Apple continua cu magariile
#307
Posted 17 August 2019 - 07:17
TrafalgarLaw, on 17 august 2019 - 07:01, said:
Nu e vorba de niciun hate. El punctează lipsa slotului de card la iPhone ceea ce fără discuție este un minus. Voi o tot țineți cu iCloud-ul ala. Nu, iCloud nu înlocuiește și nu va înlocui niciodată metodele fizice de păstrare a datelor precum cardurile. Și serios, numai aia care nu au Apple se iau de Apple? E și invers, ia intrați pe iDevice sa vedeți ce zic fanii Apple de alte branduri... |
#308
Posted 17 August 2019 - 07:24
Cardul nu are niciodata viteza memoriei interne.
In alta ordine de idei, eu am patit sa mi se buleasca de 2 ori cardul, odata de sine statator si odata fiind formatat in android si recunoscut ca parte din memoria interna a telefonului. De asemenea am spart multe telefoane, din pacate, dar nu am patit niciodata sa nu il mai pot folosi sau recupera date din el. Totodata, am avut pana anul trecut in decembrie in iphone 5s, soft la zi, rula foarte bine, nu era incetinit sau alte tampenii debitate, ca si telefon secundar, principalul fiind android. Am mers si am inlocuit bateria la un service oarecare. Am schimbat 3 baterii din surse dubioase, mai mult decat sigur, pentru ca dupa a 3-a, a4-a zi ma tineau mult mai putin decat bateria veche. Am inlocuit-o cu bateria folosita a unui alt 5s, mai putin forjat decat al meu si voila, back in bussiness. Receritor la dezbateriile de pe acest topic, nu conteaza ce brand, daca este telefon scump, e de preferat sa il duci in service autorizat pentru inlocuire, mai ales modelele actuale, rezistente la apa, praf, etc, etc. Apple sunt cu serviceul lor, Samsung, Huawei si altii cu ESD. De ce utilizatorii de Android, cat timp au telefonul in garantie, trimit device-ul la serviceul autorizat ESD si nu il prefera pe cel al operatorului? Pentru ca vor o lucrare de calitate si au o oarecare liniste. |
#309
Posted 17 August 2019 - 10:20
Fluk3, on 17 august 2019 - 07:17, said: Asa e, claudurule nu o sa inlocuiasca niciodata metodele fizice de pastrare a datelor desi uiti ca daca ti se fura sau il scapi intr-un rau sau il plesnesti de nu mai ramane nimic din el sau se corupe cardul, datele de pe cloud sunt tot acolo ready pt un nou device. Cine sa îți fure telefonul? Hai ba sa fim serioși, nu se mai fura ca în urma cu câțiva ani. Nu orice hot știe sa rooteze android-ul ca să îl poată folosi sau sa îl vândă. Dacă îl scapi pe jos și ți se strica telefonul, nu înseamnă că ți se strică și cardul. Scapatul în rau... vezi ca unele telefoane au IP68, poate îl recuperezi dacă te miști repede. Eu am de 3 ani un card de 64 luat cu 70 de lei. Nici o problema cu el. În același timp plăteam la Apple mai mult de dublu pentru doar 50 de GB... |
#310
Posted 17 August 2019 - 11:09
si cardurile si memory stick-urile se strica dar nu sunt toate la fel. Cele foarte ieftine no name sunt evident predispuse, dar de aia si sunt asa ieftine pentru ca fie nu sunt fabricate de producatori consacrati fie ca sunt cazaturi de fapt recuperate. Am folosit un card de 32 sandisk UHS vreo 3 ani intr-o tableta folosita drept camera de supraveghere in care era rescris zilnic si nu a avut nimic. Astea sunt prostii, cardurile brand nu se strica spontan si se pot rescrie de peste 10000x. La o rescriere pe zi asta inseamna 30 de ani. Cele UHS au viteza absolut suficienta, nu conteaza ca nu merg la fel de repede ca memoria interna, poti sa filmezi sau sa redai si 4K fara nici o problema. Toate aiurelile astea ca ai putea scapa telefonul de la etajul 50 intr-un tocator sau intr-un vulcan activ si de aia e mai bine sa nu ai card ca oricum daca pica in vulcan iti pierzi datele arata doar faptul ca unii oameni nu pot discuta logic cu argumente rationale. Dupa logica asta ar fi mai bine sa nu avem nici centuri de siguranta pentru ca nu te va salva centura daca o sa cazi cu masina in prapastie sau intr-un vulcan.
Oricine intra intr-un atelier de reparat telefoane sau pe un sait al unui atelier vede cu usurinta ca grosul lucrarilor consta in inlocuirea de ecrane sparte si baterii. Asta fac oamenii, isi scapa telefoanele din mana/geanta/buzunar. Uneori telefonul nu e mort complet dar ecranul e dus si nu mai raspunde sau nu mai poti vedea pe el. Ai putea recupera datele dar trebuie sa dai banii pe un nou ecran si reparatia. Alteori nu mai ai ce sa recuperezi ca se fisureaza placa de baza/vreo lipitura sau si daca se poate e scump si mai bine ai lua alt telefon. Bucatica aia de plastic e foarte rezistenta, chiar si daca scapi telefonul din avion sunt sanse foarte mari sa scape (doar sa o gasesti). |
#311
Posted 17 August 2019 - 11:34
Eu nu tin cu ursul. Toate companiile trag la profit, eu ca utilizator aleg ce mi se pare mai bun pentru mine, nu cataloghez, nu intru in discutii conteadictorii, doar pentru ca altul are alta viziune, alte preferinte in materie si eu port trena unei companii de amorul artei. Apple tot timpul a stiut sa mulga vaca in mare stil si cu toate astea ii merge, pentru ca produsele lor sunt pe filmul multor utilizatori, ei stiu asta si profita.
Exact Sandisk erau cardurile mele, acum nu spun ca sunt proaste, doar am relatat experienta mea, ceea ce, in opinia mea, face mai mult uneori, decat orice review, sau parere citita in alta parte de X si expusa aici ca un adevar universal valabil. Si acum sa fim seriosi, ce soc trebuie sa primeasca dispozitivul sa se crape placa de baza? Eu credeam ca sunt usor neglijent, dar la ce citesc aici, ma pot considera chiar finut. Pe langa asta, tu imi spui mie, ca daca am un device functional, cu ecran crapat si defect, nu imi pot recupera datele fara sa il inlocuiesc? Wtf? |
#312
Posted 17 August 2019 - 11:52
Nu cred ca se baga nimeni (service oficial) la recuperare de date, chiar daca e absolut posibil, mai ales in state unde ar exista sansa sa fie dati in judecata pt ca angajatul din service a vazut cum isi bagau degete in... nas, in vacanta;
In EU ai gdpr care e complicat de interpretat si impus. Privacy-ul e o chestie paroasa cu care multi prefera sa nu aiba treaba, de asta in service telefoanele se reseteaza complet. |
#313
Posted 17 August 2019 - 11:53
TrafalgarLaw, on 17 august 2019 - 10:20, said:
Cine sa îți fure telefonul? Hai ba sa fim serioși, nu se mai fura ca în urma cu câțiva ani. Nu orice hot știe sa rooteze android-ul ca să îl poată folosi sau sa îl vândă. Dacă îl scapi pe jos și ți se strica telefonul, nu înseamnă că ți se strică și cardul. Scapatul în rau... vezi ca unele telefoane au IP68, poate îl recuperezi dacă te miști repede. Eu am de 3 ani un card de 64 luat cu 70 de lei. Nici o problema cu el. În același timp plăteam la Apple mai mult de dublu pentru doar 50 de GB... Cred ca glumesti cu ip68-u ala ... te-as provoca sa il bagi in apa dar nu asa in lighian ci in apa (mare sau rau ) unde presiunea la 10 cm adancime e cu mult peste ratingu ala de IP68. Cine te opreste sa salvzi pe un oricare alt device sau stick ? 64 Gb pe stick il iei si cu 50 de lei. |
#314
Posted 17 August 2019 - 12:59
_-livio-_, on 17 august 2019 - 11:52, said:
Nu cred ca se baga nimeni (service oficial) la recuperare de date, chiar daca e absolut posibil, mai ales in state unde ar exista sansa sa fie dati in judecata pt ca angajatul din service a vazut cum isi bagau degete in... nas, in vacanta; In EU ai gdpr care e complicat de interpretat si impus. Privacy-ul e o chestie paroasa cu care multi prefera sa nu aiba treaba, de asta in service telefoanele se reseteaza complet. Nu despre asta era vorba, ii sparg ecranul, il conectez la laptop/computer, imi cunosc parolele, rezolv problema. Daca ai nevoie, pui un display cat timp comunica cu pc-ul scoti ce ai nevoie din el si aia e, vorbim de cazuri grave, cand il faci muci. Si daca tot vorbim de service, Iphone(displayul) se desface mai usor decat la flagshipurile android. Totusi nu inteleg de ce unii, tin mortis sa ii lumineze pe utilizatorii Apple, ca si cum acestia din urma ar fi batuti in cap si arunca cu rahat cu atata ardoare in dispozitive, cand e chestie de preferinte si sunt atatea alte alegeri foarte bune de facut. Pe Apple oricum ii doare undeva, ei isi mentin filozofia si se schimba doar daca pierd un proces ceva, fotati de imprejurari. Edited by alicadoba, 17 August 2019 - 13:06. |
#315
Posted 17 August 2019 - 13:01
Fluk3, on 17 august 2019 - 11:53, said:
te-as provoca sa il bagi in apa dar nu asa in lighian ci in apa (mare sau rau ) unde presiunea la 10 cm adancime e cu mult peste ratingu ala de IP68. |
#316
Posted 17 August 2019 - 13:04
alicadoba, on 17 august 2019 - 12:59, said: Nu despre asta era vorba, ii sparg ecranul, il conectez la laptop/computer, imi cunosc parolele, rezolv problema. Edited by _-livio-_, 17 August 2019 - 13:05. |
|
#317
Posted 17 August 2019 - 13:09
Si tanti aia chiar nu a avut alta varianta decat sa piarda tot? Daca nu cunosti si esti “disperat/ă” nu gasesti pe cineva sa iti porneasca un pc?
Daca tanti era asa pe langa, oare ar fi stiut sa seteze dispozitivul sa salveze fotografiile pe card? |
#318
Posted 17 August 2019 - 13:24
tehnics, on 13 august 2019 - 08:27, said:
Logica este ca: Apple nu vinde componente (display, baterie, buton ) originale la parti terte pentru piese de schimb. Asta e politica lor. Fie ca iti convine sau nu. Daca nu iti convine...stii ce ai de facut. Ca tu decizi sa schimbi bateria sau ecranul in alta parte, e strict decizia ta, dar atunci Apple nu iti mai garanteaza nimic atata timp cat ei stiu ca tu nu ai pus ceva original. Si eu am cloud platit, tot ce pozez, filmez, etc etc, e dus acolo. Adica sa fii tampit si sa iti iei ultimul tip de iphone si sa nu iti permiti spatiu de cloud care costa cat un pachet de tigari pe luna....si apoi plangi pe la colturi. Si la fel, cand am trecut de la 5 la 6, am bagat back-up de 5 in 6 si voila...am mers mai departe. Si total de acord cu ce a scris @buntzi mai sus. Ei nu au de unde sa stie daca e original sau nu. Eroarea aia se declanseaza si cand schimbi bateriile intre iPhone uri. E doar un switch de tip software care controleaza chestia asta. Asta mi se pare cea mai mare magarie facuta de ei. Daca schimbai intre iPhone uri si nu se intampla nimic, atunci da e bine pentru ca asa macar stiam ca am baterie contra-facuta...dar acum cum imi dau seama ? Dar din nou daca faceau asta, atunci nu era in avantajul lor pentru ca la unele service uri chiar sunt baterii originale. |
#319
Posted 17 August 2019 - 13:31
De unde baterii originale la unele service-uri, din moment ce Apple nu vinde piese tertilor? Sau te referi la second-hand?
Edited by alicadoba, 17 August 2019 - 13:31. |
#320
Posted 17 August 2019 - 13:32
#321
Posted 17 August 2019 - 13:43
tehnics, on 17 august 2019 - 13:01, said:
Presiunea la 10cm adancime intr-un lighean este aceeiasi cu presiunea la 10cm adancime intr-un lac sau mare... Problema e ca dupa ce schimbi orice baterie la nea nicu si nu intr-un service autorizat nu-ti mai garanteaza nimeni nici un fel de IP. Edited by Fluk3, 17 August 2019 - 13:45. |
|
#322
Posted 17 August 2019 - 14:32
Fluk3, on 17 august 2019 - 13:43, said: Chiar daca densitatea apei de mare difera (probabil din cauza sarii) fatza de densitatea apei ce o pui intr-un lighean ? Problema e ca dupa ce schimbi orice baterie la nea nicu si nu intr-un service autorizat nu-ti mai garanteaza nimeni nici un fel de IP. Pai și are iPhone 7/8/X/XR/XS o construcție în asa fel încat sa conțină ceva ce poate distruge IP rating-ul dacă e reparat de cineva? Mai ales ca schimbi o amarata de baterie, nu umbli la placa de baza sau mai știu eu ce.... |
#324
Posted 17 August 2019 - 15:07
Cand comenteaza bagatorii de seama si nu stiu despre ce vorbesc, la asta se rezuma thread ul.
Noul titlu: “Nu am afon dar cardul de memorie e indispensabil/Gheorghita depanatorul nu mai are voie sa imi puna baterii de pe Alibaba pe afon ul pe care nu il am” 😒😒 Edited by Garkan, 17 August 2019 - 15:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users