Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
rezultate baterie noua
Last Updated: Jan 27 2019 00:44, Started by
Leinad80
, Jan 04 2019 21:53
·
0
#19
Posted 05 January 2019 - 00:32
Swerige, on 04 ianuarie 2019 - 21:59, said:
11.9 V e foarte puțin pentru o baterie nouă. ideal ar fi o incarcare sanatoasa, daca exista posibilitatea daca masina functioneaza perioade de timp mai mari, se incarca de la alternator |
#20
Posted 05 January 2019 - 01:54
#21
Posted 05 January 2019 - 08:40
Hai sa le luam pe rand si logic. Tensiunea aia de 10,8V e in momentul in care dai la automat. E sarcina maxima, scrie si pe fituica, ca e normala. Tensiunea de incarcare intradevar e cam mica, fie ai ceva contacte proaste, oxidate, fie releul de incarcare e facut pt Africa, pe la noi se recomanda unul la peste 14 V.. Pana la urma, ti-a semnat certificatul de garantie? Daca da, inseamna ca a trecut de 13,8V, minimul acceptabil, dar totusi trebuie vazut care e buba.
|
#22
Posted 05 January 2019 - 08:51
Scrie sclar sus, test starter, adica electromotor, volti pornire. Deci la pornire, bateria a scazut la 11.88V, ceea ce e super ok, baterie buna+starter bun.
In schimb alternatorul e varza, doar daca nu e masina cu Ibs/Bms start/stop ldpe, on 04 ianuarie 2019 - 22:50, said:
11,9 e o duda , aia nu e baterie incarcata , e statuta . |
#23
Posted 05 January 2019 - 09:15
Daca ai tester masoara cu motorul oprit (dimineata cand nu ai facut drumuri) dupa cateva zile de fataiala sa vezi ce tensiune de repaus ai, ar trebui sa fie 12,x volti.
Nu prea inteleg nici eu recomandarea din service pt o baterie mai mare, inafara de sa cari dupa tine ceva kg in plus nu rezolvi nimic, din pacate asta se intampla la multe service-uri + utilizatorii doresc ceva mai mare. La Logan (1.4) am cautat sa fie cat mai mica posibil, 50Ah a fost cea mai mica gasita in reprezentanta, ei au vrut/recomandat sa-mi puna una de 65Ah...Au trecut 5 ani de atunci si merge ok. In bonu de test imi aduc aminte (m-am uitat si eu curios pe el) ca era 12,2V pe baterie cand au pus-o si 14,1-14,2V in functionare cu consumatori porniti (adica farurile ) . 13,7V nu e un capat de tara, doar sa bage atat cand ai consumatorii porniti (becuri, aeroterma) . Du-te sa-ti refaca testu daca ai timp. |
#24
Posted 05 January 2019 - 09:52
Octavian___, on 05 ianuarie 2019 - 09:15, said: Nu prea inteleg nici eu recomandarea din service pt o baterie mai mare Edited by Paz, 05 January 2019 - 09:52. |
#25
Posted 05 January 2019 - 10:08
In pricipiu,orice baterie cumparata din magazin (din Ro),ar trebui pusa la incarcat pe un incarcator inteligent,inainte de a o pune pe masina.Am cumparat 2 baterii noi,marci diferite si magazine diferite...L-eam pus la incarcat si pe display arata ca mai au ~25% energie inmagazinata,fapt confirmat si de tensiunea in gol,masurata cu un multimetru de precizie.
Tensiunea de incarcare pe masina trebuie sa fie intre 13,8 si 14,4V O baterie de capacitate mai mare poate fi incarcata de alternator (nu vorbim de capacitati de peste 100Ah).Alternatorul trebuind doar sa completeze ce s-a descarcat la pornire...dar,daca bateria a fost complet descarcata (cazuri rare,accidentale),atunci se recomanda incarcarea ei pe redresor,indiferent de capacitate.Alternativa (pe masina) fiind sa mearga motorul cateva ore (un drum de sute de km)...asta pentru a o incarca complet. Initiator,ai o problema cu incarcarea pe masina (releul,alternatorul?).E prea mica tensiunea de incarcare. Masoara si in alta parte tensiunea...O baterie buna si incarcata,trebuie sa aiba peste 12,5-12,6V pe masina,fara consumatori si dupa ce masina a stat minim 2-3 ore. Nicio baterie cumparata din magazin nu tine cat una pusa de fabrica pe masina.Durata "normala" de viata e de 4-5 ani fata de 6-8 ani la cea din fabrica...dar,am avut si baterii moarte dupa 2-3 ani Edited by danpet, 05 January 2019 - 10:12. |
#26
Posted 05 January 2019 - 10:11
Particularitati.
Imi pun sistem audio de 1000W , preteaza o baterie mai potenta nu ? (sau nu) In situatii normale e prostie sa pui acumulator supradimensionat pe masina, nu mai zic de una de clasa mica, sa cari kg in plus aiurea. E bine ca la unele masini locul de baterie nu permite sa pui una mai mare, altfel probabil ca unii dintre noi puneam baterie de tractor ca sa duca mult, pana ies nepotii la pensie. |
#27
Posted 05 January 2019 - 13:40
La Megane incarcarea este dictata de calculator , imi retrag cuvintele, este diferenta mare fata de Logan - nu umbla la el doar daca mergi in service si o pui pe calculator pentru verificare . Pentru a verifica cele spuse de mine faci asa : pui un voltmetru pe borne si display-ul catre tine sa-l vezi de la volan, pornest motorul fara nici un consumator dupa care incepi sa pornesti faza scurta, ceata, ventilator si tot ce ai prin masina , vei observa cum releul incepe compensarea iar tensiunea la borne creste . Are incarcare inteligenta .
"nu e tensiunea bateriei in stand by, e tensiunea la care a scazut cand a actionat starterul." Daca a "picat" in 11,9v dupa start e ok, am inteles altceva , nici hantatar nu pricepe ce e pe bonul acela de casa . "Asta de unde drac ai mai scos-o ?" Din teste ...un acc de 74 Ah pe logan (alternator de 98) ajunge la tensiunea de incarcare 100% dupa aproape 1,30-2 ore de functionare continua a motorului pe frig si la jumatate din timp cand e cald - cate astfel de drumuri faci zilnic? de aici am spus ca incarca permanent . Cand sunt sub 0 grade incarcarea pleca de la 14,8 volti pentru 30 secunde si scade spre 14,4 volti unde stationeaza pana te plictisesti , e un prag, dupa care scade incet spre 13,8 volti , e, aici ai certitudinea ca acc s-a incarcat 100% . Cel mai indicat este un acc de 60-65Ah , acesta are timpi buni de incarcare dupa pornire , e foarte important avand in vedere ca altfel umbli tot pe descarcare cu un acc , ma refer la drumuri scurte si porniri dese ajungand sa dai referinte negative la o marca de acc sau alta . Edited by ldpe, 05 January 2019 - 13:45. |
#29
Posted 05 January 2019 - 14:53
Am facut rost azi de un multimetru si am verificat
-Bateria cu motorul oprit 13.46 V -cu motorul pornit la relanti fara consumatori aveam 14.6 v -cu motorul pornit si clima, radio si lumini aprine 14.49v -cu motorul turat la vreo 2300 14.7v Acum nici nu mai stiu ce sa cred , de la o incarcare lenta acum cateva zile la una prea rapida acum care sunt valorile limita max/min pentru alternator Am atasat o fotografie cu aparatul folosit , daca am greist ceva sa mi spuneti va rog valorile sunt dupa ce am condus vreo 10 km Attached FilesEdited by Leinad80, 05 January 2019 - 14:57. |
#30
Posted 05 January 2019 - 17:31
Poate ca multimetrul e decalibrat, afara frig, bateria lui pe terminate, etc. Zic sa masori si la alta masina, sa vezi daca ai cam aceleasi valori.
|
#31
Posted 05 January 2019 - 17:51
ldpe, on 05 ianuarie 2019 - 13:40, said:
La Megane incarcarea este dictata de calculator , imi retrag cuvintele, este diferenta mare fata de Logan - nu umbla la el doar daca mergi in service si o pui pe calculator pentru verificare . Pentru a verifica cele spuse de mine faci asa : pui un voltmetru pe borne si display-ul catre tine sa-l vezi de la volan, pornest motorul fara nici un consumator dupa care incepi sa pornesti faza scurta, ceata, ventilator si tot ce ai prin masina , vei observa cum releul incepe compensarea iar tensiunea la borne creste . Are incarcare inteligenta . i dese ajungand sa dai referinte negative la o marca de acc sau alta . Leinad80, on 05 ianuarie 2019 - 14:53, said:
Acum nici nu mai stiu ce sa cred , de la o incarcare lenta acum cateva zile la una prea rapida acum Nu umbla la nimic ca esti in parametrii. |
#32
Posted 05 January 2019 - 17:53
Leinad80, on 05 ianuarie 2019 - 14:53, said:
Am facut rost azi de un multimetru si am verificat -Bateria cu motorul oprit 13.46 V ... valorile sunt dupa ce am condus vreo 10 km |
#33
Posted 05 January 2019 - 18:18
Bine ca macar cineva s-a documentat si nu mai puneti omul pe drumuri. Da, la Megane 2, 3, incarcarea e pilotata de calculator (UPC); daca are peste 12,5v, alternatorul scoate cca 13,4-13,7. Pe masura ce tensiunea din baterie scade, alternatorul va incarca pana spre 14,4 ceva timp dupa care va intra iar in "asistenta", adica 13,...
Leinad80, stai linistit ca e bine. Edited by iancuMIC, 05 January 2019 - 18:25. |
|
#34
Posted 05 January 2019 - 21:32
#35
Posted 05 January 2019 - 23:05
ldpe, on 05 ianuarie 2019 - 13:40, said:
La Megane incarcarea este dictata de calculator , imi retrag cuvintele, este diferenta mare fata de Logan - nu umbla la el doar daca mergi in service si o pui pe calculator pentru verificare . Pentru a verifica cele spuse de mine faci asa : pui un voltmetru pe borne si display-ul catre tine sa-l vezi de la volan, pornest motorul fara nici un consumator dupa care incepi sa pornesti faza scurta, ceata, ventilator si tot ce ai prin masina , vei observa cum releul incepe compensarea iar tensiunea la borne creste . Are incarcare inteligenta . "nu e tensiunea bateriei in stand by, e tensiunea la care a scazut cand a actionat starterul." Daca a "picat" in 11,9v dupa start e ok, am inteles altceva , nici hantatar nu pricepe ce e pe bonul acela de casa . "Asta de unde drac ai mai scos-o ?" Din teste ...un acc de 74 Ah pe logan (alternator de 98) ajunge la tensiunea de incarcare 100% dupa aproape 1,30-2 ore de functionare continua a motorului pe frig si la jumatate din timp cand e cald - cate astfel de drumuri faci zilnic? de aici am spus ca incarca permanent . Cand sunt sub 0 grade incarcarea pleca de la 14,8 volti pentru 30 secunde si scade spre 14,4 volti unde stationeaza pana te plictisesti , e un prag, dupa care scade incet spre 13,8 volti , e, aici ai certitudinea ca acc s-a incarcat 100% . Cel mai indicat este un acc de 60-65Ah , acesta are timpi buni de incarcare dupa pornire , e foarte important avand in vedere ca altfel umbli tot pe descarcare cu un acc , ma refer la drumuri scurte si porniri dese ajungand sa dai referinte negative la o marca de acc sau alta . P.s In standbay la Logan dupa 10 min de mers cu masina si 30 min de staționare tensiunea în gol a acumulatorului era de 12,5V deci ok Edited by lau83, 05 January 2019 - 23:09. |
#36
Posted 06 January 2019 - 00:14
Mda, inca unul nescolit, care nu poate face diferenta intre amperi si amperi-ora, dar musai sa se bage in seama, sa dea indicatii pretioase... Esti din Videle, Teleorman?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users