Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
#4339
Posted 14 October 2022 - 21:58
#4340
Posted 14 October 2022 - 22:00
Baga=te ca nu mai iau, n-auzi?
Imi iau bormasina, ca orice om sanatos la cap. |
#4341
Posted 14 October 2022 - 23:16
Nu poți să hotărăști încă, poate se ieftinește, totuși.
|
#4342
Posted 16 October 2022 - 13:33
thorxx, on 14 octombrie 2022 - 17:35, said:
Ai luat teapa ca n-ai fost prea bine informat. Iti zic sigur ca telefonul ala a fost sub 650 lei in primavara prin aprilie, si nu era nici o campanie de reduceri, dar a fost la concurenta care are cel mai mic pret din Romania. Sinmbad, on 14 octombrie 2022 - 20:05, said:
Pricy se locupa el sau trebuie tot eu sa urmaresc variantele ? Pricy trebuie sa il ai instalat ca extensie in browser, apoi, cand vrei sa stii istoricul de pret doar deschizi pagina produsului, dai pe extensie si poti vizualiza istoricul. |
#4343
Posted 17 October 2022 - 09:11
Mai nou, pe mine ma "tamponeaza" la review-uri.
Cum scriu de rau de cite unii (la altii ma lasa fara probleme) cum "nu a fost aprobat, motiv "sesizre". Adica sa scriu sesizare. Pai in pasca mamii voastre, daca produsul e prost, cum sa scriu ca e bun? Sesizarea o citim noi, eu, vinzatorul si emag. Review insa..toti care vor sa cumpere. Am luat un carut liza. Care e din otel robust si are roti de 31 cm Nu e asa robust si rotile sint de 22 cm. Nu imi aproba review ca ar trebui sa fac sesizare. In regulament scrie ca trebuie sa te referi la datele despre produs nu la cele de pret. La cine ii pot reclama? Ca OPC parca nu cu asta se ocupa. Si la ce adresa de mail generica? Pe site la ei sint numai cele judetene. Uite, asta e https://www.emag.ro/...9/pd/DS1MNXMBM/ Edited by diaconuliviu, 17 October 2022 - 09:13. |
#4344
Posted 17 October 2022 - 09:28
diaconuliviu, on 17 octombrie 2022 - 09:11, said:
Mai nou, pe mine ma "tamponeaza" la review-uri. Cum scriu de rau de cite unii (la altii ma lasa fara probleme) cum "nu a fost aprobat, motiv "sesizre". Adica sa scriu sesizare. Pai in pasca mamii voastre, daca produsul e prost, cum sa scriu ca e bun? Sesizarea o citim noi, eu, vinzatorul si emag. Review insa..toti care vor sa cumpere. Am luat un carut liza. Care e din otel robust si are roti de 31 cm Nu e asa robust si rotile sint de 22 cm. Nu imi aproba review ca ar trebui sa fac sesizare. In regulament scrie ca trebuie sa te referi la datele despre produs nu la cele de pret. La cine ii pot reclama? Ca OPC parca nu cu asta se ocupa. Si la ce adresa de mail generica? Pe site la ei sint numai cele judetene. Uite, asta e https://www.emag.ro/...9/pd/DS1MNXMBM/ Daca produsul este neconform specificațiilor poți reclama la emag și apoi ANPC |
#4345
Posted 17 October 2022 - 09:30
Se pot lasa review-uri negative, se poate strecura si pretul in review, dar nu folositi un limbaj tare, chiar daca sunteti nervosi din cauza produsului. Nu scrieti "un produs de rahat" sau "am cumparat saptamana trecuta produsul si este o mizerie". Nici nu scrieti ca ati luat teapa (exista retur bine pus la punct, primiti banii inapoi daca s-a facut vreo magarie), nu intrati in amanunte ca ati avut nu stiu ce aventuri cu livrarea, curieri nesimtiti, etc (pentru asta faceti reclamatie separat).
In cazul colegului de mai sus, cu liza, as scrie ceva de genul: "am cumparat liza model cutare, dar am observat ca dimensiunile si materialele nu corespund descrierii (roti de 22 cm in loc de 31 cm, cadru subtire). Voi face retur." Edited by Manasu, 17 October 2022 - 09:31. |
#4346
Posted 17 October 2022 - 10:15
Razvan319, on 17 octombrie 2022 - 09:28, said:
Daca produsul este neconform specificațiilor poți reclama la emag și apoi ANPC Eu scriu o parere despre un produs neconform. Ei descriu liza aia ca avind cadru robust si roti de 31 cm. Am scris asta, refuz de publicare. Am redus la "E proasta si neconforma". L-au publicat Apoi o fi facut vinzatorul sesizare si au inactivat review-ul. De ce? Ca ma refer la descrierea LOR ERONATA a produsului? Acum am reeditat cu rotile tinind cont si de parerea colegului Manasu. Daca nu il publica sau cind refuza publicarea parerilor despr PRODUS, nu despre VINZATOR..unde pot reclama emagul? Asta intrebam, ca emag tot o freaca cu "e caz de sesizare, nu de descriere". Cind in termene si conditii la pct 15 spun asa: 15.1. scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu. [...] 15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli: – sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii; Deci, daca scrii ca un produs are roti mai mici decit scriu ei, e descriere produs? |
#4347
Posted 17 October 2022 - 10:19
Manasu, on 17 octombrie 2022 - 09:30, said:
Se pot lasa review-uri negative, se poate strecura si pretul in review, dar nu folositi un limbaj tare, chiar daca sunteti nervosi din cauza produsului. Subscriu! Un review negativ scris cu cuvinte "normale" face muuuult mai rau produsului decat acelasi review negativ scris cu "injuraturi". Trebuie sa invatam sa comunicam ca un produs este "de rahat" fara a folosi expresia "de rahat"... [ Nu ma refer punctual la problema colegului, e vorba de un principiu... ] Edited by darkangel2, 17 October 2022 - 10:20. |
#4348
Posted 17 October 2022 - 10:52
Razvan319, on 17 octombrie 2022 - 09:28, said:
Daca produsul este neconform specificațiilor poți reclama la emag și apoi ANPC Am fost intr-o situatie asemanatoare, iar pana nu am zis de ANPC, emag nu a oferit vreo solutie. Culmea e ca produsul era cumparat de la emag, nu partener si nu era conform specificatiilor de pe site. Ah, bineinteles ca nici dupa ce s-a "rezolvat" problema nu au modificat specificatiile pe pagina produsului diaconuliviu, on 17 octombrie 2022 - 09:11, said:
La cine ii pot reclama? |
|
#4349
Posted 17 October 2022 - 11:39
#4350
Posted 18 October 2022 - 08:50
Incerc sa las un review negativ pentru un resaler pe emag si nu imi este publicat ...
|
#4351
Posted 18 October 2022 - 09:08
Pentru seller poti da rating. La "comenzile mele".
Edited by isr2002, 18 October 2022 - 09:12. |
#4352
Posted 20 October 2022 - 12:59
Tot primesc pe un nr de tel care este al meu de 30 de ani (nu pe el am contul emag) mesaje de genul:
Produsele vandute de Mobino din comanda 2766xxxx sunt pregatite pentru livrare si vor ajunge la easybox pe 22.10, incepand cu 15:00. Te anuntam prin email si SMS cand le poti ridica. Comanda 27661xxxx a ajuns la easybox EDA MARKET. PIN: F2Exxx. Cod QR easy.sameday.ro/jaTncXZ9Gxxxxx si din ce vad dau si coduri pe SMS Le-am scris celor de la emag dar vad ca nu le pasa , probabil altul putea ridica coletele astea |
#4353
Posted 22 October 2022 - 17:49
Cred ca sunt teparii care dau comenzi cu carduri furate si care folosesc ca numar de telefon unul aleator si real dar bine ales, astfel incat cand se plang oamenii ca le-au fost furati banii de pe card si fac plangeri penale, politia sa ii sparga usa si sa il aresteze pe nevinovatul care se intampla sa detina numarul atasat de infractor la contul emag.
Infractorii stiu cum functioneaza sistemul si ca cel mai probabil nevinovatul va fi si condamnat pentru faptele infractorului. Edited by thorxx, 22 October 2022 - 17:50. |
|
#4354
Posted 22 October 2022 - 18:32
#4355
Posted 22 October 2022 - 18:48
Da. Stiu pe cineva care a facut 3 luni de arest preventiv pentru o fapta pe care nu o facuse si n-avea nici o legatura cu fapta.
Cu siguranta facea mai mult si s-ar fi ajuns la condamnare, noroc cu avocatul (care ii era ruda) care chiar s-a dat peste cap sa demonstreze ca nici nu avea posibilitatea fizica sa faca fapta din moment ce acesta se afla la sute de km distanta fata de presupusa fapta. Politistii si procurorii nici nu s-au deranjat sa cerceteze cazul, aveau victima sigura in fata, deja visau la prima de succes. Tot avocatul a trebuit sa faca cercetari si sa obtina dovezi prin care sa dovedeasca nevinovatia "clientului", adica a alergat dupa inscrisuri (primele ignorate atat de politisti cat si de procurori si judecatori) si filmari care dovedeau ca acesta n-avea cum sa fie fizic in doua locatii ce se aflau la sute de km distanta in mod simultan. Si a avut noroc ca a mai gasit inregistrari, ca trecuse ceva vreme si de obicei nu prea se tin inregistrarile atat de mult timp. Asadar e foarte posibil ca in urma fraudelor facute de unii pe emag folosind datele tale sa te trezesti intr-o celula... iar daca n-ai resurse financiare sa iti dovedesti nevinovatia, va trebui sa te obisnuiesti ceva mai multa vreme cu celula. Nu mai zic de ce dezastru iti fac nenorocitii in casa "la perchezitie" numai din rautate pura, sa iti umileasca familia. |
#4356
Posted 22 October 2022 - 22:49
thorxx, on 22 octombrie 2022 - 17:49, said:
Cred ca sunt teparii care dau comenzi cu carduri furate si care folosesc ca numar de telefon unul aleator si real dar bine ales, astfel incat cand se plang oamenii ca le-au fost furati banii de pe card si fac plangeri penale, politia sa ii sparga usa si sa il aresteze pe nevinovatul care se intampla sa detina numarul atasat de infractor la contul emag. Infractorii stiu cum functioneaza sistemul si ca cel mai probabil nevinovatul va fi si condamnat pentru faptele infractorului. Pai daca easy box ul e în alta localitate, clar e greșeală. Știi și tu că IP urile astea sunt unice, e greu să ți știe Nr de telefon dar și IP îl când face infractorul comanda. Și dacă toate codurile la comenzile de pe IP ul lui vin pe telefonul altuia, el cu ce se alege ? Edited by Razvan319, 22 October 2022 - 22:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users