Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

TRANSPORT PERSOANE/COLETE STRAINATATE <8locuri/<3.5t

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Salut,

Desi s-a mai discutat pe aici, avand in vedere totusi ca segementul asa-zisei afaceri de genul celei amintite in titlu este unul dinamic si intr-o continua schimbare, cererea fiind influentata in mod direct, in special cantitativ de climatul si conditiile socio-economice la nivel macro si ma refer aici la mobilitate, migratie, etc., sunt curios ce pareri aveti in legatura cu fezabilitatea prestarii de astfel de servicii si implicit (sau nu neaparat, cel putin nu din start) infiintarii unei firme specializate in acest domeniu, mai exact transportul de persoane si/sau colete/bagaje/pachete/lucruri personale/marfa/etc. din Romania catre alte state UE si ce implica asta din punct de vedere organizational (ce documente sunt necesare, modul de organizare a contabilitatii, autorizatii, etc.).
De retinut ca activitatea ar fi prestata cu autoutilitara de maxim 8+1 locuri, respectiv in cazul coletelor/marfii, cu o masa maxima autorizata < 3.t.

#2
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,037
  • Înscris: 02.09.2005
Colete? Nicio sansa cu o singura masina
Rezuma-te la persoane

#3
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Bun, in cazul asta, din punct de vedere al legislatiei, care sunt cele mai "hard" reglementari in conditiile specificate?
Adica e nevoie de licenta si alte asemenea "stuff-uri" ca in cazul serviciilor de acest gen asigurate de firmele de transport consacrate cu microbuze/autocare specializate cu capacitate >8 locuri?

#4
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Normal ca trebuie licenta, atit pentru transport persoane, cit si pentru transport marfa, chiar daca ai 8+1 locuri sau transport marfa pina in 3,5 tone.
Masinile le ai ?
Pentru transport marfa ai putea sa te angajezi citeva luni la o firma de transport pe dubita ca sa vezi cum sta treaba. Daca ai dubita, te poti baga colaborator cu masina ta ca sa vezi ce-ti iasa la sfirsit de luna. Dupa ce te prinzi cum sta treaba si afli daca esti facut pentru asa ceva, vezi tu ce mai faci.

#5
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Inca nu le am, intentionez sa achizitionez cel putin una noua in sensul asta.

#6
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Oare as intampina insa oarece piedici si ma refer aici la probleme cu autoritati, etc. daca tot in ideea si scopul de a acumula experienta, primul asemenea transport ar fi efectuat inaintea infiintarii societatii si obtinerii autorizatiilor si licentei?
Bine, la asta pot sa imi raspund si singur. Posted Image

Edited by alinmihai, 23 August 2018 - 09:55.


#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 alinmihai, on 23 august 2018 - 08:50, said:

Salut,

Desi s-a mai discutat pe aici, avand in vedere totusi ca segementul asa-zisei afaceri de genul celei amintite in titlu este unul dinamic si intr-o continua schimbare, cererea fiind influentata in mod direct, in special cantitativ de climatul si conditiile socio-economice la nivel macro si ma refer aici la mobilitate, migratie, etc., sunt curios ce pareri aveti in legatura cu fezabilitatea prestarii de astfel de servicii si implicit (sau nu neaparat, cel putin nu din start) infiintarii unei firme specializate in acest domeniu, mai exact transportul de persoane si/sau colete/bagaje/pachete/lucruri personale/marfa/etc. din Romania catre alte state UE si ce implica asta din punct de vedere organizational (ce documente sunt necesare, modul de organizare a contabilitatii, autorizatii, etc.).
De retinut ca activitatea ar fi prestata cu autoutilitara de maxim 8+1 locuri, respectiv in cazul coletelor/marfii, cu o masa maxima autorizata < 3.t.

Ideea e buna daca ai putea face transport de colete (pachete de acasa saptamanal, sa spunem).  Majoritatea romanilor plecati in strainatate fac foamea pe afara - ori n-au bani suficienti de mancare, ori mancarea e de proasta calitate.  Daca ai reusi sa duci, nu stiu, minim 30 de pachete la o cursa catre cei flamanzi de prin Italia, Spania, etc.. ar fi o treaba.  Problema e ca ai concurenta privata masiv - fiecare posesor de duba face minim un traseu de Italia pe luna, pentru a duce oameni, pachete, etc. deci e multa lume care castiga o paine din asta, dar poate mai sunt si zone mai putin acoperite. Sunt sate si comune in Romania in care toti au taiat-o pe afara si ei au nevoie de astfel de servicii in special de Paste si de Craciun (fiind mai multi e mai usor de optimizat transportul).  Ar fi bine, insa sa ai si ceva prestari de servicii prin tara, pentru perioadele moarte.. ca nu merge in toate lunile la fel.. (pe lunile astea de caldura nu prea iti arde de trimis pachet.

 alinmihai, on 23 august 2018 - 09:53, said:

Oare as intampina insa oarece piedici si ma refer aici la probleme cu autoritati, etc. daca tot in ideea si scopul de a acumula experienta, primul asemenea transport ar fi efectuat inaintea infiintarii societatii si obtinerii autorizatiilor si licentei?

Cu autoritatile, ai spagi, controale, ARR, RAR, ITP, RCA, rovinieta, licente transport.. chestii din astea care te lasa fara bani in buzunar stii si tu cum e.   Majoritatea in domeniu presteaza la negru.. adica au o duba si duc pachete cu aia, fara niciun fel de alte complicatii legale.   In general daca te complici cu statul roman, cheltui o carutza de bani si dupa aia ii recuperzi greu din 80-120 de euro de persoana cat colectezi la un transport de pachete.  Ideea e ca, la un stranport trebuie sa-ti ramana si tie un 500 de euro, zic eu... altfel sa faci Italia, Spania pe caldura, sa dormi prin parcari chiar nu stiu daca merita.

#8
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Tot la genul asta de oportunitati, plecand de la aceleasi considerente ma gandeam si eu, eventual chiar identificarea unei nise (destinatii sau zone mai putin acoperite, sau spre exemplu centre universitare - aici e nevoie de un soi de studiu, sau sa zicem promovarea prin flyere lipite sau impartite in zone rurale, pentru cei care expediaza de aici, in localitatile unde ponderea celor plecati e una ridicata).

#9
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,143
  • Înscris: 15.05.2008
la ce pompos a detaliat,studii fezabile si altele,ma asteptam ca vine cu o flota de ceva masini,pe cand colo un amarat de buz,dar stai ca nici ala nu e
m-ai facut sa rad,danke,la expresia cel putin unul
pai de cel putin unu ai nevoie sa functionezi,deci.... ce doresti cu adevarat
nu se face treaba cu o masina,doar asa bani de buzunar la negru cu riscurile de vigoare

#10
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008
Aici e relativitatea povestii si anume sintagma asta "la negru". Adica zic doar..care e diferenta dintre un grup de persoane (prieteni, rude, vecini) care circula impreuna in acelasi autoturism si care merg in concediu sau oriunde altundeva, chiar si impartind costul calatoriei si in cazul asta, un grup de 5-6 persoane cu tot cu bagaje, care de asemenea contracost beneficiaza din partea mea sa zicem de acest serviciu..
Cum si de catre cine poate fi stabilita si incadrata activitatea asta ca fiind "la negru" sau supusa intregului set de taxari, reglemengtari s.a.m.d?

#11
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
Ai grija pentru ca sunt unele riscuri in domeniul asta
https://adevarul.ro/...de1b/index.html

#12
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008

 ceanu1980, on 23 august 2018 - 10:15, said:

la ce pompos a detaliat,studii fezabile si altele,ma asteptam ca vine cu o flota de ceva masini,pe cand colo un amarat de buz,dar stai ca nici ala nu e
m-ai facut sa rad,danke,la expresia cel putin unul
pai de cel putin unu ai nevoie sa functionezi,deci.... ce doresti cu adevarat
nu se face treaba cu o masina,doar asa bani de buzunar la negru cu riscurile de vigoare
Crezi ca as parea mult mai convingator sau te-ai simti mai bine sa ma exprim ca un cvasisemianalfabet si imbecil functional?

#13
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,143
  • Înscris: 15.05.2008
folosind expresia nisa,eu zic sa stai cuminte
maj romanilor plecati trimit anual in tara miliarde de euro si aici vb de bani pe hartie printati nu bani facuti din pix de catre stat
vii tu si spui ca maj fac foamea si au nevoie de un parizer si salam

daca erai asa doxa cum doresti sa apari,nu cred ca mai aveai nevoie sa intrebi daca poti face treaba sau nu
acus vor fi si colegi care vor spune in cifre ca nu faci mai nimic cu o masina,legal

#14
alinmihai

alinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 13.03.2008

 romanasu, on 23 august 2018 - 10:15, said:

Ai grija pentru ca sunt unele riscuri in domeniul asta
https://adevarul.ro/...de1b/index.html
Ca in mai toate, de altfel..
http://www.puterea.r...ect-169546.html

 ceanu1980, on 23 august 2018 - 10:24, said:

folosind expresia nisa,eu zic sa stai cuminte
maj romanilor plecati trimit anual in tara miliarde de euro si aici vb de bani pe hartie printati nu bani facuti din pix de catre stat
vii tu si spui ca maj fac foamea si au nevoie de un parizer si salam

daca erai asa doxa cum doresti sa apari,nu cred ca mai aveai nevoie sa intrebi daca poti face treaba sau nu
acus vor fi si colegi care vor spune in cifre ca nu faci mai nimic cu o masina,legal
Confunzi lucruri si persoane pe aici..nu eu am vorbit de parizer, daca mie mi te adresezi, de salam nici atat..
In alta ordine de idei, daca chiar e sa ne referim si la astea doua.. https://adevarul.ro/...5fe8/index.html

#15
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
la transport persoane e musai sa faci live pe facebook cand conduci!

#16
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,143
  • Înscris: 15.05.2008
puteai sa-ti dai seama cui am spus de mancare
la negru te poate lua si anaful la baza cand intri in tara,nu tine la ei ca sunteti cunoscuti vecini,etc
imediat o persoana din buz scapa porumbelul
legal e si mai greu,dupa ce scoti toata hartogaraia,ai nevoie de clienti dus intors sa fii mereu plin
se mai acorda licenta pt o singura masina?

#17
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Eu am o intrebare putin offtopic...

Chiar mai sunt oameni care merg 20-30 de ore cu autobuzul pana in vest? Cand cu 20EUR ai bilete de avion... unii-s chiar masochisti.

#18
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,143
  • Înscris: 15.05.2008
sunt lex si vb aia ,inca e multi care fac asta

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate