Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina noua: Clio 4 vs 208 1.2
Last Updated: Mar 20 2019 11:37, Started by
JesusInDaHood
, Mar 16 2019 21:15
·
0
#19
Posted 17 March 2019 - 10:38
#20
Posted 17 March 2019 - 10:54
Eu am un Clio 4 0.9 TCe 90 CP. Ăsta e firul meu: https://forum.softpe...e-echipare-zen/
Ăia care se plâng de consum ori nu știu să conducă, ori sunt bătuți în freză. Pe trafic „bară la bară”, cum e în București pe o grămadă de segmente și kilometri, mașina scoate 8%. Poți să ai tu și mama zmeilor de motor, dar atunci când mergi 50 de metri, oprești, mergi 50 de metri, oprești, și asta pe trasee lungi de câțiva km, zi de zi, n-ai cum să ai consum semnificativ mai mic. La trafic moderat, cam așa cum merg eu acum, ajungi în jur de 7.2% și când e orașul liber și mergi țeavă, cu câteva semafoare, în weekend de pildă, nu trece de 6.5%, că n-are de ce. La drum lung consumul variază între 2.5% (mașină încărcată, coborâre de la munte > București, fără A/C pornit, mers în limita legală pe pilot automat) și 6,5% (130 km/h autostradă). Am făcut toamna trecută o grămadă de drumuri în provincie (nu pe autostradă, că în orașul în care am avut eu treabă nu e autostradă, ci pe drum normal, cu limite de 90/100) și consumul a fost de 4,5%. Cu alte cuvinte depinde mult cum conduci, cât de încărcată e mașina, dacă folosești sau nu A/C etc. Dar eu zic mai bine să aștepți apariția noului Clio, care din ce a apărut online pare că va fi cu un cap peste competitorii din clasa lui. |
#21
Posted 17 March 2019 - 11:00
Confirm! Cam astea sunt si consumurile mele, cu acelasi motor dar pe Dacia!
P.S. Quote La drum lung consumul variază între 2.5% ( Edited by DannyMC, 17 March 2019 - 11:01. |
#23
Posted 17 March 2019 - 11:08
În plus sunt foarte mulțumit și de Renault ca brand: CASCO-ul oferit de ei e imbatabil ca preț, și chiar și după ce „l-am pus la lucru” (am avut anul trecut o julitură destul de dură) nu s-a mărit semnificativ. Când apar probleme cu loturile mașinilor anunță constant clienții și reparațiile se fac gratis, de pildă anul trecut au descoperit o problemă, cică, la bancheta din spate și nu s-au lăsat până nu m-am dus cu mașina în service să-mi pună un clips de întărire nu știu unde. O prostie, dacă e să mă întrebi pe mine, dar pentru prostia asta mi-au trimis de două ori scrisori acasă și o notificare pe telefon, plus că în contul de client, mereu când mă logam, îmi apărea o alertă de care nu scăpam. Și în plus dacă te supără ceva la dealerul cu care lucrezi, la care îți faci reviziile în mod constant, poți imediat să pui mâna pe telefon și să suni la Renault. Etc. etc. etc. Când îți iei mașină NOUĂ trebuie să ții cont și de aspectele post-vânzare, fiindcă e mașină, nu căruță. Când ești cumpărător de sh, da, o iei „de la Jermănika” și apoi agăți cât mai multe cruciulițe în parbriz și scuipi în sân...
DannyMC, on 17 martie 2019 - 11:00, said:
Confirm! Cam astea sunt si consumurile mele, cu acelasi motor dar pe Dacia! P.S. @inius cred ca ai vrut sa scrii totusi 5.2! Nu, 2,5%. Am precizat: pe coborâre. Segmentul Comarnic - Ploiești, chiar am măsurat de mai multe ori, cu ocazia mai multor drumuri. |
#24
Posted 17 March 2019 - 11:33
inius, on 17 martie 2019 - 10:54, said:
Eu am un Clio 4 0.9 TCe 90 CP. Ăsta e firul meu: https://forum.softpe...e-echipare-zen/ Ăia care se plâng de consum ori nu știu să conducă, ori sunt bătuți în freză. Pe trafic „bară la bară”, cum e în București pe o grămadă de segmente și kilometri, mașina scoate 8%. Poți să ai tu și mama zmeilor de motor, dar atunci când mergi 50 de metri, oprești, mergi 50 de metri, oprești, și asta pe trasee lungi de câțiva km, zi de zi, n-ai cum să ai consum semnificativ mai mic. La trafic moderat, cam așa cum merg eu acum, ajungi în jur de 7.2% și când e orașul liber și mergi țeavă, cu câteva semafoare, în weekend de pildă, nu trece de 6.5%, că n-are de ce. La drum lung consumul variază între 2.5% (mașină încărcată, coborâre de la munte > București, fără A/C pornit, mers în limita legală pe pilot automat) și 6,5% (130 km/h autostradă). Am făcut toamna trecută o grămadă de drumuri în provincie (nu pe autostradă, că în orașul în care am avut eu treabă nu e autostradă, ci pe drum normal, cu limite de 90/100) și consumul a fost de 4,5%. Cu alte cuvinte depinde mult cum conduci, cât de încărcată e mașina, dacă folosești sau nu A/C etc. Dar eu zic mai bine să aștepți apariția noului Clio, care din ce a apărut online pare că va fi cu un cap peste competitorii din clasa lui. Din pacate nu pot astepta noul Clio, va fi si mai scump si am nevoie de masina repejor, acuma merg cu una imprumutata. M-am orietntat si spre i20 sau Swift(dar cred ca pretul de 10.3k e cel minim, cu tot cu rabla, care ar depasi deja prea mult). Ce ziceti? |
#25
Posted 17 March 2019 - 12:20
Prietena mea a ales i20 comfort+ la 9100 euro, 1.25L 84 cai, include și culoare metalizată. Prin programul Rabla la Neo Motors. Am văzut și am citit despre multe mașini în buget mic, asta pare cea mai potrivită.
|
#26
Posted 17 March 2019 - 12:27
aiulianctin, on 17 martie 2019 - 12:20, said:
Prietena mea a ales i20 comfort+ la 9100 euro, 1.25L 84 cai, include și culoare metalizată. Prin programul Rabla la Neo Motors. Am văzut și am citit despre multe mașini în buget mic, asta pare cea mai potrivită. Consumul cum este? |
#27
Posted 17 March 2019 - 12:35
Nu a luat-o încă. A ales, a plătit un mic avans rezervare, așteptăm să dea drumul la program. Mașina este pe stoc acum.
Prețul de 8900 e varianta pe alb, dacă vrei culoare mai plătești 350 euro parcă, la Neo i-a propus 9100 euro varianta Comfort+ cu orice culoare dorește ea, chiar roșu perlat. A ales maro cașmir, pare mai prietenoasă cu murdăria. Consum mixt pe mașină de teste fix modelul comfort+ 1.25l 84 cai, 6.8L/100km. Eu am mai citit pe aici, jurnalul de bord al unui proprietar: https://forum.softpe...-chewbacca-i20/ |
#28
Posted 18 March 2019 - 17:08
O iei pe aia care iti place mai mult.
O mica atentie si la motorizare, daca e reno sa fie 0.9 90 cp. |
|
#29
Posted 18 March 2019 - 21:22
inius, on 17 martie 2019 - 11:08, said:
ĂŽn plus sunt foarte mulțumit și de Renault ca brand: CASCO-ul oferit de ei e imbatabil ca preț, și chiar și după ce ‾l-am pus la lucru” (am avut anul trecut o julitură destul de dură) nu s-a mărit semnificativ. Când apar probleme cu loturile mașinilor anunță constant clienții și reparațiile se fac gratis, de pildă anul trecut au descoperit o problemă, cică, la bancheta din spate și nu s-au lăsat până nu m-am dus cu mașina Ă®n service să-mi pună un clips de Ă®ntărire nu știu unde. O prostie, dacă e să mă Ă®ntrebi pe mine, dar pentru prostia asta mi-au trimis de două ori scrisori acasă și o notificare pe telefon, plus că Ă®n contul de client, mereu când mă logam, Ă®mi apărea o alertă de care nu scăpam. Și Ă®n plus dacă te supără ceva la dealerul cu care lucrezi, la care Ă®ți faci reviziile Ă®n mod constant, poți imediat să pui mâna pe telefon și să suni la Renault. Etc. etc. etc. Când Ă®ți iei mașină NOUĂ trebuie să ții cont și de aspectele post-vânzare, fiindcă e mașină, nu căruță. Când ești cumpărător de sh, da, o iei ‾de la Jermănika” și apoi agăți cât mai multe cruciulițe Ă®n parbriz și scuipi Ă®n sân... Nu, 2,5%. Am precizat: pe coborâre. Segmentul Comarnic - Ploiești, chiar am măsurat de mai multe ori, cu ocazia mai multor drumuri. Sunt si masini sh de 9000-10000 eur de 5-7 ani (care noi au fost 20-25000 eur) care bat un pic mai mult la cur "noutele" de 10000 eur - ish. Zic sa fim un pic realisti si sa nu fim "snobisori"... Edited by Magicwisewolf, 18 March 2019 - 21:29. |
#30
Posted 19 March 2019 - 00:04
#31
Posted 19 March 2019 - 08:10
Magicwisewolf, on 18 martie 2019 - 21:22, said:
Hai sa nu exageram nici cu crucile si cu scuipatul in san (exista si masini, nu numai cotete), nici cu consumul (2.5% poate diesel, la vale si pe distante scurte). Sunt si masini sh de 9000-10000 eur de 5-7 ani (care noi au fost 20-25000 eur) care bat un pic mai mult la cur "noutele" de 10000 eur - ish. Zic sa fim un pic realisti si sa nu fim "snobisori"... |
#32
Posted 19 March 2019 - 08:24
arsmundis, on 19 martie 2019 - 08:10, said:
Depinde la ce. La confort probabil dar sa nu uitam ca o masina de 7 ani peste inca 10 va fi un cotet de lux, pe cand una noua chiar daca nu e atat de ”bengoasa” va mai putea circula suficient timp. De diesel nu mai zic ca sareau de 500000 km si inca mergeau bine. Masinile devin din ce in ce mai de unica folosinta in ultimii 10-12 ani. Am vazut masini din 2000-2002 fara pic de rugina pe ele cu 300000 km la bord si fara semne ca isi dau duhul si masini de 5-7 ani rupte de rugina si cu probleme la motor la 150000 km. Nu zic ca toate sunt la fel, dar, tendinta asta e. Se intampla ce se intampla la un moment dat cu electrocasnicele si electronicele. Erau masini de spalat care rezistau 15-20 de ani, tv-uri care aveau peste 20 de ani si inca mergeau, combine firgorifice, la fel. Acum, aceste aparate, cu putin noroc te tin 5-6 ani. Daca ajungi la 7-8 ani, ori nu prea le-ai folosit, ori ai avut noroc... |
#33
Posted 19 March 2019 - 10:00
Magicwisewolf, on 19 martie 2019 - 08:24, said:
Daca nu circuli mult, poate. Daca circuli mai mult, s-ar putea sa ai o surpriza. Cum iti explici ca acum niste ani, luai o masina cu 200000 km la bord si masina mergea lejer inca 100000-150000 fara sa umbli la motor ? De diesel nu mai zic ca sareau de 500000 km si inca mergeau bine. Masinile devin din ce in ce mai de unica folosinta in ultimii 10-12 ani. Am vazut masini din 2000-2002 fara pic de rugina pe ele cu 300000 km la bord si fara semne ca isi dau duhul si masini de 5-7 ani rupte de rugina si cu probleme la motor la 150000 km. Nu zic ca toate sunt la fel, dar, tendinta asta e. Edited by arsmundis, 19 March 2019 - 10:00. |
|
#34
Posted 19 March 2019 - 11:12
Baxon, on 19 martie 2019 - 00:04, said: Daca Opel-urile is proaste si Peugeot-urile is la fel dar din fericire amandoua sint foarte bune , tu nu stii ca nu ai doar zgarii branza sa nu taci . Lasa-le ca sunt niste branduri ok care nu exceleaza la nimic. |
#35
Posted 19 March 2019 - 11:17
Octavian___, on 19 martie 2019 - 11:12, said:
Foarte bune strict subiectiv (cum e Fordu pt mine si pt tine o mizerie de firma ). Lasa-le ca sunt niste branduri ok care nu exceleaza la nimic. Parerea unuia care are permis de cateva luni ( trucul magic ) si singura experienta e cu loganul tatalui din 2004 , ma lasa rece . Edited by Baxon, 19 March 2019 - 11:18. |
#36
Posted 20 March 2019 - 09:15
salut colegilor. intre Clio si peugeout, depinde cum te simti in ele. eu in clio n-am scapat de senzatia de inghesuit, iar locurile din spate erau ameninate serios de plafonul ala care venea peste tine. peugeotul ar avea mai buna insonorizare, dar volanul ala micut mi se pare ciudat rau si mi s-a parut cam greu sa-mi gasesc pozitia buna la volan. te urci in ele si vezi in care te simti mai bine. eu as alege Renault. am si eu o problema asemanatoare, caut ceva cu cutie automata si oscilez intre second hand si nou.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users