
Ar mai fi de vazut pompa, ecu...pe tester la service cu ea, sa nu strici mai multe cumva

#5
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Dacă era distribuţia cred că nici nu mai învârtea. :)
Vezi senzorul de turaţie, e la îmbinarea dintre motor şi cutia de viteze, îl dai jos cu o cheie de 10, îl cureţi şi îl pui la loc după ce te asiguri că şi firele sunt ok.

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
N`are rost, scoti si bagi mufa cu el pe pozitie si este suficient.
Nu face contacte in mufa aia.
Poti arcui contactele in mufa cu in ac de cusut.

#7
Shahrukhkhan

Shahrukhkhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 640
  • Înscris: 30.07.2009
Poate ca gresesc dar cu benzina cum sta ca vad pompa aprinsa?
Si daca ar fi pe gpl tot are nevoie de putina benzina pentru pornire, daca nu este setata sa porneasca direct pe gpl

#8
romvic

romvic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 503
  • Înscris: 16.08.2019
190.000 km la un motor de 1400 cm3 este cam "inceputul sfarsitului".

#9
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,635
  • Înscris: 22.03.2007
Astea sunt motoare care sar de 400.000 fara RK!

#10
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Loganul pe care l-am donat unui tanar din familie acum 3 ani, are acum in jur 315.000km si functioneaza ireprosabil. Motoarele astea nu au moarte. Daca ti-a dat un sut in mers, posibil sa fi sarit motorul de la punct si tot la distributie ajungi sa te uiti. Senzorul de turatie este bun la pornire, dar in mers nu iti opreste motorul si sigur nu iti da suturi.

#11
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Fisele de la bujii le-ai schimbat vreodata ? nu, nu sunt ca zepterul , trebuie schimbate
Bujiile idem
Celebra bobina de inductie care fisureaza jos la prindere si da fisura paianjen pe toata carcasa - trebuie data jos, curatata de praf si urmarita carcasa , daca sunt fisuri alta, nu se repara .
Nu te speria, ce am dat de verificat dureaza 15 minute cu pauza de tigara cu tot . Pentru fise poti lua Tesla , sunt ieftine si ok la pretul lor.
La bujii mergi pe original Renault , nu intra la combinatii cu iridium ca trebuie serie exacta si costa mult.
Motorul de 1,4 si 1,6 duc 600.000 fara interventie majora , doar de suprafata , mici accesorii .

Oprirea instantanee si dintr-o data este de la aprindere, senzorul da nabadai la pornire , dupa nu mai opreste motorul doar ca merge aiurea la schimbarea turatiilor, ba nu trage ba se tureaza . MPP-ul da eroare la turatia de relanti , daca nu merge corect opreste motorul lin nu brusc dar poti reporni motorul doar ca nu sta la relanti.
Bujii OEM :
COD OEM: 7700500168 cu 2 electrozi
COD OEM: 7700500155 cu 1 electrod
Cand le scoti te uiti cati electrozi are si in functie de aceasta le cumperi
Fise Tesla https://www.daciasho...fise/fise-Tesla
Bobina inductie recomand Beru sau NGK , nicidecum Valeo sau Asam , stiu ca atrage pretul dar sunt dude .

Edited by ldpe, 12 September 2019 - 07:29.


#12
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

 costin001, on 12 septembrie 2019 - 07:02, said:

Senzorul de turatie este bun la pornire, dar in mers nu iti opreste motorul si sigur nu iti da suturi.
Ba da.

#13
disturbed

disturbed

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 12.01.2007
Pompa benzina.

#14
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

 BadBoyBlue, on 12 septembrie 2019 - 07:56, said:

Ba da.
Mai documenteaza-te...
Senzorul de turatie iti tine doar ralanti-ul. Daca ai apasat pedala de acceleratie iese din uz. Suturi iti da doar la ralanti, nicidecum daca motorul este turat si in sarcina.

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Ala nu`i senzor de turatie, in fapt este senzor de pozitie a arborelui cotit si tine locul ruptorului.
Trebuie sa functioneze la orice turatie.

#16
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
Apropo de distributie, CU CE a fost schimbata? Ca daca e Flennor poate fi "in termen" si sa ai probleme. Sigur ai benzina in rampa de injectoare? Ca becul ala de benzina aprins nu suna deloc a bine chiar daca esti pe GPL, trebuie sa ai minim 10 l de benzina in rezervor tot timpul. Eu am ajuns acum la 3 linii aprinse si ma gandesc sa mai pun inca 5 l ca vine vremea rece.

#17
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

 costin001, on 12 septembrie 2019 - 08:41, said:


Mai documenteaza-te...
Senzorul de turatie iti tine doar ralanti-ul. Daca ai apasat pedala de acceleratie iese din uz. Suturi iti da doar la ralanti, nicidecum daca motorul este turat si in sarcina.
Fa-ma sa inteleg. Daca scoti mufa senzorului de turatie in mers, motorul functioneaza in continuare?

 Ion_Bumbu, on 12 septembrie 2019 - 08:43, said:

Ala nu`i senzor de turatie, in fapt este senzor de pozitie a arborelui cotit si tine locul ruptorului.
Trebuie sa functioneze la orice turatie.
Ai dreptate, “senzor de turatie” e o denumire din topor.

#18
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

 BadBoyBlue, on 12 septembrie 2019 - 08:56, said:

Fa-ma sa inteleg. Daca scoti mufa senzorului de turatie in mers, motorul functioneaza in continuare?
Senzorul de pe arborele cotit face ce spui tu. Ala stie pozitia precisa a pistoanelor astfel incat aprinderea si injectoarele sa nu o ia razna. Cel de pe cutie este doar pentru reglarea ralantiului.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate