Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Accident biciclist

- - - - -
  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#91
kruger

kruger

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,927
  • Înscris: 04.02.2006

 lucifer76, on 13 iunie 2018 - 13:54, said:

Chiar daca mergea incet taxiul, tolomacul tot intra cu bicicleta in el. Chiar daca nu deschidea usa, tot lua aripa in primire, se vede dupa traiectorie. Ca are alte vini taximetristul, e irelevant, nu putea evita accidentul.
Iar cei care se dau cu curu` de pamant ca de ce a oprit pe interzis, sa fim seriosi, de cate ori ati mers cu taxiul si i-ati sugerat sa opreasca legal la juma` de kilometru de destinatie?
Ce zic clientii taximetristilor nu ii absolva de vina, iar "chiar daca mergea incet" nu e valabil din cauza ca taximetristul nu mergea incet in zona cu "mersul incet interzis" , era oprit in zona cu oprirea interzisa.


 exceswater, on 13 iunie 2018 - 13:35, said:

Nu are vină în căderea dobitocului.

Că e parcat anapoda aia e altă mâncare de pește. Poate i-a murit bateria sau nu mai are bizină. Etc.
Mai omule (ca poate nu esti pesedist d'ala) , daca taximetristul ar fi respectat legea, accidentul asta nu s-ar fi intamplat. In locul biciclistului putea fi un autoturism care ar fi vrut sa schimbe banda, iesind din spatele autobuzului fix in masina parcata de boul ala. Nu avea voie sa parcheze acolo, deci cand cineva vrea sa schimbe banda si intra in masina lui, el e de vina.

P.S. Scuze daca te jigneste banuiala mea din paranteza, a venit de la vrajeala aia cu benzina sau bateria.

#92
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Sunt apolitic urîcios.
Adică urăsc toate partidele. PSD e un gunoi. La fel și restul.

Ok legal sunt de acord cu tine.

Totuși aș vrea să îmi spui cum se schimbă banda. Ca participant la trafic. Mașină sau bicicletă. Care e procedura ? Ăla cu bicicleta circula corect ?

Și cât de ilegală și reală putea fi o groapă acolo. Sau o babă proastă care cobora în stradă. Sau un copil etc.
E strada lu tacso de oscila așa pe tot bulivaru ?

Eu ca șofer de 20 de ani văd taximetrul oprit de la 0:57.
Impactul e la 1:12.

15 secunde în care creierul procesa informația și te făcea să acționezi în consecință.
Dacă avea creier.

Taximetrul oprit e prima cauză.
Mersul haotic al individului e a doua.

#93
kruger

kruger

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,927
  • Înscris: 04.02.2006

 exceswater, on 13 iunie 2018 - 14:43, said:

Taximetrul oprit e prima cauză.
Mersul haotic al individului e a doua.
De acord. Sincer, nu imi pare rau de biciclist, a meritat ce a patit.

#94
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008

 kruger, on 13 iunie 2018 - 14:28, said:

daca taximetristul ar fi respectat legea, accidentul asta nu s-ar fi intamplat. In locul biciclistului putea fi un autoturism care ar fi vrut sa schimbe banda, iesind din spatele autobuzului fix in masina parcata de boul ala. Nu avea voie sa parcheze acolo, deci cand cineva vrea sa schimbe banda si intra in masina lui, el e de vina.


Mergi prin Bucuresti (si nu numai) si vei gasi sute de masini oprite unde este interzis (intersectii, giratorii, treceri pietoni, statii ratb, etc). Ce crezi ca se intampla daca lovesti vreuna ? Eu zic ca iei amenda pt accident si ala (poate) pt oprire in zona interzisa ...altii ce cred ?

Nu merge cu daca si parca ... puteau foarte multe sa se intample care sa modifice finalul cu accident ...

 exceswater, on 13 iunie 2018 - 14:43, said:

Taximetrul oprit e prima cauză.
Mersul haotic al individului e a doua.

ultima cauza duce la accident restul este context Posted Image ...

Edited by superm, 13 June 2018 - 16:30.


#95
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,907
  • Înscris: 12.03.2009
B-dul Iuliu Maniu, opresc(ca asa vrea muschiul meu) pe banda 3 si pun avariile(Posted Image ) sa ma duc ma magazin sa-mi iau tigari. Vine unu" si ma buseste in spate. Cine e vinovat? Nu vorbim de moralitate(oricum e over rated in zilele noaste Posted Image ). Da prostul cu fata in volan si vine politia la locul accidentului.

#96
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,161
  • Înscris: 19.09.2005
E ala din spate vinovat ca nu a pastrat distanta.

#97
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,907
  • Înscris: 12.03.2009
Corect, vinovat de accident e el, eu sunt vinovat ca am oprit/stationat/parcat neregulamentar. Eu iau o amenda, el imi repara masina.

#98
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003
Asta ar fi fost valabila daca avea usa inchisa. :)

#99
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Imi scapa o chestie din ce ziceti voi.
Dar taxiul daca vine sa ia sau sa aduca un client, nu are voie sa opreasca unde vrea ? Bineinteles exceptand indicatia de ”Oprire Interzisa”.

#100
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,907
  • Înscris: 12.03.2009

 sorin147, on 13 iunie 2018 - 20:07, said:

Asta ar fi fost valabila daca avea usa inchisa. Posted Image
Nici macar, poate avea si portbagajul deschis. E aceeasi chestie.

#101
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003
Nu-i asa! E la fel ca pe interzis, daca mergi pe interzis si dai in unul esti vinovat, daca stai pe loc pe interzis (evident, in directia in care n-ai voie) si te loveste unul e vinovat. E o chestie infima care face toata diferenta. Vezi ca mai sus (sau in spate) s-a lasat si legea care face referire la usa. :)

#102
0v1d1u

0v1d1u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 10.03.2007

 Paz, on 13 iunie 2018 - 20:10, said:

Dar taxiul daca vine sa ia sau sa aduca un client, nu are voie sa opreasca unde vrea ? Bineinteles exceptand indicatia de ”Oprire Interzisa”.

Cred că și pe Oprire interzisă are voie să oprească, de vreme ce Codul Rutier specifică faptul că nu se consideră oprire imobilizarea autovehicului pentru îmbarcarea sau debarcarea pasagerilor (cu condiția să nu fie stânjenit traficul).

#103
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
Oprirea interzisa e una si stationarea interzisa e alta, indicatoarele sunt diferite.

#104
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Oricum intre timp m-am uitat mai atent si nu era pe Oprire interzisă. Indicatorul cu Oprire interzisă e la 5 - 6 metri mai in fata.

Dupa parerea mea taxiul nu are nici o vina.

#105
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003

 Paz, on 13 iunie 2018 - 21:36, said:

Oricum intre timp m-am uitat mai atent si nu era pe Oprire interzisă. Indicatorul cu Oprire interzisă e la 5 - 6 metri mai in fata.

Dupa parerea mea taxiul nu are nici o vina.
Nee! :) Uita-te la 1:08-1:09, ca e semn si pe stalpul anterior.

#106
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Asa e, acum l-am vazut. Numai la romani puteam lua o asemenea teapa. Al doilea indicator trebuia sa aiba sageata de ”continua”.

In cazul asta, sunt vinovati amandoi. Zic asa, dupa lege, ca după mine flacaul ala pedaleaza ca un inconstient.

#107
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008

 sorin147, on 13 iunie 2018 - 21:16, said:

Nu-i asa! E la fel ca pe interzis, daca mergi pe interzis si dai in unul esti vinovat, daca stai pe loc pe interzis (evident, in directia in care n-ai voie) si te loveste unul e vinovat. E o chestie infima care face toata diferenta. Vezi ca mai sus (sau in spate) s-a lasat si legea care face referire la usa. :)

Daca mergi pe stânga refugiului de la tramvai ( interzis) si face unul stanga in intersectie si te loveste el e vinovat de accident ca nu s-a asigurat la schimbarea direcției de mers... Daca mergi pe interzis (sens unic) si te loveste unul care vine de pe o strada cu cedeaza trecerea tot el e de vina pt accident ca nu a respectat prioritatea...daca vrei sa faci stanga si vine unul cu 200km/h si te loveste tu esti de vina pt accident ca nu te-ai asigurat chiar daca nu ai văzut la ce viteza avea celălalt...

Politia cauta întâi vina pt accident si apoi restul, poate da amenda celor doi dar vinovatul de accident e biciclistul...părerea mea.

#108
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003
Daca isi tinea portiera inchisa, vinovat era biciclistul. Odata ce a deschis-o si ala s-a lovit de ea, s-au schimbat rolurile.

Ca doi politisti pot da verdicte diferite, nu m-ar mira deloc insa asigurati-va de 5 ori inainte de a deschide usa masinii si sunati la politie pentru orice rahat de accident. E mai sigur pentru toata lumea. Dupa treaba cu biciclistul si inca una a mea in care unu' a uitat sa franeze in spatele meu (de la intelegere si amiabila s-a ajuns la o luna de alergatura) m-am lecuit, toate incidentele ajung la politie in ziua respectiva.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate