Masina noua: Clio 4 vs 208 1.2
Last Updated: Mar 20 2019 11:37, Started by
JesusInDaHood
, Mar 16 2019 21:15
·
0
#1
Posted 16 March 2019 - 21:15
Sunt in pregatiri de a cumpara o masina noua prin rabla, si am ajuns la 2 optiuni: Clio 4 0.9Tce 75CP sau 208 1.2 82CP.
Nu stiu exact ce sa aleg, si apelez la voi, ca sigur stiti mai bine. Citind pe forumurile reno si auzindu-l pe taica-miu cu Sandero 0.9Tce, lumea e nemultumita de consum. Cifrele care se pronunta sunt in jur de 7l/100km regim mixt, numar care mi se pare enorm pentru un motoras de 0.9 cu 75 de cai putere. Taica-miu a zis ca in mers normal, consumul mixt e intre 6.7-7.3, in functie de proportia oras/afara. Cat despre 208 1.2, nu gasesc date concrete despre consum, dar vad ca cel declarat de producator este de 4.8 in regim mixt, deci personal m-as astepta la un 6-6.2 real, care este deja simtitor mai bine decat la Clio, unde sare constant de 7, dupa spusele proprietarilor. De asemenea, 208 pare sa vina dotat mai bine, avand in plus fata de Clio 4 touch+6 boxe, torpedou refrigerat(lol), luneta cu stergator, dar neavand jante de aliaj(sau oferta pe care am primit-o nu este clara si n-am inteles eu). 208 este cu ~700 de euro mai mult, deci vreau sa stiu daca merita luat 208 in detrimentul unui Clio. Personal, consider ca e mai frumos si mai elegant un 208 si cred ca si faptul ca acel 1.2 este aspirat il va ajuta sa consume mai putin. Voi ce ziceti? Poate chiar detineti vreuna dintre masini si puteti oferi feedback concret. |
#2
Posted 16 March 2019 - 21:25
Sigur e 0.9 de 75cp ? Stiam ca are 90cp. Nu e asa eficient, insa e un motor clasic , fiabil cu o turbina pusa, nu are injectie directa, nu are distributie variabila din cate stiu, numai SCE de 73cp are daca nu gresesc. Deci e un motor "old school". Sacrifici 1-2% la consum insa ai ceva ok + taxe nesimtit de mici 1.2-ul de la 208 e mai economic, tu stii ce iti place.
|
#3
Posted 16 March 2019 - 21:35
TruculMagic, on 16 martie 2019 - 21:25, said:
Sigur e 0.9 de 75cp ? Stiam ca are 90cp. Nu e asa eficient, insa e un motor clasic , fiabil cu o turbina pusa, nu are injectie directa, nu are distributie variabila din cate stiu, numai SCE de 73cp are daca nu gresesc. Deci e un motor "old school". Sacrifici 1-2% la consum insa ai ceva ok + taxe nesimtit de mici 1.2-ul de la 208 e mai economic, tu stii ce iti place. Legat de taxe, daca am 1% in minus, sigur economisesc intr-un an de rulaj banii dati in plus pe taxe. |
#5
Posted 16 March 2019 - 21:51
TruculMagic, on 16 martie 2019 - 21:39, said:
De 75cp e prea slab. Ori alegi de 90cp ori mergi pe Peugeot. Dar modelul nou de ce nu il astepti ? LE: Ce ziceti de Opel Corsa 1.2 benzina? Are doar 70 de cai care mi e pare putin rau, dar daca masina e buna, nu mai conteaza puterea. Edited by JesusInDaHood, 16 March 2019 - 22:07. |
#6
Posted 16 March 2019 - 22:39
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9aO2vC_iMTI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
baga un ochi ca sa intelegi fenomenul. cred ca faza cu 0.9 de 75 cai e fix marketing sau ceva de genul. motorul de 0.9 a venit cu 90 de cai, asa e pe Sandero si Logan. si s-au gandit ei sa scoate si de 75. in fine.. sce nu are turbina. in curand apare Clio 5. cu motorul de 3 cilindrii de 1l 100cp. are tot 3, dar na. pare promitator motorul. probabil nu cred ca te incadrezi cu banii. daca as fi tu, as lua logan 0.9 90cp cu gaz din fabrica. si atunci nu ar trebui sa te mai preocupe asa mult consumul. depinde unde vrei sa consume mai putin , aspirat consuma mai putin la drum lung(cu sarcina mare) dar nu in oras. iar Opel e in PSA group din 2017, cand i-a vandut GM. deci tot un fel de Peugeot e. anu trecut la rabla, a fost polo la 8000 parca, stiu ca mai comentau si altii pe forum. venea cu un motor de 65cp sau ceva de genu. dar cred ca era ok, desi nu-s fan VAG. in banii aia, nu cred ca gaseai ceva mai bun. merita sa intrebi si la ei sa vad ce zic. Edited by bobitad, 16 March 2019 - 22:48. |
#8
Posted 16 March 2019 - 23:29
bobitad, on 16 martie 2019 - 22:39, said: anu trecut la rabla, a fost polo la 8000 parca, stiu ca mai comentau si altii pe forum. venea cu un motor de 65cp sau ceva de genu. dar cred ca era ok, desi nu-s fan VAG. in banii aia, nu cred ca gaseai ceva mai bun. merita sa intrebi si la ei sa vad ce zic. Din pacate nu mai e. Am cerut eu o oferta prin rabla, si varianta cu 65CP e 10400 de euro, suma care mi se pare foarte mare pentru cat de putin ofera masina. Plus ca nu sunt fac VAG(in afara de audi; as putea gasi un a4 sh in 9k, dar nu vreau), deci nu prea ma intereseaza ce au ei de oferit, chiar le consider supraapeciate in Romania, nu-si justifica banii din punctul meu de vedere. Cat despre Clio 5, am explicat mai sus. Imi trebuie repejor masina si cei de la reprezentanta mi-au zis ca se asteapta sa coste cu aprox 1.5k in plus si apare si incepand cu septembrie. Oscilez intre 208 si Corsa, dar sa vad ce oferte mai gasesc. Sunt deschis la sugestii, daca e cineva dispus. |
#9
Posted 16 March 2019 - 23:45
#10
Posted 16 March 2019 - 23:51
Rollthedice, on 16 martie 2019 - 23:45, said:
Cred ca in jur de 9k, n-as vrea sa mai suplimentez daca nu e neparat nevoie. Din cate citesc, imi displace din ce in ce mai mult acel 0.9Tce, nu ma incanta deloc. Momentan oscilez intre 208 si Corsa, dar cred ca 208 e echipat mai bine si e putin mai puternic. |
|
#11
Posted 17 March 2019 - 00:01
JesusInDaHood, on 16 martie 2019 - 23:51, said:
Cred ca in jur de 9k, n-as vrea sa mai suplimentez daca nu e neparat nevoie. Din cate citesc, imi displace din ce in ce mai mult acel 0.9Tce, nu ma incanta deloc. Momentan oscilez intre 208 si Corsa, dar cred ca 208 e echipat mai bine si e putin mai puternic. Fa un drive test si cu Hyundai I 20, Comfort +, cred ca e pe la 9000, dupa mine e o masina mai buna decat 208 si Corsa in echiparea de baza. |
#12
Posted 17 March 2019 - 00:20
Rollthedice, on 17 martie 2019 - 00:01, said:
Fa un drive test si cu Hyundai I 20, Comfort +, cred ca e pe la 9000, dupa mine e o masina mai buna decat 208 si Corsa in echiparea de baza. Chiar imi place i20, dar nu am reusit sa aflu prea multe despre el. |
#15
Posted 17 March 2019 - 02:28
La mine s-au calificat in finala Citroen C3 1.2 82cp si Hyundai i20 1.25 75cp amandoua costand in jur de 9200E (Hyundai avea ceva dotari in plus dar motor mai slab), asta anul trecut in Noiembrie. Am preferat un motor mai bun in detrimentul dotarilor in plus, deci am ales Citroen C3.
Motorul de 1.2 si 82cp(acelas motor de pe 208, 2008, 301, Citroen C3 Aircross, C-Elysee, Opel Crossland X) mi se pare foarte reusit, am primit masina pe 23 ianuarie si nu am facut decat 1600km(a venit cu anvelope de vara si nu am mai luat anvelope de iarna). Acesti 1600km au fost facuti cam 1000-1100 extraurban, restul in oras(am prin si ghetaraia aia cand ca am stat cel putin 20minute la relanti sa o dezghet) si imi afiseaza un consum de 5,8l/100km, mers cu maxim 110km/h si foarte putin cu AC-ul pornit. Motorul trage destul de bine pentru 82Cp, nu trebuie turat pentru un mers normal, asta si datorita faptului ca are cuplul maxim la 2750rot/min, o turatie destul de joasa pentru un 1.2 aspirat. Ca un mic minus ar fi ca vibreaza putin la relantiu, nu deranjant dar se simte.Cica dupa ceva km(5-6000km) ar fi mai bine si cu vibratiile si la consum. Am inteles ca pe 208 nu s-ar simti aceste vibratii, oricum eu am luat C3 varianta de baza care cica are si o insonorizare mai slaba decat oricare 208. |
|
#16
Posted 17 March 2019 - 09:00
#17
Posted 17 March 2019 - 09:39
#18
Posted 17 March 2019 - 09:56
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users