Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
367 replies to this topic

#253
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,531
  • Înscris: 30.08.2017

View PostRosebud09, on 19 martie 2019 - 19:19, said:


Mai uitati-va si in gradina voastra.
(Includ Aeroflot...)

End of Off Topic

O zici de parca am fi actionari la Airbus. N-avem nici o afinitate pentru ei, dorim doar sa zburam in siguranta si, daca au fost lucruri cunoscute insa ascunse premeditat, vinovatii sa plateasca.

#254
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,633
  • Înscris: 02.10.2009
Orice companie isi asuma un risc atunci cand incepe sa deruleze o afacere. Noi la fel, ca si calatori, in orice mijloc de transport trebuie sa fim constienti ca exista un risc.
Reducerea acestor riscuri depinde de fiecare, de la alegerea facuta pentru transport pana la alegerea facuta la vot. Fara institutii puternice care sa supraveghese strict si sa sanctioneze foarte sever abaterile nu se poate ajunge la deplasare in siguranta, mai ales in transport aerian. Depinde in mare masura de autioritati, de guverne: conducatorii corupti transmit coruptia si dezordinea mai departe,

Problema este mare atunci cand coruptia sau incompetenta rezulta in victime umane.
Va fi greu de stabilit daca in cazul de acum a fost vorba de actiune intentionata, de neglijenta sau incompetenta, intamplare etc., fiecare persoana implicata va veni cu aparari "beton". Pana ala urma vor plati companiile de asigurari, adica indirect noi, in timp ce un numar de bossi vor marca milioane pentru reusita descoperirii "adevarului" (dupa ei).

#255
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Firmele gigant si putine adica doua: te afli in situatie de oligopol.Orice amenda se repercuteaza impotriva salariatilor si tarii respective, chiar regiunii => "to big to fail".

#256
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 11.05.2006
Pilot Who Hitched a Ride Saved Lion Air 737 Day Before Deadly Crash

Quote

That extra pilot, who was seated in the cockpit jumpseat, correctly diagnosed the problem and told the crew how to disable a malfunctioning flight-control system and save the plane, according to two people familiar with Indonesia’s investigation.

The next day, under command of a different crew facing what investigators said was an identical malfunction, the jetliner crashed into the Java Sea killing all 189 aboard.

Mi se pare de domeniul SF-ului ca acel avion a fost lasat sa zboare si a doua zi.
Aparent pilotii nu au raportat problema, ceea ce este pe alocuri caracteristic Asiei de sud-est, dar nu ar trebui sa se intample in bransa asta.

#257
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Sursa este Bloomberg LP (US) ?    :)

#258
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018
EASA va verifica procedurile de cartificare ale avionului Boeing 737Max. Pana atunci avioanele vor ramane la sol.
  Canada va proceda la fel.

https://www.flugrevu...boeing-737-max/

#259
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
In conditiile in care fiecare zi inseamna pierdere, certificarile vor dura, chiar daca se va ajunge la certificare, sunt
curios cum se va organiza merketingul pentru o noua incredere in produs.
Solutia cea mai ok imi pare este interventia guvernului american si demararea unui nou proiect, de pe alte baze.

Va fi suficient o redenumire si remedierea deficientelor?

Edited by iulian_1976, 21 March 2019 - 22:53.


#260
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
Nu se pune problema re-certificării complete, trebuie identificată cu certitudine problema existenta și eliminată fără dubii. Probabil că certificarea va fi examinată în detaliu de toata lumea.

Problema majora vine de la pierderea de încredere în siguranța proceselor la Boeing. O prima consecinta:

https://amp-theguard...-737-max-8-jets

O altă lovitură majora pt industrie: Le Bourget 2019 in iunie ar fi fost momentul favorabil pt lansarea mult amanatului 797 care ar fi impulsionat toata industria. Airbus ar fi replicat instant cu lansarea lui A321 XLR si mii de joburi ar fi aparut sau s-ar fi securizat in toata lumea. Asa cum au cazut lucrurile, in rusi mai e ceva speranță sa tropaie agresiv si sa demareze ceva programe militare care sa mai creasca cererea pe piata de inginerie :)

#261
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018

View PostSIR, on 22 martie 2019 - 12:49, said:

Nu se pune problema re-certificării complete, trebuie identificată cu certitudine problema existenta și eliminată fără dubii. Probabil că certificarea va fi examinată în detaliu de toata lumea.

Problema majora vine de la pierderea de încredere în siguranța proceselor la Boeing. O prima consecinta:

https://amp-theguard...-737-max-8-jets

O altă lovitură majora pt industrie: Le Bourget 2019 in iunie ar fi fost momentul favorabil pt lansarea mult amanatului 797 care ar fi impulsionat toata industria. Airbus ar fi replicat instant cu lansarea lui A321 XLR si mii de joburi ar fi aparut sau s-ar fi securizat in toata lumea. Asa cum au cazut lucrurile, in rusi mai e ceva speranță sa tropaie agresiv si sa demareze ceva programe militare care sa mai creasca cererea pe piata de inginerie :)

Eu zic ca e exact pe dos. Cand vanzarile merg bine, nu prea e nevoie de ingineri.

#262
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View PostLex404, on 12 martie 2019 - 21:46, said:

Remember Galaxy Note7...?

https://www.easa.eur...erations-europe




UK, China, Ethiopia, Singapore, Malaysia au suspendat deja Max 8.

Se pare ca problema devine serioasa, desi cauza exacta nu se stie.. inca. Dar 2 avioane noi prabusite din cauze tehnice este foarte grav.

In Romania, FLyDubai zbura cu 737 MAX 8 care aparent era in zbor in timp ce a fost publicat anuntul... Aparent nu s-au intors din drum. Ajung in 40 de minute, cica. Probabil nu au primit notificarea. Inca n-au intrat in spatiul EU.
Ai zburat cu Galaxy Note?

#263
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Apar tot mai multe detalii despre cum a fost conceput 737 Max. Se pare că proiectul a fost declanşat de intenţia American Airlines de a renunţa la comenzi masive de la Boeing în favoarea Airbus, ceea ce a dus la accelerarea creării unui nou tip de avion care să concureze cu rivalii şi în presiunea timpului s-au făcut tot felul de compromisuri şi erori, voite sau nu.
https://www.zerohedge.com/news/2019-03-24/it-was-go-go-go-boeing-rushed-737-max-design-race-airbus

#264
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018
Dap si faptul ca designul 737 e din anii 60, si ca punandu-i motoare mai mari si mai grele centrul de greutate s-a schimbat, si filosofia Boeing complet diferita fata de Airbus, unde pilotii stiu ca exista un software care-i tine in anvelopa de zbor, la Boeing au bagat in modelul MAX dar n-au considerat necesar sa faca vreun simulator, "trainingul" a constat in rasfoirea unei prezentari pe iPad, plus bonus certificarea de catre FAA a fost delegata in mare parte catre ingineri Boeing, si deci nu i-a dus pe vreunul capul ca daca inputul softului este o singura sonda, nu e bine, respectiv daca cele 2 sonde dau rezultate diferite, warning-ul care sa-i avertizeze pe piloti era optional (adica costa extra ca sa-l puna, probabil ceea ce 2 companii mai amarastene ca aia din Indonezia si Ethiopian au zis lasa ca nu mai dam banii si p-asta), si-n fine desi era vorba de un upgrade la soft nu s-a putut face din cauza federal shutdown de pe la inceputul anului. Una peste alta un lant de chestii care-au dus la pierderi de vieti omenesti.

#265
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018
Mi se pare de rahat faptul ca dupa mai bine de zece ani in care vanzarile Airbus si Boeing au crescut considerabil, aceste concerne nu sunt in stare sa investeasca cateva zeci de miliarde in conceptia unui nou avion.
Lacomia e mare.

#266
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,130
  • Înscris: 04.02.2011

View PostSIR, on 22 martie 2019 - 12:49, said:

Asa cum au cazut lucrurile, in rusi mai e ceva speranță sa tropaie agresiv si sa demareze ceva programe militare care sa mai creasca cererea pe piata de inginerie Posted Image
Cu ce resurse? Că la astea de pasageri nu scoți tu un avion în 3-4 ani de la zero..

#267
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View Postbenis, on 25 martie 2019 - 16:54, said:

Cu ce resurse? Că la astea de pasageri nu scoți tu un avion în 3-4 ani de la zero..
"The Comac C919 is a narrow-body twinjet airliner developed by Chinese aerospace manufacturer Comac. The development programme was launched in 2008, production of the prototype began in December 2011".

#268
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,633
  • Înscris: 02.10.2009

Quote

.....maiden flight was on 5 May 2017. Its first commercial deliveries are expected in 2021 to China Eastern Airlines


Minciuna (nevinovata... ) prin omisune e subiect pe Softpedia, adaugati exemplul de mai sus.
Evident miscarea e intentionata, ca nu era mare lucru sa citezi si restul propozitiei.

Nu merge asa.
Aici nu e politica.

Astia de la Boeing si FAA au facut-o lata si procurorii sunt dupa ei. Ancheta a inceput inca inainte de catastrofa cu Ethiopian Airlines.
Se pare ca unele companii aeriene au fost informate ceva mai in detaliu despre noul sistem. Unele, mai alese... Pe amarasteni i-au lasat in plata Domnului.

Edited by Rosebud09, 25 March 2019 - 17:16.


#269
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018
China suspenda certificarea Boeing 737max la doar o zi dupa ce companii chineze au comandat peste 300 de avioane Airbus.


http://newsinflight....boeing-737max8/

Edited by _carpatos, 27 March 2019 - 15:19.


#270
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,333
  • Înscris: 22.04.2017

View Post_carpatos, on 27 martie 2019 - 15:18, said:

China suspenda certificarea Boeing 737max la doar o zi dupa ce companii chineze au comandat peste 300 de avioane Airbus.


http://newsinflight....boeing-737max8/
Altfel spus "baga raca intre EU si US ca sa castige ei".  Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate