Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU
Last Updated: Feb 12 2020 01:06, Started by
Lex404
, Mar 12 2019 21:46
·
0
#253
Posted 19 March 2019 - 19:26
Rosebud09, on 19 martie 2019 - 19:19, said: Mai uitati-va si in gradina voastra. (Includ Aeroflot...) End of Off Topic O zici de parca am fi actionari la Airbus. N-avem nici o afinitate pentru ei, dorim doar sa zburam in siguranta si, daca au fost lucruri cunoscute insa ascunse premeditat, vinovatii sa plateasca. |
#254
Posted 19 March 2019 - 20:40
Orice companie isi asuma un risc atunci cand incepe sa deruleze o afacere. Noi la fel, ca si calatori, in orice mijloc de transport trebuie sa fim constienti ca exista un risc.
Reducerea acestor riscuri depinde de fiecare, de la alegerea facuta pentru transport pana la alegerea facuta la vot. Fara institutii puternice care sa supraveghese strict si sa sanctioneze foarte sever abaterile nu se poate ajunge la deplasare in siguranta, mai ales in transport aerian. Depinde in mare masura de autioritati, de guverne: conducatorii corupti transmit coruptia si dezordinea mai departe, Problema este mare atunci cand coruptia sau incompetenta rezulta in victime umane. Va fi greu de stabilit daca in cazul de acum a fost vorba de actiune intentionata, de neglijenta sau incompetenta, intamplare etc., fiecare persoana implicata va veni cu aparari "beton". Pana ala urma vor plati companiile de asigurari, adica indirect noi, in timp ce un numar de bossi vor marca milioane pentru reusita descoperirii "adevarului" (dupa ei). |
#255
Posted 19 March 2019 - 21:03
Firmele gigant si putine adica doua: te afli in situatie de oligopol.Orice amenda se repercuteaza impotriva salariatilor si tarii respective, chiar regiunii => "to big to fail".
|
#256
Posted 20 March 2019 - 20:35
Pilot Who Hitched a Ride Saved Lion Air 737 Day Before Deadly Crash
Quote That extra pilot, who was seated in the cockpit jumpseat, correctly diagnosed the problem and told the crew how to disable a malfunctioning flight-control system and save the plane, according to two people familiar with Indonesia’s investigation. The next day, under command of a different crew facing what investigators said was an identical malfunction, the jetliner crashed into the Java Sea killing all 189 aboard. Mi se pare de domeniul SF-ului ca acel avion a fost lasat sa zboare si a doua zi. Aparent pilotii nu au raportat problema, ceea ce este pe alocuri caracteristic Asiei de sud-est, dar nu ar trebui sa se intample in bransa asta. |
#258
Posted 21 March 2019 - 12:31
EASA va verifica procedurile de cartificare ale avionului Boeing 737Max. Pana atunci avioanele vor ramane la sol.
Canada va proceda la fel. https://www.flugrevu...boeing-737-max/ |
#259
Posted 21 March 2019 - 22:51
In conditiile in care fiecare zi inseamna pierdere, certificarile vor dura, chiar daca se va ajunge la certificare, sunt
curios cum se va organiza merketingul pentru o noua incredere in produs. Solutia cea mai ok imi pare este interventia guvernului american si demararea unui nou proiect, de pe alte baze. Va fi suficient o redenumire si remedierea deficientelor? Edited by iulian_1976, 21 March 2019 - 22:53. |
#260
Posted 22 March 2019 - 12:49
Nu se pune problema re-certificării complete, trebuie identificată cu certitudine problema existenta și eliminată fără dubii. Probabil că certificarea va fi examinată în detaliu de toata lumea.
Problema majora vine de la pierderea de încredere în siguranța proceselor la Boeing. O prima consecinta: https://amp-theguard...-737-max-8-jets O altă lovitură majora pt industrie: Le Bourget 2019 in iunie ar fi fost momentul favorabil pt lansarea mult amanatului 797 care ar fi impulsionat toata industria. Airbus ar fi replicat instant cu lansarea lui A321 XLR si mii de joburi ar fi aparut sau s-ar fi securizat in toata lumea. Asa cum au cazut lucrurile, in rusi mai e ceva speranță sa tropaie agresiv si sa demareze ceva programe militare care sa mai creasca cererea pe piata de inginerie |
#261
Posted 22 March 2019 - 13:02
SIR, on 22 martie 2019 - 12:49, said:
Nu se pune problema re-certificării complete, trebuie identificată cu certitudine problema existenta și eliminată fără dubii. Probabil că certificarea va fi examinată în detaliu de toata lumea. Problema majora vine de la pierderea de încredere în siguranța proceselor la Boeing. O prima consecinta: https://amp-theguard...-737-max-8-jets O altă lovitură majora pt industrie: Le Bourget 2019 in iunie ar fi fost momentul favorabil pt lansarea mult amanatului 797 care ar fi impulsionat toata industria. Airbus ar fi replicat instant cu lansarea lui A321 XLR si mii de joburi ar fi aparut sau s-ar fi securizat in toata lumea. Asa cum au cazut lucrurile, in rusi mai e ceva speranță sa tropaie agresiv si sa demareze ceva programe militare care sa mai creasca cererea pe piata de inginerie Eu zic ca e exact pe dos. Cand vanzarile merg bine, nu prea e nevoie de ingineri. |
#262
Posted 24 March 2019 - 17:26
Lex404, on 12 martie 2019 - 21:46, said:
Remember Galaxy Note7...? https://www.easa.eur...erations-europe UK, China, Ethiopia, Singapore, Malaysia au suspendat deja Max 8. Se pare ca problema devine serioasa, desi cauza exacta nu se stie.. inca. Dar 2 avioane noi prabusite din cauze tehnice este foarte grav. In Romania, FLyDubai zbura cu 737 MAX 8 care aparent era in zbor in timp ce a fost publicat anuntul... Aparent nu s-au intors din drum. Ajung in 40 de minute, cica. Probabil nu au primit notificarea. Inca n-au intrat in spatiul EU. |
|
#263
Posted 24 March 2019 - 19:48
Apar tot mai multe detalii despre cum a fost conceput 737 Max. Se pare că proiectul a fost declanşat de intenţia American Airlines de a renunţa la comenzi masive de la Boeing în favoarea Airbus, ceea ce a dus la accelerarea creării unui nou tip de avion care să concureze cu rivalii şi în presiunea timpului s-au făcut tot felul de compromisuri şi erori, voite sau nu.
https://www.zerohedge.com/news/2019-03-24/it-was-go-go-go-boeing-rushed-737-max-design-race-airbus |
#264
Posted 24 March 2019 - 20:02
Dap si faptul ca designul 737 e din anii 60, si ca punandu-i motoare mai mari si mai grele centrul de greutate s-a schimbat, si filosofia Boeing complet diferita fata de Airbus, unde pilotii stiu ca exista un software care-i tine in anvelopa de zbor, la Boeing au bagat in modelul MAX dar n-au considerat necesar sa faca vreun simulator, "trainingul" a constat in rasfoirea unei prezentari pe iPad, plus bonus certificarea de catre FAA a fost delegata in mare parte catre ingineri Boeing, si deci nu i-a dus pe vreunul capul ca daca inputul softului este o singura sonda, nu e bine, respectiv daca cele 2 sonde dau rezultate diferite, warning-ul care sa-i avertizeze pe piloti era optional (adica costa extra ca sa-l puna, probabil ceea ce 2 companii mai amarastene ca aia din Indonezia si Ethiopian au zis lasa ca nu mai dam banii si p-asta), si-n fine desi era vorba de un upgrade la soft nu s-a putut face din cauza federal shutdown de pe la inceputul anului. Una peste alta un lant de chestii care-au dus la pierderi de vieti omenesti.
|
#265
Posted 24 March 2019 - 22:47
Mi se pare de rahat faptul ca dupa mai bine de zece ani in care vanzarile Airbus si Boeing au crescut considerabil, aceste concerne nu sunt in stare sa investeasca cateva zeci de miliarde in conceptia unui nou avion.
Lacomia e mare. |
#266
Posted 25 March 2019 - 16:54
#267
Posted 25 March 2019 - 17:02
benis, on 25 martie 2019 - 16:54, said:
Cu ce resurse? Că la astea de pasageri nu scoți tu un avion în 3-4 ani de la zero.. |
|
#268
Posted 25 March 2019 - 17:15
Quote
.....maiden flight was on 5 May 2017. Its first commercial deliveries are expected in 2021 to China Eastern Airlines Minciuna (nevinovata... ) prin omisune e subiect pe Softpedia, adaugati exemplul de mai sus. Evident miscarea e intentionata, ca nu era mare lucru sa citezi si restul propozitiei. Nu merge asa. Aici nu e politica. Astia de la Boeing si FAA au facut-o lata si procurorii sunt dupa ei. Ancheta a inceput inca inainte de catastrofa cu Ethiopian Airlines. Se pare ca unele companii aeriene au fost informate ceva mai in detaliu despre noul sistem. Unele, mai alese... Pe amarasteni i-au lasat in plata Domnului. Edited by Rosebud09, 25 March 2019 - 17:16. |
#269
Posted 27 March 2019 - 15:18
China suspenda certificarea Boeing 737max la doar o zi dupa ce companii chineze au comandat peste 300 de avioane Airbus.
http://newsinflight....boeing-737max8/ Edited by _carpatos, 27 March 2019 - 15:19. |
#270
Posted 27 March 2019 - 15:43
_carpatos, on 27 martie 2019 - 15:18, said:
China suspenda certificarea Boeing 737max la doar o zi dupa ce companii chineze au comandat peste 300 de avioane Airbus. http://newsinflight....boeing-737max8/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users