Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
130 Km/h la romani
Last Updated: Aug 21 2019 10:45, Started by
Ahasverus
, Jan 14 2019 07:35
·
0
#19
Posted 14 January 2019 - 08:46
Nu pot merge toti cu benzinare aspirate de 1-1.4 cu 130km/h constant pe autostrada, ca sunt prea turate
|
#20
Posted 14 January 2019 - 08:48
#21
Posted 14 January 2019 - 08:49
Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:
Problema a fost ca 95% din masini au avut acelasi plan, dar nu asa de cutezator, adica s-au limitat pe la 100-110 Km/h. Sa fim intelesi, soseaua era uscata, neagra! Ma fratii mei, de ce dracu tipati toti ca vreti autostrazi, dar nu stiti sa le folositi? Pe bune acum, chiar vreti sa incurcati totul? Era foarte aglomerat, asa ca era un zig-zag continuu intre cei cu 110-120-130 Km/h. Daca vorbesti de A3 te inteleg, celelalte doua autostrazi sunt praf, iti risti viata si la 80 Km/h Totusi, ai si varianta depasirii celor care merg mai incet. |
#22
Posted 14 January 2019 - 08:49
Adm, on 14 ianuarie 2019 - 08:42, said:
Si uite asa, ajungi in ipostaza inversa, unde se merge grotesc, pentru ca "el" soferul stie ca peste 50/100/130 Km/h moartea asteapta cu zambetul had si coasa ruginita, deci soferul merge tiptil. |
#23
Posted 14 January 2019 - 08:50
Adm, on 14 ianuarie 2019 - 07:57, said:
Soselele romanesti sunt o jungla, deci te adaptezi. Majoritatea au mentalitate de victime si sunt cu drobul de sare din nascare. Pentru ca asta e conduita corecta la volan in Romania... Mie 100-120 Km/h mi se pare o viteza corecta de deplasare pe autostrada pentru 80% dintre masini. Edited by rosix, 14 January 2019 - 08:51. |
#24
Posted 14 January 2019 - 08:56
Hai las-o dracu... daca si in A3 sunt cratere...
Bine, daca esti bou, gasesti gropi. Ceea ce nu inteleg foarte multi romani este ca regulile de circulatie au doua scopuri: - siguranta - fluenta La fel, o mare parte dintre ele pot fi aplicate in conditii ideale, care in Romania sunt extrem de departe de realitate -> ipocrizie. ex: - viteza de 50 Km in localitate este buna, cand ai alternative de viteza mai mare, pentru ocolire. Cand trece ditamai DN-ul sau E prin localitate, sa ai 50 Km/h este pur si simplu nerealist/ipocrit. - accentul trebuie sa se puna mai mult pe fluidizare, decat pe viteza maxima, iar asta lipseste total din cultura legislativa si practica a romanului. Daca se merge cu 150 pe banda II-a in coloana (A2 vara), mortii masii, cand intri in depasire, sa scoata fum!, nu sa franeze toti, pentru ca tu depasesti cu 130-135 Km/h, timp de 30 de secunde! - Cand vezi ca te depaseste toata lumea, fa ceva, intra in ritmul coloanei! - linii continue puse cat vezi cu ochii. Astea frustreaza riveranii, dar nu numai, mai ales cand nu poti depasi pe mari portiuni! - daca vezi ca in spatele tau sunt toti buluc, apasa ba pe acceleratie sau opreste la un boschet! |
#25
Posted 14 January 2019 - 09:02
#26
Posted 14 January 2019 - 09:04
Daca vezi o masina mare, cu o tanti ce se uita prin volan, da-te la o parte.
|
#27
Posted 14 January 2019 - 09:05
#28
Posted 14 January 2019 - 09:07
Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 08:18, said:
Gata, a venit primul prost care tine mortis sa ne arate ca a mostenit de la tacso sosea. Mergi frate cu 130, nu mai incurca circulatia. Ai BMW, zi sincer? Poate sunt obosit, poate sunt bolnav sau poate nu am chef sa merg cu 130 si ma doare in ....a ca tu te grabesti. Daca si in trafic esti asa de bine crescut ca si atunci cand comunici... atunci da, meriti sa turbezi in spatele unuia care merge cu 100 pe autostradă. |
|
#29
Posted 14 January 2019 - 09:10
Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:
Problema a fost ca 95% din masini au avut acelasi plan, dar nu asa de cutezator, adica s-au limitat pe la 100-110 Km/h. Sa fim intelesi, soseaua era uscata, neagra! Ma fratii mei, de ce dracu tipati toti ca vreti autostrazi, dar nu stiti sa le folositi? Pe bune acum, chiar vreti sa incurcati totul? Era foarte aglomerat, asa ca era un zig-zag continuu intre cei cu 110-120-130 Km/h. Alt argument e ca 110-120 e o viteza economica pentru masinile moderne asa cum era 80-90 la Dacia pe vremuri. Se merge la fel si vara apropo, nu e ceva strict acuma. Edited by andreic, 14 January 2019 - 09:12. |
#30
Posted 14 January 2019 - 09:15
Adm, on 14 ianuarie 2019 - 08:56, said:
Hai las-o dracu... daca si in A3 sunt cratere... Bine, daca esti bou, gasesti gropi. Ceea ce nu inteleg foarte multi romani este ca regulile de circulatie au doua scopuri: - siguranta - fluenta La fel, o mare parte dintre ele pot fi aplicate in conditii ideale, care in Romania sunt extrem de departe de realitate -> ipocrizie. ex: - viteza de 50 Km in localitate este buna, cand ai alternative de viteza mai mare, pentru ocolire. Cand trece ditamai DN-ul sau E prin localitate, sa ai 50 Km/h este pur si simplu nerealist/ipocrit. - accentul trebuie sa se puna mai mult pe fluidizare, decat pe viteza maxima, iar asta lipseste total din cultura legislativa si practica a romanului. Daca se merge cu 150 pe banda II-a in coloana (A2 vara), mortii masii, cand intri in depasire, sa scoata fum!, nu sa franeze toti, pentru ca tu depasesti cu 130-135 Km/h, timp de 30 de secunde! - Cand vezi ca te depaseste toata lumea, fa ceva, intra in ritmul coloanei! - linii continue puse cat vezi cu ochii. Astea frustreaza riveranii, dar nu numai, mai ales cand nu poti depasi pe mari portiuni! - daca vezi ca in spatele tau sunt toti buluc, apasa ba pe acceleratie sau opreste la un boschet! Intreb si eu, ca acelasi lucru l-am mai observat pe la fete in general, nu prea stiu sa adapteze viteza la conditiile de drum. Daca acolo scrie 130 km/h, 90 km/h, 100 km/h sau 50 km/h ele trebuie sa tina viteza maxima, nu prea se adapteaza, accelereaza brusc si apoi frana blana. Care este rationamentul? Ca nu va ajuta cu nimic in general stilul acesta de mers? Iarna, in conditii de noapte, chiar si pe autostrada 100-110 km/h mi se pare de bun simt si sa ajungi in siguranta acasa. In Italia se merge la fel de haotic ca la noi si mai incet, dar nu am vazut sa dea flash-uri in trafic pe autostrada, decat romanasi cu numere de Bucuresti si de prin tara, in rest se asteapta cuminti, mai ales la iesiri de pe autostrazi, unde viteza este de 40 km/h se produc frecvent ambuteiaje. Mai mult de pe banda 3 trec direct pe banda de decelare ca sa iasa de pe autostrada. Edited by aris86, 14 January 2019 - 09:16. |
#31
Posted 14 January 2019 - 09:16
Viteza maxima la mine e 270 Km/h, deci totusi adaptez...
|
#32
Posted 14 January 2019 - 09:16
aris86, on 14 ianuarie 2019 - 09:12, said:
Daca acolo scrie 130 km/h, 90 km/h, 100 km/h sau 50 km/h ele trebuie sa tina viteza maxima, nu prea se adapteaza, accelereaza brusc si apoi frana blana. Care este rationamentul? Alt exemplu, pe DNCB intre Straulesti si DN1 sunt alternari intre 30, 70 si 80 la ora si dese in unele locuri unde sunt treceri de pietoni, incerci sa te mentii limitele maxime in asa fel incat sa nu fie nevoie sa bruschezi, daca ai iesit din 30 si vine 70 pentru 150m nu stai sa aclelerezi ca nebunu ca sa franezi tare din nou, accelerezi mai usor. Edited by andreic, 14 January 2019 - 09:21. |
#33
Posted 14 January 2019 - 09:17
|
#34
Posted 14 January 2019 - 09:18
mi-au luat astia de 2 ori carnetul. pentru mai mult de 50km/h in localitate si pentru depasire pe pod(3 luni si o luna). depaseam liniile continue fara probleme.
am fost afara, am vazut ca oameni cu Porsche merg cu viteza mica in localitate. am vazut ca era sa intre unul in mine, am inchis ochii si am oprit masina ca vroia sa depaseasca in curbe. am deschis ochii si eram inca in viata. dupa care am realizat ca daca mergi ca descraieratul , castigi 15 minute, juma de ora...fie o ora. timp pe care-l pierzi pe facebook sau softpedia degeaba. asa ca de acum merg aproape legal, merg la consum si cum multe masini au motoare mici, sa vezi cum se aude ascutitoarea la peste 90km/h. da-s chill frate, cat de chill poti fi pe strazile din Romania. daca romanu s-ar uita in oglinda si ar zice : nu cred ca sunt un sofer atat de bun pe cat ma cred, plus ca o ora in plus sau in minus tot aia e. ehh....atunci s-ar schimba multe. Edited by bobitad, 14 January 2019 - 09:24. |
#35
Posted 14 January 2019 - 09:22
Courage, on 14 ianuarie 2019 - 09:04, said:
Daca vezi o masina mare, cu o tanti ce se uita prin volan, da-te la o parte. De ce oare : - multe nu sunt atente la drum, vorbesc la telefon sau cu persoana din dreapta ei -cand se intampla ceva in fata ei, indiferent ce, femeia face un singur lucru : pune frana brusca, nu o intereseaza ca se circula in coloana, fara prea mare distanta intre masini, etc. Nu face dreapta, nu face stanga, nu accelereaza ( dupa caz., evident ) - multe femei nu semnalizeaza manevrele ( pe principiul ca ma evita cei din spate, sau ca nu sunt alte masini pe strada ) - femeia nu are acelasi mod de abordare, din punct de vedere al reactiilor etc. ( asa spune Alan Pease...renumitul psiholog...etc. ) |
#36
Posted 14 January 2019 - 09:23
Din curiozitate pt. mine,citez din ce spune initiatorul:
”Daca pe DN s-a mers "normal", adica pe la 100+ Km/h, pe autostrada am avut un plan: sunt obosit, pun cruise control pe 130 Km/h si merg tiptil pe banda II-a.” Intrebarea mea este,acest ”tiptil” pe banda a 2-ua este in regula??? Sau a vrut sa scrie banda 1.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users