Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU
Last Updated: Feb 12 2020 01:06, Started by
Lex404
, Mar 12 2019 21:46
·
0
#289
Posted 29 March 2019 - 02:41
Si in accidentul de la Balotesti a fost la fel - eroare de hard/soft a avionului (reducere brusca de tractiune a unui motor) dublata de incapacitatea pilotului de a reactiona corect la comportamentul aberant al avionului in viraj.
Dupa care, in cadrul anchetei, eroarea de avion a fost reglata din pix si a ramas doar eroarea de pilotaj - pilotul nu a reactionat cum trebuie la semnalele transmise de aeronava. |
#290
Posted 29 March 2019 - 09:17
Kres, on 29 martie 2019 - 02:41, said:
Si in accidentul de la Balotesti a fost la fel - eroare de hard/soft a avionului (reducere brusca de tractiune a unui motor) dublata de incapacitatea pilotului de a reactiona corect la comportamentul aberant al avionului in viraj. Dupa care, in cadrul anchetei, eroarea de avion a fost reglata din pix si a ramas doar eroarea de pilotaj - pilotul nu a reactionat cum trebuie la semnalele transmise de aeronava. |
#291
Posted 30 March 2019 - 21:57
A fost o defecțiune la sistemul automat de reglaj al puterii motoarelor. Adică e vorba tot de programarea calculatorului de bord al avionului, dar pentru că avionul este franțuzesc, nu se folosește cuvântul „soft”...
|
#293
Posted 31 March 2019 - 17:51
EMotanuIO, on 29 martie 2019 - 09:17, said: Nu cred ca la modelul ala era vorba de o eroare de soft. Din ce-mi aduc aminte avionul ala mai avusese problema respectiva care fusese deja semnalata de un echipaj precedent. Pai tocmai...si la MAXuri e la fel, o problema comuna conduce la accident. Daca nu ma insel, dupa Balotesti, Airbus a umblat la soft, pe tacute, si a scos pilotul vinovat. sorin40, on 30 martie 2019 - 21:57, said:
A fost o defecțiune la sistemul automat de reglaj al puterii motoarelor. Adică e vorba tot de programarea calculatorului de bord al avionului, dar pentru că avionul este franțuzesc, nu se folosește cuvântul „soft”... Se foloseste "ordinateur". Exact, softul nu ar fi trebuit sub nicio forma sa lase un motor sa piarda din turatie, imediat dupa decolare. |
#294
Posted 31 March 2019 - 20:14
Kres, on 31 martie 2019 - 17:51, said:
Pai tocmai...si la MAXuri e la fel, o problema comuna conduce la accident. Daca nu ma insel, dupa Balotesti, Airbus a umblat la soft, pe tacute, si a scos pilotul vinovat. Se foloseste "ordinateur". Exact, softul nu ar fi trebuit sub nicio forma sa lase un motor sa piarda din turatie, imediat dupa decolare. |
#295
Posted 04 April 2019 - 12:50
#296
Posted 04 April 2019 - 12:52
Iata ca a aparut si un update care confirma ce era mai rau - in cazul prabusirii avionului "Ethiopian Airlines" pilotii au incercat in toate felurile sa redreseze aeronava si n-au reusit, defectiunea pornind de fapt de la senzorii care indica sistemului MCAS pozitia aeronavei in timpul ascensiunii.. Senzori defecti - pozitie raportata eronat - MCAS cu imput eronat.. nici dupa dezactivarea MCAS aeronava nu a mai putut fi controlata.
https://www.digi24.r...aviatic-1108479 https://www.bbc.com/...siness-47812225 Edited by Kres, 04 April 2019 - 12:54. |
#297
Posted 05 April 2019 - 15:14
Ia uite ...
Boeing a descoperit o nouă problemă la avioanele 737 MAX: Problema de software descoperită recent afectează flapsurile avioanelor și alte componente hardware cu rol de stabilizare a aeronavelor, însă Boeing a precizat că informațiile suplimentare sunt clasificate, întrucât este vorba de un subiect critic pentru siguranța zborului. https://www.digi24.r...e-aflam-1109089 Edited by Kres, 05 April 2019 - 15:14. |
#298
Posted 05 April 2019 - 16:13
|
#299
Posted 05 April 2019 - 19:09
#300
Posted 07 April 2019 - 13:58
sorin40, on 05 aprilie 2019 - 16:13, said: Care zbor? că parcă erau consemnate la sol toate aeronavele. Pui si tu niste intrebari... Pentru "siguranta zborului" cu avionul in general.. Daca afla lumea ca e o problema comuna care ar putea afecta si alte aeronave, nu mai zboara nici drku cu avionul in veci.. De asta e secret... O vor remedia in tacere, cum au mai remediat si altele... |
#301
Posted 22 April 2019 - 07:03
Un articol foarte detaliat despre MCAS, implementarea din 737 max si de ce s-a ajuns aici.
https://spectrum.iee...UKVcCjPgcV1N9xw |
#302
Posted 19 May 2019 - 17:07
Boeing admite că simulatoarele pentru 737 MAX nu reproduceau condiții precum cele care au dus la cele două tragedii https://m.digi24.ro/...ragedii-1133821 Edited by Kres, 19 May 2019 - 17:08. |
#303
Posted 10 January 2020 - 15:27
Angajatii Boeing isi exprima neincrederea in avioanele 737 MAX: "Acest avion este proiectat de clovni"; "Ti-ai urca familia intr-un avion MAX? Eu nu"
Daca nu era firma americana (si contracte cu armata) falimentul ii manca... |
|
#304
Posted 10 January 2020 - 15:29
Nu neaparat, 737 MAX reprezintă o mică parte din produse, restul sunt excelente, mult peste concurenta.
|
#305
Posted 10 January 2020 - 15:33
Acest caz e studiu de caz in corupția corporațiilor capitaliste de dragul profiturilor.
|
#306
Posted 10 January 2020 - 16:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users