Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

130 Km/h la romani

* * - - - 8 votes
  • Please log in to reply
2323 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu pot merge toti cu benzinare aspirate de 1-1.4 cu 130km/h constant pe autostrada, ca sunt prea turate Posted Image

#20
Aranzazu

Aranzazu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 24.09.2018

 slai, on 14 ianuarie 2019 - 08:27, said:

  Iti iei statie, mergi cu 180, si asta e.  

Ce fel de statie este de luat si de unde ca eu nu ma pricep la tehnica europeana, insa la viteza DA, am si cu ce sa depasesc toti meseriasii.

Cat este mita pentru viteza depasita?

#21
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:

Problema a fost ca 95% din masini au avut acelasi plan, dar nu asa de cutezator, adica s-au limitat pe la 100-110 Km/h.
Sa fim intelesi, soseaua era uscata, neagra!

Ma fratii mei, de ce dracu tipati toti ca vreti autostrazi, dar nu stiti sa le folositi? Pe bune acum, chiar vreti sa incurcati totul?
Era foarte aglomerat, asa ca era un zig-zag continuu intre cei cu 110-120-130 Km/h.

Daca vorbesti de A3 te inteleg, celelalte doua autostrazi sunt praf, iti risti viata si la 80 Km/h
Totusi, ai si varianta depasirii celor care merg mai incet.

#22
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 08:42, said:

Si uite asa, ajungi in ipostaza inversa, unde se merge grotesc, pentru ca "el" soferul stie ca peste 50/100/130 Km/h moartea asteapta cu zambetul had si coasa ruginita, deci soferul merge tiptil.
Adevarul e ca in Romania, moartea astepta in fiecare zi 5 soferi si ii ia cu ea. Pe altii ii lasa sa se chinuie toata viata cu sechele.

#23
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 07:57, said:

Soselele romanesti sunt o jungla, deci te adaptezi. Majoritatea au mentalitate de victime si sunt cu drobul de sare din nascare.

Pentru ca asta e conduita corecta la volan in Romania...  Mie 100-120 Km/h mi se pare o viteza corecta de deplasare pe autostrada pentru 80% dintre masini.

Edited by rosix, 14 January 2019 - 08:51.


#24
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
Hai las-o dracu... daca si in A3 sunt cratere...
Bine, daca esti bou, gasesti gropi.

Ceea ce nu inteleg foarte multi romani este ca regulile de circulatie au doua scopuri:
- siguranta
- fluenta


La fel, o mare parte dintre ele pot fi aplicate in conditii ideale, care in Romania sunt extrem de departe de realitate -> ipocrizie.

ex:
- viteza de 50 Km in localitate este buna, cand ai alternative de viteza mai mare, pentru ocolire. Cand trece ditamai DN-ul sau E prin localitate, sa ai 50 Km/h este pur si simplu nerealist/ipocrit.
- accentul trebuie sa se puna mai mult pe fluidizare, decat pe viteza maxima, iar asta lipseste total din cultura legislativa si practica a romanului.
Daca se merge cu 150 pe banda II-a in coloana (A2 vara), mortii masii, cand intri in depasire, sa scoata fum!, nu sa franeze toti, pentru ca tu depasesti cu 130-135 Km/h, timp de 30 de secunde!
- Cand vezi ca te depaseste toata lumea, fa ceva, intra in ritmul coloanei!
- linii continue puse cat vezi cu ochii. Astea frustreaza riveranii, dar nu numai, mai ales cand nu poti depasi pe mari portiuni!
- daca vezi ca in spatele tau sunt toti buluc, apasa ba pe acceleratie sau opreste la un boschet!

#25
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 08:56, said:

Hai las-o dracu... daca si in A3 sunt cratere...
Bine, daca esti bou, gasesti gropi.

Daca si femeia a devenit Fiara vitezei si a flash-urilor la volan... e clar, sfarsitul este aproape.

Edited by rosix, 14 January 2019 - 09:02.


#26
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Daca vezi o masina mare, cu o tanti ce se uita prin volan, da-te la o parte.

#27
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

 ursamajor, on 14 ianuarie 2019 - 08:41, said:

Nu-ți convine că altul merge cu 110-120, Ăźl depășești.
Excelentă idee, nu știu cum de nu s-a gândit nimeni!
O mică problemă: când adormitul merge pe banda 2 cu 110 e nițel mai dificil...

#28
Kaffir2018

Kaffir2018

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,332
  • Înscris: 15.06.2018

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 08:18, said:

Gata, a venit primul prost care tine mortis sa ne arate ca a mostenit de la tacso sosea.
Mergi frate cu 130, nu mai incurca circulatia.

Ai BMW, zi sincer?
Poate sunt obosit, poate sunt bolnav sau poate nu am chef sa merg cu 130 si ma doare in ....a ca tu te grabesti.
Daca si in trafic esti asa de bine crescut ca si atunci cand comunici... atunci da, meriti sa turbezi in spatele unuia care merge cu 100 pe autostradă.

#29
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,604
  • Înscris: 07.02.2003

 Ahasverus, on 14 ianuarie 2019 - 07:35, said:

Problema a fost ca 95% din masini au avut acelasi plan, dar nu asa de cutezator, adica s-au limitat pe la 100-110 Km/h.
Sa fim intelesi, soseaua era uscata, neagra!
Ma fratii mei, de ce dracu tipati toti ca vreti autostrazi, dar nu stiti sa le folositi? Pe bune acum, chiar vreti sa incurcati totul?
Era foarte aglomerat, asa ca era un zig-zag continuu intre cei cu 110-120-130 Km/h.
E foarte bine cum s-a mers, nu conteaza cum ti se pare tie soseaua ci aia vor probabil sa ajunga acasa intregi... iarna aici e soseaua curata si pe un pod e gheata si toti vitejii se infig Posted Image
Alt argument e ca 110-120 e o viteza economica pentru masinile moderne asa cum era 80-90 la Dacia pe vremuri. Se merge la fel si vara apropo, nu e ceva strict acuma.

Edited by andreic, 14 January 2019 - 09:12.


#30
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,833
  • Înscris: 26.02.2010

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 08:56, said:

Hai las-o dracu... daca si in A3 sunt cratere...
Bine, daca esti bou, gasesti gropi.

Ceea ce nu inteleg foarte multi romani este ca regulile de circulatie au doua scopuri:
- siguranta
- fluenta


La fel, o mare parte dintre ele pot fi aplicate in conditii ideale, care in Romania sunt extrem de departe de realitate -> ipocrizie.

ex:
- viteza de 50 Km in localitate este buna, cand ai alternative de viteza mai mare, pentru ocolire. Cand trece ditamai DN-ul sau E prin localitate, sa ai 50 Km/h este pur si simplu nerealist/ipocrit.
- accentul trebuie sa se puna mai mult pe fluidizare, decat pe viteza maxima, iar asta lipseste total din cultura legislativa si practica a romanului.
Daca se merge cu 150 pe banda II-a in coloana (A2 vara), mortii masii, cand intri in depasire, sa scoata fum!, nu sa franeze toti, pentru ca tu depasesti cu 130-135 Km/h, timp de 30 de secunde!
- Cand vezi ca te depaseste toata lumea, fa ceva, intra in ritmul coloanei!
- linii continue puse cat vezi cu ochii. Astea frustreaza riveranii, dar nu numai, mai ales cand nu poti depasi pe mari portiuni!
- daca vezi ca in spatele tau sunt toti buluc, apasa ba pe acceleratie sau opreste la un boschet!

Intreb si eu, ca acelasi lucru l-am mai observat pe la fete in general, nu prea stiu sa adapteze viteza la conditiile de drum. Daca acolo scrie 130 km/h, 90 km/h, 100 km/h sau 50 km/h ele trebuie sa tina viteza maxima, nu prea se adapteaza, accelereaza brusc si apoi frana blana. Care este rationamentul? Ca nu va ajuta cu nimic in general stilul acesta de mers?

Iarna, in conditii de noapte, chiar si pe autostrada 100-110 km/h mi se pare de bun simt si sa ajungi in siguranta acasa. In Italia se merge la fel de haotic ca la noi si mai incet, dar nu am vazut sa dea flash-uri in trafic pe autostrada, decat romanasi cu numere de Bucuresti si de prin tara, in rest se asteapta cuminti, mai ales la iesiri de pe autostrazi, unde viteza este de 40 km/h se produc frecvent ambuteiaje.
Mai mult de pe banda 3 trec direct pe banda de decelare ca sa iasa de pe autostrada.

Edited by aris86, 14 January 2019 - 09:16.


#31
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
Viteza maxima la mine e 270 Km/h, deci totusi adaptez...

#32
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,604
  • Înscris: 07.02.2003

 aris86, on 14 ianuarie 2019 - 09:12, said:

Daca acolo scrie 130 km/h, 90 km/h, 100 km/h sau 50 km/h ele trebuie sa tina viteza maxima, nu prea se adapteaza, accelereaza brusc si apoi frana blana. Care este rationamentul?
Nu este rationament, e postie Posted Image Daca masinile mici ar avea inertie precum camioanele sau trenurile lumea ar intelege mai usor modul corect de mers anume, iesi din localitate sa zicem pe DN1 in zona Fararas, ai undeva sub 1km de 100 la ora dupa care stii ca vine 50 la ora... ca atare ca sa mergi economic si placut nu mergi cu 100, mergi cu 70-80 si reduci din timp prin frana de motor cand te apropii de limita de viteza astfel incat sa previi bruscarile inutile. Daca masina poate 100 la ora in x secunde nu inseamna ca si trebuie sa aplici acel regim.
Alt exemplu, pe DNCB intre Straulesti si DN1 sunt alternari intre 30, 70 si 80 la ora si dese in unele locuri unde sunt treceri de pietoni, incerci sa te mentii limitele maxime in asa fel incat sa nu fie nevoie sa bruschezi, daca ai iesit din 30 si vine 70 pentru 150m nu stai sa aclelerezi ca nebunu ca sa franezi tare din nou, accelerezi mai usor.

Edited by andreic, 14 January 2019 - 09:21.


#33
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

 Adm, on 14 ianuarie 2019 - 09:16, said:

Viteza maxima la mine e 270 Km/h, deci totusi adaptez...
Totusi anunti turnul de control cand pleci de acasa?

#34
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017
mi-au luat astia de 2 ori carnetul. pentru mai mult de 50km/h in localitate si pentru depasire pe pod(3 luni si o luna). depaseam liniile continue fara probleme.
am fost afara, am vazut ca oameni cu Porsche merg cu viteza mica in localitate.
am vazut ca era sa intre unul in mine, am inchis ochii si am oprit masina ca vroia sa depaseasca in curbe. am deschis ochii si eram inca in viata.
dupa care am realizat ca daca mergi ca descraieratul , castigi 15 minute, juma de ora...fie o ora. timp pe care-l pierzi pe facebook sau softpedia degeaba.
asa ca de acum merg aproape legal, merg la consum si cum multe masini au motoare mici, sa vezi cum se aude ascutitoarea la peste 90km/h. da-s chill frate, cat de chill poti fi pe strazile din Romania.
daca romanu s-ar uita in oglinda si ar zice : nu cred ca sunt un sofer atat de bun pe cat ma cred, plus ca o ora in plus sau in minus tot aia e. ehh....atunci s-ar schimba multe.

Edited by bobitad, 14 January 2019 - 09:24.


#35
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,220
  • Înscris: 22.12.2015

 Courage, on 14 ianuarie 2019 - 09:04, said:

Daca vezi o masina mare, cu o tanti ce se uita prin volan, da-te la o parte.
In  general, nu este  bine sa  stai  dupa femei la  volan.

De ce  oare :

-  multe  nu sunt atente la  drum, vorbesc  la  telefon sau cu persoana  din dreapta  ei
  -cand  se  intampla  ceva  in fata ei, indiferent ce, femeia  face  un singur  lucru : pune  frana  brusca, nu o intereseaza  ca  se circula  in coloana, fara  prea mare distanta  intre masini,  etc. Nu  face dreapta, nu face  stanga, nu  accelereaza ( dupa  caz., evident )
-  multe  femei nu semnalizeaza  manevrele ( pe principiul  ca  ma evita cei din spate, sau ca nu sunt alte masini pe strada )
- femeia nu are  acelasi mod de  abordare, din punct de  vedere  al reactiilor  etc. ( asa spune Alan  Pease...renumitul  psiholog...etc. )

#36
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Din curiozitate pt. mine,citez  din ce spune initiatorul:
”Daca pe DN s-a mers "normal", adica pe la 100+ Km/h, pe autostrada am avut un plan: sunt obosit, pun cruise control pe 130 Km/h si merg tiptil pe banda II-a.”

Intrebarea mea este,acest ”tiptil” pe banda a 2-ua este in regula???
Sau a vrut sa scrie banda 1....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate