Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

BMW va deschide o uzină în Ungaria: 150.000 de mașini pe an și 1.000 de locuri de muncă

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostTorquemada-666, on 31 iulie 2018 - 12:35, said:

Ungaria s.a descurcat si a atras o fabrica BMW. Culmea e ca se afla si la 60km de Romania. Noi ramanem iar cu ochii in soare.
Ungaria are autostrazi.
Ungaria are stabilitate politica mai buna decat Romania condusa de ... Dancila.
In Romania, partidul majoritar din parlament si-a trantit propriul guvern de doua ori consecutiv, dupa doar cateva luni de guvernare...

#38
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostBursul, on 31 iulie 2018 - 14:47, said:

Pai poate ar trebui mutat topicul in Poiana. Ce sa discutam aici? Nici nu stim ce modele se fabrica in noua unitate.
E o stire care nu are multe informatii, deci nu prea ai ce discuta decat politica.

Vad ca se permite politica aici.

#39
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,532
  • Înscris: 01.05.2006
La noi viata e dominata de rezistenti si de problemele lor.
De cateva zile e poveastea cocalarului cu auuuudi.
Asta e important, asta e problema Romaniei, cu asta s-au ocupat romanii in ultima saptamana.

Ce firma normala ar investi intr-o tara unde oameni urla pe strazi si in piete impotriva guvernului ales prin vot doar cu cateva saptamani inainte?
Si acesti oameni culmea, urla ca ei sunt cu democratia si alesii sunt contra democratiei!

Dar asta-i normalitatea la noi si trebuie sa ne obisnuim pentru ca de acum asa va fi o buna bucata de vreme.
Facem pariu ca si dupa urmatoarele alegeri o sa reinceapa isteria rezistentilor pentru ca iarasi a castigat psd-ul?
Pai tocmai datorita rezistentilor, pentru toate mincinile si manipularile lor, cum a fost cea cu cocalarul suedez, o sa castige psd-ul.

Mare noroc ca avem si ceea ce avem acum. Ca altceva nu mai vedem repede.
Stiti de exemplu, sunt curios daca s-a vorbit macar odata in Romania pe undeva, ca Airbus-ul a anuntat ca in cazul in care UK-ul nu va ajunge la un acord cu UE isi va muta unitatiile de productie in europa?
E vorba de mai mult de 100.000 (una suta de mii) de mii de locuri de munca directe si alte cateva sute de mii indirecte, si multe miliarde de euroi.
Reprezentantii a 7 (sapte buc.) guverne au batut deja la usa Airbus sa-i roage sa vina in tara lor.
Credeti ca printre cele 7 guverne e si guvernul romaniei?
Nici vorba.
Guvernul romaniei e ocupat sa se lupte cu minciunile si aberatiile rezistentilor.
Guvernul romaniei e ocupat cu cocalari suedezi cu audi.
Guvernul romaniei e ocupat sa de-a explicatii la greseli gramaticale sau de exprimare.

In conditiile astea daca mai prindem si noi macar vreun amarat de fabricant chinez de biciclete ar fi cel mai mare noroc din lume.

#40
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,806
  • Înscris: 25.11.2009

View Postdanaciu, on 31 iulie 2018 - 16:46, said:

Guvernul romaniei e ocupat sa se lupte cu minciunile si aberatiile rezistentilor.
Guvernul romaniei e ocupat cu cocalari suedezi cu audi.
Guvernul romaniei e ocupat sa de-a explicatii la greseli gramaticale sau de exprimare.
Era sa-mi scape o lacrima dar am impins-o inapoi. Lasa-ma sa ghicesc, peste 50 de ani, job la stat eventual o mica burtica de bugetar satisfacut ca PSD a crescut salariile din banii partidului.

#41
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,368
  • Înscris: 16.08.2016

View PostPSC, on 31 iulie 2018 - 13:06, said:

Nu lasă Dacia din mână o aşa sursă de profit... Unde ar mai avea volumul de vânzări pe care-l are Ă®n România?
Numai cu modelul Duster nu s-ar descurca.
Fiindcă Ă®n vest, chiar şi Ă®n Asia, numai cei care nu-şi permit o maşină se uită la o Dacie. Românul e nevoit să se limiteze.
Tu vorbești serios? Doar 20% maxim 30% din producția dacia Mioveni rămâne în tara. La Ford peste 90% merge la export

#42
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
M-am intors ieri din Ungaria si pe Dealul Negru a fost un accident .Timp de doua ore am stat blocati in trafic. Trecand de accident, pe banda cealalta, blocate de ore intregi (coada era uriasa, pe vreo 15km) erau TIR-uri peste TIR-uri, foarte multe pline cu Dacii si Ford. Asta pentru ca doua regiuni critice ale tarii sunt legate printr-un drum subdimensionat de o banda pe sens, genul pe care in Ungaria il gasesti intre doua sate. Cam asta e diferenta.

#43
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,018
  • Înscris: 01.11.2005
Diferenta e ca noi nu suntem in Schengen si au fost saptamani intregi de cozi de cate 10 km de camioane la intrarea in tara iar la iesire un pic mai mici.Daca trebuie sa stea un camion 24 de ore sa treaca frontiera apoi sa circule pe poteci e clar ca nu poti face aprovizionare eficienta cand ai nevoie de 500 camioane zilnic.

Ungurii vor avea fabrici Audi,Mercedes si BMW...pe langa cea Suzuki...

#44
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View Postdanaciu, on 31 iulie 2018 - 16:46, said:

Stiti de exemplu, sunt curios daca s-a vorbit macar odata in Romania pe undeva, ca Airbus-ul a anuntat ca in cazul in care UK-ul nu va ajunge la un acord cu UE isi va muta unitatiile de productie in europa?
Da  Airbus, nu este cumva o companie cu sediul in Franta la Toulose ?
Sau cum, sediul este in Franta si fabricile in UK ?

#45
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
S-au dus vremurile alea in care o firma producea la sediu :D
Deja sunt o raritate astea. Mai ales la BRANDURI.

#46
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,904
  • Înscris: 03.12.2001
problema nu sunt doar autostrăzile. se poate și fără ele. problema e forța de muncă. shameless self promotion.

#47
darcip

darcip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 07.01.2016

View PostOxigen1234, on 31 iulie 2018 - 12:56, said:

In 2016 Dacian Ciolos a fost in Bavaria si a negociat cu BMW, ............

De aici se trage. Trebuia sa mearga Olguta sa le vorbeasca direct in Germana. Cu legile le explica Vasilica. Daca era nevoie de o "corista" o bagau la inaintare pe Firea.
Multumim partidului si pentru nereusita asta.

#48
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 53,216
  • Înscris: 30.01.2008

View PostTorquemada-666, on 31 iulie 2018 - 12:35, said:



În total, industria auto din Ungaria produce 21% din Produsul Intern Brut al țării."
Deci in afara de comanda ruseasca ,de acum ungaria va raspunde si la comanda nemteasca!

E de bine !

#49
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,541
  • Înscris: 22.12.2015

View Postkolfleading, on 31 iulie 2018 - 14:59, said:

Ungaria are stabilitate politica mai buna decat Romania condusa de ... Dancila.

Stabilitatea de la maghiari o confera regimul dicatorial opresiv, si in Romania lui Nicolae Ceausescu situatia politica din tara era foarte stabila, nu misca basically nimeni in front ...Au fost directori/ministrii care au facut de emotie infarct in anticamera biroului lui Ceausescu si ulterior au fost gasiti morti. Cam asa e acum la maghiari sub tatucul Orban, toti se uita cu teama si au grija ce vorbesc => sunt constienti ca omul e periculos si o pot pati.

Edited by doxan, 01 August 2018 - 08:50.


#50
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Problema principala edte alta: lipsa fortei de munca calificate. Ce firma serioasa vine intr-o tara fara un nucleu solid de cunostinte in domeniul de activitate de baza? Un exemplu elocvent: la noi, asa-zisii ingineri stau si taie frunza la caini pe SF toata ziua. Nu vedeti ce bariere sunt in acceptatea noilor tehnologii, chiar din partea unora care zic ca sunt specialisti in domeniile tehnice? Normal ca o tara cu mentalitati adaptate vremurilor moderne are un atu concurential.

#51
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
cum dracu, pe timpul lui ceausescu, fara autostrazi, economie producea pe fel de fel de coclauri? iar acum marii manageri si capitalisti, nu pot decat cu autostrazi cu 10 benzi pe sens. ce vrajeala ieftina.  
dacia isi cara masinile cu trenurile. zilnic vad trenurile cu masini.

#52
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,541
  • Înscris: 22.12.2015

View Postedi10000, on 01 august 2018 - 08:55, said:

Problema principala edte alta: lipsa fortei de munca calificate. Ce firma serioasa vine intr-o tara fara un nucleu solid de cunostinte in domeniul de activitate de baza? Un exemplu elocvent: la noi, asa-zisii ingineri stau si taie frunza la caini pe SF toata ziua. Nu vedeti ce bariere sunt in acceptatea noilor tehnologii, chiar din partea unora care zic ca sunt specialisti in domeniile tehnice? Normal ca o tara cu mentalitati adaptate vremurilor moderne are un atu concurential.
Ce vorbesti hombre ? Romania are infinit mai multi ingineri si traditie serioasa in industria auto fata de maghiari. Noi macar am fost capabili sa facem singuri acea amarata de Supernova, maghiarii nimic...nada. Industria lor auto s-a redus la mopede si cam atat.

View Postrich1974, on 01 august 2018 - 08:56, said:

cum dracu, pe timpul lui ceausescu, fara autostrazi, economie producea pe fel de fel de coclauri? iar acum marii manageri si capitalisti, nu pot decat cu autostrazi cu 10 benzi pe sens. ce vrajeala ieftina.  
dacia isi cara masinile cu trenurile. zilnic vad trenurile cu masini.
In primul rand ca Romania are marele avantaj ca detine un port major la Marea Neagra, oricine stie ca traficul de marfuri pe mari & oceane e infinit mai ieftin decat cel rutier si feroviar.

Edited by doxan, 01 August 2018 - 09:01.


#53
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Și supernova și Solenza au fost produse fix după venirea celor de la Renault. În fapt, nu cred ca la Dacia s-a produs vreo masina de la 0 vreodată

#54
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,541
  • Înscris: 22.12.2015
Supernova e design 100 % romanesc, inainte sa fie preluata de Renault. Vechile modele ceausiste erau produse sub licenta cumparata de la francezi...maghiari nici macar atat nu au putut, sa faca o masina nationala pe baza de licenta.
Le-am dat clasa atat in Comunism cat si acum in orice industrie, le suntem net superiori. Cu toate investitile si distrugerile care au avut loc in tara noastra dupa schimbarea regimului politic, Ungaria ramane fata de Romania o tara eminamente agrara.

Edited by doxan, 01 August 2018 - 09:07.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate