Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: May 05 2024 11:28, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#5113
Posted 25 July 2022 - 12:06
Nu am mai cumpărat lichid frână de vreo 3 ani dar din ce am prospectat atunci cam 24 de luni aveau termen de valabilitate. De acolo și frecvența schimbului dat de producător.
Că ține el și 5 ani fără probleme e un aspect cunoscut, dar fără legătură cu planul de mentenanță întocmit contabilicește. |
#5115
Posted 25 July 2022 - 13:23
Frana trebuie apasata pana la capat cand trebuie sa franezi, ca altfel....Chiar si la semafor sau in trafic in coloana, ca altfel motoru (dw exemplu cel electric) nu se opreste chiar daca ai impresia ca stai pe loc (schita de energie de pe displayu de bord arata). Noroc cu autoholdu.
|
#5116
Posted 25 July 2022 - 14:54
Una e sa franezi brutal la 100 km/h si alta usor la 10 km/h ! Diferenta consta in incalzirea etrierelor implicit condens in lichidul de frana..
|
#5117
Posted 25 July 2022 - 20:21
Cand ai viteza si trebuie sa franezi, ti-a stricat toata hibridareala. Daca esti in mers constant, hibridu ajunge sa functioneze economic. Apare ceva in fata si franezi brusc, trebuie s-o iei de la capat cu munca, sa o repui in parametrii economici. Ii mai si "multumesti" lui ala care s-a bagat
|
#5118
Posted 26 July 2022 - 07:57
Nu e chiar asa. Hibridul poate functiona economic si pe accelerare, cand are zeama suficienta in baterie, suplineste o parte din cuplul termicului cu motorul electric. in special pe zona turatiilor joase, unde un aspirat e cam powerless. Pe mers constant e responsabil ciclul Miller-Atkinson, care reduce consumul termicului, in coasting sau deccelerare se mai recupereaza cate ceva, timp in care motorul termic merge la economic sau poate fi complet oprit. Si da, e pacat sa nu umpli frigiderul bizonului care ti-a taiat fata
|
#5119
Posted 26 July 2022 - 11:28
Sunt enervanti aia care se baga in fata si apoi merg ca melcu. De ce a mai facut depasirea ???? Probabil ca sa fie el primu motz.... caz in care iti strica socotelile si ori franezi ori il depasesti si clar ca iti strica mersu hibrid. Bine ca daca nu te enervezi, il depasesti usor, fara sa apesi tare pe pedala si cand revii pe banda, o lasi putin sa mearga din inertia vitezei acumulate apoi apesi usor si revii la mersu constant.
|
#5120
Posted 31 July 2022 - 21:23
La si eu un clip aici . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TJhFAwFv-O0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] .
Daca va intrebati daca e cazul sa schimbati uleiul la 6 luni , aici sunt definite de Toyota severe driving conditions : https://www.toyota-t...gConditions.pdf. Nota bene , hibridele intra la others. Edited by zapatilla, 31 July 2022 - 21:24. |
#5121
Posted 01 August 2022 - 07:17
@zapatilla, nenea ala are dreptate, dar sa nu uitam ca e Toyota master technician, si din revizii isi ia banutii de zi cu zi. Asa ca, more often service interval , more money for him...eu zic ca the sweet spot, la o exploatare a hibridei in regim mixt e undeva pe la 10.000 si maxim 9 luni dar, e doar o opinie personala, bazata pe conducerea si exploatarea altor vehicule decat hibirida din avatar. Daca iei in considerare faptul ca la hibrida motorul termic poate fi oprit atunci cand conduci, hai sa nu schimbam uleiul chiar la 6 luni si/sau 7500 de km...
|
#5122
Posted 01 August 2022 - 09:34
Motorul termic functioneaza cam maxim 2/3 din km totali si de multe ori la relanti, apoi ciclul Atkinson face ca motorul sa functioneze mult sub puterea nominala la un regim termic destul de jos.. deci uzura uleiului e f. mica.
|
|
#5124
Posted 01 August 2022 - 10:40
Atunci la o masina normala hai sa schimbam uleiul la maxim 5 000 km .. Eu zic ca mai important e calitatea uleiului ,
|
#5125
Posted 01 August 2022 - 14:22
Pana la urma este un sambure de adevar in recomandarea lui, schimb de ulei la 7500 km ? In Romania cat ar costa acest procedeu, ulei + filtru + manopera in reprezentanta ?
Daca tin masina 10-15 ani, la un average cost de 400-450 Ron (schimb de ulei intermediar) in cei 6 ani de garantie, parca nu ar fi un capat de lume, deoarece dupa ce expira garantia o poti face singur, salvand manopera. |
#5126
Posted 01 August 2022 - 14:29
Uleiul la masina se schimba la nr. de ore de functionare si nu km parcursi...asta pentru cei care vor sa faca farmacie si nu vor sa tina cont de indicatiile producatorului
|
#5127
Posted 01 August 2022 - 14:50
La hyb. timpul de functionare si nr. de km e acelasi raport , la normala timpul de functionare a motorului cam e dublu fata de hyb.
sebiku86, on 01 august 2022 - 14:22, said:
Pana la urma este un sambure de adevar in recomandarea lui, schimb de ulei la 7500 km ? In Romania cat ar costa acest procedeu, ulei + filtru + manopera in reprezentanta ? Daca tin masina 10-15 ani, la un average cost de 400-450 Ron (schimb de ulei intermediar) in cei 6 ani de garantie, parca nu ar fi un capat de lume, deoarece dupa ce expira garantia o poti face singur, salvand manopera. Gandeste de la 200 euro schimbul in garantie.. eu ar trebui sa dau 800 euro/ an (la 7 500 km!) . |
|
#5128
Posted 01 August 2022 - 15:20
#5130
Posted 01 August 2022 - 15:28
@Mihai C1
La tine nu ar trebui sa se aplice, 15.000 pare perfect pentru cineva care chiar aduna kilometri la drum lung, nu freaka-freaka prin oras. Am o banuiala ca uleiurile astea noi au un procent mai mare de detergenti in compozitie, si cand incep sa antreneze mizeriile ramase in motor in urma arderii, mai devreme sau mai tarziu - foarte probabil mai devreme decat ne asteptam - se vor inchide la culoare, filtrul nemaifiind capabil sa retina cele mai mici particule, alea care dau culoarea inchisa a uleiului utilizat. Nu inseamna neaparat ca uleiul ala nu isi mai face treaba, dar parca nu ai plimba prin motor inca 5000 de km o smacolina care se va inchide la culoare si mai tare, la finalul vietii. Asa ca ... adevarul e undeva la mijloc... Si da, 200 de euro nu cresc pe ogor, sa te apleci sa-i culegi. Eu o sa merg pe 9 luni / 9-10.000 km, care survine primul, ca dupa septembrie nu prea o sa mai vada Corolla drumuri sanatoase de peste 500 de km segmentul, cel putin nu asa des... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users