Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 

130 Km/h la romani

* * - - - 8 votes
  • Please log in to reply
2323 replies to this topic

#55
pacaliciosu01

pacaliciosu01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,064
  • Înscris: 04.01.2019
Daca se merge prea uns...adormi la volan...dispare factorul fun ! Posted Image

#56
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,157
  • Înscris: 19.09.2005
dispare starea de alerta...
din cauza asta prefer sa merg cat de repede permite soseaua (aderenta, vizibilate, trafic, starea masinii, greutatea masinii, etc)

Edited by arg, 14 January 2019 - 10:02.


#57
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007

 41ex, on 14 ianuarie 2019 - 09:55, said:

hm..daca e electrica sau nu e macar v6 punem in boxe sunet fake sa facem zgomot, iar daca sunt aspirate mai mici ne streseaza.. :/ eu zic ca daca iti place sa conduci te bucura orice motor turat.
mie unul nu-mi place sunetul de motor mic tinut la 3.5-4k ture pt mult timp, in general nu sunt nici fan sunet de BMW.
prefer sa aud o muzica sau orice altceva.

Edited by _-livio-_, 14 January 2019 - 10:13.


#58
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:

Pe masura ce trece timpul si sfarsitul e tot mai aproape, tind sa cred ca nu ne mai facem bine niciodata, dar in special la capitolul soferie, suntem infecti.

Dupa doua zile de schi, am tras paiul scurt si a trebuit sa conduc de pe V Prahovei aseara, pe la ora 18.
In masina se sforaia usor pe mai multe tonalitati, iar aburii de Jagermeister ma luau de cap (eu nu am consumat).

Desigur, dupa pasul piticului de la Posada, pana dupa Comarnic, a inceput goana meseriasilor, dar nu e despre asta vorba.

Premiul I, II si III pentru cretinii cu X5, Kodiak, Scout si Duster, care desi era coada cat vedeai cu ochii, tot faceau niste depasiri pe linia continua, ptr ca ei se grabeau.

Daca pe DN s-a mers "normal", adica pe la 100+ Km/h, pe autostrada am avut un plan: sunt obosit, pun cruise control pe 130 Km/h si merg tiptil pe banda I-a.

Problema a fost ca 95% din masini au avut acelasi plan, dar nu asa de cutezator, adica s-au limitat pe la 100-110 Km/h.
Sa fim intelesi, soseaua era uscata, neagra!

Ma fratii mei, de ce dracu tipati toti ca vreti autostrazi, dar nu stiti sa le folositi? Pe bune acum, chiar vreti sa incurcati totul?
Era foarte aglomerat, asa ca era un zig-zag continuu intre cei cu 110-120-130 Km/h.

Obositor si periculos, din cauza lipsei de educatie rutiera.

Am pus cruise control la 135 Km/h si m-au depasit 5 masini tot A3, dintre care 2 erau Dustere.

In rest, de toate: flash-uri, matiz-uri care au faruri de locomotiva si orbesc OZN-urile, masini fara semnalizare, masini cu doar un far etc.
Doar politia nu ii vede, nu ca ar fi prezenta.
Mno, eu inteleg ofurile tale, cu unele sunt de acord, cu altele... mnu

1. Era noapte, poate ca lumea conducea mai incet din cauza asta. Chiar daca era autostrada, daca majoritatea conduc mai incet, mi se pare normal sa incetinesti. Autostrada se foloseste cel mai bine in mersul pe banda I, cu un minim de manevre, depasiri, schimbari de banda etc.

2. Inteleg ca erati mai multi si ati hotarit (a hotarit norocul/ghinionul) ca tu sa conduci. Aici ar fi citeva probleme. In primul rind fiind noapte, fiind poate obositi, era cazul sa aveti in vedere (nu neaparat sa faceti) un popas pina dimineata daca nu puteai continua. Asa mi se pare normal. Apoi mai gindeste-te la o treaba: cu acordul tuturor tu erai comandantul navei... Deci tu decizi ce se face.

3. Aburii de alcool te pot afecta oricum, nu e nevoie sa bei si tu. Era poate misto daca lumea se abtinea de la baut pina ajungeati acasa. Apoi poate inca unul sa stea treaz cu tine, sa te tina de vorba daca aveai chef, sa te zgiltiie daca te buseste somnul, sa iti sugereze un somnic la un popas pina a doua zi...

4. Farurile de pe contrasens sunt enervante. M-am speriat de ele stind in autobuz, pe la rindul 5-6, gindindu-ma ca intr-o zi poate o sa conduc si eu.

#59
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001

 Magicwisewolf, on 14 ianuarie 2019 - 09:40, said:

Demential ca nu vii prea de spe aici sa iei toate gropile si sa vezi gheata de pe jos in zone in care nu ar fi trebuit sa existe, drumuri pline de masini, Bucuresti - Sinaia 4-5 ore, d-astea.
Cat despre pregatit, te pomenesti ca in 10 ani vom avea numai autostrazi si ne vom plictisi groaznic la volan.
Poate dai mai multe detalii, daca tot arunci bomba.

Pot sa dau eu mai multe detalii, simt la fel ca Tsunnnami, inteleg perfect ce vrea sa spuna, am condus mult in tarile cu apa calda in ultimii 10 ani, si este unul dintre putinele motive pentru care ma gandesc cu groaza ca nemernicii (si nemernicii care ii voteaza) ma vor forta cat de repede sa ma tirez incolo :peacefingers:

Insa o sa fiu succint: acolo unde nu conteaza ce masina conduci decat din punctul de vedere strict al statusului social si al confortului personal, condusul devine o chestiune strict utilitara, nu mai exista nici un pic de placere. Se circula EXACT la fel in coloana (sau in blocaj, de multe ori) si intr-un Clio, si intr-un Range Rover Sport, insa de stat se sta mai bine in Range Rover Sport. La fel accelereaza si Vitara, si Tesla intre Bruxelles si Antwerp, dar esti mai fericit in Tesla (macar atata lucru).

Un mare plus il are (inca!) Germania, unde, la 210 km/h, sunt suficienti aia care te imping de la spate, si nu te lasa sa adormi. Dar si de stat in stau-ri se sta la fel, si la Hamburg la fel cu intrarile de la Haga la orele de varf.

Cele mai frumoase amintiri din trafic din tarile cu apa calda le am din Suedia (am iesit cam o ora de pe limita de 70 km/h de pe autostrada pe niste dealuri superbe, fara limita declarata :pecefingers: - conduceam un M3), din Spania (am batut dealurile din zona Vallencia si Tarifa de cateva ori) si Danemarca, unde am condus cateva zile cu zero autostrada (dar se faceau toate semafoarele verde cand ma apropiam de ele! :coolspeak: ).

Degeaba vrem autostrada, dar nu stim a circula pe ea!

#60
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 07:57, said:

A inceput scoala, deci eu am venit sambata seara de la schi, si era jale, dar reteta e aceeasi:
- lasi dementii sa treaca
- pornesti phaserele, cruise control, iar pe banda II-a cu 140 Km/h depasesti aproape tot.
- plecat mai devreme, pe zi, cind poate si drumurile sunt mai libere? :)

#61
un huligan

un huligan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,072
  • Înscris: 11.09.2006
E clar : mitocania loveste Romania.

#62
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,157
  • Înscris: 19.09.2005

 Dihorul Razboinic, on 14 ianuarie 2019 - 10:16, said:

- plecat mai devreme, pe zi, cind poate si drumurile sunt mai libere? Posted Image
s-d e plin la orice ora.

#63
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 spooky51, on 14 ianuarie 2019 - 08:38, said:


O tendinta curioasa e aceea de a merge tare cand e aglomerat, cred ca valabila peste tot. Pe A2 se merge cu 130-150, mereu e plina. Pe A2 bulgareasca se circula cu 100-110 intr-o mare lene cand autostrada e goala si cu 130-140 cand se aglomereaza, zici ca oamenii nu suporta sa mearga cineva in fata lor.

E normal sa cauti sa tii aproape de colegii de trafic. E si spiritul de competitie in astia mai tinerei si mai necopti, Iar la bulgari 140 e limita legala pe autostrazi

#64
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 08:18, said:

Gata, a venit primul prost care tine mortis sa ne arate ca a mostenit de la tacso sosea.
Mergi frate cu 130, nu mai incurca circulatia.
Orice gioarsa din era noastra nu sufera la 130 Km/h! Problema e capsomanul de la volan!
Am mers odata cu o cunostinta, 4 oameni in masina. Germana, ceva mai veche. Pe DN omul facea eforturi sa nu conduca prea repede pentru ca motorul era suprasolicitat. S-a dat la o parte din calea coloanei din spate si a lasat-o sa treaca. Deci uneori si masina e limitata, si soferul. Fiecare face cum stie ca e mai bine si mai sigur. Pina la urma important e sa ajungi la destinatie, apoi sa ajungi mai repede. Oricum graba de la 110 la 130 de km/h tot aia e, doar ca la viteza mai mare scad timpii de reactie si creste rapid gravitatea unui impact (cu viteza la patrat).

#65
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:

matiz-uri care au faruri de locomotiva si orbesc OZN-urile...

Asta da Posted Image ... 99% din cazuri !

#66
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

 TaTa_RzV, on 14 ianuarie 2019 - 08:37, said:

Colegul spune-a ca cei cu viteza mica o ard pe banda 2. Pe banda 1 mergi cu cat vrei, dar nu incurca circulatia pe banda 2.
Asta e altceva. Banda a doua e utila pentru depasiri. Altfel conducerea se face cel mai bine pe banda I.

#67
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010

 TaTa_RzV, on 14 ianuarie 2019 - 08:37, said:

Colegul spune-a ca cei cu viteza mica o ard pe banda 2. Pe banda 1 mergi cu cat vrei, dar nu incurca circulatia pe banda 2.

Daca banda 1 e blocata, sa vezi senzatie, mergi regulamentar cu 130 km/h pe B2 pe A2, si intalnesti 4 tiruri la rand, pe banda 1, aia întâlnesc un obstacol pe banda de urgenta si musca din b2, fara sa se uite daca vine ceva din spate, si soferita a trebuit sa franeze destul de mult pana pe la 80 km/h, deci nu prea e safe o astfel de situatie, toti o ardeti in sus cu 130 km/h, la o viteza mai mica ar fi fost timp de anticipare mai mare, zic si eu. Limitat de viteza superioara este ceva maxim, nu obligatoriu (minim) cum inteleg majoritatea soferilor din aceasta tara.

#68
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,451
  • Înscris: 20.02.2008
Sa inteleg ca daca eu sunt cu familia/copilul in masina, e noapte/seara, conditii de iarna, ploaie etc, nu am voie sa merg cu cat consider eu ca e sigur, respectiv 100/110kmh pe autostrada, in Romania?
Ca vine unul ca initiatorul care considera el ca e mai inteligent decat mine si stie mai bine cu cat trebuie sa merg eu?

#69
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,157
  • Înscris: 19.09.2005
ai voie, dar nu vad de ce ai merge cu 130 pe b2 daca b1 este libera.

personal prefer sa merg in colona pe b2 cu viteza coloanei... si pastrand o distanta sigura fata de cel din fata.
pe dn1 in otopeni se merge cam cu 120 pe b3... asa ca asta e.

Edited by arg, 14 January 2019 - 10:38.


#70
shmecherul

shmecherul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,867
  • Înscris: 22.11.2006

 mishu77, on 14 ianuarie 2019 - 09:28, said:

Mie imi place un lucru la romani, pe DN toti is zmei depasesc in cele mai cretine situatii, iar cand ajung pe autostrada merg asa cum zice initiatorul la 110-120 ca, consuma masina. Pai ba cretinule, cand ai accelerat ca un idiot sa depasesti pe DN nu a consumat masina??
Mie imi place un lucru total diferit: Acela ca sunt multi zmei pe drumul drept la doua benzi pe sens de la Comarnic spre Bucuresti si invers, in schimb, acolo unde este vorba sa isi arate maiestria la volan adica intre Comarnic si Brasov te impiedici de ei la viteze de maxim 25 km/, creaind in urma cozi kilometrice. Sunt convins ca un procent foarte mare al aglomeratiei de pe Valea Prahovei se datoreaza conducatorilor auto care intamplator au permis, nu soferilor.

#71
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008
Bre, fiecare are ritmul lui la condus si spaimele personale. Nimic rau in a conduce cu 110 pe autostrada. Dar fa-o pe banda I. Sau daca ai depasit pe unul care mere cu 100, repliaza-te imediat (si lasa-i loc lui Adm :D). Asa e normal si civilizat. Si asa fiecare are parte de ceea ce isi doreste: unii de calm si siguranta, ceilalti ajung cu 10 minute mai devreme acasa.

#72
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Bre , titirisca mea cu motor in trei cilindri pe benzina  cam  sufera la 130 km/h. E grozava la trafic de oras sau DN , dar la 130 km/h are cam 4600 turatii . E cam mult . Sa-i f@@ in g@@@ pe tampitii care urla impotriva dieselului . Pe ei si pe sotiile lot cu parul facut permanent si plozii lor mucosi de atata stat in blocuri pline de gandaci. Na ...am zis-o la inceput de 2019 !

Edited by JurasikMan, 14 January 2019 - 10:39.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate