Noua Toyota Corolla
#5383
Posted 18 November 2022 - 13:59
Vezi ca e posibil sa intepi o guma de cum ai iesit de la vulcanizare. Tu resetezi corect senzorii, problema e sa nu fie un cui, caia, sarma, nit... Nu dureaza nici 5 min. sa verifici presiunile din roti.
Edited by mihaiC1, 18 November 2022 - 14:04. |
#5384
Posted 18 November 2022 - 21:37
Și ne-am născut cu senzori? Nu mai avem capacitatea de a simți când facem pană?
|
#5385
Posted 18 November 2022 - 22:54
clovnul1234, on 18 noiembrie 2022 - 12:03, said:
Presiunea a fost făcută în service specializat de schimbat roti etc. Da, foarte specialisti.... Ai verificat personal presiunea dupa ce au fost schimbate rotile ? mihaiC1, on 18 noiembrie 2022 - 13:59, said:
Vezi ca e posibil sa intepi o guma de cum ai iesit de la vulcanizare. Tu resetezi corect senzorii, problema e sa nu fie un cui, caia, sarma, nit... Nu dureaza nici 5 min. sa verifici presiunile din roti. |
#5386
Posted 19 November 2022 - 09:29
Uite o chinezarie orientativa ca sa nu stai tot timpul cu ochiu' in bord si o folosesti cand apare avertizarea.
PS masori prima data roata care pare "lasata". Edited by mihaiC1, 19 November 2022 - 09:43. |
#5387
Posted 19 November 2022 - 11:52
Nu e rea. Dar nu se compara cu afisaju din bord. Ce te faci daca afara ploua sau e foarte frig ? Asa, stai comod in masina fara sa-ti tremure partea dorsala sau sa te ude, fara sa te murdaresti pe maini, unde poti vedea oricand presiunea.
Ar fi fost bun un dispozitiv wireless care sa comunice cu senzorii si sa afiseze presiunea, fara sa fie instalat pe masina. |
#5388
Posted 19 November 2022 - 12:09
Un OBD2 ? Ceva mai scump dar afli mai multe direct pe tel. , PC... decat informatiile "subtiri" de pe afisajul masinii si nu o "demolezi" sau poate sa dea erori in BC, mai ramane varianta deblocarii softului cu bani multi.
Edited by mihaiC1, 19 November 2022 - 12:15. |
#5389
Posted 19 November 2022 - 12:32
Pt. majoritatea conducatorilor auto sunt OZN-uri ecranele masinii si f. multi nu fac diferenta intre 2,4 si 1,8 ( in barr/ atm/ Kpascali/ kg pe cm2.. !) La mine e defect profesional sa am manometre digitale si analogice pe langa OBD.. Prefer sa nu introduc in circuitul masinii unui dispozitiv electronic fara "pedigree".
PS OBD2 pe Bluetooth/ wi-fi.. Edited by mihaiC1, 19 November 2022 - 12:44. |
#5390
Posted 21 November 2022 - 09:28
#5391
Posted 21 November 2022 - 10:32
Eu am bagat maxim (2.8 atm recomandat!) si am VLTP (consum mediu mixt) pe un an 4.4 %
|
#5392
Posted 22 November 2022 - 08:41
Pana acum de 2 ori am reinitializat recunoasterea senzorilor cu procedura descrisa mai sus. Nu a mai aparut martorul ulterior, decat dupa trecerea - din nou - la celelalte cauciucuri (ciclul vara-iarna). @clovnul1234, colegii de forum au dreptate, ai tu o problema, fie la un cauciuc intepat, fie ai nimerit un senzor defect. Doar in reprezentanta pot descoperi a doua problema, prima o poti investiga tu cu un manometru independent. Nu te lasa pe "grija" vulcanizarilor, profesionist la e e doar reclama, muncitorii sunt platiti de mizerie si lucreaza ca atare, unless e patron si unic anagajat totodata.
PS senzorii sunt 100% compatibili? sunt vanduti de reprezentanta? ca unii aftermarket pot fi mai buni, nu neg, dar nu se vor intelege cu computeru' masinii... |
|
#5393
Posted 23 November 2022 - 15:11
Iar zic ca era buna afisarea presiunii in bord. Astfel, niciun dorel din service nu mai putea fraieri pe nimeni la schimbu de anvelope, sa zica ca a facut presinunea ca la carte.
Si daca noii senzori nu se potriveau, se vedea clar pe computeru de bord eroaarea, nu mai afisa nicio valoare de presiune. Edited by MMike, 23 November 2022 - 15:09. |
#5394
Posted 24 November 2022 - 12:43
MMike, on 23 noiembrie 2022 - 15:11, said:
Iar zic ca era buna afisarea presiunii in bord. Astfel, niciun dorel din service nu mai putea fraieri pe nimeni la schimbu de anvelope, sa zica ca a facut presinunea ca la carte. Si daca noii senzori nu se potriveau, se vedea clar pe computeru de bord eroaarea, nu mai afisa nicio valoare de presiune. Eu am rezolvat asta.... cu "chinezaria" mentionata in posturile anterioare! Edited by siruletzu, 24 November 2022 - 12:44. |
#5395
Posted 25 November 2022 - 17:28
Raz0rblade, on 22 noiembrie 2022 - 08:41, said:
Pana acum de 2 ori am reinitializat recunoasterea senzorilor cu procedura descrisa mai sus. Nu a mai aparut martorul ulterior, decat dupa trecerea - din nou - la celelalte cauciucuri (ciclul vara-iarna). @clovnul1234, colegii de forum au dreptate, ai tu o problema, fie la un cauciuc intepat, fie ai nimerit un senzor defect. Doar in reprezentanta pot descoperi a doua problema, prima o poti investiga tu cu un manometru independent. Nu te lasa pe "grija" vulcanizarilor, profesionist la e e doar reclama, muncitorii sunt platiti de mizerie si lucreaza ca atare, unless e patron si unic anagajat totodata. PS senzorii sunt 100% compatibili? sunt vanduti de reprezentanta? ca unii aftermarket pot fi mai buni, nu neg, dar nu se vor intelege cu computeru' masinii... Edited by clovnul1234, 25 November 2022 - 17:29. |
#5396
Posted 25 November 2022 - 20:51
Ce service de roti "dotat" ! Cu un "aparat specific" de diagnoza (chinezarie de 150 lei!) se pot reseta avertizari/ erori minore! Multe nu daca nu ai soft specificToyota Corolla 2019 (sunt proprietari pe ele ! Adica si senzorii nu pot fi setaii cum vrei fara Licenta Toyota). Problema care a generat eroarea au zis-o ?
PS posibil ca acel aparat sa fie sau/si un manometru atasat de un furtun? Edited by mihaiC1, 25 November 2022 - 21:06. |
#5397
Posted 26 November 2022 - 16:45
mihaiC1, on 25 noiembrie 2022 - 20:51, said:
Ce service de roti "dotat" ! Cu un "aparat specific" de diagnoza (chinezarie de 150 lei!) se pot reseta avertizari/ erori minore! Multe nu daca nu ai soft specificToyota Corolla 2019 (sunt proprietari pe ele ! Adica si senzorii nu pot fi setaii cum vrei fara Licenta Toyota). Problema care a generat eroarea au zis-o ? PS posibil ca acel aparat sa fie sau/si un manometru atasat de un furtun? PS. La Toyota Nord, acum un an, asa cum am specificat, am plătit acest serviciu și am plecat nemulțumit pt. ca mi s-a spus ca "nu am respectat procedura din manual" ) V-am explicat într un post anterior ca pasii menționați de cei de la Toyota nu exista în manualul de instrucțiuni...tipic as spune ) La revizia urmatoare de 45.000 de km voi insista sa aflu care este problema pt. a o împărtăși cu voi. Numai bine tuturor. Edited by clovnul1234, 26 November 2022 - 16:46. |
|
#5398
Posted 27 November 2022 - 16:52
Revizie la Toyota Rol Car Buzau, a 2-a, la 23 noiembrie la 22300 si ceva km, cost 1135 ron. Schimbat ulei 0W16, filtru ulei, garnitura buson ulei, filtru habitaclu, filtru baterie hibrida - astea doua ultimele le-am cerut eu - si in plus au schimbat lichidul de frana. Testul baterie hibrida inclus, fara probleme. Prima revizie a fost 814 ron, deci overall nu e o crestere mare de pret intre ele, facute la 11 luni diferenta. Si da, s-a cunoscut imediat la mersul motorului schimbul de ulei, s-a estompat vibe-ul ala de 3 pistoane cand e motorul rece si il accererez ceva mai agresiv. E hibrida, oricum nu-i place forja fara rost.
|
#5399
Posted 27 November 2022 - 18:39
Nu o sa iti placa la consum forja si franarea brusca aiurea
Ciudat e cu lichidul de frana care se schimba la 2 ani sau 60 000 km.. deobicei. Pesemne acum ai 0w16 ulei. Filtru bateriei nu se schimba .. se curata ! |
#5400
Posted 27 November 2022 - 22:57
Daca de regulă simt diferența după schimb la ulei, la tigaie chiar nu am simțit nimic. Cu atât mai mult cu cât 50% din km ii face electric, deci motorul practic are rulaj 7500 de km
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users