Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
TRANSPORT PERSOANE/COLETE STRAINATATE <8locuri/<3.5t
#20
Publicat: 23 august 2018 - 10:49
Daca ai un contract de colaborare indiferent ca este pt persoane sau marrfa baga-te rapid.
Insa daca nu ai nici experienta nici contract de colaborare stai cuminte nu lua masina pt asa ceva. Mezelurile respective nu se trimit la export cu dube frigo ci cu camioane frigo chiar daca au doar 3 paleti 1200 kg fii sigur ca ies mai bine la pretul de transport daca trimit produsele grupaj la camion. |
#22
Publicat: 23 august 2018 - 10:56
Nytro84, on 23 august 2018 - 10:49, said:
Mezelurile respective nu se trimit la export cu dube frigo ci cu camioane frigo chiar daca au doar 3 paleti 1200 kg fii sigur ca ies mai bine la pretul de transport daca trimit produsele grupaj la camion. |
#23
Publicat: 23 august 2018 - 10:56
alinmihai, on 23 august 2018 - 10:15, said:
... un grup de 5-6 persoane cu tot cu bagaje, care de asemenea contracost beneficiaza din partea mea sa zicem de acest serviciu..... Scenariu: Gasesti un grup de " prieteni, rude, vecini" care sint 7 persoane si vor sa mearga din Bucuresti pina in Spania la Alcala de Henares. Pina acolo sint cam 3500km. Cum nu vei putea face de unul singur acesti kilometri, o sa-ti iei si un ajutor de sofer. Incape si asta in masina, deoarece masina este de 9 locuri. "Prieteni" o sa-ti spuna ca ei pina acum mergeau cu Tabita Tour si plateau 80 euro pe bilet (La astia am gasit mai repede tarifele, insa te poti uita si la alti). Ca sa vina cu tine, trebuie sa le iei mai putin. Sa zicem ca le iei 70 euro x 7 persoane = 490 euro. Daca masina ta consuma cam 10 litri la 100km, trebuie sa bagi cam 350 litri x 6 lei =2.100 lei care impartit la 4,6 vine cam 456 euro. Asa ca tu vei ramine cu 490-456= 34 euro din care va trebui sa platesti vinietele pe Ungaria si Austria, plus autostrazille pe Franta si Spania. Mai mult ca sigur ca nu-ti ajung acei 34 euro ca sa platesti taxele de drum si va trebui sa mai pui de la tine din buzunar ca sa poti ajunge cu "prieteni" la destinatie. |
#24
Publicat: 23 august 2018 - 11:06
florin71_skoda, on 23 august 2018 - 10:56, said:
din Bucuresti pina in Spania la Alcala de Henares. Pina acolo sint cam 3500km. atupi, on 23 august 2018 - 10:46, said:
Sunt destui Lex404 ptr ca lowcosturile nu mai sunt chiar asa ieftine mai ales cand e vb de deplasari planificate din scurt Editat de alinmihai, 23 august 2018 - 11:02. |
#25
Publicat: 23 august 2018 - 11:12
Nu stiu de ce pina la Padova este biletul mai scump pe kilometru, fata de Spania. Vad ca pina in Padova ar fi doar 1.600km (fata de 3.500km). Nu sint transporatator si nu am de unde sa stiu cum fac transportatori calculele astea.
- Poate ca in padova nu merg asa de multi si nu se umple intodeauna microbuzul. - Mai conteaza si daca ai sau nu pe cine sa aduci inapoi. Ca daca te duci plin si vi gol (sau aproape gol), gaura este imensa. - Poate ca in Spania duc si multe colete si aduc si inapoi multe colete (cu aceasi masina) si atunci cistigul este din coletarie si nu din transport persoane. ------ In cazul asta fa si tu doar Italia, ca sa iesi pe profit Vezi si tu care tara este mai profitabila Editat de florin71_skoda, 23 august 2018 - 11:14. |
#26
Publicat: 23 august 2018 - 13:55
#27
Publicat: 23 august 2018 - 15:04
florin71_skoda, on 23 august 2018 - 10:56, said: Scenariu: Gasesti un grup de " prieteni, rude, vecini" care sint 7 persoane si vor sa mearga din Bucuresti pina in Spania la Alcala de Henares. Pina acolo sint cam 3500km. Cum nu vei putea face de unul singur acesti kilometri, o sa-ti iei si un ajutor de sofer. Incape si asta in masina, deoarece masina este de 9 locuri. "Prieteni" o sa-ti spuna ca ei pina acum mergeau cu Tabita Tour si plateau 80 euro pe bilet (La astia am gasit mai repede tarifele, insa te poti uita si la alti). Ca sa vina cu tine, trebuie sa le iei mai putin. Sa zicem ca le iei 70 euro x 7 persoane = 490 euro. Daca masina ta consuma cam 10 litri la 100km, trebuie sa bagi cam 350 litri x 6 lei =2.100 lei care impartit la 4,6 vine cam 456 euro. Asa ca tu vei ramine cu 490-456= 34 euro din care va trebui sa platesti vinietele pe Ungaria si Austria, plus autostrazille pe Franta si Spania. Mai mult ca sigur ca nu-ti ajung acei 34 euro ca sa platesti taxele de drum si va trebui sa mai pui de la tine din buzunar ca sa poti ajunge cu "prieteni" la destinatie. Microbuzul nu e limitat de tahograf, opreste la mica intelegere unde are omul nevoie. Cum time=money, poate cere mai mult pe bilet. Plus coletele incarcate separat, mai nou se cere inte 1.5-2 € pe kg. La 500 de kg ai facut 1000 € numai din colete. Sa nu mai zic ca legi o platforma si aduci o masina la retur. De ce vb daca habar nu ai de domeniul asta? |
#28
Publicat: 23 august 2018 - 15:36
Mai ales ca in cazul coletelor, mai nou au inceput sa apara solicitari de volume tot mai mari din partea celor care se muta efectiv din tara sau care isi amenajeaza o locuinta fie ea inchiriata sau achizitionata in tarile in care se afla, in special pentru mobila care e de cateva ori mai scumpa acolo decat la noi.
Am lucrat intr-un magazin de bricolaj si probabil ca v-ar veni greu sa credeti cata marfa din toate categoriile (usi, ferestre termopan, mobila cum ziceam, mobilier gradina, chiar si materiale grele de contructii, tabla pentru acoperisuri, etc.) este achizitionata de aici, urmand sa plece pe unde si-a incropit fiecare cate un loc al lui, in Romania de afara Plus ca nu pot sa nu ma gandesc asa cum ziceam la inceput, la statisticile oficiale, indicatori socio-economici care spun ca suntem deja, alaturi de Siria, o natie cu traista-n bat. Editat de alinmihai, 23 august 2018 - 15:40. |
|
#29
Publicat: 23 august 2018 - 15:51
atupi, on 23 august 2018 - 10:46, said:
Sunt destui Lex404 ptr ca lowcosturile nu mai sunt chiar asa ieftine mai ales cand e vb de deplasari planificate din scurt Se intampla in foarte multe cazuri ca localitatile de resedinta, atat cea de plecare cat si cea de destinatie, sa fie la distante destul de mari de un aeroport si astfel si costurile totale si chiar si timpul calatoriei, sa fie mai mari cu avionul decat cu un autoturism/microbuz. Editat de alinmihai, 23 august 2018 - 15:53. |
#30
Publicat: 23 august 2018 - 16:52
alinmihai, on 23 august 2018 - 09:26, said:
Inca nu le am, intentionez sa achizitionez cel putin una noua in sensul asta. caută cu gogu ”bursa de transport”, vezi câte situri sunt și cere niște cotații de preț. Asta ca să începi să-ți faci o imagine de cum merge piața. |
#31
Publicat: 23 august 2018 - 17:03
Am intrat si pe acolo. Si stiu ca mai sunt discutii pe aici in legatura cu strict despre ceea ce se intampla pe bursa. Numai ca eu as viza mai degraba categoria de cerere nespecializata de transport, cum am mai zis, persoane care au nevoie stricta si urgenta de transport, sau care cauta solutii simple si rapide, gen mobila, colete relativ mici-medii, bagaje, nu neaparat marfa paletizata.
Editat de alinmihai, 23 august 2018 - 17:05. |
#33
Publicat: 23 august 2018 - 17:42
Stiu ca nu, dimpotriva, dar presuoun, deduc ca loc inca mai e, gramada chiar. Plus ca unii o fac total dezorganizat, superficial, cu masini care zici ca se rup in doua inainte sa plece, trag tepe, intarzie nejustificat de mult la preluare marfa sau pasageri, deterioreaza colete, au masini murdare, confortul tinde catre zero, etc, etc.
Editat de alinmihai, 23 august 2018 - 17:43. |
|
#34
Publicat: 23 august 2018 - 20:00
alinmihai, on 23 august 2018 - 17:03, said:
Am intrat si pe acolo. Si stiu ca mai sunt discutii pe aici in legatura cu strict despre ceea ce se intampla pe bursa. Numai ca eu as viza mai degraba categoria de cerere nespecializata de transport, cum am mai zis, persoane care au nevoie stricta si urgenta de transport, sau care cauta solutii simple si rapide, gen mobila, colete relativ mici-medii, bagaje, nu neaparat marfa paletizata. Editat de DaculScoril0, 23 august 2018 - 20:01. |
#36
Publicat: 03 septembrie 2018 - 21:33
Lex404, on 23 august 2018 - 10:37, said:
Eu am o intrebare putin offtopic... Chiar mai sunt oameni care merg 20-30 de ore cu autobuzul pana in vest? Cand cu 20EUR ai bilete de avion... unii-s chiar masochisti. Si mie mi se pare o tortura si ar trebui sa fiu platit sa fac asa ceva. Dar merge foarte bine din mai multe motive: 1. Incearca sa mergi din Italia in Cluj in perioada de concedii, cu bagaj e un 350 euro dus intors cu avionu'. 2.In orasul mentionat mai sus se zboara din Italia din doua orase(sau 3). Italia e mare si in Romania stau in zone disperate, nu-s toti ingineri care muncesc in capitala si merg in centrul Clujului. Firmele mari de transport au inteles astea, si acopera toata Italia. 3. Romanii emigranti tind sa transporte al naibii de multe chestii si asta cu avionu' te costa. 4. Ca muncitorii necalificat cum sunt cateva milione prin Europa nu-i ca iti fixezi concediul cu 6 luni innainte si ai datele exacte sa-ti cumperi bilet eftin, patronu iti spune cu 2 sapt innainte cand exact poti sa pleci. 5. Pentru multi diferenta dintre 150 euro si 350 se simte. 6. Sunt oameni obisnuiti cu greul, 20 de ore in autobus, dormi. mai bei doua beri. mai povestesti sunt mult mai usoare decat o zi pe santier sau la recoltat la 40 de grade. In alte cuvinte e foarte posibil si probabil ca romanu' din Caserta la 2 ore jumate de aeroportul din Roma cu masina si vreo 4 cu transportul in comun pentru a merge la el in sat la 2 ore de Cluj in August sa aleaga microbuz/autobus si in 20 de ore sa fie la el acasa la 30-50% din pret. Exemplul asta e valid pentru o foarte buna parte di diaspora romaneasca. Editat de ionutzitaly, 03 septembrie 2018 - 21:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi