Accident biciclist
Last Updated: Jun 15 2018 16:01, Started by
MembruAnonim
, Jun 11 2018 23:45
·
0
#91
Posted 13 June 2018 - 14:28
lucifer76, on 13 iunie 2018 - 13:54, said:
Chiar daca mergea incet taxiul, tolomacul tot intra cu bicicleta in el. Chiar daca nu deschidea usa, tot lua aripa in primire, se vede dupa traiectorie. Ca are alte vini taximetristul, e irelevant, nu putea evita accidentul. Iar cei care se dau cu curu` de pamant ca de ce a oprit pe interzis, sa fim seriosi, de cate ori ati mers cu taxiul si i-ati sugerat sa opreasca legal la juma` de kilometru de destinatie? exceswater, on 13 iunie 2018 - 13:35, said:
Nu are vină în căderea dobitocului. Că e parcat anapoda aia e altă mâncare de pește. Poate i-a murit bateria sau nu mai are bizină. Etc. P.S. Scuze daca te jigneste banuiala mea din paranteza, a venit de la vrajeala aia cu benzina sau bateria. |
#92
Posted 13 June 2018 - 14:43
Sunt apolitic urîcios.
Adică urăsc toate partidele. PSD e un gunoi. La fel și restul. Ok legal sunt de acord cu tine. Totuși aș vrea să îmi spui cum se schimbă banda. Ca participant la trafic. Mașină sau bicicletă. Care e procedura ? Ăla cu bicicleta circula corect ? Și cât de ilegală și reală putea fi o groapă acolo. Sau o babă proastă care cobora în stradă. Sau un copil etc. E strada lu tacso de oscila așa pe tot bulivaru ? Eu ca șofer de 20 de ani văd taximetrul oprit de la 0:57. Impactul e la 1:12. 15 secunde în care creierul procesa informația și te făcea să acționezi în consecință. Dacă avea creier. Taximetrul oprit e prima cauză. Mersul haotic al individului e a doua. |
#93
Posted 13 June 2018 - 14:53
#94
Posted 13 June 2018 - 16:28
kruger, on 13 iunie 2018 - 14:28, said:
daca taximetristul ar fi respectat legea, accidentul asta nu s-ar fi intamplat. In locul biciclistului putea fi un autoturism care ar fi vrut sa schimbe banda, iesind din spatele autobuzului fix in masina parcata de boul ala. Nu avea voie sa parcheze acolo, deci cand cineva vrea sa schimbe banda si intra in masina lui, el e de vina. Mergi prin Bucuresti (si nu numai) si vei gasi sute de masini oprite unde este interzis (intersectii, giratorii, treceri pietoni, statii ratb, etc). Ce crezi ca se intampla daca lovesti vreuna ? Eu zic ca iei amenda pt accident si ala (poate) pt oprire in zona interzisa ...altii ce cred ? Nu merge cu daca si parca ... puteau foarte multe sa se intample care sa modifice finalul cu accident ... exceswater, on 13 iunie 2018 - 14:43, said:
Taximetrul oprit e prima cauză. Mersul haotic al individului e a doua. ultima cauza duce la accident restul este context ... Edited by superm, 13 June 2018 - 16:30. |
#95
Posted 13 June 2018 - 18:03
B-dul Iuliu Maniu, opresc(ca asa vrea muschiul meu) pe banda 3 si pun avariile( ) sa ma duc ma magazin sa-mi iau tigari. Vine unu" si ma buseste in spate. Cine e vinovat? Nu vorbim de moralitate(oricum e over rated in zilele noaste ). Da prostul cu fata in volan si vine politia la locul accidentului.
|
#97
Posted 13 June 2018 - 20:00
Corect, vinovat de accident e el, eu sunt vinovat ca am oprit/stationat/parcat neregulamentar. Eu iau o amenda, el imi repara masina.
|
#99
Posted 13 June 2018 - 20:10
Imi scapa o chestie din ce ziceti voi.
Dar taxiul daca vine sa ia sau sa aduca un client, nu are voie sa opreasca unde vrea ? Bineinteles exceptand indicatia de ”Oprire Interzisa”. |
#100
Posted 13 June 2018 - 20:33
|
#101
Posted 13 June 2018 - 21:16
Nu-i asa! E la fel ca pe interzis, daca mergi pe interzis si dai in unul esti vinovat, daca stai pe loc pe interzis (evident, in directia in care n-ai voie) si te loveste unul e vinovat. E o chestie infima care face toata diferenta. Vezi ca mai sus (sau in spate) s-a lasat si legea care face referire la usa.
|
#102
Posted 13 June 2018 - 21:24
Paz, on 13 iunie 2018 - 20:10, said:
Dar taxiul daca vine sa ia sau sa aduca un client, nu are voie sa opreasca unde vrea ? Bineinteles exceptand indicatia de ”Oprire Interzisa”. Cred că și pe Oprire interzisă are voie să oprească, de vreme ce Codul Rutier specifică faptul că nu se consideră oprire imobilizarea autovehicului pentru îmbarcarea sau debarcarea pasagerilor (cu condiția să nu fie stânjenit traficul). |
#103
Posted 13 June 2018 - 21:31
Oprirea interzisa e una si stationarea interzisa e alta, indicatoarele sunt diferite.
|
#104
Posted 13 June 2018 - 21:36
Oricum intre timp m-am uitat mai atent si nu era pe Oprire interzisă. Indicatorul cu Oprire interzisă e la 5 - 6 metri mai in fata.
Dupa parerea mea taxiul nu are nici o vina. |
#105
Posted 13 June 2018 - 22:07
|
#106
Posted 13 June 2018 - 22:20
Asa e, acum l-am vazut. Numai la romani puteam lua o asemenea teapa. Al doilea indicator trebuia sa aiba sageata de ”continua”.
In cazul asta, sunt vinovati amandoi. Zic asa, dupa lege, ca după mine flacaul ala pedaleaza ca un inconstient. |
#107
Posted 14 June 2018 - 06:41
sorin147, on 13 iunie 2018 - 21:16, said:
Nu-i asa! E la fel ca pe interzis, daca mergi pe interzis si dai in unul esti vinovat, daca stai pe loc pe interzis (evident, in directia in care n-ai voie) si te loveste unul e vinovat. E o chestie infima care face toata diferenta. Vezi ca mai sus (sau in spate) s-a lasat si legea care face referire la usa. Daca mergi pe stânga refugiului de la tramvai ( interzis) si face unul stanga in intersectie si te loveste el e vinovat de accident ca nu s-a asigurat la schimbarea direcției de mers... Daca mergi pe interzis (sens unic) si te loveste unul care vine de pe o strada cu cedeaza trecerea tot el e de vina pt accident ca nu a respectat prioritatea...daca vrei sa faci stanga si vine unul cu 200km/h si te loveste tu esti de vina pt accident ca nu te-ai asigurat chiar daca nu ai văzut la ce viteza avea celălalt... Politia cauta întâi vina pt accident si apoi restul, poate da amenda celor doi dar vinovatul de accident e biciclistul...părerea mea. |
#108
Posted 14 June 2018 - 07:44
Daca isi tinea portiera inchisa, vinovat era biciclistul. Odata ce a deschis-o si ala s-a lovit de ea, s-au schimbat rolurile.
Ca doi politisti pot da verdicte diferite, nu m-ar mira deloc insa asigurati-va de 5 ori inainte de a deschide usa masinii si sunati la politie pentru orice rahat de accident. E mai sigur pentru toata lumea. Dupa treaba cu biciclistul si inca una a mea in care unu' a uitat sa franeze in spatele meu (de la intelegere si amiabila s-a ajuns la o luna de alergatura) m-am lecuit, toate incidentele ajung la politie in ziua respectiva. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users