Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW va deschide o uzină în Ungaria: 150.000 de mașini pe an și 1.000 de locuri de muncă
Last Updated: Aug 01 2018 21:32, Started by
Torquemada-666
, Jul 31 2018 12:35
·
0
#19
Posted 31 July 2018 - 13:05
de ce sa le facem,nu mai bine le cumparam? mai ales ca au venit ase aproape
|
#20
Posted 31 July 2018 - 13:06
gumball3000, on 31 iulie 2018 - 12:45, said: Dacia ameninta de cativa ani si ea ca-si ia jucariile si pleaca daca nu se construiesc autostrazi. Numai cu modelul Duster nu s-ar descurca. Fiindcă în vest, chiar şi în Asia, numai cei care nu-şi permit o maşină se uită la o Dacie. Românul e nevoit să se limiteze. |
#21
Posted 31 July 2018 - 13:07
florin71_skoda, on 31 iulie 2018 - 12:49, said:
Adica exact cam pe unde se termina autostrada catre est. La noi unde sa faca fabrica ? In mijlocul cimpului si sa care masinile noi cu caruta pina la prima autostrada ? A fost un an cand a venit Mercedes sa faca la noi o fabrica pentru A Klasse. Oamenii concernului german au venit în România, mai precis în zona de vest, special pentru a găsi locaţia ideală pentru ridicarea noii uzine. Zona era ideală, în regiunea Timişoara sunt prezenţi deja mulţi producători de piese auto, iar apropierea de Europa de vest plus costurile mici ale forţei de muncă făceau atractivă locaţia. Iar aceasta era undeva în judeţul Timiş, pe drumul ce leagă Timişoara de Arad. Din păcate, interesele imobiliare şi de tot felul au ridicat semnificativ preţul terenurilor unde ar fi fost situată noua fabrică. Nemulţumiţi de lipsa de seriozitate a românilor, nemţii au decis să rămână în Ungaria. Răspunsul diplomatic oferit de Mercedes Benz s-a referit la lipsa unei infrastructuri de calitate. Dacă autorităţile naţionale din Ungaria au stabilit ca ridicarea noii fabrici Mercedes să fie prioritate naţională, în ţara noastră autorităţile nu au fost capabile să ofere nici un sprijin pentru ridicarea noii fabrici. Şi iată cum industria auto maghiară construieşte autoturisme Audi şi Mercedes, iar cea din România Ford şi … Logan. Ca să nu mai vorbim de unităţile de producţie pentru Opel, respectiv cea pentru Suzuki, funcţională încă din 1991. Pentru a vedea diferenţa de abordare dintre strategia românească şi cea din Ungaria, să spunem că vecinii noştri au realizat o linie de cale ferată special pentru noua unitate de producţie. La jumătatea lunii martie a anului trecut a fost demarată construcţia pentru noua cale ferată. Cât despre drumurile rutiere… Kecskemet este oricum situată pe autostrada ce leagă Szeged de Budapesta. Edited by Bursul, 31 July 2018 - 13:09. |
#22
Posted 31 July 2018 - 13:09
#23
Posted 31 July 2018 - 13:13
Bursul, on 31 iulie 2018 - 13:07, said: Din păcate, interesele imobiliare şi de tot felul au ridicat semnificativ preţul terenurilor unde ar fi fost situată noua fabrică. Nemulţumiţi de lipsa de seriozitate a românilor, nemţii au decis să rămână în Ungaria. Răspunsul diplomatic oferit de Mercedes Benz s-a referit la lipsa unei infrastructuri de calitate. Dacă autorităţile naţionale din Ungaria au stabilit ca ridicarea noii fabrici Mercedes să fie prioritate naţională, în ţara noastră autorităţile nu au fost capabile să ofere nici un sprijin pentru ridicarea noii fabrici. Şi iată cum industria auto maghiară construieşte autoturisme Audi şi Mercedes, iar cea din România Ford şi … Logan. Ca să nu mai vorbim de unităţile de producţie pentru Opel, respectiv cea pentru Suzuki, funcţională încă din 1991. Pentru a vedea diferenţa de abordare dintre strategia românească şi cea din Ungaria, să spunem că vecinii noştri au realizat o linie de cale ferată special pentru noua unitate de producţie. La jumătatea lunii martie a anului trecut a fost demarată construcţia pentru noua cale ferată. Cât despre drumurile rutiere… Kecskemet este oricum situată pe autostrada ce leagă Szeged de Budapesta. Între Audi şi Ford, aş prefera Ford. |
#24
Posted 31 July 2018 - 13:14
Am pierdut foarte multe trenuri din cauza lipsei infrastructurii rutiere.
Intre timp forta de munca a emigrat.. Rezultatul? Nu avem nici infrastructura, nici forta de munca, dar ne creste nivelul de trai => minune PSD (atentie, tine 3 zile). |
#25
Posted 31 July 2018 - 13:15
Sabinatu, on 31 iulie 2018 - 13:12, said: Ba eu cred că Viorica a fost cu ideea de a se face fabrica în Debrecen, bucuroasă că le creează locuri de muncă celor din județul Zalău. Dealtfel, femeia s-a corectat singură ulterior, precizând că e vorba de judeţul Sighet. Adm, on 31 iulie 2018 - 13:14, said: Am pierdut foarte multe trenuri din cauza lipsei infrastructurii rutiere. |
#27
Posted 31 July 2018 - 13:22
Deja se produc mai multe Dacii in Tanger decat la Pitesti...
Anul trecut la Mioveni au fost produse 40.000 de Logan MCV, reprezentand peste 10% din productia totala. Uzina din Tanger este in continua crestere si va depasi 300.000 de unitati in 2017. Uzina Dacia din Pitești a produs în 2017 doar 20% din cele 150.000 de Sandero vândute în UE. Restul de 80% au fost fabricate în Maroc Marocul a câştigat deja competiţia cu România la numărul de Dacii produse, dacă luăm în calcul şi maşinile fabricate în uzina din Casablanca. Un vapor încărcat cu maşini ajunge din Africa în Europa în aproximativ o oră, traversând strâmtoarea Gibraltar. Adică este un timp de trei ori mai mic decât cel pe care l-ar pierde un tir pe Valea Oltului încercând să ajungă de la Piteşti la Sibiu Edited by Oxigen1234, 31 July 2018 - 13:28. |
#28
Posted 31 July 2018 - 13:24
|
#29
Posted 31 July 2018 - 13:29
bogdan_z, on 31 iulie 2018 - 13:24, said:
Dar, ceea ce este interesant, BMW Magyarorszag ar produce 150 mii de masini angajand doar... 1000 de oameni. O nimica toata. Ce prosti sunt ungurii sa-si angajeze doar 1000 de oameni, nu pot face ca noi sa le plateasca ajutoare sociale? Edited by don_dannielo, 31 July 2018 - 13:29. |
#32
Posted 31 July 2018 - 13:43
#34
Posted 31 July 2018 - 13:53
Corect.
Numai asamblarea, ca atare, nu înseamnă producţie. BMW va continua să fie o maşină germană, nu ungurească. Totuşi, dacă fabrica ar fi fost la noi, la ce rasol se dă la noi, eu n-aş fi avut încredere într-un BMW asamblat - dar nu produs - în România. Trăiască ajutoarele sociale, trăiască căruţa şi birtul, trăiască găleata electorală. Asta-i România. Nu are ce căuta o fabrică BMW aici, nici măcar numai pentru asamblare. |
#35
Posted 31 July 2018 - 13:57
Ok.
Ultima oara cand am verificat, topicul este pe "Auto", nu pe "Poiana"... E de dorit, ca postarile sa ramana in zona asta - nu vreau aria murdarita de zoaiele politicii. Multumesc pentru intelegere. |
#36
Posted 31 July 2018 - 14:47
Pai poate ar trebui mutat topicul in Poiana. Ce sa discutam aici? Nici nu stim ce modele se fabrica in noua unitate.
E o stire care nu are multe informatii, deci nu prea ai ce discuta decat politica. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users