Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

De ce dimensiuni reduse la blocurile optice din spate?

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
Ce-mi plăcea foarte mult la filmele amerecane „made in” anii 60/70, era că majoritatea mărcilor de automobile aveau aproape tot spatele acoperit de poziții/stopuri.
Erau vizibile de la distanțe uriașe, și erau și frumoase/spectaculoase

Ieri era o ceață infernală, iar singura mașină vizibilă din fața mea a fost un Renault Megane hatchback (mai multe nu știu că era „noroiată” în rest), deoarece avea o linie sinuoasă, roșie, din stânga până-n dreapta, formată din leduri puternice.

Privind celelalte mașini, 99% aveau un simulacru de lumini de poziție - mai mult puncte în ceață... mai salva situația stopul de ceață, dar... :(

Dacă ne uităm la blocurile optice cu care-s prevăzute mașinile noastre, observăm că sunt ele mari, dar degeaba! Oare de ce au redus companiile auto aspectul ăsta, care e unul important, zic io!

#2
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,731
  • Înscris: 28.12.2008
:naughty:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fMyRVAZaMf0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
Ai avut ieri in fata si o americanca, in aceleasi conditii de trafic, si aia se vedea clar si bine?

#4
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
pentru ca luminiile pe LED sunt in general mai puternice decat cele pe bec clasic. Astfel ca dimensiunea farului poate fi micsorata si adaptata.

Per total nu este importanta marimea ci eficacitatea farului in exemplul tau pe timp de ceata.

#5
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
ok!
și atunci? led sau nu, tot aiurea se văd mașinile noaptea/pe ceață!

#6
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,296
  • Înscris: 02.02.2006

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 13:05, said:

Ieri era o ceață infernală
De ce nu ți-ai pus întrebările astea în oricare altă zi a anului? Pleacă de la răspunsul la această întrebare și afli de ce pozițiile normale nu sunt mai puternice, indiferent de forma și mărimea lor.

Întrebare ajutătoare: de ce, pe vreme bună, e ilegal să circuli cu luminile de ceață aprinse?

#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Să vezi ce frumos e să stai în coloană în spatele unui Haudi din ăsta cu triple pe led.
îți vine să

michimaus.gif

View Postalexcrist, on 11 decembrie 2018 - 13:27, said:

Întrebare ajutătoare: de ce, pe vreme bună, e ilegal să circuli cu luminile de ceață aprinse?

N-ai idee ce mult mi-aș dori să afle toți șoferii asta.

#8
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri

#9
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,789
  • Înscris: 20.10.2015

View Postslai, on 11 decembrie 2018 - 13:09, said:

Ai avut ieri in fata si o americanca, in aceleasi conditii de trafic, si aia se vedea clar si bine?

Astea americane nu au stopuri de ceata

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postmarcusdefeis, on 11 decembrie 2018 - 14:16, said:

creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri
Că bine zici

Attached File  289029.jpg   302.8K   4 downloads
Attached File  8630751256_0feea927d1_b.jpg   344.83K   5 downloads
Attached File  18104nx_hero.jpg   41.91K   4 downloads
Attached File  f740eb6da9babd5576fbd4ce672f838e--classic-muscle-cars-american-muscle-cars.jpg   63.09K   4 downloads

#11
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012

View Postalexcrist, on 11 decembrie 2018 - 13:27, said:

Întrebare ajutătoare: de ce, pe vreme bună, e ilegal să circuli cu luminile de ceață aprinse?

chiar, de ce?

View Postwaterman, on 11 decembrie 2018 - 15:07, said:


ți-am zis: spatele, nu fața!

View Postwaterman, on 11 decembrie 2018 - 13:44, said:

Să vezi ce frumos e să stai în coloană în spatele unui Haudi din ăsta cu triple pe led.
îți vine să


stai și tu la distanța „necesară și suficientă”
(te pun io să stai lipit să vezi ce face ăla-n carlingă?)

#12
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 13:05, said:

Ce-mi plăcea foarte mult la filmele amerecane „made in” anii 60/70, era că majoritatea mărcilor de automobile aveau aproape tot spatele acoperit de poziții/stopuri.
Erau vizibile de la distanțe uriașe, și erau și frumoase/spectaculoase

Ieri era o ceață infernală, iar singura mașină vizibilă din fața mea a fost un Renault Megane hatchback (mai multe nu știu că era „noroiată” în rest), deoarece avea o linie sinuoasă, roșie, din stânga până-n dreapta, formată din leduri puternice.

Privind celelalte mașini, 99% aveau un simulacru de lumini de poziție - mai mult puncte în ceață... mai salva situația stopul de ceață, dar... Posted Image

Dacă ne uităm la blocurile optice cu care-s prevăzute mașinile noastre, observăm că sunt ele mari, dar degeaba! Oare de ce au redus companiile auto aspectul ăsta, care e unul important, zic io!
Masina din fata trebuie sa fie suficient de luminata incat sa o vezi, nu sa aiba becuri de sus pana jos si sa te uiti ca tembelu' la luminite in timp ce treci printr-un cap de pod care nu era semnalizat!

#13
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012

View Postmarcusdefeis, on 11 decembrie 2018 - 14:16, said:

creca astia care iubesc masinile americane sunt aceiasi care vizeaza suvuri

lanțul logic care te-a dus la concluzia asta, ar fi...?

altfel răspuns, io dădui exemplul respectiv, dar și japonezele din vremea aia așa arătau, o fi fost fo modă!

View Postjohnsmith07, on 11 decembrie 2018 - 15:23, said:

Masina din fata trebuie sa fie suficient de luminata incat sa o vezi, nu sa aiba becuri de sus pana jos si sa te uiti ca tembelu' la luminite in timp ce treci printr-un cap de pod care nu era semnalizat!

partea 1 e bună
partea 2 nu prea: doar dacă și iluminatul din față se duce-ncolo :)

#14
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:20, said:

stai și tu la distanța „necesară și suficientă”
(te pun io să stai lipit să vezi ce face ăla-n carlingă?)
Prietene am fost destul de clar. În coloană. De exemplu la semafor. Și Haudistul stă cu chișoru pi frână. Cum dracu stai tu în coloană, la 75 de metri de ăla din fața ta ?

Edited by waterman, 11 December 2018 - 15:26.


#15
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
A! era să uit: unde mai puneți că ieftinăturile din piața auto au început să activeze DOAR stopul de ceață din stânga :(

View Postwaterman, on 11 decembrie 2018 - 15:26, said:

Prietene am fost destul de clar. În coloană. De exemplu la semafor. Și Haudistul stă cu chișoru pi frână. Cum dracu stai tu în coloană, la 75 de metri de ăla din fața ta ?
ai fost clar, dar exagerat... deja la 15 metri nu te mai deranjează nimic de la cel din față: nici lumini, nici noroi, nici cutia de pizza aruncată pe geam :P

#16
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:25, said:


lanțul logic care te-a dus la concluzia asta, ar fi...?

cat mai mare si mai butucanos
unii ar zice ca e o alegere freudiana....

#17
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,032
  • Înscris: 09.08.2005

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:28, said:

ai fost clar, dar exagerat... deja la 15 metri nu te mai deranjează nimic de la cel din față: nici lumini, nici noroi, nici cutia de pizza aruncată pe geam Posted Image
Și totuși - despre ce oraș discutăm? Unde stai tu la semafor la 15 m de ăla din față?

#18
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

View Postgushpi, on 11 decembrie 2018 - 15:28, said:

A! era să uit: unde mai puneți că ieftinăturile din piața auto au început să activeze DOAR stopul de ceață din stânga Posted Image
Ce intelegi prin "ieftinaturi"?...Corsa B din '93 dar si Astra H au ceata spate numai pe stanga,dar,credeti-ma ca se vede foarte bine...fara ceata,orbeste. Masini mai vechi,precum Dacia,OltCit,etc aveau pe ambele parti.
Problema nu e la masini,ci la "divaisul" dintre volan si scaunul din fata stanga Posted Image  Din pacate,mult prea multi "soferi" romani,folosesc total aiurea luminile. La orice masina,daca aprinzi luminile de ceata,pariez ca se vad in ceata.
Tragedia e ca pe fata,multi au proiectoare de ceata care bat aiurea,ori din cauza ca sunt chinezarii proaste,ori ca nu sunt corect reglate...si unii merg cu ele aprinse si fara ceata,ca de'...arata bine Posted Image
Mai e si problema farurilor care orbesc...ori ca sunt dereglate,ori ca sunt DE ANGLIA (mai grav).La unele,masini,pur si simplu e montat gresit becul de faza scurta in far.Sta stramb si bate in sus...Becul H7 de exemplu,poate fi pus si invers,dar sta aiurea.
P.S.  Pentru cine nu stie:becurile de pozitie au 5W,iar cele de ceata,frana,marche-arriere si semnalizare au 21W si au si oglinda...

Edited by danpet, 11 December 2018 - 19:33.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate