Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...

Curatare tigaie
 Alegere SPC sau parchet laminat -...

Sfat achizitie masina SH

Foloseste cineva radar?

Extreme cuponing este adevarata e...
 Cum de convine unora sa cumpere p...

Vanzatorul mașinii a plecat ...

RCA majorat in Bucuresti si Ilfov

OMV Petrom cumpara Renovatio
 Sens unic pe strada Matasari (Buc...

Bios vede dar nu afiseaza 32GB ra...

WWE - The Undertaker

Aș vrea sa merg la o cursa d...
 

BMW va deschide o uzină în Ungaria: 150.000 de mașini pe an și 1.000 de locuri de muncă

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#19
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,229
  • Înscris: 15.05.2008
de ce sa le facem,nu mai bine le cumparam? mai ales ca au venit ase aproape

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View Postgumball3000, on 31 iulie 2018 - 12:45, said:

Dacia ameninta de cativa ani si ea ca-si ia jucariile si pleaca daca nu se construiesc autostrazi.
Nu lasă Dacia din mână o aşa sursă de profit... Unde ar mai avea volumul de vânzări pe care-l are în România?
Numai cu modelul Duster nu s-ar descurca.
Fiindcă în vest, chiar şi în Asia, numai cei care nu-şi permit o maşină se uită la o Dacie. Românul e nevoit să se limiteze.

#21
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,915
  • Înscris: 30.10.2003

View Postflorin71_skoda, on 31 iulie 2018 - 12:49, said:

Adica exact cam pe unde se termina autostrada catre est.
La noi unde sa faca fabrica ? In mijlocul cimpului si sa care masinile noi cu caruta pina la prima autostrada ?

A fost un an cand a venit Mercedes sa faca la noi o fabrica pentru A Klasse.

Oamenii concernului german au venit în România, mai precis în zona de vest, special pentru a găsi locaţia ideală pentru ridicarea noii uzine. Zona era ideală, în regiunea Timişoara sunt prezenţi deja mulţi producători de piese auto, iar apropierea de Europa de vest plus costurile mici ale forţei de muncă făceau atractivă locaţia. Iar aceasta era undeva în judeţul Timiş, pe drumul ce leagă Timişoara de Arad.
Din păcate, interesele imobiliare şi de tot felul au ridicat semnificativ preţul terenurilor unde ar fi fost situată noua fabrică. Nemulţumiţi de lipsa de seriozitate a românilor, nemţii au decis să rămână în Ungaria. Răspunsul diplomatic oferit de Mercedes Benz s-a referit la lipsa unei infrastructuri de calitate. Dacă autorităţile naţionale din Ungaria au stabilit ca ridicarea noii fabrici Mercedes să fie prioritate naţională, în ţara noastră autorităţile nu au fost capabile să ofere nici un sprijin pentru ridicarea noii fabrici. Şi iată cum industria auto maghiară construieşte autoturisme Audi şi Mercedes, iar cea din România Ford şi … Logan. Ca să nu mai vorbim de unităţile de producţie pentru Opel, respectiv cea pentru Suzuki, funcţională încă din 1991.
Pentru a vedea diferenţa de abordare dintre strategia românească şi cea din Ungaria, să spunem că vecinii noştri au realizat o linie de cale ferată special pentru noua unitate de producţie. La jumătatea lunii martie a anului trecut a fost demarată construcţia pentru noua cale ferată. Cât despre drumurile rutiere… Kecskemet este oricum situată pe autostrada ce leagă Szeged de Budapesta.

Edited by Bursul, 31 July 2018 - 13:09.


#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlexis1, on 31 iulie 2018 - 13:03, said:

Ansamblare = productie.
Si asta nu doar la masini.
Greşit, din punct de vedere tehnic.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBursul, on 31 iulie 2018 - 13:07, said:

Din păcate, interesele imobiliare şi de tot felul au ridicat semnificativ preţul terenurilor unde ar fi fost situată noua fabrică. Nemulţumiţi de lipsa de seriozitate a românilor, nemţii au decis să rămână în Ungaria. Răspunsul diplomatic oferit de Mercedes Benz s-a referit la lipsa unei infrastructuri de calitate. Dacă autorităţile naţionale din Ungaria au stabilit ca ridicarea noii fabrici Mercedes să fie prioritate naţională, în ţara noastră autorităţile nu au fost capabile să ofere nici un sprijin pentru ridicarea noii fabrici. Şi iată cum industria auto maghiară construieşte autoturisme Audi şi Mercedes, iar cea din România Ford şi … Logan. Ca să nu mai vorbim de unităţile de producţie pentru Opel, respectiv cea pentru Suzuki, funcţională încă din 1991.
Pentru a vedea diferenţa de abordare dintre strategia românească şi cea din Ungaria, să spunem că vecinii noştri au realizat o linie de cale ferată special pentru noua unitate de producţie. La jumătatea lunii martie a anului trecut a fost demarată construcţia pentru noua cale ferată. Cât despre drumurile rutiere… Kecskemet este oricum situată pe autostrada ce leagă Szeged de Budapesta.
Ceea ce ai îngroşat tu sunt chestii de bun simţ care se făceau şi la noi, în perioada interbelică. Orice unitate industrială care opera cu cantităţi mari de materie primă, materiale şi produse finite avea cale ferată dedicată. Urmele căilor ferate industriale din interbelic se mai pot regăsi în Bucureşti şi acum, la aproape 100 de ani distanţă.
Între Audi şi Ford, aş prefera Ford.

#24
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,285
  • Înscris: 22.05.2003
Am pierdut foarte multe trenuri din cauza lipsei infrastructurii rutiere.
Intre timp forta de munca a emigrat..

Rezultatul? Nu avem nici infrastructura, nici forta de munca, dar ne creste nivelul de trai => minune PSD (atentie, tine 3 zile).

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View PostSabinatu, on 31 iulie 2018 - 13:12, said:

Ba eu cred că Viorica a fost cu ideea de a se face fabrica în Debrecen, bucuroasă că le creează locuri de muncă celor din județul Zalău.
Răutăcios mai eşti! A greşit şi femeia o singură dată în cariera ei de prim ministru şi gata, i-ai dat la gioale!
Dealtfel, femeia s-a corectat singură ulterior, precizând că e vorba de judeţul Sighet.

View PostAdm, on 31 iulie 2018 - 13:14, said:

Am pierdut foarte multe trenuri din cauza lipsei infrastructurii rutiere.
Îmi place propoziţia asta foarte mult. Posted Image

#26
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,102
  • Înscris: 09.08.2005

View PostPSC, on 31 iulie 2018 - 13:06, said:

Nu lasă Dacia din mână o aşa sursă de profit... Unde ar mai avea volumul de vânzări pe care-l are în România?
Numai cu modelul Duster nu s-ar descurca.
Fiindcă în vest, chiar şi în Asia, numai cei care nu-şi permit o maşină se uită la o Dacie. Românul e nevoit să se limiteze.
M-aș îndoi de rîs să-și ia Renault jucăria și să se mute în Ungaria. Eventual gard în gard cu BMW. După ce mi-ar trece rîsul m-ar apuca plînsul. Românul ar cumpăra în continuare Dacii doar că impozitele s-ar duce la Budapesta...

#27
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Deja se produc mai multe Dacii in Tanger decat la Pitesti...

Anul trecut la Mioveni au fost produse 40.000 de Logan MCV, reprezentand peste 10% din productia totala. Uzina din Tanger este in continua crestere si va depasi 300.000 de unitati in 2017.

Uzina Dacia din Pitești a produs în 2017 doar 20% din cele 150.000 de Sandero vândute în UE. Restul de 80% au fost fabricate în Maroc

Marocul a câştigat deja competiţia cu România la numărul de Dacii produse, dacă luăm în calcul şi maşinile fabricate în uzina din Casablanca.

Un vapor încărcat cu maşini ajunge din Africa în Europa în aproximativ o oră, traversând strâmtoarea Gibraltar. Adică este un timp de trei ori mai mic decât cel pe care l-ar pierde un tir pe Valea Oltului încercând să ajungă de la Piteşti la Sibiu

Edited by Oxigen1234, 31 July 2018 - 13:28.


#28
bogdan_z

bogdan_z

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 14.01.2012
Inca o dovada ca piata libera si capitalismul nu au culoare politica, dovada ca, spre exemplu, Renault are o fabrica de masini in Rusia.

Dar, ceea ce este interesant, BMW Magyarorszag ar produce 150 mii de masini angajand doar... 1000 de oameni.

Edited by bogdan_z, 31 July 2018 - 13:25.


#29
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postbogdan_z, on 31 iulie 2018 - 13:24, said:

Dar, ceea ce este interesant, BMW Magyarorszag ar produce 150 mii de masini angajand doar... 1000 de oameni.

O nimica toata. Ce prosti sunt ungurii sa-si angajeze doar 1000 de oameni, nu pot face ca noi sa le plateasca ajutoare sociale?

Edited by don_dannielo, 31 July 2018 - 13:29.


#30
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,983
  • Înscris: 07.02.2003

View PostTorquemada-666, on 31 iulie 2018 - 12:35, said:

Ungaria s.a descurcat si a atras o fabrica BMW.
E foarte bine, sa asamblesze si ei si sa se descurce cu poluarea diesel :)

#31
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Asamblarea se face mai mult de roboti.
Unde nu poate robotul intervine si omul.

View Postbogdan_z, on 31 iulie 2018 - 13:24, said:

Dar, ceea ce este interesant, BMW Magyarorszag ar produce 150 mii de masini angajand doar... 1000 de oameni.


#32
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,555
  • Înscris: 10.08.2005

View Postlexis1, on 31 iulie 2018 - 13:03, said:

Ansamblare = productie.
Si asta nu doar la masini.
asamblarea face parte din productie,
procesul de productie incepe de la material brut si se termina cu piesa finala, aprobata de CTC.

#33
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,505
  • Înscris: 29.04.2008

View Postgabyxm, on 31 iulie 2018 - 13:24, said:




tu esti?

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Corect.
Numai asamblarea, ca atare, nu înseamnă producţie. BMW va continua să fie o maşină germană, nu ungurească.
Totuşi, dacă fabrica ar fi fost la noi, la ce rasol se dă la noi, eu n-aş fi avut încredere într-un BMW asamblat - dar nu produs - în România.

Trăiască ajutoarele sociale, trăiască căruţa şi birtul, trăiască găleata electorală. Asta-i România. Nu are ce căuta o fabrică BMW aici, nici măcar numai pentru asamblare.

#35
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,847
  • Înscris: 15.08.2008
Ok.
Ultima oara cand am verificat, topicul este pe "Auto", nu pe "Poiana"...
E de dorit, ca postarile sa ramana in zona asta - nu vreau aria murdarita de zoaiele politicii.
Multumesc pentru intelegere.

#36
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,915
  • Înscris: 30.10.2003
Pai poate ar trebui mutat topicul in Poiana. Ce sa discutam aici? Nici nu stim ce modele se fabrica in noua unitate.
E o stire care nu are multe informatii, deci nu prea ai ce discuta decat politica.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate