Huawei Mate 20 Pro
Ultima postare: nov 17 2023 11:19, Inițiat de
Daco_Get
, aug 12 2018 14:21
·
58
#670
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 19:59
Tomaz2015, on 20 noiembrie 2018 - 18:57, said:
Asa ceva.... Eșec mai mare decât la Note 7 Realizezi ce enormitati debitezi? In cazul terminalului la care te raportezi s-au inregistrat decese, vatamari corporale (unele grave), daune materiale produse de incendii. Prin comparatie aici ce gasesti? Oh, da: un inconvenient de ordin vizual. |
#673
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 20:41
Tomaz2015, on 20 noiembrie 2018 - 20:09, said:
Decese, incendii, explozii? Te uiți la Rambo? Ce ai fumat, mister? Adica intreaga campanie de retragere a companiei de la vanzare a modelului cu pricina are drept cauza seria Rambo? pregatisera cumva efectele speciale pe baza bateriei din 7? Intresant! Singura treaba trista ar fi s-o faci pe fudulu' din "convingeri personale" |
#675
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 21:08
serban_bogdan, on 20 noiembrie 2018 - 20:47, said:
Cei care aveti probleme cu telefonul, aveti cu totii ecrane LG? Eu am ecran BOE si din orice unghi ma uit la el nu pare a avea probleme. Din ceea ce stiu pana acum n-au existat probleme la alte ecrane exceptand lg, eu lg am si pana acum n-am motive sa ma plang. Cateva intrebari am daca-mi poti raspunde: 1. Esti sigur de ecran ca nu e tot lg? 2. De unde l-ai achizitionat? 3. Ce varianta e? (L29/L09) culoare? |
#677
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 21:13
sideshow, on 20 noiembrie 2018 - 20:41, said: Adica intreaga campanie de retragere a companiei de la vanzare a modelului cu pricina are drept cauza seria Rambo? pregatisera cumva efectele speciale pe baza bateriei din 7? Intresant! Singura treaba trista ar fi s-o faci pe fudulu' din "convingeri personale" |
#678
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 21:29
Tomaz2015, on 20 noiembrie 2018 - 21:13, said:
Ai și tu dreptate, măcar verzitura nu explodează... Dar cred ca te face sa îți crească tensiunea când vezi gazonul ala frumos crescut pe ecranul unui telefon de o mie de ... Banii înapoi și scos din producție total, asta ar trebui făcut, nu suntem în 2008 când abia începuse povestea smartphone-urilor Fix asta sustineam! Cu un lot de rezerva care sa inlocuiasca terminalele cu probleme situatia e remediabila! E total aiurea ca s-au dus la lg am spus-o de la bun inceput dar cata vreme altii au avut belele infinit mai grave situatia se poate remedia onorabil pt toata lumea. Ma repet pt a nu stiu cata oara (nu pt tine) incetati cu "reparatiile" interventia asupra terminalului presupune dezlipirea ecranului de sasiu fapt ce anuleaza din start certificarea standardului ip68! Deci oricand in cei 2ani apare problema e fix treaba producatorului sa acopere garantie. |
#680
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 22:52
sideshow, on 20 noiembrie 2018 - 21:29, said: Fix asta sustineam! Cu un lot de rezerva care sa inlocuiasca terminalele cu probleme situatia e remediabila! E total aiurea ca s-au dus la lg am spus-o de la bun inceput dar cata vreme altii au avut belele infinit mai grave situatia se poate remedia onorabil pt toata lumea. Ma repet pt a nu stiu cata oara (nu pt tine) incetati cu "reparatiile" interventia asupra terminalului presupune dezlipirea ecranului de sasiu fapt ce anuleaza din start certificarea standardului ip68! Deci oricand in cei 2ani apare problema e fix treaba producatorului sa acopere garantie. Nu vad de ce nu le-ar lipi la loc, asa cum trebuie. Totusi, nu sunt un service de cartier ... Off topic, ieri am fost cu P10lite in service la ei, pentru schimbarea spatelui (a cazut copilul, cu telefonul in mana, si i-a spart capacul de pe spate). Mi-au schimbat capacul si i-au facut si resoftare (cu toate ca in actualizare nu aveam nimic) GRATIS !!! Chiar am ramas mirat ca nu mi-au luat banii, eram pregatit cu ei, constient fiind ca va trebui sa platesc acel capac. Editat de shymano, 20 noiembrie 2018 - 22:53. |
#681
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 23:03
Eu am avut o experienta f plăcută și am rămas impresionat de cum am fost tratat în Service ul oficial al Huawei. Mi au schimbat telefonul în 10 minute fără alte discuții inutile. Pe mine Huawei m au câștigat pe timp lung ca și client, lăsând la o parte problema asta cu verdeață la ecran... Samsung nu m ar fi tratat asa niciodată
|
|
#682
Publicat: 20 noiembrie 2018 - 23:11
Poate si-au dat si ei seama ca gradul de multumire a clientului conteaza mai mult decat cativa lei pe care i-ar putea lua de la acesta, pentru a-i remedia problemele aparute din cauza unor neconformitati ale telefonului/procesului de fabricatie.
Conteaza foarte mult sa stii sa-ti fidelizezi clientii, mai ales intr-un asemenea domeniu. |
#683
Publicat: 21 noiembrie 2018 - 02:10
În ceea ce privește respectarea standardului de care vorbim 68 nu e tot una cu 67, nici în privința celui de care vorbești nu-s deplin convins dar hei, cata vreme ți-au dat în scris n-au motiv de respingere pe viitor dacă s-ar pune problema. În astfel de cazuri se schimba dispozitivul aflat în perioada de garanție peste tot pe planeta, asta cu avem service competent e pentru alte tehnologii sau pt tari bananier, sper doar sa nu prindă rădăcini p'aici...
|
#684
Publicat: 21 noiembrie 2018 - 02:53
benis, on 20 noiembrie 2018 - 22:32, said:
Și nu cumpărați de la Mediagalaxy sau alte site-uri mai mici, aduse de prin China neoficial, că atunci nici mama producătorului nu mai are ce le face. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi