Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De ce dimensiuni reduse la blocurile optice din spate?
Last Updated: Dec 12 2018 18:46, Started by
gushpi
, Dec 11 2018 13:05
·
0
#1
Posted 11 December 2018 - 13:05
Ce-mi plăcea foarte mult la filmele amerecane „made in” anii 60/70, era că majoritatea mărcilor de automobile aveau aproape tot spatele acoperit de poziții/stopuri.
Erau vizibile de la distanțe uriașe, și erau și frumoase/spectaculoase Ieri era o ceață infernală, iar singura mașină vizibilă din fața mea a fost un Renault Megane hatchback (mai multe nu știu că era „noroiată” în rest), deoarece avea o linie sinuoasă, roșie, din stânga până-n dreapta, formată din leduri puternice. Privind celelalte mașini, 99% aveau un simulacru de lumini de poziție - mai mult puncte în ceață... mai salva situația stopul de ceață, dar... Dacă ne uităm la blocurile optice cu care-s prevăzute mașinile noastre, observăm că sunt ele mari, dar degeaba! Oare de ce au redus companiile auto aspectul ăsta, care e unul important, zic io! |
#2
Posted 11 December 2018 - 13:08
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fMyRVAZaMf0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 11 December 2018 - 13:09
Ai avut ieri in fata si o americanca, in aceleasi conditii de trafic, si aia se vedea clar si bine?
|
#4
Posted 11 December 2018 - 13:12
pentru ca luminiile pe LED sunt in general mai puternice decat cele pe bec clasic. Astfel ca dimensiunea farului poate fi micsorata si adaptata.
Per total nu este importanta marimea ci eficacitatea farului in exemplul tau pe timp de ceata. |
#5
Posted 11 December 2018 - 13:26
ok!
și atunci? led sau nu, tot aiurea se văd mașinile noaptea/pe ceață! |
#6
Posted 11 December 2018 - 13:27
gushpi, on 11 decembrie 2018 - 13:05, said:
Ieri era o ceață infernală Întrebare ajutătoare: de ce, pe vreme bună, e ilegal să circuli cu luminile de ceață aprinse? |
#7
Posted 11 December 2018 - 13:44
#8
Posted 11 December 2018 - 14:16
creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri
|
#9
Posted 11 December 2018 - 14:25
#10
Posted 11 December 2018 - 15:07
marcusdefeis, on 11 decembrie 2018 - 14:16, said:
creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri 289029.jpg 302.8K 4 downloads 8630751256_0feea927d1_b.jpg 344.83K 5 downloads 18104nx_hero.jpg 41.91K 4 downloads f740eb6da9babd5576fbd4ce672f838e--classic-muscle-cars-american-muscle-cars.jpg 63.09K 4 downloads |
|
#11
Posted 11 December 2018 - 15:20
alexcrist, on 11 decembrie 2018 - 13:27, said:
Întrebare ajutătoare: de ce, pe vreme bună, e ilegal să circuli cu luminile de ceață aprinse? chiar, de ce? waterman, on 11 decembrie 2018 - 15:07, said: ți-am zis: spatele, nu fața! waterman, on 11 decembrie 2018 - 13:44, said:
Să vezi ce frumos e să stai în coloană în spatele unui Haudi din ăsta cu triple pe led. îți vine să stai și tu la distanța „necesară și suficientă” (te pun io să stai lipit să vezi ce face ăla-n carlingă?) |
#12
Posted 11 December 2018 - 15:23
gushpi, on 11 decembrie 2018 - 13:05, said:
Ce-mi plăcea foarte mult la filmele amerecane „made in” anii 60/70, era că majoritatea mărcilor de automobile aveau aproape tot spatele acoperit de poziții/stopuri. Erau vizibile de la distanțe uriașe, și erau și frumoase/spectaculoase Ieri era o ceață infernală, iar singura mașină vizibilă din fața mea a fost un Renault Megane hatchback (mai multe nu știu că era „noroiată” în rest), deoarece avea o linie sinuoasă, roșie, din stânga până-n dreapta, formată din leduri puternice. Privind celelalte mașini, 99% aveau un simulacru de lumini de poziție - mai mult puncte în ceață... mai salva situația stopul de ceață, dar... Dacă ne uităm la blocurile optice cu care-s prevăzute mașinile noastre, observăm că sunt ele mari, dar degeaba! Oare de ce au redus companiile auto aspectul ăsta, care e unul important, zic io! |
#13
Posted 11 December 2018 - 15:25
marcusdefeis, on 11 decembrie 2018 - 14:16, said:
creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri lanțul logic care te-a dus la concluzia asta, ar fi...? altfel răspuns, io dădui exemplul respectiv, dar și japonezele din vremea aia așa arătau, o fi fost fo modă! johnsmith07, on 11 decembrie 2018 - 15:23, said:
Masina din fata trebuie sa fie suficient de luminata incat sa o vezi, nu sa aiba becuri de sus pana jos si sa te uiti ca tembelu' la luminite in timp ce treci printr-un cap de pod care nu era semnalizat! partea 1 e bună partea 2 nu prea: doar dacă și iluminatul din față se duce-ncolo |
#14
Posted 11 December 2018 - 15:26
gushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:20, said:
stai și tu la distanța „necesară și suficientă” (te pun io să stai lipit să vezi ce face ăla-n carlingă?) Edited by waterman, 11 December 2018 - 15:26. |
#15
Posted 11 December 2018 - 15:28
A! era să uit: unde mai puneți că ieftinăturile din piața auto au început să activeze DOAR stopul de ceață din stânga
waterman, on 11 decembrie 2018 - 15:26, said:
Prietene am fost destul de clar. În coloană. De exemplu la semafor. Și Haudistul stă cu chișoru pi frână. Cum dracu stai tu în coloană, la 75 de metri de ăla din fața ta ? |
|
#16
Posted 11 December 2018 - 15:29
#17
Posted 11 December 2018 - 16:42
#18
Posted 11 December 2018 - 19:28
gushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:28, said:
A! era să uit: unde mai puneți că ieftinăturile din piața auto au început să activeze DOAR stopul de ceață din stânga Problema nu e la masini,ci la "divaisul" dintre volan si scaunul din fata stanga Din pacate,mult prea multi "soferi" romani,folosesc total aiurea luminile. La orice masina,daca aprinzi luminile de ceata,pariez ca se vad in ceata. Tragedia e ca pe fata,multi au proiectoare de ceata care bat aiurea,ori din cauza ca sunt chinezarii proaste,ori ca nu sunt corect reglate...si unii merg cu ele aprinse si fara ceata,ca de'...arata bine Mai e si problema farurilor care orbesc...ori ca sunt dereglate,ori ca sunt DE ANGLIA (mai grav).La unele,masini,pur si simplu e montat gresit becul de faza scurta in far.Sta stramb si bate in sus...Becul H7 de exemplu,poate fi pus si invers,dar sta aiurea. P.S. Pentru cine nu stie:becurile de pozitie au 5W,iar cele de ceata,frana,marche-arriere si semnalizare au 21W si au si oglinda... Edited by danpet, 11 December 2018 - 19:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users