![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TRANSPORT PERSOANE/COLETE STRAINATATE <8locuri/<3.5t
Last Updated: May 24 2021 17:52, Started by
alinmihai
, Aug 23 2018 08:50
·
0

#37
Posted 09 September 2018 - 14:05

rosix, on 23 august 2018 - 10:03, said: Ideea e buna daca ai putea face transport de colete (pachete de acasa saptamanal, sa spunem). Majoritatea romanilor plecati in strainatate fac foamea pe afara - ori n-au bani suficienti de mancare, ori mancarea e de proasta calitate. ..................... |
#38
Posted 14 October 2018 - 15:17

Mie imi trimite maicamea lunar pachet aproape lunar din Ro, si NU imi trimite pachet ca sunt mort de foame sau mai stiu eu ce, la cat dau la pachet puteam sa mi le cumpar singur din magazin. Imi place sa mananc o pruna, un strugure, un castravete de casa.
Baiatul care face transportul vine doar odata pe luna si mereu are duba plina + remorca. Duba lui are 5 locuri dar stiu ca nu aduce oameni, aduce doar daca sunt 4-5, a zis ca mai mult il incurca ca nu poate sa doarma etc. Il stiu pe baiat de cand a inceput, a avut un vito prima oara, dupa a cumparat un sprinter 2008 care l-a folosit 1 an si acum are un sprinter nou. Eu zic ca merita doar daca te concentrezi pe sate/comune/ orase mici unde lumea trimite lunar sau la 2-3 luni. |
#39
Posted 08 April 2019 - 22:31

Merg destul de des în Spania cu mașina (un microbus) de 8 locuri. Uneori o dată pe an, alte ori de câteva ori într-un an. Nu mă ocup cu transporturile și nu sunt interesat. Dar pot contribui cu informații bazate pe experiența acumulată în ultimii 15 ani.
Costurile REALE de călătorie sunt cifrare în jurul sumei de 850-900 euro dus/întors până în nordul Spaniei. Consum mediu de 7,6 - 7,9% motorină. Plus vreo 8l de AdBlue. Fără a mai socoti costurile meselor. O cursă de Spania, să zicem până la Madrid, costă 1000 euro dus/întors + 200 euro masa + 300 euro șoferul de rezervă = 1500 euro. Adică 750 euro pe sens. Rotunjim pentru a prinde consumabilele mașinii și ne rezultă un cost mediu de aproximativ 900 euro pentru un sens. Ca să fie rentabil și să se poată amortiza mașina într-un timp realist, ar trebui ca cei 7 pasageri să achite suma de 185-190 euro pe o cursă. De ce ar plăti un om prețul dublu față de autocar? Ce avantaje ar trebui să-i oferi în plus pentru ca acesta să prefere microbusul? În opinia mea, punctele de mai jos ar fi un atuu. 1. Serviciu de transport door to door. Luat de acasă și dus la adresa unde locuiește în Spania. 2. Posibilitatea de a-l lua cu mai multe bagaje. 60Kg de persoană (ar fi ceva) x 7 călători = 420kg + 700kg călătorii = 1120kg sarcina totală. Se încadrează în 1200kg, cât acceptă microbusurile. Implică microbus lung, de 5,6-5,7m lungime, să aibă cel puțin 1m-1,2m în spatele scaunelor. 3. Cu doi șoferi, se poate menține o viteză medie de 90km/h . Media este redusă de timpul staționărilor. De circulat pe autostradă, 120km/h este viteza optimă. Socotind și timpii necesari pentru a ajunge la adresele călătorilor, adică ieșit de pe autostradă, revenit pe autostradă, timpul de mers Deva - Madrid este de aproximativ 36 - 38 ore. Un timp foarte bun. Dacă totul merge bine, se poate face câte un drum săptămânal, asta ca să nu îmbătrânești prematur. Implică o noapte dormită la destinație (musai) și măcar două nopți dormite acasă. O cursă săptămânală asigură o medie de 720-750 euro profit (dus/întors). Adică 3000 euro lunar. Din acești bani scădem cam 500 euro taxele, autorizațiile, licențele de transport, alea alea. Avem 2500 euro lunar x 12 luni = 30.000 euro profit anual. Să vedem cum e cu mașina. Într-un an de zile, o mașină va acumula cam 280-290.000km parcurși. Dacă se va merge plin pe plin, atunci mașina se amortizează din primul an. Un microbus bun, special configurat pentru transporturi lungi, costă cam 25-27000 euro (TVA inclus). Bine întreținut și fără a fi condus ghiolbănește, va ține lejer încă o jumătate de an. La 400k deja ar trebui vândut, pentru că riscul de defecțiune crește exponențial peste acest kilometraj. Și nu-ți permiți să-l aduci pe platformă de acolo, ori să îl repari pe drum. O mașină de un an jumătate, chiar și la 400-450k, se vinde bine, la cel puțin jumătate din prețul plătit la dealer. Așadar, avem 30k (primul an) + 15k (jumătate din al doilea an) + 12k (prețul de vânzare al mașinii) = 57000 euro profit după un an și jumătate. Scădem costul mașinii (27K) și ne va rămâne un profit curat de circa 30000 euro pentru un an și jumătate de muncă. Asta înseamnă o medie de 1650 euro lunar. Dar cum neprevăzutele sunt dese, mai bine socotim 1500 euro media lunară de câștig. Nu știu dacă este mult sau puțin. Pentru unii 1500 euro este puțin, pentru alții înseamnă mulți bani. Depinde de situație. Și mai depinde și de capacitatea de a găsi clienții necesari. De fapt, asta-i cea mai mare problemă. Aici capotează 90% dintre cei care încearcă această afacere. |
#40
Posted 01 June 2019 - 12:29

tomaso, on 08 aprilie 2019 - 22:31, said:
Merg destul de des Ă®n Spania cu mașina (un microbus) de 8 locuri. Uneori o dată pe an, alte ori de câteva ori Ă®ntr-un an. Nu mă ocup cu transporturile și nu sunt interesat. Dar pot contribui cu informații bazate pe experiența acumulată Ă®n ultimii 15 ani. Costurile REALE de călătorie sunt cifrare Ă®n jurul sumei de 850-900 euro dus/Ă®ntors până Ă®n nordul Spaniei. Consum mediu de 7,6 - 7,9% motorină. Plus vreo 8l de AdBlue. Fără a mai socoti costurile meselor. O cursă de Spania, să zicem până la Madrid, costă 1000 euro dus/Ă®ntors + 200 euro masa + 300 euro șoferul de rezervă = 1500 euro. Adică 750 euro pe sens. Rotunjim pentru a prinde consumabilele mașinii și ne rezultă un cost mediu de aproximativ 900 euro pentru un sens. Ca să fie rentabil și să se poată amortiza mașina Ă®ntr-un timp realist, ar trebui ca cei 7 pasageri să achite suma de 185-190 euro pe o cursă. De ce ar plăti un om prețul dublu față de autocar? Ce avantaje ar trebui să-i oferi Ă®n plus pentru ca acesta să prefere microbusul? ĂŽn opinia mea, punctele de mai jos ar fi un atuu. 1. Serviciu de transport door to door. Luat de acasă și dus la adresa unde locuiește Ă®n Spania. 2. Posibilitatea de a-l lua cu mai multe bagaje. 60Kg de persoană (ar fi ceva) x 7 călători = 420kg + 700kg călătorii = 1120kg sarcina totală. Se Ă®ncadrează Ă®n 1200kg, cât acceptă microbusurile. Implică microbus lung, de 5,6-5,7m lungime, să aibă cel puțin 1m-1,2m Ă®n spatele scaunelor. 3. Cu doi șoferi, se poate menține o viteză medie de 90km/h . Media este redusă de timpul staționărilor. De circulat pe autostradă, 120km/h este viteza optimă. Socotind și timpii necesari pentru a ajunge la adresele călătorilor, adică ieșit de pe autostradă, revenit pe autostradă, timpul de mers Deva - Madrid este de aproximativ 36 - 38 ore. Un timp foarte bun. Dacă totul merge bine, se poate face câte un drum săptămânal, asta ca să nu Ă®mbătrânești prematur. Implică o noapte dormită la destinație (musai) și măcar două nopți dormite acasă. O cursă săptămânală asigură o medie de 720-750 euro profit (dus/Ă®ntors). Adică 3000 euro lunar. Din acești bani scădem cam 500 euro taxele, autorizațiile, licențele de transport, alea alea. Avem 2500 euro lunar x 12 luni = 30.000 euro profit anual. Să vedem cum e cu mașina. ĂŽntr-un an de zile, o mașină va acumula cam 280-290.000km parcurși. Dacă se va merge plin pe plin, atunci mașina se amortizează din primul an. Un microbus bun, special configurat pentru transporturi lungi, costă cam 25-27000 euro (TVA inclus). Bine Ă®ntreținut și fără a fi condus ghiolbănește, va ține lejer Ă®ncă o jumătate de an. La 400k deja ar trebui vândut, pentru că riscul de defecțiune crește exponențial peste acest kilometraj. Și nu-ți permiți să-l aduci pe platformă de acolo, ori să Ă®l repari pe drum. O mașină de un an jumătate, chiar și la 400-450k, se vinde bine, la cel puțin jumătate din prețul plătit la dealer. Așadar, avem 30k (primul an) + 15k (jumătate din al doilea an) + 12k (prețul de vânzare al mașinii) = 57000 euro profit după un an și jumătate. Scădem costul mașinii (27K) și ne va rămâne un profit curat de circa 30000 euro pentru un an și jumătate de muncă. Asta Ă®nseamnă o medie de 1650 euro lunar. Dar cum neprevăzutele sunt dese, mai bine socotim 1500 euro media lunară de câștig. Nu știu dacă este mult sau puțin. Pentru unii 1500 euro este puțin, pentru alții Ă®nseamnă mulți bani. Depinde de situație. Și mai depinde și de capacitatea de a găsi clienții necesari. De fapt, asta-i cea mai mare problemă. Aici capotează 90% dintre cei care Ă®ncearcă această afacere. Mi se pare cel mai de bun simț mod și răspuns de relansare a unui topic mort. ![]() Mersi frumos de așa-zisa analiză. Încă n-am demarat nimic în direcția asta, însă sunt din ce în ce mai hotărât să o fac și preconizez în toamnă. Probabil că așa cum zicea cineva mai sus, o să mă limitez la persoane, cu bagajele adiacente și eventual ocazional alte acareturi, gen livrare expresă, nu propriu-zis colete. |
#41
Posted 01 June 2019 - 19:10

Da impozit nu mai platesti?Faci ca badea Ioan in primul razboi mondial cand povestea la nepoti:ba copiii venisera nemtii si noi trageam una,doua,trei....zece gloante de se inrosea teava la pusca.Da zice un nepot:da bade nu mai incarcati? da zice badea Ioan:da aveai timp ma copile?
|
#42
Posted 24 June 2019 - 14:21

Da mai revii pe aici să ne spui cum îți merge, in condițiile in care se încarcă <3.5t cu 0.32 centi/km plata la 60 zile si aici vorbesc de comunitate ca pe țară e si mai putin. Unii isi scot mașinile afara pe banii de motorina, s-au luat curse de 1300 km cu 200 euro. Mai documentează putin treaba.
|
#43
Posted 26 June 2019 - 21:20

Cred ca mai bine te axezi pe transport marfa. Sa lucrez cu oameni e greu, plus ca ai ai viata atator oameni in mana, pe langa asta nu poti sa dormi linistit cu oameni in masina. Pe langa asta o sa transporti tot felul de oameni, romi, nespalati, etc. Eu zic mai bine sa te axezi pe transport marfa
|
#44
Posted 24 May 2021 - 17:52

Salut la toti membri . Intentionez sa deschid o firma de transport colete poate si persoane international in tarile din UE cu o autoutilitara pana in 3,5 t .
As fi tare recunoscator daca as stii ce fel dde firma mi-ar trebui ?! Daca imi trebuie licenta ? Ce acte mi-ar trebui pentru colete sa fiu in regula cu transportul cu autoritatile vamale. Mi-ar trebui scrisoare CMR ?! Multumesc anticipat!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users